Ja ik denk dat dat door sponsorafspraken komt. hoewel wel vaker gebeurd dat merkjes ed. zwart werden gemaakt en er toch mee werd gereden toch?quote:Op donderdag 10 december 2015 13:28 schreef Patroon het volgende:
Waarom zou Dumoulin als 1 van de weinige renners in het peloton die banden mogen gebruiken als iedereen ze voor 55 euro kan kopen op bike-components.de??
Sponsorafspraken?
Defineer 1 van de weinige. Van de WT teams rijden alleen Lotto-Jumbo en Giant-Alpecin met Vittoria. Zodoende is Dumoulin al snel 1 van de weinige.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:28 schreef Patroon het volgende:
Waarom zou Dumoulin als 1 van de weinige renners in het peloton die banden mogen gebruiken als iedereen ze voor 55 euro kan kopen op bike-components.de??
Sponsorafspraken?
Ja want die LJ renners rije de koers zwz nooit uit natuurlijkquote:Op donderdag 10 december 2015 13:33 schreef ratatat het volgende:
[..]
Defineer 1 van de weinige. Van de WT teams rijden alleen Lotto-Jumbo en Giant-Alpecin met Vittoria. Zodoende is Dumoulin al snel 1 van de weinige.
Ja, wel een aardige vent. Hij had z'n achtertube kapot en geen reservewielen. Ik had ook pech met m'n fiets en was al afgestapt. Met mijn achterwiel heeft ie toen gewonnen.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:36 schreef Patroon het volgende:
Tom Davids ja..vroeger mee gekoerst bij de nieuwelingen en junioren.
Ze mogen Sep Vanmarcke ook wel op die nieuwe banden laten rijden, kijken of hij dan een seizoen lang niet lek rijdt op verkeerde momenten.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja want die LJ renners rije de koers zwz nooit uit natuurlijk
quote:Op donderdag 10 december 2015 13:39 schreef kaasplankje het volgende:
Op Tommeks wielen zijn de grootste successen behaald, hij reed er alleen zelf niet mee.
Denk dat het een andere band betreft als ik dat stuk lees van Dumoulin. En 53¤ noem ik niet echt extreem duur voor een buba.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:21 schreef ratatat het volgende:
[..]
Zag ze gister al staan bij bike-components. Ze zijn wel lekker aan de prijs.
https://www.bike-componen(...)-Modell-2016-p46721/
Kloptquote:Op donderdag 10 december 2015 13:39 schreef kaasplankje het volgende:
Op Tommeks wielen zijn de grootste successen behaald, hij reed er alleen zelf niet mee.
Sky kan er ook mee gaan rijden.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:33 schreef ratatat het volgende:
[..]
Defineer 1 van de weinige. Van de WT teams rijden alleen Lotto-Jumbo en Giant-Alpecin met Vittoria. Zodoende is Dumoulin al snel 1 van de weinige.
En meten op basis van waar/wat dan ?quote:Op donderdag 10 december 2015 10:27 schreef Patroon het volgende:
Heb ff contact gehad met een wielbouwer. Hij zegt 0,5mm tot 1mm ingesleten, dan wordt het tijd om eens naar vervanging te kijken. Hij zit nu tegen de 0,5mm aan zover ik dat kan inschatten.
Je kan dat een beetje op het oog gokken of een schuifmaat met de achterkant, dat uitschuifstripje tegen de velgranden en dan de diepte meten. Eigenlijk zie (of voel je met je vingertoppen) wel dat de remblokken de velg hebben ingesleten.quote:Op donderdag 10 december 2015 14:13 schreef ddx het volgende:
[..]
En meten op basis van waar/wat dan ?
Mijn FR3's gebruik ik ook door weer en wind.
Zou trouwens niet zo snel FR4's kopen voor slechtweer, meestal heb je dan ook meer wind en zijn hogere wielen minder prettig.
Mooi man die bikecleaner lijkt me wel relaxed.quote:Op donderdag 10 december 2015 14:12 schreef Patroon het volgende:
Kregen vandaag een mooi pakketje binnen:
[ afbeelding ]
Zo hoog zijn die FR4's niet hoor... Gaat prima met een bak wind.quote:Op donderdag 10 december 2015 14:13 schreef ddx het volgende:
[..]
En meten op basis van waar/wat dan ?
Mijn FR3's gebruik ik ook door weer en wind.
Zou trouwens niet zo snel FR4's kopen voor slechtweer, meestal heb je dan ook meer wind en zijn hogere wielen minder prettig.
Zijn ze wel u shape dan anders heb je met zijwind enorm veel luchtweerstandquote:Op donderdag 10 december 2015 15:27 schreef muzas het volgende:
[..]
Zo hoog zijn die FR4's niet hoor... Gaat prima met een bak wind.
De tube versies dan waarschijnlijk en de speed variant ipv normale neem ik aan.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:43 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Denk dat het een andere band betreft als ik dat stuk lees van Dumoulin. En 53¤ noem ik niet echt extreem duur voor een buba.
Van de zijkant zijn ze meer Q-shaped. Afhankelijk van de lengte van je ventielquote:Op donderdag 10 december 2015 15:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zijn ze wel u shape dan anders heb je met zijwind enorm veel luchtweerstand
(heb ik ooit ergens gelezen)
Ideaal spul voor de wintermaanden als het koud is buiten, in de zomer boeit het niet zo veel die paar minuten.quote:Op donderdag 10 december 2015 14:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mooi man die bikecleaner lijkt me wel relaxed.
Ben benieuwd hoe die bikecleaner werkt. Kan je daar binnenkort een verhaaltje over typen?quote:Op donderdag 10 december 2015 14:12 schreef Patroon het volgende:
Kregen vandaag een mooi pakketje binnen:
[ afbeelding ]
Ik ben daar ook wel benieuwd naar. Heb zowel de geconcentreerde versie als de normale versie in spuitfles. Ga ze beide testen en even een review over typen.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe die bikecleaner werkt. Kan je daar binnenkort een verhaaltje over typen?
Koop ik een flesje bij je sponsor en zet ik erbij dat ik 't van jou heb dat het zulk topspul is.
Maar daar reed dumolain niet opquote:Op donderdag 10 december 2015 16:09 schreef the_critic het volgende:
Dacht dat juist uit tests bleek, dat s-works de snelste banden uit peloton waren op dit moment. Marginal gains wedloop..
Ziet er mooi uit, maar wisselen tussen carbon en alu blokken is niet handig. Ik daal ook liever af met alu..quote:Op donderdag 10 december 2015 16:39 schreef Oksel het volgende:
Setje wielen? Licht en goedkoop? 40mm? Voor 400 EUR heb je zo'n setje full carbon in huis:
http://www.ribourwheels.com/goods.php?id=37
Kun je nog decals in elke kleur bestellen ook. Ik denk erover om setje voor in m'n crosser te bestellen met oranje decals.
Ik heb er nu 3000 km mee gereden, o.a. koersje in Zuthpen met héél slecht wegdek.. en ze hebben mijn 85+ kg prima gehouden.
Die concentraat is ws een ontvetter, en de verdunde een spray on wipe off voor je hele fiets.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:24 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik ben daar ook wel benieuwd naar. Heb zowel de geconcentreerde versie als de normale versie in spuitfles. Ga ze beide testen en even een review over typen.
Bedankt alvast, als er meer liefhebbers zijn kan ik wellicht een groepskorting regelen??
Mallorca?quote:Op donderdag 10 december 2015 18:06 schreef muzas het volgende:
Ik heb ook een vraag;
Waar is het begin maart lekker warm en goed fietsen? MissMuus en ik hebben een week vrij en zin in vakantie.
canarische eilanden?
Mallorca.quote:Op donderdag 10 december 2015 18:06 schreef muzas het volgende:
Ik heb ook een vraag;
Waar is het begin maart lekker warm en goed fietsen? MissMuus en ik hebben een week vrij en zin in vakantie.
canarische eilanden?
Weet ik niet man, al zal die wielmaat bij jou minder krap zijn omdat je toch discs hebt. Ik wil mss ook wel full carbons in mijn cx, en dan is zo een wielsetje best oke denk ik. In mijn wegfiets hoef ik ze niet denk ik.quote:Op donderdag 10 december 2015 17:57 schreef Oksel het volgende:
Kaas, is dit wiel qua maat geschikt voor cyclocross? Qua bandbreedte en qua inch? 29" ATB is toch gewoon stiekem 28" wat gewoon racefietsmaat is toch? En heb 33mm bandjes erop.. die 27mm breedte is dan volgens mij mooi. Mooi breed, minder kans op lek. Volgens mij. Zal de breedte van m'n huidige wielen eens opmeten. Lomp zware krengen.
http://www.ribourwheels.com/goods.php?id=23
Dan zou ik in maart niet naar Mallorca gaan..MissPatty was allang blij dat ze lekker kon fietsen, anders zijn de dagen behoorlijk lang daar..quote:Op donderdag 10 december 2015 18:14 schreef muzas het volgende:
Nee zij hoeft niet perse te fietsen, en ik ook niet 28+ uur... Dus iets te doen is wel een pre.![]()
http://www.klimaatinfo.nl/quote:Op donderdag 10 december 2015 18:06 schreef muzas het volgende:
Ik heb ook een vraag;
canarische eilanden?
Tenerife?quote:Op donderdag 10 december 2015 18:14 schreef muzas het volgende:
Nee zij hoeft niet perse te fietsen, en ik ook niet 28+ uur... Dus iets te doen is wel een pre.![]()
Count me in! Ben erg tevreden over Squirtlube.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:24 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik ben daar ook wel benieuwd naar. Heb zowel de geconcentreerde versie als de normale versie in spuitfles. Ga ze beide testen en even een review over typen.
Bedankt alvast, als er meer liefhebbers zijn kan ik wellicht een groepskorting regelen??
Ik zou ff de kerstaanbiedingen afstruinen, vind je wel een set in die kwaliteit voor rond de 100 euro. Vorig jaar bij CC5311 Mavic Axiums 99 euro. Shimano R10 oid zelfde verhaal. Maar je moet er dan wel voor naar Nederland rijequote:Op woensdag 9 december 2015 22:17 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja precies...racing 7 kost 149 euro.
Ja, zulk soort velgen heb ik ook. Werkt echt perfect. De bandjes vallen d'r zo veel mooier om dan gewoon smalle racevelgen.quote:Op donderdag 10 december 2015 17:57 schreef Oksel het volgende:
Kaas, is dit wiel qua maat geschikt voor cyclocross? Qua bandbreedte en qua inch? 29" ATB is toch gewoon stiekem 28" wat gewoon racefietsmaat is toch? En heb 33mm bandjes erop.. die 27mm breedte is dan volgens mij mooi. Mooi breed, minder kans op lek. Volgens mij. Zal de breedte van m'n huidige wielen eens opmeten. Lomp zware krengen.
http://www.ribourwheels.com/goods.php?id=23
quote:Op donderdag 10 december 2015 15:38 schreef muzas het volgende:
[..]
Van de zijkant zijn ze meer Q-shaped. Afhankelijk van de lengte van je ventiel
Zuid Spanje? Malaga sierra nevada of Andalusie?quote:Op donderdag 10 december 2015 18:52 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja denk dat canarische eilanden idd de beste gok gaat zijn qua weer, en dingen te doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |