abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 8 december 2015 @ 09:39:34 #1
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158099474


Na een zenuwslopende zoektocht hebben Karen, Kristel en Josje hun glitterstokje doorgegeven aan Hanne, Marthe en Klaasje. Hier mogen de die-hard K3(zoekt K3) fans zich verenigen!
Tijdens een grote afscheidstour zijn Karen, Kristel, Josje, Hanne, Marthe en Kaasje samen op tour.

De combinatie van personality, de vrolijke deuntjes, leuke teksten en algemene aanstekelijkheid maken K3 al 17 jaar een succes. De ontwikkeling van de nieuwe dames is vooralsnog afwachten, maar het verleden is indrukwekkend.

Ik ken K3 niet, wat nu?!
quote:
Wikipedia zegt het volgende:
K3 is van oorsprong een Belgische meidengroep met een Nederlandstalig pop repertoire voornamelijk gericht op een jeugdig publiek.

De naam van de groep verwijst naar de eerste letters van de voornamen van de oorspronkelijke bezetting. De Belgische zangeressen Karen Damen, Kristel Verbeke en Kathleen Aerts waren verantwoordelijk voor de doorbraak van K3. Aerts verliet in 2009 de groep en werd opgevolgd door de Nederlandse Josje Huisman.

Op 6 november 2015 zijn Karen, Kristel en Josje opgevolgd door Klaasje Meijer, Hanne Verbruggen en Marthe De Pillecyn. Deze opvolging is tot stand gebracht door K3 zoekt K3, een talentenshow op tv uitgezonden door SBS6 en VTM.
Maar natuurlijk ken je K3 wel, iedereen die Nederlands spreekt kent K3! Zo niet moet minimaal één van de onderstaande albums je op zijn minst bekend voorkomen:



Maar waarom praten jullie nog steeds over K3 in alle bezettingen, en die zoektocht?
Omdat K3 cultuur is, jeugdherinneringen, omdat Karen Damen amazing is, en omdat er prachtig beeldmateriaal en situaties zijn ontstaan.

--




In memoriam voor onze grootste fan: MUZ / Flikker maar op, K3 verdient een 3e topic. :)

[ Bericht 31% gewijzigd door DumpTruck op 08-12-2015 23:56:11 ]
Schapen zijn relax.
  dinsdag 8 december 2015 @ 09:40:02 #2
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158099480
En nu niet volspammen voor ik thuis ben. ;)
Schapen zijn relax.
  dinsdag 8 december 2015 @ 09:40:35 #3
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158099488
Zou bijna een TR maken voor deze belachelijke TT!
  dinsdag 8 december 2015 @ 09:57:13 #5
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158099703
quote:
Kaat heeft de avonturen van Klauren ook gelezen!
pi_158099998
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 06:43 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Ik luister het album nu, maar soms moet je echt raden wie er nou "zingt". Startte net KumaHe en dat is toch Kaaspapiertje?

Chapeau voor Michiel als hij van iets slechts nog iets luisterbaars moest maken..

/edit: Hele album gehoord.. meh... zouden ze het zelf kunnen dragen als de echte K3 niet meer met ze meedoet? Het blijft een coverbandje en een zooi liedjes die ik niet echt K3 vindt..
Mijn argument was altijd dat ik de oude K3 niet zo goed vond zingen (viel eigenlijk ook wel mee) maar dat de albumversies en de clip geweldig waren. Als je er zelfs niet in slaagt om de studioversies (met alle computermogelijkheden van tegenwoordig) een beetje gepolijst te laten klinken dan moeten ze inderdaad wel heel slecht zingen. De uitkomst is eigenlijk gewoon slecht voor iedereen. Voor de afvallers, voor HKM die elke keer moeten horen dat ze er niet zoveel van kunnen, voor ons als nostalgische K3-fans en uiteindelijk zelfs voor de kids denk ik.

Moet zeggen dat ik Marthe wel goed vind klinken op het album maar haar mimiek is live echt slecht. Het lijkt wel of ze zich de kritiek op haar ogen zo heeft aangetrokken dat ze elke keer haar ogen wagenwijd openspert. Hanne is leuk tijdens de interviewtjes maar heeft op het podium minder uitstraling dan Frans Bauer en Klaasje heeft gewoon geen mooie stem.

Wat ik zelf interessant vind is dat zelfs het Vlaamse publiek nu ook begint om te draaien op social media. Ja hèhè, denk ik dan. Had dat even een paar weken eerder bedacht, dan hadden we een leukere K3 gehad.
  dinsdag 8 december 2015 @ 10:21:36 #7
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158100020
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 10:19 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]
. Hanne is leuk tijdens de interviewtjes maar heeft op het podium minder uitstraling dan Frans Bauer
Frans Bauer heeft toch alleen zijn breedheid als uitstraling?
  dinsdag 8 december 2015 @ 10:26:05 #8
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158100069
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 10:19 schreef Maartenfr12 het volgende:Mijn argument was altijd dat ik de oude K3 niet zo goed vond zingen (viel eigenlijk ook wel mee) maar dat de albumversies en de clip geweldig waren.
Dat valt idd echt wel mee, er zitten (bv op youtube) genoeg stinkers tussen maar over het algemeen doen ze het ontzettend goed. Als je ook kijkt hoe veel die dames zingen (dat is niet af en toe een tour en dan een paar keer per week een kortere schnabbel); daar zijn ze niet uniek in maar toch. En dan ook de dansjes en het door mimiek en aandacht spelen met de kindjes/publiek.
Het is niet zo goed als in de studio, en soms hebben ze geen stem meer; maar ik vind het knap.

Er is een stukje, volgens mij van de HalloK3 show/concerten, dat mij is bijgebleven. Daar zit Karen gehurkt aan de rand van her podium;, zingt ze haar couplet, neemt ze tekeningen aan, schudt ze handjes en doet ze tussenin ook nog het armdeel van het dansje. Ik vind het knap dat al die dingen best redelijk uit de verf kwamen.
Schapen zijn relax.
pi_158100107
quote:
Ik snap steeds minder van HKM, en dat is niets tegen ze persoonlijk (Marthe is wel goed qua zang).
Een bak werk voor de dans, een bak werk voor de mimiek, stemmen die amper goed te wurgen zijn door miguel...

Yay je hebt een klein tikje minder tegenspraak omdat ze weinig toneelervaring hebben; mooi dat deze 3 nooit personalities gaan worden door de levensduur van K3 nieuw.
Is het ook niet zo dat de limit op een gegeven moment wel bereikt is? Mimiek valt bijna niet te trainen, uitstraling valt bijna niet te trainen, een schelle stem werk je echt niet zomaar weg. Alleen aan dans kun je volgens mij echt werken.
  dinsdag 8 december 2015 @ 10:29:40 #10
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158100127
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 10:28 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Is het ook niet zo dat de limit op een gegeven moment wel bereikt is? Mimiek valt bijna niet te trainen, uitstraling valt bijna niet te trainen, een schelle stem werk je echt niet zomaar weg. Alleen aan dans kun je volgens mij echt werken.
Dans kun je aan werken, dat is geen probleem. Zang gaat niet beter worden, alsof je opeens naar zangles gaat en kan zingen als(idk) Adele. :') Dans is het enigste wat nog echt voldoende kan worden.
pi_158100182
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 10:21 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Frans Bauer heeft toch alleen zijn breedheid als uitstraling?
Je moet die vergelijking niet te letterlijk nemen ;)
pi_158100189
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 10:29 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Dans kun je aan werken, dat is geen probleem. Zang gaat niet beter worden, alsof je opeens naar zangles gaat en kan zingen als(idk) Adele. :') Dans is het enigste wat nog echt voldoende kan worden.
Lijkt mij ook ja.
pi_158100212
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 10:26 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Dat valt idd echt wel mee, er zitten (bv op youtube) genoeg stinkers tussen maar over het algemeen doen ze het ontzettend goed. Als je ook kijkt hoe veel die dames zingen (dat is niet af en toe een tour en dan een paar keer per week een kortere schnabbel); daar zijn ze niet uniek in maar toch. En dan ook de dansjes en het door mimiek en aandacht spelen met de kindjes/publiek.
Het is niet zo goed als in de studio, en soms hebben ze geen stem meer; maar ik vind het knap.

Er is een stukje, volgens mij van de HalloK3 show/concerten, dat mij is bijgebleven. Daar zit Karen gehurkt aan de rand van her podium;, zingt ze haar couplet, neemt ze tekeningen aan, schudt ze handjes en doet ze tussenin ook nog het armdeel van het dansje. Ik vind het knap dat al die dingen best redelijk uit de verf kwamen.
Absoluut waar. Eigenlijk slaat kritiek op de oude K3 eigenlijk helemaal nergens meer op als je nu naar het nieuwe groepje kijkt. Ook het eerste optreden van Heya Mama bij eurosong was echt stukken beter dan hetgeen wat de nieuwe dames nu laten zien.
  dinsdag 8 december 2015 @ 10:36:07 #14
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158100216
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 10:34 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Je moet die vergelijking niet te letterlijk nemen ;)
Ik doe dat nogal snel.

Wanneer gaan de dames weer op TV optreden? Dan ga ik gelijk naar Twitter om die haat te lezen. :D
  dinsdag 8 december 2015 @ 10:37:13 #15
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158100232
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 10:28 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Is het ook niet zo dat de limit op een gegeven moment wel bereikt is? Mimiek valt bijna niet te trainen, uitstraling valt bijna niet te trainen, een schelle stem werk je echt niet zomaar weg. Alleen aan dans kun je volgens mij echt werken.
Ik denk dat je het onstabiele van Klopgeestje en Hanne nog wel kan omvormen naar stabiel. Maar echt goed wordt het natuurlijk nooit.
Schapen zijn relax.
pi_158100285
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 10:36 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Ik doe dat nogal snel.

Wanneer gaan de dames weer op TV optreden? Dan ga ik gelijk naar Twitter om die haat te lezen. :D
Jij geniet daar van of niet? (Ik ook hoor)
  dinsdag 8 december 2015 @ 10:40:26 #17
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158100293
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 10:39 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Jij geniet daar van of niet? (Ik ook hoor)
Ja man. Tijdens voetbalwedstrijden ook, dan lees ik Fok en Twitter en dan die haat(zoals afgelopen zondag) daar kan ik zo van genieten. Je schiet er niets mee op. _O_
pi_158100431
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 10:37 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Ik denk dat je het onstabiele van Klopgeestje en Hanne nog wel kan omvormen naar stabiel. Maar echt goed wordt het natuurlijk nooit.
Denk ik ook ja.

Eigenlijk zouden we een polletje moeten houden met daarin wie er allemaal liever Jindra dan Klaasje, Lisa dan Hanne en Lauren dan Marthe hadden gehad. Dan heb je een wat meer representatief beeld van hoe iedereen erover denkt. Want nu zijn we natuurlijk ook wel met een vrij select clubje van een man of 10 die negatief zijn.
  dinsdag 8 december 2015 @ 10:53:15 #19
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158100498
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 10:49 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Denk ik ook ja.

Eigenlijk zouden we een polletje moeten houden met daarin wie er allemaal liever Jindra dan Klaasje, Lisa dan Hanne en Lauren dan Marthe hadden gehad. Dan heb je een wat meer representatief beeld van hoe iedereen erover denkt. Want nu zijn we natuurlijk ook wel met een vrij select clubje van een man of 10 die negatief zijn.
Lauren en Marthe zijn sws de beste eigenlijk, een d'r van zou gewoon ander haar moeten hebben
pi_158100533
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 09:23 schreef DumpTruck het volgende:
Stelletje spammers.

En ik snap steeds minder van HKM, en dat is niets tegen ze persoonlijk (Marthe is wel goed qua zang).
Een bak werk voor de dans, een bak werk voor de mimiek, stemmen die amper goed te wurgen zijn door miguel...

Yay je hebt een klein tikje minder tegenspraak omdat ze weinig toneelervaring hebben; mooi dat deze 3 nooit personalities gaan worden door de levensduur van K3 nieuw.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 10:19 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Mijn argument was altijd dat ik de oude K3 niet zo goed vond zingen (viel eigenlijk ook wel mee) maar dat de albumversies en de clip geweldig waren. Als je er zelfs niet in slaagt om de studioversies (met alle computermogelijkheden van tegenwoordig) een beetje gepolijst te laten klinken dan moeten ze inderdaad wel heel slecht zingen. De uitkomst is eigenlijk gewoon slecht voor iedereen. Voor de afvallers, voor HKM die elke keer moeten horen dat ze er niet zoveel van kunnen, voor ons als nostalgische K3-fans en uiteindelijk zelfs voor de kids denk ik.

Moet zeggen dat ik Marthe wel goed vind klinken op het album maar haar mimiek is live echt slecht. Het lijkt wel of ze zich de kritiek op haar ogen zo heeft aangetrokken dat ze elke keer haar ogen wagenwijd openspert. Hanne is leuk tijdens de interviewtjes maar heeft op het podium minder uitstraling dan Frans Bauer en Klaasje heeft gewoon geen mooie stem.

Wat ik zelf interessant vind is dat zelfs het Vlaamse publiek nu ook begint om te draaien op social media. Ja hèhè, denk ik dan. Had dat even een paar weken eerder bedacht, dan hadden we een leukere K3 gehad.
Ik was bijna de hoop verloren, maar gelukkig zijn jullie er weer ^O^ . Laten we snel de donkere geschiedenis van het vorige topicdeel vergeten :N

Ik ben heel benieuwd naar de (vocale) groei van K&H de komende tijd en nog meer geïnteresseerd in het sentiment van het publiek de komende tijd met oog op levensduur van K3 in deze invulling. De lifecycle na een hype die kwalitatief tegenvalt is meestal eerst luide verbouwerering (begint nu te komen), en daarna komt de keiharde nog ergere vergetelheid.
pi_158100567
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 10:53 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Lauren en Marthe zijn sws de beste eigenlijk, een d'r van zou gewoon ander haar moeten hebben
Mee eens, dat waren de twee besten K3 meisjes qua skills
  dinsdag 8 december 2015 @ 11:00:50 #22
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158100627
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 09:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
Miguel zei toen in K2 zoekt K3 dat de stemmen het belangrijkste zijn, ik heb een puur vemoeden dat hij aan het janken was toen HKM bekend werden als de nieuwe K3.
  dinsdag 8 december 2015 @ 11:06:02 #23
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158100727
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 11:00 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat een kop ook. :D
  dinsdag 8 december 2015 @ 11:20:10 #24
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158100959
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 10:57 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Mee eens, dat waren de twee besten K3 meisjes qua skills
Ik post niet té veel want ik ben op mijn werk. :@

Maar inderdaad: Als je samen met die 2 een Klapsigaartje of Hanne had gezet (wegens image, "K3 Factor", whatever) dan was het volgens mij veel simpeler geweest. Dan maskeer je de zwakkere zang van die ene vrij gemakkelijk; en heb je toch genoeg power en zang op het podium staan.
Net zoals de stem van Karen in sommige nummers net niet paste, hoewel Karen wel gewoon goede zangskills heeft en het vooral haar stemgeluid meer is in die situatie.

Maarja dit hebben we al zo vaak gezegd... Water nat, gras groen, Kristel Knap, etc
Schapen zijn relax.
  dinsdag 8 december 2015 @ 11:23:40 #25
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158101031
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 11:20 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Ik post niet té veel want ik ben op mijn werk. :@

Maar inderdaad: Als je samen met die 2 een Klapsigaartje of Hanne had gezet (wegens image, "K3 Factor", whatever) dan was het volgens mij veel simpeler geweest. Dan maskeer je de zwakkere zang van die ene vrij gemakkelijk; en heb je toch genoeg power en zang op het podium staan.
Net zoals de stem van Karen in sommige nummers net niet paste, hoewel Karen wel gewoon goede zangskills heeft en het vooral haar stemgeluid meer is in die situatie.

Maarja dit hebben we al zo vaak gezegd... Water nat, gras groen, Kristel Knap, etc
_O_ _O_ Amen brother. Amen. _O_ _O_
  dinsdag 8 december 2015 @ 11:25:44 #26
403253 Meke
after all this time? always.
pi_158101082
Ik vind het eigenlijk gewoon jammer dat die meiden meteen moesten presteren. Ik snap ergens ook wel dat je anders "het moment" een beetje kwijt bent, maar hoe tof zou het zijn als we nu die meiden (HKM) gekozen hadden, en dat ze dan een traject ingingen om K3-waardig te worden. Gewoon met z'n drieën een halfjaar in een appartement in Antwerpen, veel dans-, zang-, acteer-, performance-lessen, Hanne een beetje bijvoeden, meiden leren hoe met camera-aandacht om te gaan, hoe geef je een leuk, sassy interview? Met Karen naar de kroeg, met Josje shoppen en naar Kristel staren ;) Dan denk ik dat je een stuk sterker resultaat had gehad dan nu BAM! meteen door.

Maar zat te denken, wellicht hebben ze de tijd tussen de bootcamps en de liveshows daar wel voor trachten te gebruiken. Jammer alleen dat ze toen met z'n tienen waren, terwijl zoiets ook goed zou zijn voor de band tussen hen drie, dat je dan echt zoiets samen meemaakt en daarna echt een groep bent O+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_158101121
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 10:37 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Ik denk dat je het onstabiele van Klopgeestje en Hanne nog wel kan omvormen naar stabiel. Maar echt goed wordt het natuurlijk nooit.
Stabiel in de zin van? Ik vind niet dat er bij de zang van Hanne echt sprake is van uitschieters naar boven of volledig door de ondergrens zakken. Zij heeft meer baat bij vertrouwen en ervaring opbouwen voor die extra boost lijkt me.
  dinsdag 8 december 2015 @ 11:27:38 #28
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158101139
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 december 2015 11:25 schreef Meke het volgende:
Ik vind het eigenlijk gewoon jammer dat die meiden meteen moesten presteren.
Josje moest gelijk ook presteren, zodra je dat wint moet je studio in, video opnemen etc. Marketing hé.
pi_158101197
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 11:20 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Ik post niet té veel want ik ben op mijn werk. :@

Maar inderdaad: Als je samen met die 2 een Klapsigaartje of Hanne had gezet (wegens image, "K3 Factor", whatever) dan was het volgens mij veel simpeler geweest. Dan maskeer je de zwakkere zang van die ene vrij gemakkelijk; en heb je toch genoeg power en zang op het podium staan.
Net zoals de stem van Karen in sommige nummers net niet paste, hoewel Karen wel gewoon goede zangskills heeft en het vooral haar stemgeluid meer is in die situatie.

Maarja dit hebben we al zo vaak gezegd... Water nat, gras groen, Kristel Knap, etc
Hanne zag ik juist vaak boven haarzelf meestijgen in niveau als ze met twee sterke zangeressen optrad. Heb opzich geen problemen met die meid, als ze maar goed op haar plek zit.
Knuffelsnoetje begin ik daarentegen een steeds sterkere afkeer van te krijgen. Alles in haar stem staat me tegen: dat gehakkel, dat gebibber, geen lange tonen kunnen produceren, jongensachtige stem. Voor mij verpest ze in haar eentje de hele boel :r En dat had S100 allang kunnen weten (wat geloof ik ook het geval was, maar ze durfden niet iets anders).
pi_158101379
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 december 2015 11:25 schreef Meke het volgende:
Ik vind het eigenlijk gewoon jammer dat die meiden meteen moesten presteren. Ik snap ergens ook wel dat je anders "het moment" een beetje kwijt bent, maar hoe tof zou het zijn als we nu die meiden (HKM) gekozen hadden, en dat ze dan een traject ingingen om K3-waardig te worden. Gewoon met z'n drieën een halfjaar in een appartement in Antwerpen, veel dans-, zang-, acteer-, performance-lessen, Hanne een beetje bijvoeden, meiden leren hoe met camera-aandacht om te gaan, hoe geef je een leuk, sassy interview? Met Karen naar de kroeg, met Josje shoppen en naar Kristel staren ;) Dan denk ik dat je een stuk sterker resultaat had gehad dan nu BAM! meteen door.

Maar zat te denken, wellicht hebben ze de tijd tussen de bootcamps en de liveshows daar wel voor trachten te gebruiken. Jammer alleen dat ze toen met z'n tienen waren, terwijl zoiets ook goed zou zijn voor de band tussen hen drie, dat je dan echt zoiets samen meemaakt en daarna echt een groep bent O+
Mee eens dat deze meiden meer tijd nodig hadden, maar vergeet niet dat ze al maandenlang in dat bootcamp en liveshow traject zaten hè. En er stonden genoeg andere kandidaten klaar die direct konden presteren. En inderdaad dde opgebouwde momentum/hype gebruiken zoals iemand zei ;)
pi_158101487
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 11:00 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hilarisch hoe hij nog niet eens met de nieuwe K3 op de foto is geweest, maar wel met Demi, van alle K3 zoekt K3 kandidaten. Was ze toch zijn fave. :Y denk dat hij als muziekproducer gewoon super graag met zo'n talent als haar zou willen werken (buiten of binnen K3).

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 11:30 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Hanne zag ik juist vaak boven haarzelf meestijgen in niveau als ze met twee sterke zangeressen optrad. Heb opzich geen problemen met die meid, als ze maar goed op haar plek zit.
Knuffelsnoetje begin ik daarentegen een steeds sterkere afkeer van te krijgen. Alles in haar stem staat me tegen: dat gehakkel, dat gebibber, geen lange tonen kunnen produceren, jongensachtige stem. Voor mij verpest ze in haar eentje de hele boel En dat had S100 allang kunnen weten (wat geloof ik ook het geval was, maar ze durfden niet iets anders).
Dit ja ja ja en ja *O*

Wat is trouwens met het vorige topic gebeurt? was die zo vlug al vol?
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  dinsdag 8 december 2015 @ 11:42:27 #32
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158101520
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 11:41 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Hilarisch hoe hij nog niet eens met de nieuwe K3 op de foto is geweest, maar wel met Demi, van alle K3 zoekt K3 kandidaten. Was ze toch zijn fave. :Y denk dat hij als muziekproducer gewoon super graag met zo'n talent als haar zou willen werken (buiten of binnen K3).

[..]

Dit ja ja ja en ja *O*

Wat is trouwens met het vorige topic gebeurt? was die zo vlug al vol?
Laten we het erop houden dat het nogal levendig was in het vorige topic rond middernacht.
  dinsdag 8 december 2015 @ 11:43:07 #33
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158101536
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 11:27 schreef showtimer het volgende:

[..]

Stabiel in de zin van? Ik vind niet dat er bij de zang van Hanne echt sprake is van uitschieters naar boven of volledig door de ondergrens zakken. Zij heeft meer baat bij vertrouwen en ervaring opbouwen voor die extra boost lijkt me.
Naja dat haalde Banaan terecht net al aan: Zij heeft positief baat van 2 betere stemmen. Dus dat is ook stabiliserend.
Schapen zijn relax.
pi_158101589
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 11:43 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Naja dat haalde Banaan terecht net al aan: Zij heeft positief baat van 2 betere stemmen. Dus dat is ook stabiliserend.
True, maar dat gaat in de gegeven situatie een beetje lastig.
  dinsdag 8 december 2015 @ 11:52:55 #35
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158101783
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 11:45 schreef showtimer het volgende:
True, maar dat gaat in de gegeven situatie een beetje lastig.
Klamboe had nooit gekozen moeten worden samen met Hanne, en Hanne vind ik leuker dan Kraakpandje. Dus pick one; voor het talent:
#JusticeForDemi #IkHoopDatJindraWindra #TeamLauren
:'( :'( :'( :'( :'( :'(
Schapen zijn relax.
  dinsdag 8 december 2015 @ 11:53:23 #36
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158101799
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 11:52 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Klamboe had nooit gekozen moeten worden samen met Hanne, en Hanne vind ik leuker dan Kraakpandje. Dus pick one:
#JusticeForDemi #IkHoopDatJindraWindra #TeamLauren
:'( :'( :'( :'( :'( :'(
#teamklauren
  dinsdag 8 december 2015 @ 11:53:45 #37
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158101807
DumpTruck _O_ Lekker op je werk Fokken, jij snapt hoe het moet. _O_
pi_158101815
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 11:52 schreef DumpTruck het volgende:
Klamboe had nooit gekozen moeten worden samen met Hanne, en Hanne vind ik leuker dan Kraakpandje. Dus pick one:
#JusticeForDemi #IkHoopDatJindraWindra #TeamLauren

yess :'( *huilt mee*
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  dinsdag 8 december 2015 @ 11:55:53 #39
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158101872
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 11:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
DumpTruck _O_ Lekker op je werk Fokken, jij snapt hoe het moet. _O_
Ik ben niet voor niets een ambtenaar. :O
Schapen zijn relax.
pi_158101880
https://twitter.com/Koen_Crucke/status/673522077060722688

Mwah amai, meneer Spaghetti zeg hé.
  dinsdag 8 december 2015 @ 11:57:12 #41
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158101901
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 11:55 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Ik ben niet voor niets een ambtenaar. :O
Ik ook hoor.
  dinsdag 8 december 2015 @ 11:57:34 #42
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158101913
quote:
TEN EERSTE HET IS ALBERTO
pi_158101917
quote:
haha shady bitch die meneer Spaghetti
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  dinsdag 8 december 2015 @ 11:58:42 #44
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158101945
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 11:57 schreef Poedelpoes het volgende:
haha shady bitch die meneer Spaghetti
Snitches...get..TWEEEééé REEEEÉÉPEN. :7
Schapen zijn relax.
  dinsdag 8 december 2015 @ 11:59:14 #45
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158101958
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 11:57 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

haha shady bitch die meneer Spaghetti
_O- _O_
pi_158101962
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 11:57 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Ik ook hoor.
Ik heb een dag vrij genomen om met jullie door te brengen
pi_158101969
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 11:59 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Ik heb een dag vrij genomen om met jullie door te brengen
Awww bby
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  dinsdag 8 december 2015 @ 11:59:50 #48
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158101971
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 11:59 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Ik heb een dag vrij genomen om met jullie door te brengen
Awh O+
pi_158102012
@Koen_Crucke Laat ik het zo vragen! Kan deze K3 de aftredende meisjes evenaren? U vond het geen goede combi, ik ben benieuwd hoe u nu denkt☺
0 retweets 0 vind-ik-leuks

KoenCrucke ‏@Koen_Crucke 6 dec.
@christajansen_ de zon gaat op voor iedereen


Hij wil er niks meer over loslaten _O-
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:01:49 #50
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158102034
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:01 schreef Banaanhangwagen het volgende:
@Koen_Crucke Laat ik het zo vragen! Kan deze K3 de aftredende meisjes evenaren? U vond het geen goede combi, ik ben benieuwd hoe u nu denkt☺
0 retweets 0 vind-ik-leuks

KoenCrucke ‏@Koen_Crucke 6 dec.
@christajansen_ de zon gaat op voor iedereen

Hij wil er niks meer over loslaten _O-
"De zon gaat op voor iedereen" Damn right Albertoooooooooooooooooo
pi_158102125
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 11:59 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Awww bby
Vanochtend extra lang in bedje blijven liggen met een stuk of 4 nieuwe Klauren hoofdstukken :@
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:07:22 #52
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158102175
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 11:59 schreef Banaanhangwagen het volgende:Ik heb een dag vrij genomen om met jullie door te brengen


;) ;) *;
Schapen zijn relax.
pi_158102193
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:05 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Vanochtend extra lang in bedje blijven liggen met een stuk of 4 nieuwe Klauren hoofdstukken
Wow ahahah
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158102203
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:01 schreef Banaanhangwagen het volgende:
@Koen_Crucke Laat ik het zo vragen! Kan deze K3 de aftredende meisjes evenaren? U vond het geen goede combi, ik ben benieuwd hoe u nu denkt☺
0 retweets 0 vind-ik-leuks

KoenCrucke ‏@Koen_Crucke 6 dec.
@christajansen_ de zon gaat op voor iedereen

Hij wil er niks meer over loslaten _O-
Is dat geen Vlaamse variatie op een gezegde ofzo?
pi_158102303
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:08 schreef showtimer het volgende:
Is dat geen Vlaamse variatie op een gezegde ofzo?
"De zon gaat voor niks op"? Hij bedoelt toch gewoon dat deze meisjes geen kut gedaan hebben en poef K3 zijn geworden. Ben ik het eerlijk gezegd wel mee eens.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:12:35 #56
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158102307
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:08 schreef showtimer het volgende:Is dat geen Vlaamse variatie op een gezegde ofzo?
Het enige wat ik zo 123 kon vinden met google was het volgende:
The Sun shines on everyone, it doesn’t make choices

Maar dat zou wel een enorme burn zijn dus volgens mij bedoelt hij dat niet. O-)
Schapen zijn relax.
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:16:25 #57
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158102383
Ik interpreteerde "de zon komt op voor iedereen" als "het licht gaat voor iedereen uiteindelijk branden", dus: iedereen komt te zijner tijd wel tot inkeer. Moet natuurlijk wel als je af en toe tegen elkaar opbotst in Schelle.
pi_158102394
quote:
Die reacties van Frida Bervoets :')
Die plaatst fotos van identiteitskaarten op twitter. Wut.
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:18:13 #59
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158102417
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:16 schreef nick333 het volgende:

[..]

Die reacties van Frida Bervoets :')
Die plaatst fotos van identiteitskaarten op twitter. Wut.
Frida is een vrouw met een kort, pittig kapsel vermoed ik. Eentje met iets te veel tijd vrij.
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:19:46 #60
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158102442
My lord die vrouw. _O-
Schapen zijn relax.
pi_158102448
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:16 schreef bogtrotter het volgende:
Ik interpreteerde "de zon komt op voor iedereen" als "het licht gaat voor iedereen uiteindelijk branden", dus: iedereen komt te zijner tijd wel tot inkeer. Moet natuurlijk wel als je af en toe tegen elkaar opbotst in Schelle.
Same, ik dacht ook aan een 'achter de wolken schijnt de zon' -ish ding. Daarvoor zit Albertooo ook te dik in S100.
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:20:13 #62
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158102452
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:16 schreef nick333 het volgende:
Die reacties van Frida Bervoets :')
Dit is echt het allerbeste wat ik ooit gelezen heb. Ik schrijf dit op.
pi_158102472
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:16 schreef nick333 het volgende:

[..]

Die reacties van Frida Bervoets :')
Die plaatst fotos van identiteitskaarten op twitter. Wut.
Lauren heeft dus ook al een stalker. :')
pi_158102521
Die Frida is echt niet goed?! Jeetje.

"We gaan zelfs speciaal naar de universiteit soms van Gent! Aan de watersportbaan. Waar Psychologie ligt. Om Lauren eens in het echt te kunnen te zien! We willen haar zo graag eens in het echt zien. En zijn achter haar op zoek!"
pi_158102544
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:24 schreef anne53 het volgende:
Die Frida is echt niet goed?! Jeetje.
Robrecht. 8)7
pi_158102554
Frida is op Facebook bevriend met De Pillecyn Bartholomeus, schijnbaar de vader van Marthe.

https://scontent-ams3-1.x(...)26530642889376_o.jpg

quote:
Read The Secret, Geluk en Succes and Astro City
https://www.facebook.com/(...)&id=1415270688693453

quote:
U zelf direct kan zien wat een fantastisch resultaat dit tablet heeft ( ik heb het zelf al uitgetest op mijn 2 dochters met lang haar !)
Vreemd figuur :-)
Hele facebook staat vol met autofoto's.
pi_158102605
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:25 schreef showtimer het volgende:

[..]

Robrecht. 8)7
"We weten haar zelfs wonen! In de zandberg namelijk! Alleen durven we niet aanbellen."
pi_158102609
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:29:02 #69
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158102625
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:28 schreef nick333 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh shit. Oooooh shit.
pi_158102628
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:28 schreef nick333 het volgende:
[ afbeelding ]
:9 :9~
pi_158102634
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:28 schreef nick333 het volgende:
[ afbeelding ]
*insert Marthe toch-gif*
pi_158102680
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:28 schreef nick333 het volgende:
[ afbeelding ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:32:13 #73
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158102701
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:28 schreef nick333 het volgende:
[ afbeelding ]
Yup.... ~O> ~O>
Schapen zijn relax.
pi_158102702
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:31 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik ben er weer en I love you :P Briljant deze gif.
't Echte en 't ware!
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:34:17 #75
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158102738
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:32 schreef Japepk het volgende:Ik ben er weer en I love you :P Briljant deze gif.
Dat gifje was gewoon Queen-K defending her throne. _O_
Schapen zijn relax.
pi_158102758
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:32 schreef Japepk het volgende:
Ik ben er weer en I love you Briljant deze gif.
*;
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158102759
Los daarvan is hij ook briljant als reactie op de foto van Princess Marthe
't Echte en 't ware!
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:36:52 #78
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158102801
Sowieso een crimineel tekort aan Kristel gifjes de afgelopen dagen. Als we dit toch als half chattopic gebruiken dan wil ik ook aan mijn trekken komen. O~)
Schapen zijn relax.
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:38:13 #79
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158102832
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:36 schreef DumpTruck het volgende:
Sowieso een crimineel tekort aan Kristel gifjes de afgelopen dagen. Als we dit toch als half chattopic gebruiken dan wil ik ook aan mijn trekken komen. O~)
:D
pi_158102880
06/12/2015 16:00 -

Kristel Verbeke, de manager van de nieuwe K3 is erg tevreden over Hanne, Klaasje en Marthe.

Kristel was samen met haar poulains aanwezig in de vorige aflevering van Van Gils & Gasten. Ze moest er toegeven dat ze erg onder de indruk was van hoe Klaasje Meijer, Hanne Verbruggen en Marthe De Pillecyn. De repetities hadden duidelijk hun vruchten afgeworpen, en Kristel was ook verrast dat ze zo weinig zenuwen hadden voor hun eerste optreden. Een trotse manager!

http://www.showbizzsite.b(...)er-nieuwe-k3-1461016


Not sure if imagoschade beperking voor de media, of dat ze het meent _O-
pi_158102892
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:28 schreef anne53 het volgende:

[..]

"We weten haar zelfs wonen! In de zandberg namelijk! Alleen durven we niet aanbellen."
Omg dat is wel creepy.

We gaan zelfs speciaal naar de universiteit soms van Gent! Aan de watersportbaan. Waar Psychologie ligt.

Stay safe Lauren. :'(
pi_158102927
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:28 schreef anne53 het volgende:

[..]

"We weten haar zelfs wonen! In de zandberg namelijk! Alleen durven we niet aanbellen."
Wanneer ze haar shit weer een beetje bij elkaar heeft dan mag iemand Klauren uitprinten en in de brievenbus doen.
Nu is nog te vroeg.

edit: ik zie nu pas een foto van de deurbel van haar ouders, wtf dat is net iets té
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:44:22 #83
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158102957
pi_158102960








Enjoy xx
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:45:19 #85
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158102976
quote:
O+ Kristel O+
pi_158102983
Leuk. Zit je niet in K3 en staat dit voor je voordeur.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158102986
quote:
Robrecht Veeckman schrijft ook echt op dezelfde manier als Frida.

Gisteren ben ik samen met mijn papa namelijk Robin De Keyser naar de halloween gegaan in het kasteel van ooidonk.

Wat voor mensen lopen er toch rond op deze wereld..
pi_158102991
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:45 schreef anne53 het volgende:
Leuk. Zit je niet in K3 en staat dit voor je voordeur.

SPOILER
Goodbye
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158102994
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:45 schreef anne53 het volgende:
Leuk. Zit je niet in K3 en staat dit voor je voordeur.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kolere :')
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:47:08 #90
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158103001
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:45 schreef anne53 het volgende:
Leuk. Zit je niet in K3 en staat dit voor je voordeur.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMNOMNOMNOMNOMNOMNOM

ETEN

OMNOMNOMNOMNOMNOMNOM
pi_158103021
Dag Lauren, ik zou zo graag vriendjes met jou worden!

  dinsdag 8 december 2015 @ 12:50:00 #92
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158103044
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:45 schreef nick333 het volgende:
Robrecht Veeckman schrijft ook echt op dezelfde manier als Frida.
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:50:24 #93
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158103054
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:40 schreef Banaanhangwagen het volgende:Not sure if imagoschade beperking voor de media, of dat ze het meent _O-
In alle eerlijkheid denk ik 50/50. Er moet natuurlijk positief gebleven worden, want het loopt nog verre van soepel. Maar ik denk ook dat de mensen die superdicht op het traject zitten en er ervaring mee hebben (Zoals zij) de subtiele verbeteringen enzo beter zien. Ben ik nu te positief en moet ik op de "fuck alles" circlejerk springen?

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:44 schreef Poedelpoes het volgende:
<Perfect, perfect in every way>
Enjoy xx
Marry me, you'll be my nr2 bae forever. _O_ _O_
Rot op met je Hollandse indoctrinatie se! WAARISDEVLAAMSEVLAG })
Schapen zijn relax.
pi_158103080
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:50 schreef DumpTruck het volgende:
Marry me, you'll be my nr2 bae forever.
Rot op met je Hollandse indoctrinatie se! WAARISDEVLAAMSEVLAG
Haha dumptruck + kristel ? :D :D :D nieuw ship
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158103089
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:50 schreef DumpTruck het volgende:
Ben ik nu te positief en moet ik op de "fuck alles" circlejerk springen?
Dat is onontkoombaar. >:)
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:52:52 #96
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158103106
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:45 schreef anne53 het volgende:
Leuk. Zit je niet in K3 en staat dit voor je voordeur.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158103136
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:50 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

In alle eerlijkheid denk ik 50/50. Er moet natuurlijk positief gebleven worden, want het loopt nog verre van soepel. Maar ik denk ook dat de mensen die superdicht op het traject zitten en er ervaring mee hebben (Zoals zij) de subtiele verbeteringen enzo beter zien. Ben ik nu te positief en moet ik op de "fuck alles" circlejerk springen?
Nee hoor, ik was echt niet sure of ze wel of niet eerlijk was dat ze het goed vond gaan.
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:55:50 #98
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158103160
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:51 schreef Poedelpoes het volgende:Haha dumptruck + kristel ? :D :D :D nieuw ship
Hoe is dit nieuw? Ik ben niet echt subtiel geweest daarover. :+
Schapen zijn relax.
pi_158103203
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:55 schreef DumpTruck het volgende:
Hoe is dit nieuw? Ik ben niet echt subtiel geweest daarover.
Wie is nr 1 bae dan D:
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:59:28 #100
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158103227
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:57 schreef Poedelpoes het volgende:Wie is nr 1 bae dan D:
Ik vroeg jou ten huwelijk voor die post vol perfectie, met als waarschuwing dat je nooit tot nr1 zou komen. Maar nu is de grap overexplained en dood. 8)7
Schapen zijn relax.
pi_158103313
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:59 schreef DumpTruck het volgende:
Ik vroeg jou ten huwelijk voor die post vol perfectie, met als waarschuwing dat je nooit tot nr1 zou komen. Maar nu is de grap overexplained en dood.
omg ik heb niks nooit gelezen wut ik had iemands wifey kunnen zijn *leest over alles heen*
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:04:32 #102
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158103329
Nog eentje om het af te leren.

pi_158103344
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:04 schreef bogtrotter het volgende:
Nog eentje om het af te leren.

[ afbeelding ]
WAAAAROM BESTAAN DEZE MENSEN WHY
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158103372
Eerlijk gezegd zou ik een (nieuwe) K3 en OG3NE rap battle wel willen zien. _O_ _O_ _O- _O-
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158103381
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:03 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

omg ik heb niks nooit gelezen wut ik had iemands wifey kunnen zijn *leest over alles heen*
Mijn aanbod om te daten is inmiddels ook komen te vervallen hoor :{w
pi_158103398
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:04 schreef bogtrotter het volgende:
Nog eentje om het af te leren.

[ afbeelding ]
Als deze flikker verantwoordelijk is voor de radiostilte van Lauren..
pi_158103516
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:04 schreef bogtrotter het volgende:
Nog eentje om het af te leren.

[ afbeelding ]
FridaBervoets twitterde op donderdag 26-11-2015 om 11:43:30 @alissa_vb Haha, ja! En dan nog weten, dat mijn kleinzoon namelijk Robrecht Veeckman, ooit al eens een stalkingproces gehad heeft. reageer retweet
Droeftoeter.
pi_158103539
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:06 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Mijn aanbod om te daten is inmiddels ook komen te vervallen hoor
:"( maar jij was ook te oud voor mij
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:13:23 #109
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158103553
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:54 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Nee hoor, ik was echt niet sure of ze wel of niet eerlijk was dat ze het goed vond gaan.
Het is ook een van de dingen die je nooit 100% gaat kunnen doorzien. Er spelen voor haar denk ik een aantal grote lijnen; neem bijvoorbeeld in deze situatie:
Richting PR/Pers: Dit gaat altijd een positieve insteek hebben, je gaat je product en collega's niet afvallen.
Als Manager: Meer hoe ze zich als product en verkoopbaar plaatje ontwikkelen, en in die rol kan je absoluut vinden dat ze talent hebben en zich goed ontwikkelen. Ze zal ook absoluut wel iets in deze drie gezien hebben.
Als artieste: Ze weet hoe zwaar het is, en om daar relatief ongetraind in te stappen is gewoon keihard, En inderdaad best netjes dat ze vanuit de amateur fase snel aan het inlopen zijn. (Dat ze geen amateurs hadden moeten kiezen is een 2e)
Als K3 lid: En na al deze drie bovenstaande dingen zal ze misschien nog steeds (terecht) voelen dat haar levenswerk geen eer aan gedaan wordt. Misschien dat ze inderdaad niet zo heel vrijwillig gestopt zijn als K3; en dit te moeten aanzien. Dat zal ze HKM niet kwalijk nemen, maar het moet pijn doen.

Dus ik denk dat er meerdere dingen spelen, of misschien is ze gewoon te blij met deze drie. Dat is haar goed recht. Voor K3 is het belangrijkste ding momenteel gewoon inzetten op goede PR en mocht het bij haar zelf emoties oproepen: conceal, don't feel.

* Drops Mic*
Schapen zijn relax.
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:13:45 #110
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_158103558
Frida is dus gewoon Robrecht, wat een creep zeg :D :D :D
ik ga wel stuk om zn reacties _O- _O- hoe bestaat het :+
TEAM TAFEL
pi_158103635
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:13 schreef DumpTruck het volgende:
conceal, don't feel.



Ja let it go kristel pls
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:18:29 #112
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158103660
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:04 schreef bogtrotter het volgende:
Nog eentje om het af te leren.

[ afbeelding ]
Die Frida zou dat gewoon gebruiken in de rechtzaal als ze iemand vermoord heeft.
pi_158103676
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
Die Frida zou dat gewoon gebruiken in de rechtzaal als ze iemand vermoord heeft.
Lekker plot voor de Klauren fan fic. Frida vermoord Lauren omdat ze niet open deed voor haar/kind.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:19:30 #114
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158103685
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:19 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Lekker plot voor de Klauren fan fic. Frida vermoord Lauren omdat ze niet open dood voor haar/kind.
Maar Lauren mag niet dood..... :'(
pi_158103712
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:13 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Het is ook een van de dingen die je nooit 100% gaat kunnen doorzien. Er spelen voor haar denk ik een aantal grote lijnen; neem bijvoorbeeld in deze situatie:
Richting PR/Pers: Dit gaat altijd een positieve insteek hebben, je gaat je product en collega's niet afvallen.
Als Manager: Meer hoe ze zich als product en verkoopbaar plaatje ontwikkelen, en in die rol kan je absoluut vinden dat ze talent hebben en zich goed ontwikkelen. Ze zal ook absoluut wel iets in deze drie gezien hebben.
Als artieste: Ze weet hoe zwaar het is, en om daar relatief ongetraind in te stappen is gewoon keihard, En inderdaad best netjes dat ze vanuit de amateur fase snel aan het inlopen zijn. (Dat ze geen amateurs hadden moeten kiezen is een 2e)
Als K3 lid: En na al deze drie bovenstaande dingen zal ze misschien nog steeds (terecht) voelen dat haar levenswerk geen eer aan gedaan wordt. Misschien dat ze inderdaad niet zo heel vrijwillig gestopt zijn als K3; en dit te moeten aanzien. Dat zal ze HKM niet kwalijk nemen, maar het moet pijn doen.

Dus ik denk dat er meerdere dingen spelen, of misschien is ze gewoon te blij met deze drie. Dat is haar goed recht. Voor K3 is het belangrijkste ding momenteel gewoon inzetten op goede PR en mocht het bij haar zelf emoties oproepen: conceal, don't feel.

* Drops Mic*
Goeie uiteenzetting. Ik dacht even niet genoeg door en ging gelijk in de modus van "Kristel is een heks die toch altijd liegt over K3 blabla." (is ook zo eigenlijk :') )
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:21:04 #116
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158103715
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:17 schreef Poedelpoes het volgende:Ja let it go kristel pls
Mooi gifje van die animatiefout (de staart gaat door haar arm heen). Dit hebben ze bewust gehouden voor de flow van de scene maar het klopt dus niet.
Tangled > Frozen.
Schapen zijn relax.
pi_158103726
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:05 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Vanochtend extra lang in bedje blijven liggen met een stuk of 4 nieuwe Klauren hoofdstukken :@
Ik heb een beetje writer's block :'(
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:22:47 #118
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_158103760
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:48 schreef nick333 het volgende:
Dag Lauren, ik zou zo graag vriendjes met jou worden!

[ afbeelding ]
omgggg :D :D :D
TEAM TAFEL
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:25:28 #119
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158103814
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:48 schreef nick333 het volgende:Dag Lauren, ik zou zo graag vriendjes met jou worden!
[ afbeelding ]
Ik snap wel dat ze die niet als haar vriendje naar de shows heeft meegenomen, zo'n blok pure testosteron wil je gewoon voor jezelf houden.
Schapen zijn relax.
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:26:03 #120
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158103830
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:21 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Ik heb een beetje writer's block :'(
Elke geweldige auteur heeft daar ooit wel last van gehad. Komt wel goed schatje. O+
pi_158103857
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:26 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Elke geweldige auteur heeft daar ooit wel last van gehad. Komt wel goed schatje. O+
Ja het komt door jou _O-
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:27:47 #122
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158103879
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:26 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Ja het komt door jou _O-
:@ Moet je maar keuzes maken! :D
pi_158103944
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:50 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

In alle eerlijkheid denk ik 50/50. Er moet natuurlijk positief gebleven worden, want het loopt nog verre van soepel. Maar ik denk ook dat de mensen die superdicht op het traject zitten en er ervaring mee hebben (Zoals zij) de subtiele verbeteringen enzo beter zien. Ben ik nu te positief en moet ik op de "fuck alles" circlejerk springen?

[..]

Marry me, you'll be my nr2 bae forever. _O_ _O_
Rot op met je Hollandse indoctrinatie se! WAARISDEVLAAMSEVLAG })
Je bent sowieso te positief :)
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:32:16 #124
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158103973
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:30 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Je bent sowieso te positief :)
Laat die gast zijn dromen najagen. Soms komt het uit.
pi_158103983
quote:
Geweldige gifjes! Kristel die danst voor de Nederlandse vlag is altijd goed ;)
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:34:50 #126
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158104029
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:32 schreef Gtaboy107 het volgende:Laat die gast zijn dromen najagen. Soms komt het uit.
Het is eerder de ontkenningsfase m.b.t. HMK, en een beetje hoop dat KK(J) zélf er iig vrede mee kunnen hebben dat dit zootje ze overneemt.
Maar ik ga eens wat harder werken, spam het niet vol te vol tot ~19:00 :Y
Schapen zijn relax.
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:36:12 #127
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158104056
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:34 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Het is eerder de ontkenningsfase m.b.t. HMK, en een beetje hoop dat KK(J) zélf er iig vrede mee kunnen hebben dat dit zootje ze overneemt.
Maar ik ga eens wat harder werken, spam het niet vol tot ~19:00 please. :Y
Ik zal het niet vol spammen, ik heb andere dingen waar mijn aandacht voor nodig is.
pi_158104193
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:21 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Ik heb een beetje writer's block :'(
Dat laatste hoofdstuk werd wel heel donker ineens :{
pi_158104419
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:28 schreef nick333 het volgende:

Teringjantje, Marthe ziet er nog best lekker uit hier. Dat ik dat ooit nog zou gaan zeggen op mijn oude dag. Maar er moet toch iemand zijn die op Marthe blijft haten? De balans moet wel in evenwicht blijven :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2015 13:55:21 ]
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:53:14 #130
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158104479
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:50 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Teringjantje, Marthe ziet er nog best lekker uit hier. Dat ik dat ooit nog zou gaan zeggen op mijn oude dag. Maar er moet toch iemand zijn die op Marthe blijft haten? De balans moet wel in evenwicht blijven :D
Is 21, "op mijn oude dag"

:') :') :')
pi_158104743
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:53 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Is 21, "op mijn oude dag"

:') :') :')
Neem nou eens een keer niet elke uitdrukking letterlijk lieve schat ~O>
  dinsdag 8 december 2015 @ 14:06:54 #132
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158104786
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:04 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Neem nou eens een keer niet elke uitdrukking letterlijk lieve schat ~O>
SISIIIIIIIIIIIIIIIII
pi_158105341
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:13 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Het is ook een van de dingen die je nooit 100% gaat kunnen doorzien. Er spelen voor haar denk ik een aantal grote lijnen; neem bijvoorbeeld in deze situatie:
Richting PR/Pers: Dit gaat altijd een positieve insteek hebben, je gaat je product en collega's niet afvallen.
Als Manager: Meer hoe ze zich als product en verkoopbaar plaatje ontwikkelen, en in die rol kan je absoluut vinden dat ze talent hebben en zich goed ontwikkelen. Ze zal ook absoluut wel iets in deze drie gezien hebben.
Als artieste: Ze weet hoe zwaar het is, en om daar relatief ongetraind in te stappen is gewoon keihard, En inderdaad best netjes dat ze vanuit de amateur fase snel aan het inlopen zijn. (Dat ze geen amateurs hadden moeten kiezen is een 2e)
Als K3 lid: En na al deze drie bovenstaande dingen zal ze misschien nog steeds (terecht) voelen dat haar levenswerk geen eer aan gedaan wordt. Misschien dat ze inderdaad niet zo heel vrijwillig gestopt zijn als K3; en dit te moeten aanzien. Dat zal ze HKM niet kwalijk nemen, maar het moet pijn doen.

Dus ik denk dat er meerdere dingen spelen, of misschien is ze gewoon te blij met deze drie. Dat is haar goed recht. Voor K3 is het belangrijkste ding momenteel gewoon inzetten op goede PR en mocht het bij haar zelf emoties oproepen: conceal, don't feel.

* Drops Mic*
Opzich mee eens, maar ik vind je inderdaad te positief bij punt 2 en 3 hier. Het is niet bijzonder dat ze vanuit de amateurfase aan het inlopen zijn (als ze al aan het inlopen zijn, want dat betwijfel ik) want ze zijn al een half jaar met elkaar bezig en aan het oefenen met van alles en nog wat. (dansen, zingen, acteren etcetera) Pluk 2 random meisjes van de straat en je hebt na een halfjaar hetzelfde, zo niet een beter resultaat. Het zijn duidelijk geen supertalenten.

Wat wel zo is denk ik, (als je bedoelt dat Kristel iets in deze 3 gezien heeft) is dat Kristel de spontaniteitsfactor enorm belangrijk heeft gevonden, en dan andere dingen wellicht weer wat minder.

Wij als fokkers beoordelen nu:

Zang: Telt voor 60 procent mee in de beoordeling volgens de meesten hier denk ik. Voor mij persoonlijk 40-50 procent.
Looks: Is 10-20 procent belangrijk volgens de meesten. Voor mij persoonlijk 40 procent.
Uitstraling, performen, dans: Vinden wij voor 20-30 procent meetellen denk ik.
Spontaniteit: 10 procent ofzo? Vinden wij niet heel belangrijk, maar Kristel wil graag meisjes die nog niet gevormd zijn door musical of muziekopleidingen.
pi_158106157
Also kijk ze filmen die serie "Welkom in K3"

https://www.instagram.com/p/_CG37NqRPS/?tagged=k3

https://www.instagram.com/p/_CEW3bmWxR/?tagged=k3

Blijkbaar draagt de nieuwe K3 wel de zelfde kleding buiten K3 weer :'( jammer
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158106222
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:02 schreef Poedelpoes het volgende:
Also kijk ze filmen die serie "Welkom in K3"

https://www.instagram.com/p/_CG37NqRPS/?tagged=k3

https://www.instagram.com/p/_CEW3bmWxR/?tagged=k3

Blijkbaar draagt de nieuwe K3 wel de zelfde kleding buiten K3 weer :'( jammer
Tuinbroeken _O-
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:09:43 #137
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158106335
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:31 schreef Maartenfr12 het volgende:Opzich mee eens, maar ik vind je inderdaad te positief bij punt 2 en 3 hier. Het is niet bijzonder dat ze vanuit de amateurfase aan het inlopen zijn (als ze al aan het inlopen zijn, want dat betwijfel ik) want ze zijn al een half jaar met elkaar bezig en aan het oefenen met van alles en nog wat. (dansen, zingen, acteren etcetera) Pluk 2 random meisjes van de straat en je hebt na een halfjaar hetzelfde, zo niet een beter resultaat. Het zijn duidelijk geen supertalenten.
Een kleine verduidelijking; ik probeer positief te blijven maar ben niet blind en doof: Ik probeerde ook erg vanuit Kritsel's invalshoek te redenen (of wat ze wilt dat wij denken).
Ik vond als ik heel eerlijk ben 2 van de 3 na de finale al klaar om af te schrijven als mislukte poging en verkeerde keuze; de afgelopen weken bevestigen dat. Marthe is de enige die een prima basis heeft en zich wel lijkt te ontwikkelen.

Mijn alledaags voordeel van de twijfel gunnen heeft (niet zo heftige) redenen; maar dat is niet blij en roze dus daar ga ik het niet over hebben.

[ Bericht 1% gewijzigd door DumpTruck op 08-12-2015 15:17:09 ]
Schapen zijn relax.
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:15:20 #138
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158106494
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:09 schreef DumpTruck het volgende:
Marthe is de enige die een prima basis heeft en zich wel lijkt te ontwikkelen.
#teammarthe
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158106509
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:02 schreef Poedelpoes het volgende:
Also kijk ze filmen die serie "Welkom in K3"

https://www.instagram.com/p/_CG37NqRPS/?tagged=k3

https://www.instagram.com/p/_CEW3bmWxR/?tagged=k3

Blijkbaar draagt de nieuwe K3 wel de zelfde kleding buiten K3 weer :'( jammer
Heuj, staartjes bij Klaasje.
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:16:35 #141
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158106585
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:16 schreef showtimer het volgende:

[..]

Heuj, staartjes bij Klaasje.
Klaasje ziet eruit alsof ze bij de Bund Deutscher Mädel zit :')
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:24:40 #143
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158106682
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:02 schreef Poedelpoes het volgende:
Also kijk ze filmen die serie "Welkom in K3"

https://www.instagram.com/p/_CG37NqRPS/?tagged=k3

https://www.instagram.com/p/_CEW3bmWxR/?tagged=k3

Blijkbaar draagt de nieuwe K3 wel de zelfde kleding buiten K3 weer :'( jammer
Wat ziet Klaasje er verschrikkelijk uit. De kleding is ook waardeloos.

Echt K3 dus.
pi_158106699
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:09 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Een kleine verduidelijking; ik probeer positief te blijven maar ben niet blind en doof: Ik probeerde ook erg vanuit Kritsel's invalshoek te redenen (of wat ze wilt dat wij denken).
Ik vond als ik heel eerlijk ben 2 van de 3 na de finale al klaar om af te schrijven als mislukte poging en verkeerde keuze; de afgelopen weken bevestigen dat. Marthe is de enige die een prima basis heeft en zich wel lijkt te ontwikkelen.
'
Ik was inderdaad ook zeer ontevreden over 2 van de 3 dames na de finale, maar dat waren anderen dan die van jou. Ik was als enige enthousiast over Klaasje maar eerlijk gezegd ben ik daar (ongetwijfeld beïnvloed door de waanzinnig enthousiaste reacties op het forum, kuch kuch) ook wel klaar mee. Marthe kan me op een of andere manier nog steeds mateloos irriteren, maar als ik héééél objectief probeer te kijken doet ze het niet zo heel slecht. Maar dan nog was Lauren beter geweest voor de zwarte positie. Hanne is een lief meisje, maar de hype rondom haar blijft op zijn zachtst gezegd schandalig.

quote:
Mijn teveel voordeel van de twijfel gunnen heeft ook (niet zo heftige) redenen; maar dat is niet blij en roze dus daar ga ik het niet over hebben.
Hoeft ook niet ;)
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:26:28 #145
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158106713
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:24 schreef Gtaboy107 het volgende:Echt K3 dus.
Hell no, ga kijken hoe onze 'Jos er meestal bij liep in HalloK3 :+
Schapen zijn relax.
pi_158106721
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:24 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Wat ziet Klaasje er verschrikkelijk uit. De kleding is ook waardeloos.

Echt K3 dus.
? Serieus? Klaasje ziet er op beide foto's fucking lekker uit :P
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:27:59 #147
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158106754
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:26 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

? Serieus? Klaasje ziet er op beide foto's fucking lekker uit :P
Ze mag wel lekker zijn maar ze is niet haalbaar. Onrealistisch. :'(
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:29:04 #148
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_158106777
welkom IN K3 :') :+
TEAM TAFEL
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:30:00 #149
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158106795
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:29 schreef rowan634 het volgende:
welkom IN K3 :') :+
:9~
pi_158106797
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:27 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Ze mag wel lekker zijn maar ze is niet haalbaar. Onrealistisch. :'(
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:30 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

:9~
-O-
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:31:11 #151
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158106822
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:30 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

[..]

-O-
|:( :'(
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:32:16 #152
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_158106846
Wel, kom in K3!
TEAM TAFEL
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:35:29 #153
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_158106916
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:26 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Hell no, ga kijken hoe onze 'Jos er meestal bij liep in HalloK3 :+
ze gaan nu terug naar dit dus. zussengevoel, dezelfde outfits.. had ook wel wat hoor, al paste dat wel echt bij die tijd :P

TEAM TAFEL
pi_158106949
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:35 schreef rowan634 het volgende:

[..]

ze gaan nu terug naar dit dus. zussengevoel, dezelfde outfits.. had ook wel wat hoor, al paste dat wel echt bij die tijd :P

Ik vind het wel leuk. Met vrouwen van 40 kan dat inderdaad niet meer maar de nieuwen zijn amper 20 :P
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:40:03 #155
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158107022
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:36 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Ik vind het wel leuk. Met vrouwen van 40 kan dat inderdaad niet meer maar de nieuwen zijn amper 20 :P
HKM hebben al geluk dat het playback is, dan hoeven die kinderen geen nieuw trauma te ondergaan. })
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:41:24 #156
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_158107056
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:36 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Ik vind het wel leuk. Met vrouwen van 40 kan dat inderdaad niet meer maar de nieuwen zijn amper 20 :P
:Y
TEAM TAFEL
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:47:01 #157
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158107181
Tijd voor muziek!


O+ O+
pi_158107282
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:20 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Klaasje ziet eruit alsof ze bij de Bund Deutscher Mädel zit :')
Pijnlijk. Zoiets bedoel je?
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:56:15 #159
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158107367
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:20 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Klaasje ziet eruit alsof ze bij de Bund Deutscher Mädel zit :')
_O- _O-
  dinsdag 8 december 2015 @ 16:14:36 #160
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158107713
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:47 schreef Gtaboy107 het volgende:Tijd voor muziek!
Blijft een leuk nummer.
Schapen zijn relax.
pi_158111101
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 18:31 schreef Banaanhangwagen het volgende:
#Justice4suzan

Ze caren geeneens genoeg om haar Meiden van de Brandweer volledig erop te zetten
Het leuke van YouTube is natuurlijk dat er dan meteen iemand is om dat even recht te zetten:

  dinsdag 8 december 2015 @ 18:57:26 #163
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158111372
Tickets(droomstoelen) voor Zwolle zijn binnen. O+ O+ O+
pi_158111640
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 18:45 schreef Riparius het volgende:

[..]

Het leuke van YouTube is natuurlijk dat er dan meteen iemand is om dat even recht te zetten:

pi_158112039
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:50 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Teringjantje, Marthe ziet er nog best lekker uit hier. Dat ik dat ooit nog zou gaan zeggen op mijn oude dag. Maar er moet toch iemand zijn die op Marthe blijft haten? De balans moet wel in evenwicht blijven :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto is wel al 3 jaar oud, toen was ze 16.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158112065
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:02 schreef Poedelpoes het volgende:
Also kijk ze filmen die serie "Welkom in K3"

https://www.instagram.com/p/_CG37NqRPS/?tagged=k3

https://www.instagram.com/p/_CEW3bmWxR/?tagged=k3

Blijkbaar draagt de nieuwe K3 wel de zelfde kleding buiten K3 weer :'( jammer
Ik dacht even Lauren te zien op die tweede foto maar mijn dreams zijn weer crushed.
pi_158112155
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 19:22 schreef nick333 het volgende:

[..]

Foto is wel al 3 jaar oud, toen was ze 16.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Latina's zijn ongeveer op hun rijpst op hun 14-16e ;(
pi_158112224
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 19:26 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Latina's zijn ongeveer op hun rijpst op hun 14-16e ;(
Pillecyn is een latina :?
pi_158112252
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 19:28 schreef showtimer het volgende:

[..]

Pillecyn is een latina :?
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:25 schreef nick333 het volgende:
Frida is op Facebook bevriend met De Pillecyn Bartholomeus, schijnbaar de vader van Marthe.

https://scontent-ams3-1.x(...)26530642889376_o.jpg

[..]

https://www.facebook.com/(...)&id=1415270688693453

[..]

Vreemd figuur :-)
Hele facebook staat vol met autofoto's.
Dit niet gezien?
pi_158112394
Die vader is echt raar. Bij een review van een SAAB doet hij zijn financiële situatie uit de doeken.

quote:
De ervaring van Bartholomeus De Pillecyn - geschreven op 12/06/2015
Hallo Beste Lezers ,
Mijn naam is Bart en ik heb echt een straf verhaal over mijn Saab Cabrio !
Eerst en vooral was ik door een foutieve belastingsaanslag van in 1989/1990/1991 ! waar ze pas in 2008 zijn achter gekomen in de problemen geraakt ! Ik kreeg dus een achterstallige factuur van in 1989/1990/1991 met intrest tot in 2008 , dus het was een factuur om van ter duizelen meer dan 100000 euro te betalen binnen 2 weken ! Dit ging niet en dus werd mijn Porsche 911 Targa in beslag genomen en zat ik zonder auto ! En zat ik met een schuldbemiddeling van 5 jaar en leefloon van 100 euro per maand !ik ging toen direct in restaurant bijklussen !
http://www.vroom.be/nl/reviews/saab/9-3/11?g=828&a=865558
pi_158112451
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 19:30 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

[..]

Dit niet gezien?
Jawel, maar ik dacht eerder aan een vierde generatie uit de Congo ofzo. :D
pi_158112556
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 19:34 schreef nick333 het volgende:
Die vader is echt raar. Bij een review van een SAAB doet hij zijn financiële situatie uit de doeken.

[..]

http://www.vroom.be/nl/reviews/saab/9-3/11?g=828&a=865558
Vooral niet al te snugger. :@
  dinsdag 8 december 2015 @ 19:39:35 #175
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
  dinsdag 8 december 2015 @ 19:45:19 #176
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158112753
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 19:34 schreef nick333 het volgende:
Die vader is echt raar. Bij een review van een SAAB doet hij zijn financiële situatie uit de doeken
Haha die vent is amazing, ik hoop dat ze hem gewoon zijn vergeten te screenen bij Studio100, dan kunnen we nog lachen.
Schapen zijn relax.
pi_158113697
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 19:45 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Haha die vent is amazing, ik hoop dat ze hem gewoon zijn vergeten te screenen bij Studio100, dan kunnen we nog lachen.
Ziet S100 alleen maar als iets positiefs. Alle kleine meisjes moeten de droom krijgen dat iedereen door stom toeval later in K3 kan komen.
pi_158115603
Gisteren zag ik in de op=op heel veel artikelen met de afbeelding van de oude K3. Brooddozen, bekers, toilettassen etcetc. Voor heel weinig en voor de liefhebbers.
pi_158115681
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 december 2015 20:30 schreef Sisiorange94 het volgende:
[ afbeelding ]
Het 23e hoofdstuk van Klauren staat online! Lees je bij met de volgende hoofdstukken of begin gelijk aan het nieuwste hoofdstuk!

UPDATE:

Hoofdstuk 23: Bezoek

Euhm, is Antwerpen niet logischer dan Amsterdam? :)
pi_158115712
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 21:06 schreef showtimer het volgende:

[..]

Euhm, is Antwerpen niet logischer dan Amsterdam? :)
Klaasje woont in de Bijlmer _O-
pi_158116039

Wie kent dit faalnummer trouwens nog _O- :')
pi_158116210
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 21:04 schreef A_Fortiori het volgende:
Gisteren zag ik in de op=op heel veel artikelen met de afbeelding van de oude K3. Brooddozen, bekers, toilettassen etcetc. Voor heel weinig en voor de liefhebbers.
Thanks voor de tip! zal snel weg zijn, hopelijk vind ik binnenkort overdag tijd.
pi_158116350
O-)

[ Bericht 73% gewijzigd door showtimer op 08-12-2015 21:34:15 ]
pi_158116450
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 21:06 schreef showtimer het volgende:

[..]

Euhm, is Antwerpen niet logischer dan Amsterdam? :)
Die verliefde impulsieve pubers willen/moeten NU per se de hele dag bij elkaar zijn *; . Het duurde een paar weken tot Klaasje was verhuisd (ook al zal ze in een hotel hebben gezeten tot die tijd). Geeft vast nieuwe inspiratiestof voor toekomstige hoofdstukjes om de verhuizing naar Antwerpen aan te pakken.
pi_158116588
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 21:19 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Thanks voor de tip! zal snel weg zijn, hopelijk vind ik binnenkort overdag tijd.
Geen dank hoor. Er zijn ook koopavonden by the way.
pi_158116674
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 21:29 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

Geen dank hoor. Er zijn ook koopavonden by the way.
Donderdagavond pas. Ik wil nuuuuuuu goodies inslaan.
  dinsdag 8 december 2015 @ 21:33:26 #188
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158116742
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 21:25 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Die verliefde impulsieve pubers willen/moeten NU per se de hele dag bij elkaar zijn *; . Het duurde een paar weken tot Klaasje was verhuisd (ook al zal ze in een hotel hebben gezeten tot die tijd). Geeft vast nieuwe inspiratiestof voor toekomstige hoofdstukjes om de verhuizing naar Antwerpen aan te pakken.
Onze geliefde sisi gaat er weer geweldige verhalen van maken.
pi_158116760
Je hebt gelijk Banaan* *;
pi_158116777
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 21:33 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Onze geliefde sisi gaat er weer geweldige verhalen van maken.
Ik help even voor inspiratie voor de grote lijnen. De inhoud invullen kan ze zelf het beste als geen ander :@
pi_158116910
Heb je ook nog wat sappige dirt op Jindra verzonnen waarom ze niet in K3 zou mogen voor het verhaal?
pi_158116935
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 21:38 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Heb je ook nog wat sappige dirt op Jindra verzonnen waarom ze niet in K3 zou mogen voor het verhaal?
Patience, my friend :)
  dinsdag 8 december 2015 @ 21:56:11 #193
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158117423
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 21:04 schreef A_Fortiori het volgende:
Gisteren zag ik in de op=op heel veel artikelen met de afbeelding van de oude K3. Brooddozen, bekers, toilettassen etcetc. Voor heel weinig en voor de liefhebbers.
Waar? Want de Kruidvat sale had geeneens een ironische broodtrommel of een leuk glas ofzo in mijn omgeving. :D
Ik ging geen 8 euro voor een shampoo betalen (Zelfs met korting) want daar heb ik op marktplaats de halve discografie voor.

[ Bericht 8% gewijzigd door DumpTruck op 08-12-2015 22:03:24 ]
Schapen zijn relax.
pi_158118051
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 21:56 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Waar? Want de Kruidvat sale had geeneens een ironische broodtrommel of een leuk glas ofzo in mijn omgeving. :D
Ik ging geen 8 euro voor een shampoo betalen (Zelfs met korting) want daar heb ik op marktplaats de halve discografie voor.
Brabant.
  dinsdag 8 december 2015 @ 22:14:35 #195
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158118072
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:14 schreef A_Fortiori het volgende:Brabant.
Daar woon én werk ik. :Y Maar ik bedoelde meer welke keten?
Schapen zijn relax.
pi_158118147
Waren er hier felle tegenstanders van Rettettet? (Poedeltje toch niet hoop ik? :P ) Ik ben er wel van gecharmeerd. De plastic sound van 'De bom' blijft wel ontzettend jammer... Dat was hitpotentie met echte instrumenten.
't Echte en 't ware!
pi_158118237
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:14 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Daar woon én werk ik. :Y Maar ik bedoelde meer welke keten?
Op=Op dus, Een dag of 10 geleden in Oosterhout gezien, Daar lag wel wat en gisteren in Tilburg, daar heb je 3 filialen. Je zou ook het filiaal kunnen bellen, als dat mogelijk is.
pi_158118301
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:16 schreef Japepk het volgende:
Waren er hier felle tegenstanders van Rettettet? (Poedeltje toch niet hoop ik? :P ) Ik ben er wel van gecharmeerd. De plastic sound van 'De bom' blijft wel ontzettend jammer... Dat was hitpotentie met echte instrumenten.
Rettetet vind ik de beste van de hele cd :D
(niet mijn favoriete nummer van de cd, maar om vaak af te spelen, het beste resultaat naar de kunnen van deze 3 dames :( )
  dinsdag 8 december 2015 @ 22:19:37 #199
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158118324
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:16 schreef Japepk het volgende:
Waren er hier felle tegenstanders van Rettettet? (Poedeltje toch niet hoop ik? :P ) Ik ben er wel van gecharmeerd. De plastic sound van 'De bom' blijft wel ontzettend jammer... Dat was hitpotentie met echte instrumenten.
Ik vind MamaBisou wel leuk, maar dat nummer is een beetje te "Kijk wij doen surinaams/Cajun gezelligheid" af en toe.
Schapen zijn relax.
  dinsdag 8 december 2015 @ 22:20:16 #200
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158118349
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:17 schreef A_Fortiori het volgende:Op=Op dus, Een dag of 10 geleden in Oosterhout gezien, Daar lag wel wat en gisteren in Tilburg, daar heb je 3 filialen. Je zou ook het filiaal kunnen bellen, als dat mogelijk is.
We hebben het dus wel over een Kruidvat, dat is mijn hele vraag. _O-
Schapen zijn relax.
pi_158118636
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:19 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Rettetet vind ik de beste van de hele cd :D
(niet mijn favoriete nummer van de cd, maar om vaak af te spelen, het beste resultaat naar de kunnen van deze 3 dames :( )
"Ik ben er zeker van. Morgen staat in de krant. Hoe goed die olifant dat kan. Rettetettetet Rettetettetet" :D :D :D
pi_158118697
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:19 schreef Banaanhangwagen het volgende:

(niet mijn favoriete nummer van de cd, maar om vaak af te spelen, het beste resultaat naar de kunnen van deze 3 dames :( )
Zeker waar, het is dan ook een relatief makkelijk nummer. Weinig tekst en niet te hoog. Even pauze voor Marthe. Kauwgompje is ook best aardig, maar die heeft haar gruwel tik-tak-tok bij als het binnenregent. Man, die kan toch nooit blij geweest zijn toen ze zichzelf daar terug hoorde?

Serieus, ik herinner me nog hoe we enthousiast waren bij dit nummer in de finale. Het is een beetje apart, maar 'het regengevoel' wordt wel goed overgebracht. Kareltje zingt 'tik, tak, tok, je hoort de regen op de daken, tik, tak, tok, je zit gezellig bij elkaar' en je hóórt haar bijna denken; ''wtf moet ik hier nu weer zingen''
't Echte en 't ware!
pi_158118785
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:20 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

We hebben het dus wel over een Kruidvat, dat is mijn hele vraag. _O-
Het is geen Kruidvat, wel een drogisterij ja, maar maakt niet uit.
  dinsdag 8 december 2015 @ 22:30:08 #204
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158118923
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:28 schreef A_Fortiori het volgende:Het is geen Kruidvat, wel een drogisterij ja, maar maakt niet uit.
Dat maakte voor mij persoonlijk wel uit, Aangezien K-vat vorige week iets in de folder had staan en ik daar dus bot ving. ;)
Verder is het niet dat ik er nu bewust voor ga shoppen, maar ik ga zeker een extra rondje winkels doen als ik ga shoppen donderdag. :Y
Schapen zijn relax.
pi_158118995
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:30 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Dat maakte voor mij persoonlijk wel uit, Aangezien K-vat vorige week iets in de folder had staan en ik daar dus bot ving. ;)
Verder is het niet dat ik er nu bewust voor ga shoppen, maar ik ga zeker een extra rondje winkels doen als ik ga shoppen donderdag. :Y
Google de winkel via google en je weet waar alle winkels zijn.
pi_158119053
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:27 schreef Japepk het volgende:

[..]

Zeker waar, het is dan ook een relatief makkelijk nummer. Weinig tekst en niet te hoog. Even pauze voor Marthe. Kauwgompje is ook best aardig, maar die heeft haar gruwel tik-tak-tok bij als het binnenregent. Man, die kan toch nooit blij geweest zijn toen ze zichzelf daar terug hoorde?

Serieus, ik herinner me nog hoe we enthousiast waren bij dit nummer in de finale. Het is een beetje apart, maar 'het regengevoel' wordt wel goed overgebracht. Kareltje zingt 'tik, tak, tok, je hoort de regen op de daken, tik, tak, tok, je zit gezellig bij elkaar' en je hóórt haar bijna denken; ''wtf moet ik hier nu weer zingen''
Heb je die verhoogte audiopitch gehoord op 1:06 op Hanne's stem in Rettetet btw? _O- Had iemand anders hier ontdekt.

Ja die topnummers van de liveshow komen zo awkward over. Ze kunnen het niet aan en passen niet echt bij hen. 'Als het Binnenregent' is zo perfect voor Jindra's stem gemaakt bijvoorbeeld :'( .
pi_158119141
Ik wil de nieuwe liedjes horen maar ik wil geen geld geven aan deze valse K3. :{
pi_158119178
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:34 schreef nick333 het volgende:
Ik wil de nieuwe liedjes horen maar ik wil geen geld geven aan deze valse K3. :{
Gelukkig zijn daar tegenwoordig stoute mogelijkheden voor.
pi_158119334
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:32 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Heb je die verhoogte audiopitch gehoord op 1:06 op Hanne's stem in Rettetet btw? _O- Had iemand anders hier ontdekt.

Klopt, de gemiddelde smurf is er niks bij :P Overigens is Kruidvatje daarna ook wel echt on-klaasje achtig goed. Daar moet ook mee gerommeld zijn!
't Echte en 't ware!
  dinsdag 8 december 2015 @ 22:39:45 #210
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158119405
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:34 schreef nick333 het volgende:
Ik wil de nieuwe liedjes horen maar ik wil geen geld geven aan deze valse K3. :{
Eensch.
pi_158120011
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:19 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Rettetet vind ik de beste van de hele cd :D
(niet mijn favoriete nummer van de cd, maar om vaak af te spelen, het beste resultaat naar de kunnen van deze 3 dames :( )
Ik ben ook fan van Rettettet! Ik had echt het ergste verwacht dus ben zo opgelucht dat het meevalt dat het mijn favoriete nummer is nu _O-
pi_158120076
Nothing beats Kusjessoldaten!
't Echte en 't ware!
pi_158120441
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:01 schreef Japepk het volgende:
Nothing beats Kusjessoldaten!
Van zoentjes geven worden wij niet moe :) :*
pi_158120736
Wow, het is een keer rustig gebleven op het forum, een wonder! (zou wellicht kunnen komen doordat ik niet alles volgespamd heb vandaag)

Maar goed, ik heb een wereldavond gehad (net als ongetwijfeld gtaboy) want PSV heeft gewonnen en eindelijk weer succes voor het vaderlandse voetbal gebracht.

Nog wat gemist?
pi_158120816
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 19:22 schreef nick333 het volgende:

[..]

Foto is wel al 3 jaar oud, toen was ze 16.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha, agree. Voor een definitie van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, kijk op het internet dan begrijp je wat ik bedoel ;)
  dinsdag 8 december 2015 @ 23:43:35 #216
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_158121144
help me please, dit nummer blijft in mn hoofd zitten :'( :') :D

TEAM TAFEL
pi_158121177
Ik zit gewoon al 20 minuten naar het Meijer Quintet Kerstconcert te kijken :')
  dinsdag 8 december 2015 @ 23:54:35 #218
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158121371
Ik laat de OP hier maar bij, hij werd te vol anders. :@

Mijn favo cover is denk ik van Kusjes, ze zien er zó schattig en lief uit. De stijl van de eerste 4 is natuurlijk tijdloos.


quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:43 schreef rowan634 het volgende:
help me please, dit nummer blijft in mn hoofd zitten :'( :') :D
Dit is nog steeds mijn huidige obsessie:
Schapen zijn relax.
pi_158121433
Alle 23 delen Klauren gelezen. Waar gaat het heen met mijn leven? :')
pi_158121440
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:54 schreef DumpTruck het volgende:
Ik laat de OP hier maar bij, hij werd te vol anders. :@

Mijn favo cover is denk ik van Kusjes, ze zien er zó schattig en lief uit. De stijl van de eerste 4 is natuurlijk tijdloos.
[ afbeelding ]

[..]
Het heeft ze gewoon 5 albums gekost om van positie te veranderen op de foto :')
Ik vind zowel Mamasé als 10.000 Luchtballonnen wel echt van die new era covers. Echt een nieuw begin voor een nieuwe K3.
  dinsdag 8 december 2015 @ 23:58:27 #221
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158121442
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:58 schreef Toeps het volgende:Alle 23 delen Klauren gelezen. Waar gaat het heen met mijn leven? :')
Je leeft nog!
Schapen zijn relax.
pi_158121451
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:58 schreef Toeps het volgende:
Alle 23 delen Klauren gelezen. Waar gaat het heen met mijn leven? :')
:D _O_
Deel 24 en 25 komen eraan
pi_158121461
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:58 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Je leeft nog!
Jazeker. Maar ontzettend druk, dus ik had wat bij te lezen :P
  woensdag 9 december 2015 @ 00:00:10 #224
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158121471
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:59 schreef Sisiorange94 het volgende:
Deel 24 en 25 komen eraan
  woensdag 9 december 2015 @ 00:08:32 #225
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_158121584
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:54 schreef DumpTruck het volgende:
Ik laat de OP hier maar bij, hij werd te vol anders. :@

Mijn favo cover is denk ik van Kusjes, ze zien er zó schattig en lief uit. De stijl van de eerste 4 is natuurlijk tijdloos.
[ afbeelding ]

[..]

Dit is nog steeds mijn huidige obsessie:
leuk *O* *O* ja die eerste coverstijl is zooo iconisch. het zag er ook echt niet uit toen ze die voor een nieuwe versie veranderden met nieuwe foto's, vreselijk :N
TEAM TAFEL
  woensdag 9 december 2015 @ 00:08:59 #226
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158121592
Loko Lé vind ik trouwens echt shit qua albumart. (Het album zelf is leuk)
ik vind die outfit van Josje in den beginne al niets, het is een leuk pakje om naar haar te kijken, maar clasht een beetje té veel met K&K's outfits en is misschien ook net té voor K3. En dan die blik die ze haar laten trekken i.c.m. dat kapsel is gewoon: No. :{w
Dan heb je Kristel die enorm toegetakeld is, nu worden de foto's natuurlijk al sinds 1998 bewerkt, maar de taille en borstkas zijn echt niet hoe ze normaal is.
Karen is dan wel weer leuk en relatief naturel, maar dat strookt dus absoluut niet met Kristel en Josje. Een witte achtergrond maakt het geheel té flets, Já komt het door Rood van het logo+wit van de achtergrond => kleuren outfits. Maar nee, overall wordt ik er niet blij van.

Weer een dikke analyse over iets K3 van de Dumptruck c_/
Schapen zijn relax.
  woensdag 9 december 2015 @ 00:11:01 #227
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_158121620
De Wereld Rond vond ik trouwens echt een tof album vroeger :Y


met al die nummers in verschillende stijlen :Y
TEAM TAFEL
pi_158121739
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:58 schreef Toeps het volgende:
Alle 23 delen Klauren gelezen. Waar gaat het heen met mijn leven? :')
Haha netjes hoor _O-
pi_158122349
De tandenborstel van Lauren kan een inspiratiebron vormen voor een nieuw hoofdstuk Klauren!

Sorry, het is al laat.
pi_158122528
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 01:20 schreef nick333 het volgende:
De tandenborstel van Lauren kan een inspiratiebron vormen voor een nieuw hoofdstuk Klauren!
_O_ _O-
pi_158122647
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:54 schreef DumpTruck het volgende:
Ik laat de OP hier maar bij, hij werd te vol anders. :@

Mijn favo cover is denk ik van Kusjes, ze zien er zó schattig en lief uit. De stijl van de eerste 4 is natuurlijk tijdloos.
[ afbeelding ]

[..]

Dit is nog steeds mijn huidige obsessie:
Fkes mieren neuken, de YA YA YIPPEE cd is de single cover ipv de album cover.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158122658
CD cover single LOKO LE.

Karen's poes is not havng it.

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158122701
Overigens is de Loko Le cover art zo kut omdat Loko Le origineel helemaal niet de lead single was en niet eens de album naam. Het abomination van een lied Eya Hoya was eigenlijk de leadsingle maar na gepush van K3 zelf werd toch Loko Le de leadsingle.

(single)



(promo voor eya hoya album)

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158122712
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 02:18 schreef Poedelpoes het volgende:
Overigens is de Loko Le cover art zo kut omdat Loko Le origineel helemaal niet de lead single was en niet eens de album naam. Het abomination van een lied Eya Hoya was eigenlijk de leadsingle maar na gepush van K3 zelf werd toch Loko Le de leadsingle.

(single)

[ afbeelding ]

Gatverdamme, wat een lelijke cover :')
pi_158122715
Niemand houdt van Eya Hoya

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158122837

Er staan weer vier nieuwe hoofdstukken van Klauren online! Lees je bij met de volgende hoofdstukken of begin gelijk aan hoofdstuk 24, hoofdstuk 25, hoofdstuk 26 of hoofdstuk 27!

HOOFDSTUK 1 T/M 23 IN DE SPOILER:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NIEUWE HOOFDSTUKKEN:

Hoofdstuk 24: Centraal


Hoofdstuk 25: Fans onderweg


Hoofdstuk 26: Thuis


Hoofdstuk 27: Niet zoveel praten
  woensdag 9 december 2015 @ 08:25:07 #238
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158123292
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 02:03 schreef Poedelpoes het volgende:
Fkes mieren neuken, de YA YA YIPPEE cd is de single cover ipv de album cover.
Dus toch... Dat pas ik straks dan aan. NEE IK HEB GEEN OCD. ;)
Schapen zijn relax.
  woensdag 9 december 2015 @ 08:45:13 #239
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158123427
quote:
2s.gif Op woensdag 9 december 2015 04:15 schreef Sisiorange94 het volgende:
[ afbeelding ]
Er staan weer vier nieuwe hoofdstukken van Klauren online! Lees je bij met de volgende hoofdstukken of begin gelijk aan hoofdstuk 24, hoofdstuk 25, hoofdstuk 26 of hoofdstuk 27!

HOOFDSTUK 1 T/M 23 IN DE SPOILER:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NIEUWE HOOFDSTUKKEN:

Hoofdstuk 24: Centraal


Hoofdstuk 25: Fans onderweg


Hoofdstuk 26: Thuis


Hoofdstuk 27: Niet zoveel praten

YAAAAAAAAS! :D I like! Sisi O+

Overigens, ik vraag mij wel af hoe 10.000 luchtballonnen zou klinken met KKJ, zou al beter zijn, of niet?
  † In Memoriam † woensdag 9 december 2015 @ 08:49:53 #240
43556 miss_dynastie
pi_158123477
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 08:45 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

YAAAAAAAAS! :D I like! Sisi O+

Overigens, ik vraag mij wel af hoe 10.000 luchtballonnen zou klinken met KKJ, zou al beter zijn, of niet?
Absoluut :Y
  woensdag 9 december 2015 @ 09:23:28 #241
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158123812
10.000 Ballonnen vind ik dan nog prima klinken; maar nog steeds ondanks in plaats van dankzij HKM.
Schapen zijn relax.
pi_158123971
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 02:23 schreef Poedelpoes het volgende:
Niemand houdt van Eya Hoya

Wat is Kristel weer charmant in dat laatste stukje O+ Even op het puntje van haar tong bijten als ze lacht.
  woensdag 9 december 2015 @ 09:55:42 #243
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158124172
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 09:37 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Wat is Kristel weer charmant in dat laatste stukje O+ Even op het puntje van haar tong bijten als ze lacht.
Kristel is een leuke meid. :)
  woensdag 9 december 2015 @ 10:31:59 #244
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158124623
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 09:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
Kristel is een leuke meid. :)
Dat ook ja, en ze lijkt mij gewoon een ontzettend lieve vrouw. Hoewel ik er ook at ander omschrijvingen voor kan bedenken.
Schapen zijn relax.
  woensdag 9 december 2015 @ 10:35:00 #245
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158124659
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:31 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Dat ook ja, en ze lijkt mij gewoon een ontzettend lieve vrouw. Hoewel ik er ook at ander omschrijvingen voor kan bedenken.
Dat zal ze ook wel zijn. In Het Huis kwam ze ook zo over. Anyway, ik kan niet al te ver op ingaan, dan heb ik problemen.
pi_158124725
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:35 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Dat zal ze ook wel zijn. In Het Huis kwam ze ook zo over. Anyway, ik kan niet al te ver op ingaan, dan heb ik problemen.
:D :')
pi_158124731
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:31 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Dat ook ja, en ze lijkt mij gewoon een ontzettend lieve vrouw. Hoewel ik er ook at ander omschrijvingen voor kan bedenken.
De Kristel-love is terug! :9
  woensdag 9 december 2015 @ 10:42:46 #248
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158124768
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:39 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

:D :')
Ja lach maar, ik heb mij gister al in de nesten gewerkt, ik denk voortaan wel twee keer na....

...Hoop ik.
pi_158124777
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:42 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Ja lach maar, ik heb mij gister al in de nesten gewerkt, ik denk voortaan wel twee keer na....

...Hoop ik.
Haha, ik geloof je. Heb je ook nog PSV gekeken gisteren?
  woensdag 9 december 2015 @ 10:44:55 #250
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158124800
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:43 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Haha, ik geloof je. Heb je ook nog PSV gekeken gisteren?
Gelukkig maar. Laten we onze gevoelens voor de dames van K3 maar achterwege houden voortaan dan. Of als niemand oplet. :P

Jazeker. Die Akinfeev ging nog sneller liggen dan een amateurkeeper bij die eerste en die tweede van Pröpper, potver. _O_ Depay heeft vast spijt, want hij ging naar United voor de CL. _O-
  woensdag 9 december 2015 @ 10:48:04 #251
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158124844
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:42 schreef Gtaboy107 het volgende:Ja lach maar, ik heb mij gister al in de nesten gewerkt, ik denk voortaan wel twee keer na....

...Hoop ik.
Heb je ook al een collega die met Kristel heeft gedate ofzo? Dan snap ik dat je het niet verteld, want dat zal vreemdgaan zijn in haar geval want ze is al keilang samen met Gene. O-)

quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:40 schreef Maartenfr12 het volgende:De Kristel-love is terug! :9
Die is bij mij nooit weg geweest.
Héél even het besef dat ze een echt persoon is met meerdere facetten, maar dat doet verder niets af. :s) Mein herz brennt. :s)
Schapen zijn relax.
  woensdag 9 december 2015 @ 10:50:55 #252
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158124889
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:48 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Heb je ook al een collega die met Kristel heeft gedate ofzo? Dan snap ik dat je het niet verteld, want dat zal vreemdgaan zijn in haar geval want ze is al keilang samen met Gene. O-)

[..]

Die is bij mij nooit weg geweest.
Héél even het besef dat ze een echt persoon is met meerdere facetten, maar dat doet verder niets af. :s) Mein herz brennt. :s)
Haha nee hoor. Die ene met Karen is de enige. Kristel is te lief om vreemd te gaan(hoop ik voor haar man en kinderen). Heb als ik opmerkingen geef over hoe knap de dames zijn alleen een wat minder blij iemand. Dat is ook niet zo leuk. :'(
pi_158124891
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:48 schreef DumpTruck het volgende:

Die is bij mij nooit weg geweest.
Héél even het besef dat ze een echt persoon is met meerdere facetten, maar dat doet verder niets af. :s) Mein herz brennt. :s)
Haha, same here. Ik heb haar kort verantwoordelijk gehouden voor het K3 zoekt K3-fiasco, maar laten we er maar vanuit gaan dat zij niets met de uiteindelijke uitslag van doen heeft gehad en ook liever Jindra, Lisa en Lauren had gehad. O-)
pi_158124931
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:44 schreef Gtaboy107 het volgende:

Jazeker. Die Akinfeev ging nog sneller liggen dan een amateurkeeper bij die eerste en die tweede van Pröpper, potver. _O_ Depay heeft vast spijt, want hij ging naar United voor de CL. _O-
Haha, die bal viel ook wel een beetje uit de kluts voor De Jong's voeten. Had niet het idee dat de keeper daar heel veel aan kon doen. Pröpper is een geweldenaar inderdaad.
  woensdag 9 december 2015 @ 10:56:50 #255
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158124977
quote:
Het andere meisje pakte gelijk haar telefoon uit haar broekzak.
"Mag ik een selfie," vroeg ze verlegen.
Lauren en Klaasje poseerden voor de selfie.
"En nu eentje met Klaasje alleen," zei het meisje toen de foto met Lauren en Klaasje genomen was.
Eenzaam ging Lauren weer zitten. Zij had geen fans. Na alles wat ze gedaan had. Junior Eurosong, Galaxy Park, haar hele muzikale carrière als Lauren Anny J.
pi_158125171
Wat zou er trouwens met deze foto's zijn gebeurt? Was dit dan een photoshoot voor niks? Bij K2 zoekt K3 hadden ze die opdrachten toch net wat handiger gedaan (gelijk een challenge en tegelijk de photoshoot doen voor t album en merch).

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  woensdag 9 december 2015 @ 11:11:19 #257
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158125210
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 11:08 schreef Poedelpoes het volgende:
Wat zou er trouwens met deze foto's zijn gebeurt? Was dit dan een photoshoot voor niks? Bij K2 zoekt K3 hadden ze die opdrachten toch net wat handiger gedaan (gelijk een challenge en tegelijk de photoshoot doen voor t album en merch).

[ afbeelding ]
Misschien dat ze het nog als aandenken kregen maar er is niets mee gedaan.
  woensdag 9 december 2015 @ 11:11:50 #258
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158125219
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:50 schreef Maartenfr12 het volgende:Haha, same here. Ik heb haar kort verantwoordelijk gehouden voor het K3 zoekt K3-fiasco, maar laten we er maar vanuit gaan dat zij niets met de uiteindelijke uitslag van doen heeft gehad en ook liever Jindra, Lisa en Lauren had gehad. O-)
Daar heeft ze toch juist wel vingers in de pap gehad. :N
Maar hey ze is dus niet perfect dus ik heb een kans! *O*
Schapen zijn relax.
pi_158125268
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 11:11 schreef Gtaboy107 het volgende:
Misschien dat ze het nog als aandenken kregen maar er is niets mee gedaan.
Ze mogen het blijkbaar niet ergens gebruiken want ik zie niemand het ergens posten.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158125277
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 11:08 schreef Poedelpoes het volgende:
Wat zou er trouwens met deze foto's zijn gebeurt? Was dit dan een photoshoot voor niks? Bij K2 zoekt K3 hadden ze die opdrachten toch net wat handiger gedaan (gelijk een challenge en tegelijk de photoshoot doen voor t album en merch).

[ afbeelding ]
Terechte vraag! Want er zaten een aantal zeer mooie foto's van bepaalde meisjes tussen. Maar ik denk dat ze de foto's gewoon mee naar huis hebben gekregen en meer niet. Volgens mij gebruikt Laura hem nu ook als profielfoto toch?
pi_158125281
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 11:14 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Ze mogen het blijkbaar niet ergens gebruiken want ik zie niemand het ergens posten.
Jawel, Laura.
pi_158125321
Nope, dit is een andere. Ze hadden allemaal dat zelfde paletten shirtje aan.

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158125396
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 11:17 schreef Poedelpoes het volgende:
Nope, dit is een andere. Ze hadden allemaal dat zelfde paletten shirtje aan.

[ afbeelding ]
Haha nu je het zegt. Lekker origineel die ballonnen dus :')
pi_158125486
Also side note meet de nieuwe potenciele Djumbo meisjes.

(Iris)
(Danique)
(Michelle)

Nu alleen gruwlijke hekel aan Michelle. _O- En dan vonden ze Suzan een kamper, dan hebben ze dit bontkraag vuilniszakjaswijf nog niet gezien.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  woensdag 9 december 2015 @ 11:44:47 #265
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158125772
Dat filmpje met Michelle zou ook wel voor een casting couch genre in aanmerking kunnen komen. Dacht ook dat haar naam eerst Dubbelhoer was maar ik las het verkeerd. Spijtig, was wel een mooie naam geweest voor haar carriére.
  † In Memoriam † woensdag 9 december 2015 @ 11:45:53 #266
43556 miss_dynastie
pi_158125785
Ik zie net het optreden bij de grote Sinterklaasshow, maar wat slecht zeg ;( Zelfs al doe je je best om zo ongelijk te dansen, dan krijg je het niet voor elkaar. Hoop te doen nog -O-
pi_158125786
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 11:44 schreef Gtaboy107 het volgende:
Dat filmpje met Michelle zou ook wel voor een casting couch genre in aanmerking kunnen komen. Dacht ook dat haar naam eerst Dubbelhoer was maar ik las het verkeerd. Spijtig, was wel een mooie naam geweest voor haar carriére.
Rettetet :D
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158125837
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 11:28 schreef Poedelpoes het volgende:
Also side note meet de nieuwe potenciele Djumbo meisjes.

(Iris)
(Danique)
(Michelle)

Nu alleen gruwlijke hekel aan Michelle. _O- En dan vonden ze Suzan een kamper, dan hebben ze dit bontkraag vuilniszakjaswijf nog niet gezien.
Ze kiezen sowieso voor Danique, ben ik van overtuigd. Wel jammer trouwens dat ze haar haar nu echt oranje heeft geverfd, ik zou toch een iets andere tint rood nemen. Maar misschien ligt het ook aan de camera.

Kandidaten 1 en 3 zijn echt vreselijk. Die Michelle inderdaad...
  woensdag 9 december 2015 @ 11:48:50 #269
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158125843
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 11:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zie net het optreden bij de grote Sinterklaasshow, maar wat slecht zeg ;( Zelfs al doe je je best om zo ongelijk te dansen, dan krijg je het niet voor elkaar. Hoop te doen nog -O-
Ik heb een flauw vermoeden dat ik het beter kan en ik ben lomp en slecht in dansen.
  woensdag 9 december 2015 @ 11:55:50 #270
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158125984
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 11:48 schreef Gtaboy107 het volgende:Ik heb een flauw vermoeden dat ik het beter kan en ik ben lomp en slecht in dansen.
Mijn dansstijl is Wat doet die gast?! en ik denk dat ik een goede danspartner zou zijn, nog 1 iemand en we kunnen K(erel)3 oprichten.
Schapen zijn relax.
  woensdag 9 december 2015 @ 11:56:45 #271
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158126006
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 11:55 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Mijn dansstijl is Wat doet die gast?! en ik denk dat ik een goede danspartner zou zijn, nog 1 iemand en we kunnen K(erel)3 oprichten.
Poedel kan er ook wel bij denk ik. :D
pi_158126041
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 11:55 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Mijn dansstijl is Wat doet die gast?! en ik denk dat ik een goede danspartner zou zijn, nog 1 iemand en we kunnen K(erel)3 oprichten.
Dansen? Wat is dat?
pi_158126169
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 11:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
Poedel kan er ook wel bij denk ik.
Helaas kan ik wel redelijk bewegen :@
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  woensdag 9 december 2015 @ 12:06:26 #274
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158126186
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 12:05 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Helaas kan ik wel redelijk bewegen :@
-O- Ik ga ergens even huilen hoor. :'(
  woensdag 9 december 2015 @ 12:14:53 #275
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158126294
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 11:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
Dansen? Wat is dat?
Huiswerk:
Schapen zijn relax.
  woensdag 9 december 2015 @ 12:15:42 #276
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158126305
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 12:14 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Huiswerk:

OP DE GROND
SCHUDDEN MET JE KONT
pi_158126445
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 12:05 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Helaas kan ik wel redelijk bewegen :@
Slaaayy Poedel :D
  woensdag 9 december 2015 @ 12:30:38 #278
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158126519

Dump, wanneer gaan we oefenen?
pi_158126536
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 12:30 schreef Gtaboy107 het volgende:

Dump, wanneer gaan we oefenen?
Lol, deze kende ik nog niet. Kristel draagt hier echt téveel make up. Josje is duidelijk de beste danseres :)
  woensdag 9 december 2015 @ 12:34:07 #280
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158126580
Ik kan mij nog voor de geest halen dat ze vroeger wel vaker de danspasjes lieten zien. Geen idee of het een iemand van ze was of alle 3 de meiden.
pi_158126593

En ik kende ook serieus het liedje en de clip nog niet. Ik vind het een beetje een EK of WK-zomerplaat. Eigenlijk leuker dan Loko Le. Kristel is echt zo ontzettend op zoek naar de camera hier, niet normaal. *O* *O*

Shot op 01:31, lol. Kristel laat zich graag versieren.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2015 12:36:32 ]
  woensdag 9 december 2015 @ 12:43:02 #282
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158126704
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 12:35 schreef Maartenfr12 het volgende:

En ik kende ook serieus het liedje en de clip nog niet. Ik vind het een beetje een EK of WK-zomerplaat. Eigenlijk leuker dan Loko Le. Kristel is echt zo ontzettend op zoek naar de camera hier, niet normaal. *O* *O*

Shot op 01:31, lol. Kristel laat zich graag versieren.
Het is een wonder dat het Kristel Verbeke adoratie topic nog niet is geopend. :D
pi_158126734
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 12:35 schreef Maartenfr12 het volgende:

Eigenlijk leuker dan Loko Le.
Dan moeten we het een keertje oneens zijn. Loko Le is een veel leuker nummer, en de clip van Eya Hoya vind ik niets. Kristel en Josje zijn echt om op te vreten in Loko Le.
pi_158126738
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 12:43 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Het is een wonder dat het Kristel Verbeke adoratie topic nog niet is geopend. :D
Een van de topics in deze reeks heette precies zo haha. ;)
  woensdag 9 december 2015 @ 12:46:09 #285
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158126750
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 12:45 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Een van de topics in deze reeks heette precies zo haha. ;)
Gaat niet lang duren of er komt een tweede.
  woensdag 9 december 2015 @ 12:46:37 #286
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158126761
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 11:55 schreef DumpTruck het volgende:
Mijn dansstijl is Wat doet die gast?! en ik denk dat ik een goede danspartner zou zijn, nog 1 iemand en we kunnen K(erel)3 oprichten.
Moeten daar ook twee Vlamingen en één Nederlander in?
  woensdag 9 december 2015 @ 12:47:30 #287
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158126777
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 12:46 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

Moeten daar ook twee Vlamingen en één Nederlander in?
Ik ben sws de blonde Nederlander. _O_
pi_158126813
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 12:45 schreef nick333 het volgende:

[..]

Dan moeten we het een keertje oneens zijn. Loko Le is een veel leuker nummer, en de clip van Eya Hoya vind ik niets. Kristel en Josje zijn echt om op te vreten in Loko Le.
Oneens? Dat kan niet waar zijn haha. Ik vind deze clip eigenlijk leuker dan Loke Le, een echte zomerclip waar je vrolijk van wordt. De liedjes zijn redelijk onvergelijkbaar, dit is gewoon een sambamuziekje (lekker heyo hoya zingen de hele tijd) en Loko Le was wel meer echt een K3-liedje.

Maar goed, zo briljant is Eya Hoya is ook weer niet inderdaad.
pi_158126846
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 12:32 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Lol, deze kende ik nog niet. Kristel draagt hier echt téveel make up. Josje is duidelijk de beste danseres :)
Josje is dan ook afgestudeerd als professioneel danseres en dansdocent.
Trouwens, Eya Hoya is absoluut hiervan gestolen:
pi_158126882
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 12:51 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Josje is dan ook afgestudeerd als professioneel danseres en dansdocent.
Trouwens, Eya Hoya is absoluut hiervan gestolen:
Hahaha, dit kan echt niet. Keiharde plagiaat. Heeft Miguel Wiels dit liedje bedacht?
  woensdag 9 december 2015 @ 12:54:43 #291
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158126903
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 12:51 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Josje is dan ook afgestudeerd als professioneel danseres en dansdocent.
Trouwens, Eya Hoya is absoluut hiervan gestolen:
Sisi die een voetbalfilmpje post? Is this real life?

Heb een puur vermoeden dat Miguel wel wat meer heeft afgekeken van Zuid-Amerika en de zang van de voetbalfans.
  woensdag 9 december 2015 @ 12:56:33 #292
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158126931
Maar goed, de beste artiesten nemen wel eens iets over en verwisselen dan net hier en daar het tempo/toon.
pi_158126957
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 12:53 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Hahaha, dit kan echt niet. Keiharde plagiaat. Heeft Miguel Wiels dit liedje bedacht?
Hij zegt van wel _O-

quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 12:54 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Sisi die een voetbalfilmpje post? Is this real life?
Is geen voetbalfilmpje, BYE!
  woensdag 9 december 2015 @ 13:00:46 #294
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158126985
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 12:58 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Hij zegt van wel _O-

[..]

Is geen voetbalfilmpje, BYE!
Tuurlijk zegt hij van wel, lekker met die credits showen je weet toch

Jajajajajajaja smoesjes!
pi_158127216
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 12:58 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Hij zegt van wel _O-

En dan wel zeuren als een jongensgroep in China Heya Mama kopieert _O- Lekker hypocriet.
pi_158127328


Voor de Klauren shippers :D Of ben ik nog de enige :')
  woensdag 9 december 2015 @ 13:22:06 #297
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158127376
quote:
7s.gif Op woensdag 9 december 2015 13:19 schreef Sisiorange94 het volgende:
[ afbeelding ]

Voor de Klauren shippers :D Of ben ik nog de enige :')
Ik kan dit echt niet meer normaal bekijken hé. :'( Ik zou ze sws shippen joh. _O_
pi_158127427
#Klauren is real
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  woensdag 9 december 2015 @ 13:26:47 #299
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158127472
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 13:24 schreef Poedelpoes het volgende:
#Klauren is real
De grooste lurkers van het verhaal op een foto.
pi_158127509
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 13:26 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

De grooste lurkers van het verhaal op een foto.
Lauren sowieso :')
pi_158127521
Also bye
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')