Go Denimquote:
net een slager zoquote:
lol ;p vandaar dat ie zo goed isquote:Op maandag 7 december 2015 18:42 schreef Burner82 het volgende:
Ma van Rey is dus een gerenommeerde chef, zijn broer is jury in MC Indo
yup dat had ik aan het begin al gelezen, toen het ging over die andere die er toch niet aan mee mocht doen stond zijn naam er ook bij als een twijfelgevalletje.quote:Op maandag 7 december 2015 18:42 schreef Burner82 het volgende:
Ma van Rey is dus een gerenommeerde chef, zijn broer is jury in MC Indo
Zijn ma heeft restaurant Art Plate in Sydneyquote:
quote:Op maandag 7 december 2015 18:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zijn ma heeft restaurant Art Plate in Sydney
klinkt alsnog viesquote:Op maandag 7 december 2015 18:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik denk dat het als vervanging voor ei en olie is...
Euhm, best raar, aangezien mayo ook gewoon ei en olie isquote:Op maandag 7 december 2015 18:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik denk dat het als vervanging voor ei en olie is...
Ja ik bedoel dat je het er dus niet apart bij hoeft te doen omdat het al kant en klaar in de mayo zitquote:Op maandag 7 december 2015 18:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Euhm, best raar, aangezien mayo ook gewoon ei en olie is
bahquote:Op maandag 7 december 2015 18:50 schreef LPFAN het volgende:
Masterchef junior ! ( jammer dat het de amerikaanse versie is)
ik heb op BBC3 een paar keer voorbij zien komen.quote:Op maandag 7 december 2015 18:50 schreef Karina het volgende:
Oh dit is ook best leuk! De nederlandse versie keek ik ook altijd (al heb ik niks met kinderen).
Ja idd.. vraag ik me ook afquote:Op maandag 7 december 2015 18:50 schreef Nizno het volgende:
Volgende week MC jr USA, wat willen ze deze hele week nog gaan doen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |