Ja, vind het altijd erg knap wat die kids maken. ( en heb ook niks met kinderen ;p)quote:Op maandag 7 december 2015 18:50 schreef Karina het volgende:
Oh dit is ook best leuk! De nederlandse versie keek ik ook altijd (al heb ik niks met kinderen).
ja weinig aan te veranderen hequote:
Half topic is blauwquote:
Tijdje geleden 1 aflevering van de spaanse versie gekeken, met ondertitels, ik dacht dan kan ik mijn spaans wat ophalenquote:Op maandag 7 december 2015 18:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb op BBC3 een paar keer voorbij zien komen.
Volgens mij een verse.quote:Op maandag 7 december 2015 18:53 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind Jr MC altijd wel leukMaar, kennen we die al, of een verse?
Gewoon een verse, dit is nog niet langsgekomen. Alleen de NL versie dus maar dat is al weer een poosje geleden (en had ik volgens mij toen in CUL geopend)quote:Op maandag 7 december 2015 18:53 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind Jr MC altijd wel leukMaar, kennen we die al, of een verse?
Zelfs Ramsey is poesliefquote:Op maandag 7 december 2015 18:53 schreef LPFAN het volgende:
De jury is trouwens wel een stuk zachter en vrolijker met de kids versie in Amerika dus kan nog best leuk worden.
We gaan toch wel gewoon hier verder he?!quote:Op maandag 7 december 2015 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon een verse, dit is nog niet langsgekomen. Alleen de NL versie dus maar dat is al weer een poosje geleden (en had ik volgens mij toen in CUL geopend)
Tuurlijkquote:Op maandag 7 december 2015 18:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
We gaan toch wel gewoon hier verder he?!
Ik heb echt een CUL allergie.
Ja tuurlijk!quote:Op maandag 7 december 2015 18:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Uiteraardquote:Op maandag 7 december 2015 18:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hahaha ja idd!quote:
whoeppiequote:Op maandag 7 december 2015 18:55 schreef Karina het volgende:
[..]
UiteraardDenk dat ik zondag wel eentje kan maken, dan zal er ook wel wat op de site staan.
jah voor HHB moet ik ook al richting cul.... ondanks dat het gewoon op TV komtquote:
quote:Op maandag 7 december 2015 18:56 schreef Elvi het volgende:
Ik ga Junior niet kijken dus na dezr week ga ik jullie verlaten
Hele taart mislukt, maar hij draait het zo dat jochie toch blij weg looptquote:
Waarom niet?quote:Op maandag 7 december 2015 18:56 schreef Elvi het volgende:
Ik ga Junior niet kijken dus na dezr week ga ik jullie verlaten
een taartje met coquillesquote:Op maandag 7 december 2015 18:57 schreef Karina het volgende:
Ik lette niet op, wat is dat nou voor iets?
Ja idd, of als ze janken omdat iets mislukt gelijk er aan komen en meehelpen om het weer goed te krijgen enzo.quote:Op maandag 7 december 2015 18:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hele taart mislukt, maar hij draait het zo dat jochie toch blij weg loopt![]()
Gewoon gezellig met z'n alle hier doorquote:Op maandag 7 december 2015 18:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Feelgood tvquote:Op maandag 7 december 2015 18:57 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja idd, of als ze janken omdat iets mislukt gelijk er aan komen en meehelpen om het weer goed te krijgen enzo.
heel eerlijk gezegd zou het me niet erg verbazen, ik zie hem vaker trillen.quote:Op maandag 7 december 2015 18:57 schreef Burner82 het volgende:
Weet iemand al of George officieel parkinson heeft?
Leukste vind ik de irritante bijdehante kinderen om je aan te ergerenquote:Op maandag 7 december 2015 18:57 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja idd, of als ze janken omdat iets mislukt gelijk er aan komen en meehelpen om het weer goed te krijgen enzo.
Dan wel ja ;p en dan komt de volwassen versie er op en is haat en nijdquote:
Hij trilt alleen maar meer volgens mij....quote:Op maandag 7 december 2015 18:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
heel eerlijk gezegd zou het me niet erg verbazen, ik zie hem vaker trillen.
Maar goed ik zelf tril ook, tremoren.
Alle kinderen dus?quote:Op maandag 7 december 2015 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Leukste vind ik de irritante bijdehante kinderen om je aan te ergeren
yupquote:
deze kinderen wel, plus dat wij er zijn om ze af te kraken.quote:Op maandag 7 december 2015 19:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik vind programma's met kinderen niet leuk.
Ik heb een hekel aan kinderen en dingen met kinderen maar dit is wel leuk!quote:Op maandag 7 december 2015 19:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Kids zijn leukquote:Op maandag 7 december 2015 19:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zelfde hier. Films, series of wat ook met kinderen, meh. Dit is wel leuk idd.quote:Op maandag 7 december 2015 19:02 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan kinderen en dingen met kinderen maar dit is wel leuk!
Spoiler!quote:Op maandag 7 december 2015 19:06 schreef Burner82 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Karina... Dit zijn ze
Zoals ik bij mijn vorige foto al zei: Ik kan niet zeggen of het een spoiler is of nietquote:
Geef het een kansquote:Op maandag 7 december 2015 19:07 schreef Elvi het volgende:
Ik vind programma's niet meteen leuk als er kinderen meedoen. Ik vind het ook niet meteen schattig of knap.
Hahahaquote:Op maandag 7 december 2015 19:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zoals ik bij mijn vorige foto al zei: Ik kan niet zeggen of het een spoiler is of nietLeuke is dat ik het nu wel kan zeggen: HET WAS GEEN SPOILER, DAT DOE IK NIET. GET OVER IT!!! (niet voor jou LP
)
Snel gevonden! Welk seizoen is het, 2015?quote:Op maandag 7 december 2015 19:06 schreef Burner82 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Karina... Dit zijn ze
Jullie slepen me er doorheen?quote:Op maandag 7 december 2015 19:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Geef het een kansEn wij zijn er bij he
Komt goed!quote:
Ach, gaan we toch al wel denk ikquote:Op maandag 7 december 2015 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat we allemaal naar de hel gaan vanwege het commentaar op kleine kindjes
Nee. Ik kijk NZ, AUS en UK. En de kids versie van de UK.quote:Op maandag 7 december 2015 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi Wim
Jij kijkt alleen de laatste afleveringen?
Ik heb de USA kids versie nog nooit gezien, dus ik ben benieuwd. Gordon vind ik altijd wel leuk.quote:Op maandag 7 december 2015 19:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee. Ik kijk NZ, AUS en UK. En de kids versie van de UK.
Anderen sla ik over
Vooral de USA vind ik tenenkrommend
quote:Op maandag 7 december 2015 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb sowieso al wat geboden overtreden
Seizoen 3, 2015 (begin, ze zijn bezig met nummer 4 as we speakquote:Op maandag 7 december 2015 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Snel gevonden! Welk seizoen is het, 2015?
discrimidingesquote:Op maandag 7 december 2015 19:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Seizoen 3, 2015 (begin, ze zijn bezig met nummer 4 as we speak)
En valt mee hoor.... zijn nog niet zo veel seizoenen.... en die negerjongen met ontzettend ontploft kapsel en buddy holly bril... valt erg op
Er zijn er niet veel die ik nog niet overtreden hebquote:Op maandag 7 december 2015 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb sowieso al wat geboden overtreden
Nou, probleem met de USA versie vind ik de promotie.quote:Op maandag 7 december 2015 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb de USA kids versie nog nooit gezien, dus ik ben benieuwd. Gordon vind ik altijd wel leuk.
Ik vond Gordon er opeens zo dun uitzien dus ik dacht dat het ouder was.quote:Op maandag 7 december 2015 19:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Seizoen 3, 2015 (begin, ze zijn bezig met nummer 4 as we speak)
En valt mee hoor.... zijn nog niet zo veel seizoenen.... en die negerjongen met ontzettend ontploft kapsel en buddy holly bril... valt erg op
dat, plus ik wil gewoon zien hoe Georgia gaat winnenquote:Op maandag 7 december 2015 19:15 schreef Karina het volgende:
Overigens vind ik dit niet zoveel aan. Te chaotisch.
Dat was bij de NZ versie ook wel dat laatste, misschien iets minder opvallend, maar ik kan me een aflevering herinneren waarbij 100x Club Med werd genoemdquote:Op maandag 7 december 2015 19:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou, probleem met de USA versie vind ik de promotie.
1 aflevering gezien. Kerel moest een blok vlees klaarmaken en maar tig keer herhalen "goed stuk vlees van {leverancier}".
Negerkindjes liepen hier over straat met zwarte pieten pakken aanquote:
Dat is niet de reden dat ik bijna een stuk van mijn vinger heb afgesneden trouwensquote:Op maandag 7 december 2015 19:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Negerkindjes liepen hier over straat met zwarte pieten pakken aan![]()
![]()
Misschien moeten discriminazi roepende mensen eens een deel van hun tenen amputeren
Er staat ook wel een kapitaal aan spul.... Dus dat ze wat promotie willen (zelfs in NL normaal) is wel logisch...quote:Op maandag 7 december 2015 19:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou, probleem met de USA versie vind ik de promotie.
1 aflevering gezien. Kerel moest een blok vlees klaarmaken en maar tig keer herhalen "goed stuk vlees van {leverancier}".
zo fietste ik vorige week over straat ook een zwartje tegemoed die mooie felle kleuren blauw en roze aan had. Ik zou bijna zeggen, wat een mooi pietenpak tot ik zag dat gewoon een jas wasquote:Op maandag 7 december 2015 19:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Negerkindjes liepen hier over straat met zwarte pieten pakken aan![]()
![]()
Misschien moeten discriminazi roepende mensen eens een deel van hun tenen amputeren
De kindjes kunnen zwarte piet zijn, maar de blanke kindjes nooit sinterklaas... 1-0 voor de negerkindjesquote:Op maandag 7 december 2015 19:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo fietste ik vorige week over straat ook een zwartje tegemoed die mooie felle kleuren blauw en roze aan had. Ik zou bijna zeggen, wat een mooi pietenpak tot ik zag dat gewoon een jas was
die zetten ook gewoon een mijter op.quote:Op maandag 7 december 2015 19:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
De kindjes kunnen zwarte piet zijn, maar de blanke kindjes nooit sinterklaas... 1-0 voor de negerkindjes
The chicken is RAWWWWWWWWWWWWWWW!!quote:
Maar hebben geen grijze baard... en alleen de jongens kunnen dat... zwarte pieten discrimineren op basis van geslachtquote:Op maandag 7 december 2015 19:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
die zetten ook gewoon een mijter op.
Een piet met tieten vind ik ook altijd maar meh eigenlijkquote:Op maandag 7 december 2015 19:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar hebben geen grijze baard... en alleen de jongens kunnen dat... zwarte pieten discrimineren op basis van geslacht
Zie het als een zwarte bank met roze kussentjes (kreeg ik te horen in de bouwquote:Op maandag 7 december 2015 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Een piet met tieten vind ik ook altijd maar meh eigenlijk
veul.quote:Op maandag 7 december 2015 19:22 schreef Burner82 het volgende:
Hoeveel komen de kandidaten aan tijdens zo een show
hahaquote:Op maandag 7 december 2015 19:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zie het als een zwarte bank met roze kussentjes (kreeg ik te horen in de bouw)
Jury, wint eigenlijk altijdquote:
diequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |