Lekker met vrouw muzas de Benidorm bastards uithangen.. ;-)quote:Op donderdag 10 december 2015 19:10 schreef muzas het volgende:
ik googlede en zag sneeuw![]()
Maar zuid spanje is wellicht qua dingen doen/zien mss leuker dan zo'n canarisch eiland? geen idee eigenlijk..
Ik kan ff flink aan de google met de suggesties. tnx
Ik zou naar Gran Canaria gaan; beetje fietsen, auto huren, met een boot de zee op o.i.d.quote:Op donderdag 10 december 2015 18:14 schreef muzas het volgende:
Nee zij hoeft niet perse te fietsen, en ik ook niet 28+ uur... Dus iets te doen is wel een pre.![]()
Ligt eraan wat je zelf wilt he, genoeg appartementjes te vinden daar..quote:Op donderdag 10 december 2015 20:43 schreef ddx het volgende:
Canarische eilanden zit je denk snel in een massa resort met allemaal overwinteraars ?
Neuh dat valt wel meequote:Op donderdag 10 december 2015 20:43 schreef ddx het volgende:
Canarische eilanden zit je denk snel in een massa resort met allemaal overwinteraars ?
Benidormquote:Op donderdag 10 december 2015 20:57 schreef the_critic het volgende:
[..]
Lekker met vrouw muzas de Benidorm bastards uithangen.. ;-)
Ik rij nog steeds prima met 36. Enige nadeel is rond 35kmh. Dan is 36 te klein en op grote plaat dan schuine ketting.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:20 schreef No-P het volgende:
Was een 36 nou prima voor NL? Al lange tijd een dubbel gewend.
Jammer dat het niet een maandje (of 2) later is anders had ik Girona aanbevolen. Genoeg te doen, lekker eten en ze hebben daar ook elke week grouprides waar soms profs bij aansluiten.quote:Op donderdag 10 december 2015 18:14 schreef muzas het volgende:
Nee zij hoeft niet perse te fietsen, en ik ook niet 28+ uur... Dus iets te doen is wel een pre.![]()
En anders gooi je er voor 2 tientjes en 39 blad op, en gebruik je de 36 voor klim tochten..quote:Op donderdag 10 december 2015 22:20 schreef No-P het volgende:
Was een 36 nou prima voor NL? Al lange tijd een dubbel gewend.
Idd, doe ik ook. Maar ben ff te lui om ze om te wisselen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 07:49 schreef the_critic het volgende:
[..]
En anders gooi je er voor 2 tientjes en 39 blad op, en gebruik je de 36 voor klim tochten..
Wat moet jij dan ook met een 34?quote:Op vrijdag 11 december 2015 10:23 schreef kaasplankje het volgende:
Als ik een 34 wil monteren moet de fucking crank er af.
Als je puur naar het verzet kijkt zou met 39 ook wel lukken, maar dan rij ik achter helemaal naar links (39x25) en met een 36 kan ik mooi achter 19/22 rijden en loopt de ketting en derailleur mooier. Dat is nog zwaarder dan 39x25.quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:17 schreef the_critic het volgende:
[..]
Denk dat jij ook geen 36 nodig hebt voor drie tieten toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en die hometrainer kilometers knal ik gewoon op Strava, fuck it dat het niet buiten is, ik heb er voor gewerkt tenslotte.![]()
En me 's ochtends naar de gym slepen maakt het weer naar werk fietsen binnenkort minder uitdagend. Een win-winnetje dus.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
He bah sterkte voor papakaas!quote:
Ja denk dat ik dat doe.quote:Op vrijdag 11 december 2015 07:49 schreef the_critic het volgende:
[..]
En anders gooi je er voor 2 tientjes en 39 blad op, en gebruik je de 36 voor klim tochten..
Eikel!quote:
Nog een eikel!quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:57 schreef Patroon het volgende:
Broze botten...ouderdomskwaaltje. Sterkte buzz
Qua materiaal natuurlijk de eerste, maar beetje flashbacks zoals 1998 belde... Ouwe lullen fiets maar onverslijtbaar. Andere twee kun je waarschijnlijk ook bij Matra Bikes scoren gezien de componenten al is dat Ritchey frame moeilijk te beoordelen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:45 schreef No-P het volgende:
[..]
Ja denk dat ik dat doe.
Twijfel nog wel of ik zoiets
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of toch gewoon zoiets
[ [url=http://images.internetstores.de/products/389777/02/006220/Felt_F6_mat_zwart_zilver_wit_09[1470x849].jpg?forceSize=true&forceAspectRatio=true]afbeelding[/url] ]
Daar moet ik de komende tijd maar over beslissen. Heeft geen haast.
En hoe bepaal/ bereken ik dat?quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:40 schreef muzas het volgende:
Zitbuislengte is natuurlijk erg verschillend per type geometrie.
Sloping frames hebben korte zitbuizen. Dus om de zelfde zadelhoogte te bereiken moet je zadelpen dust wat meer uit laten steken dan bij een frame zonder sloping...
Ik zou vooral kijken naar de verhouding effectieve bovenbuislengte en balhoofdbuislengte
Die laatste was als metafoor bedoelt voor een willekeurige carbon fiets.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:00 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Qua materiaal natuurlijk de eerste, maar beetje flashbacks zoals 1998 belde... Ouwe lullen fiets maar onverslijtbaar. Andere twee kun je waarschijnlijk ook bij Matra Bikes scoren gezien de componenten al is dat Ritchey frame moeilijk te beoordelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |