Ja ik denk dat dat door sponsorafspraken komt. hoewel wel vaker gebeurd dat merkjes ed. zwart werden gemaakt en er toch mee werd gereden toch?quote:Op donderdag 10 december 2015 13:28 schreef Patroon het volgende:
Waarom zou Dumoulin als 1 van de weinige renners in het peloton die banden mogen gebruiken als iedereen ze voor 55 euro kan kopen op bike-components.de??
Sponsorafspraken?
Defineer 1 van de weinige. Van de WT teams rijden alleen Lotto-Jumbo en Giant-Alpecin met Vittoria. Zodoende is Dumoulin al snel 1 van de weinige.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:28 schreef Patroon het volgende:
Waarom zou Dumoulin als 1 van de weinige renners in het peloton die banden mogen gebruiken als iedereen ze voor 55 euro kan kopen op bike-components.de??
Sponsorafspraken?
Ja want die LJ renners rije de koers zwz nooit uit natuurlijkquote:Op donderdag 10 december 2015 13:33 schreef ratatat het volgende:
[..]
Defineer 1 van de weinige. Van de WT teams rijden alleen Lotto-Jumbo en Giant-Alpecin met Vittoria. Zodoende is Dumoulin al snel 1 van de weinige.
Ja, wel een aardige vent. Hij had z'n achtertube kapot en geen reservewielen. Ik had ook pech met m'n fiets en was al afgestapt. Met mijn achterwiel heeft ie toen gewonnen.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:36 schreef Patroon het volgende:
Tom Davids ja..vroeger mee gekoerst bij de nieuwelingen en junioren.
Ze mogen Sep Vanmarcke ook wel op die nieuwe banden laten rijden, kijken of hij dan een seizoen lang niet lek rijdt op verkeerde momenten.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja want die LJ renners rije de koers zwz nooit uit natuurlijk
quote:Op donderdag 10 december 2015 13:39 schreef kaasplankje het volgende:
Op Tommeks wielen zijn de grootste successen behaald, hij reed er alleen zelf niet mee.
Denk dat het een andere band betreft als ik dat stuk lees van Dumoulin. En 53¤ noem ik niet echt extreem duur voor een buba.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:21 schreef ratatat het volgende:
[..]
Zag ze gister al staan bij bike-components. Ze zijn wel lekker aan de prijs.
https://www.bike-componen(...)-Modell-2016-p46721/
Kloptquote:Op donderdag 10 december 2015 13:39 schreef kaasplankje het volgende:
Op Tommeks wielen zijn de grootste successen behaald, hij reed er alleen zelf niet mee.
Sky kan er ook mee gaan rijden.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:33 schreef ratatat het volgende:
[..]
Defineer 1 van de weinige. Van de WT teams rijden alleen Lotto-Jumbo en Giant-Alpecin met Vittoria. Zodoende is Dumoulin al snel 1 van de weinige.
En meten op basis van waar/wat dan ?quote:Op donderdag 10 december 2015 10:27 schreef Patroon het volgende:
Heb ff contact gehad met een wielbouwer. Hij zegt 0,5mm tot 1mm ingesleten, dan wordt het tijd om eens naar vervanging te kijken. Hij zit nu tegen de 0,5mm aan zover ik dat kan inschatten.
Je kan dat een beetje op het oog gokken of een schuifmaat met de achterkant, dat uitschuifstripje tegen de velgranden en dan de diepte meten. Eigenlijk zie (of voel je met je vingertoppen) wel dat de remblokken de velg hebben ingesleten.quote:Op donderdag 10 december 2015 14:13 schreef ddx het volgende:
[..]
En meten op basis van waar/wat dan ?
Mijn FR3's gebruik ik ook door weer en wind.
Zou trouwens niet zo snel FR4's kopen voor slechtweer, meestal heb je dan ook meer wind en zijn hogere wielen minder prettig.
Mooi man die bikecleaner lijkt me wel relaxed.quote:Op donderdag 10 december 2015 14:12 schreef Patroon het volgende:
Kregen vandaag een mooi pakketje binnen:
[ afbeelding ]
Zo hoog zijn die FR4's niet hoor... Gaat prima met een bak wind.quote:Op donderdag 10 december 2015 14:13 schreef ddx het volgende:
[..]
En meten op basis van waar/wat dan ?
Mijn FR3's gebruik ik ook door weer en wind.
Zou trouwens niet zo snel FR4's kopen voor slechtweer, meestal heb je dan ook meer wind en zijn hogere wielen minder prettig.
Zijn ze wel u shape dan anders heb je met zijwind enorm veel luchtweerstandquote:Op donderdag 10 december 2015 15:27 schreef muzas het volgende:
[..]
Zo hoog zijn die FR4's niet hoor... Gaat prima met een bak wind.
De tube versies dan waarschijnlijk en de speed variant ipv normale neem ik aan.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:43 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Denk dat het een andere band betreft als ik dat stuk lees van Dumoulin. En 53¤ noem ik niet echt extreem duur voor een buba.
Van de zijkant zijn ze meer Q-shaped. Afhankelijk van de lengte van je ventielquote:Op donderdag 10 december 2015 15:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zijn ze wel u shape dan anders heb je met zijwind enorm veel luchtweerstand
(heb ik ooit ergens gelezen)
Ideaal spul voor de wintermaanden als het koud is buiten, in de zomer boeit het niet zo veel die paar minuten.quote:Op donderdag 10 december 2015 14:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mooi man die bikecleaner lijkt me wel relaxed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |