Hij heeft een dik VARA-contract. Daar mag ie ook wel 's voor komen opdraven.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:27 schreef Pedroso het volgende:
Paul de Leeuw is wel erg vaak in de uitzending tegenwoordig. Moet niet teveel gaan worden.
Ja vind ik ook.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Helaas heeft het niet echt veel weg van Frank Zappa of Pavement, maar voor een Nederlands bandje valt het best mee.
En ze blowt dus nog gezellig ook.quote:
Niets mis mee, ieder z'n job !quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En ze blowt dus nog gezellig ook.
ftfyquote:Op dinsdag 8 december 2015 19:40 schreef Pedroso het volgende:
Paul de Leeuw is al 53 jaar niet leuk meer.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Mooie muziek, jammer dat Paul er doorheen tettert.
Die kan inderdaad ook niet zingen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:48 schreef Karina het volgende:
Bono is een soort Ivo Niehe (of andersom).
Allebei goden in Parijs.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:48 schreef Karina het volgende:
Bono is een soort Ivo Niehe (of andersom).
Zit je al klaar voor Timmerfrans?quote:
Ik ga dan aan school werkenquote:
Ik geloof hier niks van.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga dan aan school werken.
Tussen 18:00 en 19:00 weer genieten van Tijsgod en Renske bij Dit is de dag
Dat was Mathijs na een zonnebank sessiequote:Op woensdag 9 december 2015 18:42 schreef Sked het volgende:
dwdd is gekaapt door een of andere nigger
Volgende keer misschien op tijd dat ding uitzetten danquote:Op woensdag 9 december 2015 18:43 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Dat was Mathijs na een zonnebank sessie
Niks ergs aan lijkt me.quote:
met schitterend lang haar, dat dan weer welquote:Op woensdag 9 december 2015 19:03 schreef Kroelo het volgende:
[..]
vervelende vrouw die zich nog steeds als een puber gedraagt
Toch al een typisch VARA-trekje.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:06 schreef Mani89 het volgende:
Timmerfrans komt de goegemeente even vertellen hoe de wereld in elkaar zit.
iddquote:Op woensdag 9 december 2015 19:06 schreef Martinello het volgende:
Overhemd en stropdas in zelfde kleur ziet er niet uit.
Die man moet ook eten.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:07 schreef YazooW het volgende:
Best wel triest dat een politicus een boek nodig denkt te hebben om zijn mening te verkondigen.
quote:Op woensdag 9 december 2015 19:08 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hij pakt toch iets van 200k per jaar?
Nee hequote:Op woensdag 9 december 2015 19:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
Schitterend man... mensen zijn gewoon op weg naar huis. Echt uniek. Heb je nergens anders.
Komt uit de mijnstreek kan die ook niks aan doenquote:Op woensdag 9 december 2015 19:15 schreef YazooW het volgende:
Die man leeft echt in een andere wereld.
Mondkapjequote:Op woensdag 9 december 2015 19:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Sinds die MH17-speech neemt niemand Timmerfrans nog serieus.
Eng wijf.quote:
Zie maar eens een kroon te vinden die groot genoeg is dat het op dat ego past.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:18 schreef Martinello het volgende:
Frans zou best koning van Europa willen worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 december 2015 19:27 schreef YazooW het volgende:
Haten op Halina.
Als ze nooit meer haar mond open zou doen zou het moeten kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
En over dit onderwerp. Bij ons ging het over de Russische revolutie en daarna over de Koude Oorlog.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:29 schreef DrDentz het volgende:
Ik wou dat ik vroeger zo geschiedenisles kreeg.
Rare keuze, de eerste en tweede wereldoorlog overslaan.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
En over dit onderwerp. Bij ons ging het over de Russische revolutie en daarna over de Koude Oorlog.
eng eng engquote:
De MAVO en HAVO waren niet echt op elkaar afgestemd neequote:Op woensdag 9 december 2015 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rare keuze, de eerste en tweede wereldoorlog overslaan.
hey ook hier?quote:Op woensdag 9 december 2015 19:35 schreef Karina het volgende:
Deze hebben ze al een keer laten zien.
quote:Op woensdag 9 december 2015 19:32 schreef YazooW het volgende:
Die Gangnam style kerel zit trouwens achter Mathijs.
Zie het nu pas.
zie mijn vorige postquote:Op woensdag 9 december 2015 19:39 schreef Karina het volgende:
Volgens mij vindt Mexicano dit leuk.
Rare gozer trouwens die rechter. Net of hij vermomd is.
DeLuna is dat. Leeft ze nog?quote:Op woensdag 9 december 2015 19:39 schreef Karina het volgende:
Volgens mij vindt Mexicano dit leuk.
Rare gozer trouwens die rechter. Net of hij vermomd is.
quote:
goede vragenquote:Op woensdag 9 december 2015 19:40 schreef Specularium het volgende:
Wat zijn dit allemaal voor gare hipsters?
die woont inmiddels samen, dus ze is niet echt heel actief meer maar zie d'r zo af en toe nog wel achter de schermen vooralquote:
poprock dan als compromis.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Te soft om rock te noemen. Is gewoon pop.
De Nickelback van de lage landen.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Te soft om rock te noemen. Is gewoon pop.
Omg wat leukquote:Op woensdag 9 december 2015 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die woont inmiddels samen, dus ze is niet echt heel actief meer maar zie d'r zo af en toe nog wel achter de schermen vooral
Karina luister dit eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Dat vind ik ook weer overdreven, zou ze eerder de up-and-coming U2 in Nederland noemen, pakkende liedjes, zo slecht is het allemaal niet, maar werkelijk alles is door hetzelfde flauwe jasje gehaald.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
De Nickelback van de lage landen.
Puur qua uiterlijk eventueel ja.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:43 schreef RipCity het volgende:
Is er hier 1 iemand die durft toe te geven Halina aantrekkelijk te vinden :/
Wonen ze samenquote:Op woensdag 9 december 2015 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die woont inmiddels samen, dus ze is niet echt heel actief meer maar zie d'r zo af en toe nog wel achter de schermen vooral
Puur qua uiterlijk gaat het nog best hoor, behalve de tanden misschienquote:Op woensdag 9 december 2015 19:43 schreef RipCity het volgende:
Godverdomme. Kensington met U2 vergelijken. Valt mij vies tegen van je mex.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik ook weer overdreven, zou ze eerder de up-and-coming U2 in Nederland noemen, pakkende liedjes, zo slecht is het allemaal niet, maar werkelijk alles is door hetzelfde flauwe jasje gehaald.
Ze heeft wel wat, niet echt knap maar zeker niet lelijk,quote:Op woensdag 9 december 2015 19:43 schreef RipCity het volgende:
Ja oke post-joshua tree dan toch.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:45 schreef Bronson het volgende:
[..]
Godverdomme. Kensington met U2 vergelijken. Valt mij vies tegen van je mex.
Dan zouden ze kleiner gaan...niet echt de bedoeling denk ik.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht ook in eerste instantie dat hij de HMH bedoelde
Nee ik vond het al gekquote:Op woensdag 9 december 2015 19:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dan zouden ze kleiner gaan...niet echt de bedoeling denk ik.
Goeie.quote:
Meldt zich. Maar iemand hier heeft vast een foto van haar zonder make-up waarop ik dit direct terug neem.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:43 schreef RipCity het volgende:
Dat vind ik ook een nietszeggende kutband dus ook een prima vergelijking.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik ook weer overdreven, zou ze eerder de up-and-coming U2 in Nederland noemen, pakkende liedjes, zo slecht is het allemaal niet, maar werkelijk alles is door hetzelfde flauwe jasje gehaald.
Eerste 4 platen van U2 vind ik wel prima hoor, daarna 13 in een dozijn inderdaad.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een nietszeggende kutband dus ook een prima vergelijking.
Zegt wel veel over jou eigenlijk...quote:Op woensdag 9 december 2015 19:48 schreef schoolstudent het volgende:
Ik heb dus nog nooit van dit bandje gehoord.
Ik ken de naam en dit liedje maar ik wist niet dat ze bij elkaar hoordenquote:Op woensdag 9 december 2015 19:48 schreef schoolstudent het volgende:
Dan luister je nooit radio en kom je nooit in winkels e.d. waar radio opstaat want er is weinig ontkomen aan.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:48 schreef schoolstudent het volgende:
Bijzonder knap.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:48 schreef schoolstudent het volgende:
Dan ga ik ervan uit dat je het laatste jaar amper tot vrijwel nooit radio hebt geluisterd hier.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:48 schreef schoolstudent het volgende:
En ook de NPO-festival coverage ed flink hebt gemeden.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan ga ik ervan uit dat je het laatste jaar amper tot vrijwel nooit radio hebt geluisterd hier.
Ja hoor, aparte vrouw.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:43 schreef RipCity het volgende:
Neuh daar draaien ze ze werkelijk nooitquote:Op woensdag 9 december 2015 19:50 schreef Breekfast het volgende:
Wordt de muziek van Kensington ook bij 3FM opgepikt trouwens of?
En zo klinkt de rest van hun oeuvre dus ook.quote:
3fm meent dat ze de band hebben gemaakt tot wat ze nu zijn en gaan daar behoorlijk prat op.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:50 schreef Breekfast het volgende:
Wordt de muziek van Kensington ook bij 3FM opgepikt trouwens of?
Absoluut mee oneens. Uiteraard zijn de laatste albums niet meer van het niveau als voorheen. Maar alles van ze ordinaire saaie liedjes noemen doe je hun zeer zeker veels te kort.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja oke post-joshua tree dan toch.
U2 speelt ook pakkende stadionrock met altijd hetzelfde saaie jasje over hun liedjes, slecht is het allemaal niet maar interessant is het niet.
Alleen denkt Eloi niet dat hij god is.
Tja, als je ze elk half uur draait komen ze vanzelf in de hitlijsten. Veel meer dan dat is tegenwoordig niet meer nodig.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:52 schreef Cee het volgende:
[..]
3fm meent dat ze de band hebben gemaakt tot wat ze nu zijn en gaan daar behoorlijk prat op.
U2 is wel iets veelzijdiger dan Kensington, dat moet ik wel zeggen. Vertigo, One, Even Better than the Real Thing zijn bijv. heel verschillende liedjes. Maar over het algemeen heeft ook U2 heel veel wat op elkaar lijkt...quote:Op woensdag 9 december 2015 19:52 schreef Bronson het volgende:
[..]
Absoluut mee oneens. Uiteraard zijn de laatste albums niet meer van het niveau als voorheen. Maar alles van ze ordinaire saaie liedjes noemen doe je hun zeer zeker veels te kort.
quote:Op woensdag 9 december 2015 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
U2 is wel iets veelzijdiger dan Kensington, dat moet ik wel zeggen. Vertigo, One, Even Better than the Real Thing zijn bijv. heel verschillende liedjes. Maar over het algemeen heeft ook U2 heel veel wat op elkaar lijkt...
Dat is toch met elke band zo?quote:Op woensdag 9 december 2015 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
U2 is wel iets veelzijdiger dan Kensington, dat moet ik wel zeggen. Vertigo, One, Even Better than the Real Thing zijn bijv. heel verschillende liedjes. Maar over het algemeen heeft ook U2 heel veel wat op elkaar lijkt...
Nee hoor er zijn zat bands waarbij zelfs 1 nummer amper op zichzelf lijktquote:
Daar ben ik het echt niet mee eens, heel veel bands die heel veelzijdig zijn. Alleen Pink Floyd al..quote:
Ja ok, maar U2 kun je niet betichten van eenzijdigheid. Dat hebben ze wel bewezen.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar ben ik het echt niet mee eens, heel veel bands die heel veelzijdig zijn. Alleen Pink Floyd al..
Op zoveel albums mag dat ook wel natuurlijk, maar ze hebben wel een bepaalde sound die vaak terugkomt.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:03 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja ok, maar U2 kun je niet betichten van eenzijdigheid. Dat hebben ze wel bewezen.
Ik vind niet dat dit dan per se iets negatiefs hoeft te zijn.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op zoveel albums mag dat ook wel natuurlijk, maar ze hebben wel een bepaalde sound die vaak terugkomt.
welkom in Brussels Europa. Idd die leven niet in onze wereld.quote:Op donderdag 10 december 2015 15:52 schreef DSVM het volgende:
Gisteren met plaatsvervangende schaamte naar Frans Timmermans zitten kijken, in welke wereld leeft die man ? In ieder geval niet de echte wereld.
Nee inderdaad onze wereld lijkt veel meer op KLB. Ik vond dat hij een punt had, maar ik zal ook wel niet in jouw wereld leven.quote:Op donderdag 10 december 2015 15:52 schreef DSVM het volgende:
Gisteren met plaatsvervangende schaamte naar Frans Timmermans zitten kijken, in welke wereld leeft die man ? In ieder geval niet de echte wereld.
QFTquote:
Ik ben gelukkig niet de enige die het opvielquote:Op donderdag 10 december 2015 19:07 schreef RipCity het volgende:
De witte zangeressen staan weer achteraan. Racisme
das alleen maar terechtquote:Op donderdag 10 december 2015 19:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoorde dat Sylvana zo tegen Zwarte Piet is dat ze ook Piet Paulusma wil afschaffen.
Lijkt me een typische Trumpetter.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:49 schreef DrDentz het volgende:
Is Sylvana voor Obama of voor Trump?
Racistisch en blank. Sure.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:50 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Lijkt me een typische Trumpetter.
95% van de zwarte Amerikanen stemde op Obama. Ook best racistisch. :squote:Op donderdag 10 december 2015 19:52 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Racistisch en blank. Sure.
Die heeft ook een strippenkaart inmiddels.quote:
Neu, die stemmen altijd al bijna in dergelijke mate democratisch. Scheelde hooguit een procent of vijf tot tien.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
95% van de zwarte Amerikanen stemde op Obama. Ook best racistisch. :s
Vijf of tien procent? Of vijf of tien procentpunt. Dan is het wel een aardig verschil. Van 80% naar 95%.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Neu, die stemmen altijd al bijna in dergelijke mate democratisch. Scheelde hooguit een procent of vijf tot tien.
Procentpunt inderdaad. Kerry zat op 88%. Als je dan daarin nog verdisconteerd dat Obama sowieso een groter deel van de stemmen binnenhaalde wordt het verschil nog kleiner.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Vijf of tien procent? Of vijf of tien procentpunt. Dan is het wel een aardig verschil. Van 80% naar 95%.
Ja, maar als je de opkomst meeneemt, die waarschijnlijk weer hoger was bij zwarte Amerikanen om op Obama te stemmen, wordt het verschil weer groter.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Procentpunt inderdaad. Kerry zat op 88%. Als je dan daarin nog verdisconteerd dat Obama sowieso een groter deel van de stemmen binnenhaalde wordt het verschil nog kleiner.
Die steeg wel, maar dat deed hij al sinds 1996:quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, maar als je de opkomst meeneemt, die waarschijnlijk weer hoger was bij zwarte Amerikanen om op Obama te stemmen, wordt het verschil weer groter.
Is gewoon een mening natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die steeg wel, maar dat deed hij al sinds 1996:
[ afbeelding ]
Punt blijft staan. Het percentage zwarte stemmen voor Obama was niet uitzonderlijk.
Een statisch solide onderbouwde mening. Simpelweg een getalletje posten zonder context zoals initieel gebeurde is gewoon misleidend.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Is gewoon een mening natuurlijk.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een statisch solide onderbouwde mening. Simpelweg een getalletje posten zonder context zoals initieel gebeurde is gewoon misleidend.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die steeg wel, maar dat deed hij al sinds 1996:
[ afbeelding ]
Punt blijft staan. Het percentage zwarte stemmen voor Obama was niet uitzonderlijk.
Het woord context lijk je niet te snappen. Het gaat hier om het idee dat Obama omdat hij zwart zou zijn een disproportioneel gedeelte van de zwarte stem zou hebben gekregen ten opzichte van blanke kandidaten. Als je echter de geschiedenis erbij pakt dan zie je dat het hooguit een paar procentpunt meer is dan de blanke Democraten in de bijna 50 jaar voor hem:quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Het is maar wat je niet uitzonderlijk noemt.
Snob, met je 'het woord context'.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het woord context lijk je niet te snappen. Het gaat hier om het idee dat Obama omdat hij zwart zou zijn een disproportioneel gedeelte van de zwarte stem zou hebben gekregen ten opzichte van blanke kandidaten. Als je echter de geschiedenis erbij pakt dan zie je dat het hooguit een paar procentpunt meer is dan de blanke Democraten in de bijna 50 jaar voor hem:
[ afbeelding ]
De hype dendert door.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:01 schreef luxerobots het volgende:
Grote veer in de kont van Beatrice.
Ik ben nooit te beroerd voor een snobistische sneer als ik merk dat de discussie ietwat te hoog gegrepen is voor andere deelnemers inderdaad.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:58 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Snob, met je 'het woord context'.
De groep Afro-Amerikanen was de groep met het hoogste opkomstpercentage om op Obama stemmen. 95% van deze groep stemde Obama.
Maar jij hebt natuurlijk helemaal gelijk met dat het percentage zwarte stemmen voor Obama helemaal niet uitzonderlijk was.
Heb je nog wat inhoudelijks te melden?quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben nooit te beroerd voor een snobistische sneer als ik merk dat de discussie ietwat te hoog gegrepen is voor andere deelnemers inderdaad.
Ja dat heb ik geprobeerd, maar dat ging je boven de pet. Je kunt het even teruglezen en laten bezinken natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Heb je nog wat inhoudelijks te melden?
quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat heb ik geprobeerd, maar dat ging je boven de pet. Je kunt het even teruglezen en laten bezinken natuurlijk.
Ik heb duidelijk aangetoond dat de jouw uitspraak kul is.quote:Punt blijft staan. Het percentage zwarte stemmen voor Obama was niet uitzonderlijk.
Geen idee, heb hem al een tijdje niet meer gesproken.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met deze god?
Dood of in de gevangenis of net uit de gevangenis zoals elke afro-amerikaanquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met deze god?
Ja, Matthijs heeft straks 4 weken vakantie.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
laatste show dit kalenderjaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |