Dat kan natuurlijk maar meestal laat je iemand even alleen als die moet plassen, misschien wilde ze buiten iemand ontmoeten of weet ik wat. Dat hoeft een vriendin niet allemaal te weten.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:04 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar je bent wel in een stad om 02:00. Je hoeft er niet naast te gaan zitten trouwens.

Het maakt ook niet zoveel uit.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:10 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk maar meestal laat je iemand even alleen als die moet plassen, misschien wilde ze buiten iemand ontmoeten of weet ik wat. Dat hoeft een vriendin niet allemaal te weten.

Dat staat er volgens mij niet.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:38 schreef Obvious5555 het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ad-te-veel-gedronken
Nieuwe info. Dascha heeft voor en tijdens bezoek club gedronken, hoeveelheid aangetroffen waarmee je niet mag autorijden en drugs in lichaam zijn 'normale, niet-exotische'.

Je zou het kunnen eten en niet weten dat het in bijv. de cake zit.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:44 schreef -Spring het volgende:
'Normale, niet-exotische drugs'? Waar denk je dan aan? Aan cannabis? En kun je daar onvrijwillig mee gedrogeerd worden?

Volgens Peter R hebben haar vrienden dat verklaard. Of vat jij 'van tevoren' anders op?quote:Op woensdag 9 december 2015 10:48 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat ze VOOR die club al gedronken moet hebben.

Die club kan dus de deuren sluiten waarschijnlijk.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:41 schreef Jaroon het volgende:
"Er is dus sowieso die avond iets misgegaan, zegt Van de Goot: "Er heeft een meisje van 16 dronken in een café gestaan. Dat mag sowieso niet."
Dat klopt. Het is dus de vraag hoe zichtbaar het was. Bij sommige mensen, die je niet goed kent, is het soms moeilijk in te schatten.

cannabis, speed, XTC en coke zijn allemaal redelijk normale en vrij makkelijk te krijgen drugs, ook drugs die onder veel jongeren worden gebruikt. coke wat minder omdat het erg duur is maar met name speed en XTC kost geen drol en is ook makkelijk te krjgen.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:44 schreef -Spring het volgende:
'Normale, niet-exotische drugs'? Waar denk je dan aan? Aan cannabis? En kun je daar onvrijwillig mee gedrogeerd worden?

Huh, je bent zelf toch een meisje? Ik ken geen enkel meisje (van 16) waarbij 'ik ga plassen' niet betekent 'ga even met me mee'.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:10 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk maar meestal laat je iemand even alleen als die moet plassen, misschien wilde ze buiten iemand ontmoeten of weet ik wat. Dat hoeft een vriendin niet allemaal te weten.
Ik denk dat ze zich beroerd voelde maar zich niet wilde laten kennen.

Ze waren met zn 3en uit toch? Je laat er minder snel een alleen achter op de dansvloer, dus dat ze alleen ging plassen is niet zo heel gek.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Huh, je bent zelf toch een meisje? Ik ken geen enkel meisje (van 16) waarbij 'ik ga plassen' niet betekent 'ga even met me mee'.

Of je gaat met z'n drieën. Maar ja, zou kunnen iddquote:Op woensdag 9 december 2015 11:12 schreef Obvious5555 het volgende:
[..]
Ze waren met zn 3en uit toch? Je laat er minder snel een alleen achter op de dansvloer, dus dat ze alleen ging plassen is niet zo heel gek.

Zal wel meevallenquote:Op woensdag 9 december 2015 10:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die club kan dus de deuren sluiten waarschijnlijk.

Nee. Of er moet veel meer aan het licht komen. Men zal, indien nodig, wel beter gaan letten op zo'n club. Men (politie en gemeente) weten ook wel dat het handhaven moeilijk kan zijn voor zo'n eigenaar en het vaak ook weinig oplevert.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die club kan dus de deuren sluiten waarschijnlijk.

Ik weet niets van 3 mensen? Maar dan nog ga je eerder voor de veiligheid met iemand mee naar buiten dan dat je er binnen moet zijn voor die ander.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:12 schreef Obvious5555 het volgende:
[..]
Ze waren met zn 3en uit toch? Je laat er minder snel een alleen achter op de dansvloer, dus dat ze alleen ging plassen is niet zo heel gek.

Hoeveel mensen denk jij dat er in de nacht op de been zijn in zo een wijk???? Als ik om 2 uur bij mij ga wandelen kom ik ook niemand tegen...quote:Op woensdag 9 december 2015 11:18 schreef Nia het volgende:
Oproep om camerabeelden heeft niets opgeleverd: http://www.telegraaf.nl/b(...)eelden_Dascha__.html
Als Dascha inderdaad door al die straten is gelopen, dan moet dat toch door iemand opgemerkt zijn? Er rijden auto's rond midden in de nacht. En fietsers en wandelaars niet te vergeten. Een jong meisje alleen lopend zonder jas, midden in een koude novembernacht valt op.

Nee. Dat hoeft helemaal niet op te vallen.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:18 schreef Nia het volgende:
Oproep om camerabeelden heeft niets opgeleverd: http://www.telegraaf.nl/b(...)eelden_Dascha__.html
Als Dascha inderdaad door al die straten is gelopen, dan moet dat toch door iemand opgemerkt zijn? Er rijden auto's rond midden in de nacht. En fietsers en wandelaars niet te vergeten. Een jong meisje alleen lopend zonder jas, midden in een koude novembernacht valt op.

Nee, wel op Zeshoven, Utrechtseweg, het gros van haar route was nou eenmaal niet door kansenwijken, hoe graag je ook de nadruk op de rotzooi op de Neuweg wilt leggen.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Villa's op de Neuweg?
Crisisopvang en dak en thuislozen, en nog een instellingen met oa verslaafen.

Hangt af van de hoeveelheid drank en drugs......quote:Op woensdag 9 december 2015 11:20 schreef warp995 het volgende:
Zal ze in die 3,5 uur die ze gelopen heeft niet behoorlijk ontnuchterd zijn?

Nee, ze was met 3 vriendinnen uit, dan ben je volgens mij met z'n 4en.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:12 schreef Obvious5555 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |