schone tetequote:
heb je ook nog een leuk gifje met een wortel?quote:
Dat vind ik ordinair.quote:Op maandag 7 december 2015 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heb je ook nog een leuk gifje met een wortel?
Heldrix mag ik hopen.quote:Op maandag 7 december 2015 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh oh wie zal toch de speler van de week worden.
Ik mis het liedje waarbij je weet dat Robben gaat scoren.quote:Op maandag 7 december 2015 20:37 schreef KingRoland het volgende:
Dat muziekje als je wacht op de Derde Helft![]()
![]()
Bedankt nog even snel stemmen.quote:Op maandag 7 december 2015 20:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb echt geen idee :S
Nou nouquote:Op maandag 7 december 2015 20:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Fleddurus mag wel wat langer geen adem krijgen
piep piepquote:Op maandag 7 december 2015 20:41 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als Milik het was had je het vast goed gevonden
Breng jij hem?quote:Op maandag 7 december 2015 20:42 schreef bombmannl het volgende:
Kunnen we Kramer niet gewoon enkeltje Syrië cadeau doen?
Nou nou nou hopen dat een oudere man een elleboog in zijn keel krijgt is niet erg sociaal.quote:Op maandag 7 december 2015 20:42 schreef Brammess het volgende:
Derksen mag van mij wel een elleboog in zijn keel krijgen
Een heel erg harde zelfs
Wie ben jij??quote:Op maandag 7 december 2015 20:42 schreef Brammess het volgende:
MAAR IN ENGELAND
VROEGER
TOEN WIJ VOETBALDE
christina aguilera was toen wel in topvorm.quote:
jij ookquote:Op maandag 7 december 2015 20:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Fleddurus mag wel wat langer geen adem krijgen
Henk Krol van de 50plus partij is het met je eensquote:Op maandag 7 december 2015 20:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nou nou nou hopen dat een oudere man een elleboog in zijn keel krijgt is niet erg sociaal.
Madquote:Op maandag 7 december 2015 20:42 schreef Brammess het volgende:
Derksen mag van mij wel een elleboog in zijn keel krijgen
Een heel erg harde zelfs
7.5/10quote:
gol de atletiquote:
Ik was beschaafderquote:Op maandag 7 december 2015 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is toch ook jouw tijd?
Nee, die hele derde helft vind ik vreselijk.quote:Op maandag 7 december 2015 20:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb je http://www.voetbalinside.nl/#!/derdehelft al open staan?
jellyquote:
Hoi Karinaquote:
Tinus op de BSA?quote:Op maandag 7 december 2015 20:50 schreef KingRoland het volgende:
Niet lopen schelden, ''normaal'' doen.
Die vindt dat helemaal niet erg hoorquote:Op maandag 7 december 2015 20:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
doorgestuurd naar sp3c. Dit kan echt niet.
Kappen met die shitquote:Op maandag 7 december 2015 20:50 schreef KingRoland het volgende:
Niet lopen schelden, ''normaal'' doen.
Till you drop.quote:Op maandag 7 december 2015 20:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik ben toch vaak genoeg erg dronken geweest van evenementenbier.
Gewoon door blijven drinken.
En dan blijf je pissen zeker.quote:Op maandag 7 december 2015 20:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
Nee wat, je zuipt!quote:Op maandag 7 december 2015 20:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
Cavaliers kijkt niet meer VI. Als hij hier weer post kunnen we hem niet meer serieus nemenquote:Op maandag 7 december 2015 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Evenementenbier
Zelfs Cavaliers lust dat niet.
en zeiken dat je moest.quote:Op maandag 7 december 2015 20:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
Praktisch onmogelijk.quote:Op maandag 7 december 2015 20:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
Cavaliers is teveel in zichzelf gaan gelovenquote:Op maandag 7 december 2015 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Cavaliers kijkt niet meer VI. Als hij hier weer post kunnen we hem niet meer serieus nemenAls je dat nog deed.
Ik neem hem serieus in zijn hoedanigheid als meester van de satire.quote:Op maandag 7 december 2015 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Cavaliers kijkt niet meer VI. Als hij hier weer post kunnen we hem niet meer serieus nemenAls je dat nog deed.
Wij hebben hem nog nooit serieus genomen.quote:Op maandag 7 december 2015 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze lezen hier sowieso mee.quote:Op maandag 7 december 2015 20:53 schreef Coco98 het volgende:
Het lijkt er op dat ze geluisterd hebben naar de klachten hier.
Weinig filmpjes die herhaald worden.
quote:Op maandag 7 december 2015 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cavaliers is teveel in zichzelf gaan geloven
quote:Op maandag 7 december 2015 20:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wij hebben hem nog nooit serieus genomen.
Hier hebben ze heel veel trouwe fans.quote:
Wilfred leest hier echt meequote:Op maandag 7 december 2015 20:53 schreef Coco98 het volgende:
Het lijkt er op dat ze geluisterd hebben naar de klachten hier.
Weinig filmpjes die herhaald worden.
Dat is zo vertyft. Als je dan die eerste keer bent gaan pissen moet je om de haverklap weer gaanquote:
die sp3c heeft een post van mij aangepast vandaagquote:Op maandag 7 december 2015 20:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
doorgestuurd naar sp3c. Dit kan echt niet.
Dat jongetje is leedvermaakquote:Op maandag 7 december 2015 20:56 schreef Max23 het volgende:
Ik kon een glimlach niet onderdrukken
R&P / (Tiener)Fylax' afstandsrelatie
quote:
quote:Hoe heb ik mijn vriendinnetje leren kennen? Lach maar alvast, maar ik ken haar via een whatsappgroepsgesprek dat over Ariana Grande gaat.
Elia kijkt nooit voetbal.quote:Op maandag 7 december 2015 20:56 schreef DuvelDuvel het volgende:
Elia opent een cocktailbar in Den Haag maar drinkt zelf geen alchohol
Dat hebben we er zelf van gemaakt met zijn allen.quote:Op maandag 7 december 2015 20:56 schreef hafcfan het volgende:
Gio en Cocu zijn topclub onwaardig. Wat een saaie drollen zeg
Fylaxquote:Op maandag 7 december 2015 20:56 schreef Max23 het volgende:
Dat interviewquote:Op maandag 7 december 2015 20:56 schreef DuvelDuvel het volgende:
Elia opent een cocktailbar in Den Haag maar drinkt zelf geen alchohol
Die heeft echt een chronisch aandachtstekort of niet?quote:Op maandag 7 december 2015 20:56 schreef Max23 het volgende:
Het is om te gierenquote:Op maandag 7 december 2015 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga nou geen users in de maling nemen die hier niet posten he. Niet aardig.
Oh maar ik ben oprecht blij voor hemquote:Op maandag 7 december 2015 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga nou geen users in de maling nemen die hier niet posten he. Niet aardig.
Op zon soort momenten mis ik PUB wel eens, dan kon je dit topics makkelijk negerenquote:Op maandag 7 december 2015 20:56 schreef Max23 het volgende:
wie!?!quote:Op maandag 7 december 2015 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet jij wie hier in Amsterdam de Sint is?
iddquote:Op maandag 7 december 2015 21:00 schreef Seam het volgende:
oh damn, dat moet ik terugkijken, Heerlijke cringe tv
Once you go blackquote:Op maandag 7 december 2015 21:00 schreef Mani89 het volgende:
Ik snap niet want Sked in Sylvana ziet.
Sked schat ik hoger in, dus ik kan deze post niet geloofwaardig noemen ook al komt het vanuit een betrouwbare bron.quote:Op maandag 7 december 2015 21:00 schreef Mani89 het volgende:
Ik snap niet want Sked in Sylvana ziet.
Genot voor laterquote:Op maandag 7 december 2015 21:01 schreef Seam het volgende:
Voor de liefhebbers:
http://pauwenwitteman.vara.nl/media/350674
Welke FOK!kers waren op bezoek?quote:Op maandag 7 december 2015 21:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hier in de woonkamer gezien. Wij hebben haar allemaal uitgelachen.
pee attensjun to de menesjur?quote:
quote:Op maandag 7 december 2015 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
RIP, ik zou hem bijna feliciteren als ie jarig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |