quote:
Uri Rosenthal bedoel je?quote:Op maandag 7 december 2015 18:37 schreef robin007bond het volgende:
Die ex-Mossad dude zegt letterlijk dat mensenrechten even in de kast moeten in de strijd tegen IS.
Niet te verwarren met 'so you think you can hap cock'.quote:
Jews gonna jew.quote:Op maandag 7 december 2015 18:37 schreef robin007bond het volgende:
Die ex-Mossad dude zegt letterlijk dat mensenrechten even in de kast moeten in de strijd tegen IS.
Het is een uitstekende voorbereiding op de volgende stap: het eindelijk afschaffen van de monarchie.quote:Op maandag 7 december 2015 18:41 schreef Kowloon het volgende:
Wat mij betreft wordt krijgt de Koning weer meer te doen dan alleen lintjes knippen. Vind het nog steeds barbaars van de Kamer dat de Koning niet meer betrokken wordt in de kabinetsformatie.
Vetorecht erbij.quote:Op maandag 7 december 2015 18:41 schreef Kowloon het volgende:
Wat mij betreft wordt krijgt de Koning weer meer te doen dan alleen lintjes knippen. Vind het nog steeds barbaars van de Kamer dat de Koning niet meer betrokken wordt in de kabinetsformatie.
Dat zou mooi zijn. Eindelijk die poppenkast weg.quote:Op maandag 7 december 2015 18:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is een uitstekende voorbereiding op de volgende stap: het eindelijk afschaffen van de monarchie.
Nieuwe account nemen. Kaas+ ofzo? Of Kaas??quote:Op maandag 7 december 2015 18:40 schreef Kaas- het volgende:
Ruim 3000 quotes nu. En blijft maar doorgaan.
Maar er komen nu nooit nog nieuwe bij, dank Kowloon.
Ik zou eigenlijk wel graag zien dat ons Staatshoofd met Kerst en/of op de nationale feestdag een echte, inspirerende redevoering zou houden. Niet zo'n voorgekookte voor-ieder-wat-wils-draak met zes stempels van Rutte en de RVD, maar een stuk tekst wat echt uit zijn hard komt. In een iets minder gemaakte setting.quote:Op maandag 7 december 2015 18:41 schreef Kowloon het volgende:
Dat had ik Beatrix wel willen zien doen eigenlijk.quote:Op maandag 7 december 2015 18:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk wel graag zien dat ons Staatshoofd met Kerst en/of op de nationale feestdag een echte, inspirerende redevoering zou houden. Niet zo'n voorgekookte voor-ieder-wat-wils-draak met zes stempels van Rutte en de RVD, maar een stuk tekst wat echt uit zijn hard komt. In een iets minder gemaakte setting.
quote:
Dat zou het staatshoofd zelf denk ik ook wel willen.quote:Op maandag 7 december 2015 18:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk wel graag zien dat ons Staatshoofd met Kerst en/of op de nationale feestdag een echte, inspirerende redevoering zou houden. Niet zo'n voorgekookte voor-ieder-wat-wils-draak met zes stempels van Rutte en de RVD, maar een stuk tekst wat echt uit zijn hard komt. In een iets minder gemaakte setting.
Maar het is ouderwets!! Vooruitgang muss sein.quote:Op maandag 7 december 2015 18:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Archaïsch gedrocht, maar wel functioneel. Het alternatief is echt niet beter, ofzo.
Veel linkser krijg je ze volgens mij niet.quote:Op maandag 7 december 2015 18:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat had ik Beatrix wel willen zien doen eigenlijk.
W-A is normaal gesproken ook gewoon de laatste monarch van Nederland. Ik geloof niet dat we in de jaren '40 van de 21e eeuw (ik schat in dat hij er ongeveer dan mee zal stoppen onder normale omstandigheden) nog steeds voor het koningshuis zijn als Nederland.quote:Op maandag 7 december 2015 18:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Eindelijk die poppenkast weg.
Want de holocaust is hetzelfde als IS willen uitschakelen?quote:Op maandag 7 december 2015 18:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Best erg. Je zou zeggen dat sommigen van de geschiedenis hebben geleerd.
Ik ook. Des te sneller wordt het ambt afgeschaft, omdat dan meer mensen zich aan die man gaan storen.quote:Op maandag 7 december 2015 18:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nu wordt het mooi. Eerst van de Koning een poppenkast maken omdat hij te veel macht zou hebben. En nu klagen dat het een poppenkast is.quote:Op maandag 7 december 2015 18:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Eindelijk die poppenkast weg.
Ja, ik snap ook wel dat dat nogal lastig in elkaar zit. Maar als we het staatshoofd dan toch een rol willen geven, dan zou ik dat graag op die manier zien.quote:Op maandag 7 december 2015 18:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat zou het staatshoofd zelf denk ik ook wel willen.
Heb je het niet zo op democratie?quote:Op maandag 7 december 2015 18:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nu wordt het mooi. Eerst van de Koning een poppenkast maken omdat hij te veel macht zou hebben. En nu klagen dat het een poppenkast is.
Ik denk serieus dat je er flink naast zit. Het koningshuis is erg populair in Nederland. Ik denk dat velen de Koning als betrouwbaarder zien dan de politiek.quote:Op maandag 7 december 2015 18:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
W-A is normaal gesproken ook gewoon de laatste monarch van Nederland. Ik geloof niet dat we in de jaren '40 van de 21e eeuw (ik schat in dat hij er ongeveer dan mee zal stoppen onder normale omstandigheden) nog steeds voor het koningshuis zijn als Nederland.
Wat mij betreft is over enkele jaren het enige belastinggeld dat er nog naar het koningshuis gaat een bescheiden subsidie voor het nieuw op te richten monarchiemuseum. Dat is veel gezonder.quote:Op maandag 7 december 2015 18:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nu wordt het mooi. Eerst van de Koning een poppenkast maken omdat hij te veel macht zou hebben. En nu klagen dat het een poppenkast is.
Dat is hij ook, want zonder verantwoordelijkheid ben je per definitie betrouwbaar. Zou hij echter iets te zeggen krijgen en verantwoordelijk worden voor zijn eigen woorden - wat een democratische nachtmerrie is - zou hij vrijwel spontaan zijn geloofwaardigheid en populariteit verliezen. Derhalve allemaal flauwekul.quote:Op maandag 7 december 2015 18:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat je er flink naast zit. Het koningshuis is erg populair in Nederland. Ik denk dat velen de Koning als betrouwbaarder zien dan de politiek.
quote:Op maandag 7 december 2015 18:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat mij betreft is over enkele jaren het enige belastinggeld dat er nog naar het koningshuis gaat een bescheiden subsidie voor het nieuw op te richten monarchiemuseum. Dat is veel gezonder.
Democratie is overrated.quote:Op maandag 7 december 2015 18:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb je het niet zo op democratie?
Alsof de consument echte keuze heeft. Het is eerder shareholdercratie.quote:Op maandag 7 december 2015 18:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Democratie is overrated.
Consumercratie. Veel beter.
Alsof de shareholder echte keuze heeft. Kijk naar de Dijs en SNS. Het is eerder popucratie.quote:Op maandag 7 december 2015 18:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Alsof de consument echte keuze heeft. Het is eerder shareholdercratie.
Twee voorbeelden. Zozo.quote:Op maandag 7 december 2015 18:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof de shareholder echte keuze heeft. Kijk naar de Dijs en SNS. Het is eerder popucratie.
twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 07-12-2015 om 18:51:28De PVV zoekt kandidaat TK-leden. Mensen met lef, liefde voor NL en een afkeer van islam. Interesse? Stuur motivatie en CV: kandidaat@pvv.nl reageer retweet
Met absolute macht voor het parlement heb ik nooit veel op gehad. En ik denk dat de Koning(in) voor een stabiliserende rol in de politiek kan zorgen. Beatrix moet bijvoorbeeld op een gegeven moment een zeer ervaren persoon zijn geweest op het gebied van kabinetsformaties en het voorkomen van problemen tussen monarchie en parlement. Daarnaast kan de Koning(in) extra vorm aan de Staat geven, iets wat handig kan zijn als het wat minder goed gaat met Nederland, zoals in tijden van parlementaire onrust of onrust op het gebied van de internationale politiek.quote:Op maandag 7 december 2015 18:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb je het niet zo op democratie?
Lijkt me wel iets voor jouquote:Op maandag 7 december 2015 18:55 schreef xpompompomx het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 07-12-2015 om 18:51:28De PVV zoekt kandidaat TK-leden. Mensen met lef, liefde voor NL en een afkeer van islam. Interesse? Stuur motivatie en CV: kandidaat@pvv.nl reageer retweet
Het lijkt me heerlijk om die organisatie te infiltreren en je voor te doen als PVV-politicus, terwijl je stiekem een spion bent die allerlei dingen lekt aan de media en stiekem de organisatie van binnenin helemaal vernield.quote:Op maandag 7 december 2015 18:55 schreef xpompompomx het volgende:
Ga ervoor pom! Je hebt mijn stem!quote:Op maandag 7 december 2015 18:55 schreef xpompompomx het volgende:
Doet de AIVD al met extreemlinkse clubs.quote:Op maandag 7 december 2015 18:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het lijkt me heerlijk om die organisatie te infiltreren en je voor te doen als PVV-politicus, terwijl je stiekem een spion bent die allerlei dingen lekt aan de media en stiekem de organisatie van binnenin helemaal vernield.
Ik ben ongeschikt. Ik sta in 'een ander subforum' immers bekend als linkse gutmensch.quote:Op maandag 7 december 2015 18:55 schreef xpompompomx het volgende:
Brrr, dat zou ik echt een horrorscenario vinden.quote:Op maandag 7 december 2015 18:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat mij betreft is over enkele jaren het enige belastinggeld dat er nog naar het koningshuis gaat een bescheiden subsidie voor het nieuw op te richten monarchiemuseum. Dat is veel gezonder.
Ik geloof dat wel. Het koningshuis en de hofhouding zijn nog steeds oppermachtig en hebben een flinke vinger in de pap. Te veel mensen hebben er belang bij dat het instituut blijft bestaan. Ik zie dat ook in mijn eigen omgeving. Iedereen zijn hobby wordt gefinancierd of ondersteund door een KH. Zelfs als verstokte republikein ben je links- of rechtsom afhankelijk van hun steun.quote:Op maandag 7 december 2015 18:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
W-A is normaal gesproken ook gewoon de laatste monarch van Nederland. Ik geloof niet dat we in de jaren '40 van de 21e eeuw (ik schat in dat hij er ongeveer dan mee zal stoppen onder normale omstandigheden) nog steeds voor het koningshuis zijn als Nederland.
Waarom ben je lid van GL?quote:Op maandag 7 december 2015 18:58 schreef xpompompomx het volgende:
Moet ik mijn GL-lidmaatschap dan wel of niet vermelden op mijn haatCV?
De pvv zat na 1 lid al vol en je moet toch iets he.quote:
Islamfobie is dus een harde eis om daar op de lijst te komen. Here Jezus, die man heeft lef. Hij heeft gezien de peilingen wel veel kandidaten nodig.quote:Op maandag 7 december 2015 18:55 schreef xpompompomx het volgende:
Ik vind dat geen reden om minder macht aan het parlement te geven en meer macht aan enkele individuen.quote:Op maandag 7 december 2015 18:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Met absolute macht voor het parlement heb ik nooit veel op gehad. En ik denk dat de Koning(in) voor een stabiliserende rol in de politiek kan zorgen. Beatrix moet bijvoorbeeld op een gegeven moment een zeer ervaren persoon zijn geweest op het gebied van kabinetsformaties en het voorkomen van problemen tussen monarchie en parlement. Daarnaast kan de Koning(in) extra vorm aan de Staat geven, iets wat handig kan zijn als het wat minder goed gaat met Nederland, zoals in tijden van parlementaire onrust of onrust op het gebied van de internationale politiek.
Ja je bent wel blij met Trump die het zo goed doet in de peilingen?quote:Op maandag 7 december 2015 19:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind dat geen reden om minder macht aan het parlement te geven en meer macht aan enkele individuen.Alsof het volk zelf geen stabiliserende leiders kan kiezen. En als dat niet zo is, dan is dat de wil van het volk en is daar weinig aan te doen. Daar zou je eigenlijk ook weinig aan moeten willen doen.
Gauw weg met die enge gedachten. Brr.quote:Op maandag 7 december 2015 18:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Met absolute macht voor het parlement heb ik nooit veel op gehad. En ik denk dat de Koning(in) voor een stabiliserende rol in de politiek kan zorgen. Beatrix moet bijvoorbeeld op een gegeven moment een zeer ervaren persoon zijn geweest op het gebied van kabinetsformaties en het voorkomen van problemen tussen monarchie en parlement. Daarnaast kan de Koning(in) extra vorm aan de Staat geven, iets wat handig kan zijn als het wat minder goed gaat met Nederland, zoals in tijden van parlementaire onrust of onrust op het gebied van de internationale politiek.
Jammer, ik heb geen afkeer van de Islam.quote:Op maandag 7 december 2015 18:55 schreef xpompompomx het volgende:
Dat zijn peilingen. We zullen wel zien hoe mensen daadwerkelijk gaan stemmen.quote:Op maandag 7 december 2015 19:02 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ja je bent wel blij met Trump die het zo goed doet in de peilingen?
Toppertje.
Vernielt.quote:Op maandag 7 december 2015 18:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het lijkt me heerlijk om die organisatie te infiltreren en je voor te doen als PVV-politicus, terwijl je stiekem een spion bent die allerlei dingen lekt aan de media en stiekem de organisatie van binnenin helemaal vernield.
Ben het zowaar eens eens met kowloon!quote:Op maandag 7 december 2015 18:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Haha, je strooit ook naar mij met de "brr". Nice.quote:Op maandag 7 december 2015 18:57 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Brrr, dat zou ik echt een horrorscenario vinden.
Op geld beluste politieke avonturiers is net wat de tweede kamer nodig heeft!quote:Op maandag 7 december 2015 18:59 schreef Ryon het volgende:
[..]
Islamfobie is dus een harde eis om daar op de lijst te komen. Here Jezus, die man heeft lef. Hij heeft gezien de peilingen wel veel kandidaten nodig.
+ 1 van de heetste koninginnen!quote:Op maandag 7 december 2015 19:04 schreef robin007bond het volgende:
Heeft Nederland niet de duurste monarchie van Europa?
Nee. Wel de duurste zorg.quote:Op maandag 7 december 2015 19:04 schreef robin007bond het volgende:
Dertig jaar is nog een vrij lange periode. Ik ga er stiekem vanuit dat de leden van alle progressieve partijen tegen die tijd wel durven uit te spreken tegenstander van het koningshuis te zijn. Zal je er enkel ook nog wat conservatieve jongens voor nodig hebben en dat kan wel eens lastig worden.quote:Op maandag 7 december 2015 18:58 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik geloof dat wel. Het koningshuis en de hofhouding zijn nog steeds oppermachtig en hebben een flinke vinger in de pap. Te veel mensen hebben er belang bij dat het instituut blijft bestaan. Ik zie dat ook in mijn eigen omgeving. Iedereen zijn hobby wordt gefinancierd of ondersteund door een KH. Zelfs als verstokte republikein ben je links- of rechtsom afhankelijk van hun steun.
Staatsrechtelijk gezien is het een drama, maar het is politieke zelfmoord om er al te veel aan te tornen. Het zeer langslepende probleem van de rol van de Koning bij de kabinetsformatie was nauwelijks aan te pakken ondanks dat alle prominente staatsrechtjuristen daar al jaren voor aan het lobbyen waren. Nu het eindelijk is aangepakt heeft onze premier zelfs hardop uitgesproken om het weer terug te draaien.
quote:Op maandag 7 december 2015 19:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Op geld beluste politieke avonturiers is net wat de tweede kamer nodig heeft!
Als je gekozen wordt, ga je dan wel voorstellen om de klassieke gezinsvorm op te nemen in de grondwet?quote:Op maandag 7 december 2015 19:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Op geld beluste politieke avonturiers is net wat de tweede kamer nodig heeft!
Je kan het wel willen economiseren beste Robin, maar daar ben ik niet zo van. De monarchie is iets om principieel tegen te zijn.quote:Op maandag 7 december 2015 19:04 schreef robin007bond het volgende:
For realz bro.quote:
Ja! Homo's mogen geen kinderen meer opvoeden!!!111quote:Op maandag 7 december 2015 19:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je gekozen wordt, ga je dan wel voorstellen om de klassieke gezinsvorm op te nemen in de grondwet?
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 7 december 2015 19:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je kan het wel willen economiseren beste Robin, maar daar ben ik niet zo van. De monarchie is iets om principieel tegen te zijn.
Ik vond je antwoord op robijntje gewoon lollig. Bro.quote:
Eentje zelfs.quote:
Die leiders zullen altijd van een bepaalde politieke signatuur zijn, dat maakt hen juist ongeschikt als staatshoofd vind ik. Het element van overerven maakt juist dat Koning(in) in Nederland een politiek ongebonden staatshoofd kan hebben. In sommige situatie vind ik dat wel nuttig, bijvoorbeeld in tijden van crisis of onrust.quote:Op maandag 7 december 2015 19:01 schreef robin007bond het volgende:
Ik vind dat geen reden om minder macht aan het parlement te geven en meer macht aan enkele individuen.Alsof het volk zelf geen stabiliserende leiders kan kiezen.
Dat lijkt mij nogal risicovol.quote:En als dat niet zo is, dan is dat de wil van het volk en is daar weinig aan te doen. Daar zou je eigenlijk ook weinig aan moeten willen doen.
Volgens mij ben jij gewoon verliefd op Máxima.quote:Op maandag 7 december 2015 19:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ben het zowaar eens eens met kowloon!
De enige echte partij die anti-Oranje is, is natuurlijk Wilders. Maar die heeft over dit soort zaken niets in de melk te brokkelen. D66 durft als het puntje bij het paaltje komt waarschijnlijk ook niet te leveren.quote:Op maandag 7 december 2015 19:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dertig jaar is nog een vrij lange periode. Ik ga er stiekem vanuit dat de leden van alle progressieve partijen tegen die tijd wel durven uit te spreken tegenstander van het koningshuis te zijn. Zal je er enkel ook nog wat conservatieve jongens voor nodig hebben en dat kan wel eens lastig worden.
Die argumentatie moet ik onthouden. "Kiest het volk niet voor een stabiliserende leider dan heeft zij daar geen behoefte aan en is het dus juist."quote:Op maandag 7 december 2015 19:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind dat geen reden om minder macht aan het parlement te geven en meer macht aan enkele individuen.Alsof het volk zelf geen stabiliserende leiders kan kiezen. En als dat niet zo is, dan is dat de wil van het volk en is daar weinig aan te doen. Daar zou je eigenlijk ook weinig aan moeten willen doen.
Fixed.quote:Op maandag 7 december 2015 19:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon verliefd op Máxima Georgina.
SP ook niet?quote:Op maandag 7 december 2015 19:12 schreef Ryon het volgende:
[..]
De enige echte partij die anti-Oranje is, is natuurlijk Wilders. Maar die heeft over dit soort zaken niets in de melk te brokkelen. D66 durft als het puntje bij het paaltje komt waarschijnlijk ook niet te leveren.
De SP is volgens haar handvesten ook republikeins, toch?quote:Op maandag 7 december 2015 19:12 schreef Ryon het volgende:
[..]
De enige echte partij die anti-Oranje is, is natuurlijk Wilders. Maar die heeft over dit soort zaken niets in de melk te brokkelen. D66 durft als het puntje bij het paaltje komt waarschijnlijk ook niet te leveren.
De partijen durven wel eensgezind de begroting van het KH aan te vallen, maar het is niet dat er ook maar een cent vanaf gaat. Dat zal over 30 a 40 jaar niet veel anders zijn.
Nu je het zegt, snel de TV aanzetten voordat ik iets essentieels mis wat van pas kan komen bij mijn sollicitatie.quote:Op maandag 7 december 2015 19:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De SP is volgens haar handvesten ook republikeins, toch?
De PVV zal trouwens ook niet gaan leveren. Het Koningshuis is veel te populair onder haar RTL-Boulevard-kijkende achterban.
Fransje Bauer of Ali B.quote:Op maandag 7 december 2015 19:12 schreef Heilwasser het volgende:
En dan wordt zo'n Bram Moszkowicz-figuur tot president gekozen.
Fijn hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Threesome met Maxima en Georgina.quote:Op maandag 7 december 2015 19:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon verliefd op Máxima.
quote:Op maandag 7 december 2015 19:18 schreef Pokkelmans het volgende:
Raap me op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
quote:Op maandag 7 december 2015 19:19 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Threesome met Maxima en Georgina.
kom niet meer bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
3 en 5 vond ik nog wel grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vergeet ben.quote:Op maandag 7 december 2015 19:12 schreef Ryon het volgende:
[..]
De enige echte partij die anti-Oranje is, is natuurlijk Wilders
quote:
De SP is inderdaad tegen een ongekozen staatshoofd en tegen de uitzonderingspositie van het KH als het gaat om belastingen. Maar i.t.t Wilders spreken zij zich niet uit tegen het bestaan van het koninklijk huis zelf wat eigenlijk wel opvallend is. Daar heb je ook echt behoorlijk wat ballen voor nodig.quote:Op maandag 7 december 2015 19:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De SP is volgens haar handvesten ook republikeins, toch?
De PVV zal trouwens ook niet gaan leveren. Het Koningshuis is veel te populair onder haar RTL-Boulevard-kijkende achterban.
Middleton zusjes er ook nog bij. Die pompom toch.quote:Op maandag 7 december 2015 19:19 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Threesome met Maxima en Georgina.
Misschien is het wel een soort paradox. Vermindering van de macht van het koningshuis heeft de nare kanten er van zodanig weggenomen dat vooral de goede kanten nu alleen nog zichtbaar zijn waardoor de politieke motivatie om het koningshuis af te schaffen sterk gedaald is. De echte tegenstanders van het koningshuis hebben in feite zichzelf de wind uit de zeilen genomen.quote:Op maandag 7 december 2015 19:25 schreef Ryon het volgende:
[..]
[..]
De SP is inderdaad tegen een ongekozen staatshoofd en tegen de uitzonderingspositie van het KH als het gaat om belastingen. Maar i.t.t Wilders spreken zij zich niet uit tegen het bestaan van het koninklijk huis zelf wat eigenlijk wel opvallend is. Daar heb je ook echt behoorlijk wat ballen voor nodig.
Kowloon heeft een reactie achtergelaten op Geenpeil.nlquote:All I want for X-mas: het Nederland van de ware vrijheid, baas in eigen land. Weg met die EU gekkies, Verhofnar en Arrogander Pechtold.
Eerder: vrouwen neuken zich naar boven, gebruiken hun lichaam om gezien te worden, gedragen zich als hoeren: schuld van seksisme!!`11quote:Op maandag 7 december 2015 19:28 schreef GSbrder het volgende:
Mooi dit: meisje neukt zich naar boven, schuld van het seksisme.
Achter de schermen van festivals is er gigantisch veel seksisme
Wat doe jij daar?quote:Op maandag 7 december 2015 19:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Kowloon heeft een reactie achtergelaten op Geenpeil.nl
Schande!quote:Op maandag 7 december 2015 19:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Eerder: vrouwen neuken zich naar boven, gebruiken hun lichaam om gezien te worden, gedragen zich als hoeren: schuld van seksisme!!`11
Tevens: "hoe goed je je werk ook doet, je bent een lustobject." na: "ik raakte in gesprek met een oudere man en vond hem gelijk superinteressant, want hij is belangrijk in het wereldje, dus ik gaf mijn nummer."quote:Op maandag 7 december 2015 19:34 schreef Pokkelmans het volgende:
Ook mooi hoe er wordt gesproken over "de muziekindustrie", en vervolgens over DJ's beginnen.
"MAAR IK BEN SLACHTOFFER!``1"quote:Op maandag 7 december 2015 19:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tevens: "hoe goed je je werk ook doet, je bent een lustobject." na: "ik raakte in gesprek met een oudere man en vond hem gelijk superinteressant, want hij is belangrijk in het wereldje, dus ik gaf mijn nummer."
Jaloers zeker dat ze jouw producties niet draaien?quote:Op maandag 7 december 2015 19:42 schreef Pokkelmans het volgende:
Nu is die hele DJ-wereld één grote farce, maar goed.
Jaloers dat ik met mijn producties genoegen moet nemen met een fooi, terwijl mensen die andermans materiaal recyclen er met de hoofdprijs vandoor gaan, eerder.quote:Op maandag 7 december 2015 19:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jaloers zeker dat ze jouw producties niet draaien?
Whehe, ik mis Demonen666quote:Op maandag 7 december 2015 19:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Kowloon heeft een reactie achtergelaten op Geenpeil.nl
Nu klopt dat inderdaad wel serieus dat producers uitzonderlijk slecht betaald krijgen maar om dan te zeggen dat de DJ alleen maar plaatjes draait gaat mij wat ver.quote:Op maandag 7 december 2015 19:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Jaloers dat ik met mijn producties genoegen moet nemen met een fooi, terwijl mensen die andermans materiaal recyclen er met de hoofdprijs vandoor gaan, eerder.
Haha.quote:
Het is ook wel een vak. Maar de bedragen (en aandacht) die ermee gemoeid gaan zijn buiten alle proporties.quote:Op maandag 7 december 2015 19:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nu klopt dat inderdaad wel serieus dat producers uitzonderlijk slecht betaald krijgen maar om dan te zeggen dat de DJ alleen maar plaatjes draait gaat mij wat ver.Platenkeus, creatief inmixen van een nieuwe track en goed het evenement aanvoelen waar je staat, dat is minder simpel dan het lijkt.
Op de telefoon lijkt het pas echt lang.quote:Op maandag 7 december 2015 19:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Haha.Wat ik vooral knap vind is dat je kennelijk hele lappen tekst schrijft zonder fatsoenlijk toetsenbord.
Verklaart de populariteit sexting.quote:Op maandag 7 december 2015 19:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Op de telefoon lijkt het pas echt lang.
Dat is toch bij de gehele entertainmentindustrie het geval?quote:Op maandag 7 december 2015 19:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het is ook wel een vak. Maar de bedragen (en aandacht) die ermee gemoeid gaan zijn buiten alle proporties.
Tsja, dat is gewoon marktwerking. Twee Rembrandts voor 160 miljoen aanschaffen is ook buiten alle proporties. Maar ja, ze zijn uniek. Ik vind vooral dat producers schandelijk onderbetaald worden, niet zo zeer dat DJ's overgewaardeerd worden. Er zijn zat producers die grote hits gescoord hebben maar er ook nog een gewone baan naast moeten hebben. Dat is geen goede zaak. Soms overigens ook omdat ze onhandige contracten gesloten hebben met platenlabels.quote:Op maandag 7 december 2015 19:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het is ook wel een vak. Maar de bedragen (en aandacht) die ermee gemoeid gaan zijn buiten alle proporties.
quote:Op maandag 7 december 2015 19:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Verklaart de populariteit sexting.
September 2015 belde.quote:Op maandag 7 december 2015 20:16 schreef Drugshond het volgende:
15 reasons you should never visit the Netherlands
quote:Op maandag 7 december 2015 18:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet zo'n voorgekookte voor-ieder-wat-wils-draak met zes stempels van Rutte en de RVD, maar een stuk tekst wat echt uit zijn hard komt. In een iets minder gemaakte setting.
Vroeger volgens mij wel, maar sinds de transformatie naar een wat meer sociaaldemocratische partij niet meer. De SP is een beetje burgerlijk geworden naar mijn mening.quote:Op maandag 7 december 2015 19:25 schreef Ryon het volgende:
[..]
[..]
De SP is inderdaad tegen een ongekozen staatshoofd en tegen de uitzonderingspositie van het KH als het gaat om belastingen. Maar i.t.t Wilders spreken zij zich niet uit tegen het bestaan van het koninklijk huis zelf wat eigenlijk wel opvallend is. Daar heb je ook echt behoorlijk wat ballen voor nodig.
Jij haalt liever de guillotine weer van stal?quote:Op maandag 7 december 2015 20:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vroeger volgens mij wel, maar sinds de transformatie naar een wat meer sociaaldemocratische partij niet meer. De SP is een beetje burgerlijk geworden naar mijn mening.
Burgerlijk, geen lelijk woord meer, zo zag ik in de Groene van Friek.quote:Op maandag 7 december 2015 20:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vroeger volgens mij wel, maar sinds de transformatie naar een wat meer sociaaldemocratische partij niet meer. De SP is een beetje burgerlijk geworden naar mijn mening.
Natuurlijk niet man.quote:Op maandag 7 december 2015 20:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Jij haalt liever de guillotine weer van stal?
Zonnepanelen in Marokko, gok ik?quote:Op maandag 7 december 2015 21:05 schreef Mutant01 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een machtig complex. En dat is dan slechts deel 1 van de 4.
Best wat meters pisbak.quote:Op maandag 7 december 2015 21:05 schreef Mutant01 het volgende:
[ afbeelding ]
Revolutie!! Dood aan het kapitaal!quote:
De SP te burgerlijk? De SP?quote:Op maandag 7 december 2015 20:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helios One?quote:Op maandag 7 december 2015 21:05 schreef Mutant01 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, beetje anticlimactisch wel.quote:Op maandag 7 december 2015 21:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Revolutie!! Dood aan het kapitaal!
Nou ja, een natuurlijke dood dan.
Dat zijn achterlijke moslims die daar zonnepaneeltjes neerzetten. Je weet wel, de potentiele terroristen.quote:
Ohja, ik zal nog even op dat topic reageren binnenkort!quote:Op maandag 7 december 2015 21:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zijn achterlijke moslims die daar zonnepaneeltjes neerzetten. Je weet wel, de potentiele terroristen.
Je kan reageren tot je een ons weegt. Mij niet meer gezien daar - het is een discussie die volstrekt nergens over gaat - behalve dan over de onderbuikgevoelens van de heer Pokkelmans en zijn vriend Icecreamfarmer - die even was vergeten dat ik een leven had.quote:Op maandag 7 december 2015 21:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ohja, ik zal nog even op dat topic reageren binnenkort!
Helios One heb ik dan ook opgeblazen, volgens mij. Had het niet zo op de NCR.
Jup. Ineens is het MKB wel een goede vorm van kapitalisme, heeft het koningshuis bestaansrecht etc.quote:
Ja, jammer dat het altijd zo eindigt.quote:Op maandag 7 december 2015 21:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je kan reageren tot je een ons weegt. Mij niet meer gezien daar - het is een discussie die volstrekt nergens over gaat - behalve dan over de onderbuikgevoelens van de heer Pokkelmans en zijn vriend Icecreamfarmer - die even was vergeten dat ik een leven had.
Je vraagt er natuurlijk ook gewoon zelf om. Kan er niets anders van maken.quote:Op maandag 7 december 2015 21:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, jammer dat het altijd zo eindigt.
Klopt. Ik begin mijn posts ook standaard met "Mutant01, ga alsjeblieft de discussie uit de weg".quote:Op maandag 7 december 2015 21:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je vraagt er natuurlijk ook gewoon zelf om. Kan er niets anders van maken.
Dat hoeft niet, als je met zulke debiele argumenten komt dan ga ik de discussie vanzelf wel uit de weg na een tijdje.quote:Op maandag 7 december 2015 21:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Klopt. Ik begin mijn posts ook standaard met "Mutant01, ga alsjeblieft de discussie uit de weg".
Dat blijkt.quote:Op maandag 7 december 2015 21:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, als je met zulke debiele argumenten komt dan ga ik de discussie vanzelf wel uit de weg na een tijdje.
Het is wel jammer, want ik had ergens wel gehoopt dat je niet vatbaar was voor onderbuikretoriek. Maar helaas.quote:
Nah, zo vaak kom ik niet meer op Fok!. Na zoveel jaar heb je alle argumenten een paar duizend keer langs zien komen.quote:Op maandag 7 december 2015 21:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zo voeren Mutant en ik al een tijd lang een paringsdans, hè.
Het is wel leuk om te lezen.quote:Op maandag 7 december 2015 21:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zo voeren Mutant en ik al een tijd lang een paringsdans, hè.
Nou, type dan maar even alle frustraties van je af, dan kunnen we weer verderquote:Op maandag 7 december 2015 22:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nah, zo vaak kom ik niet meer op Fok!. Na zoveel jaar heb je alle argumenten een paar duizend keer langs zien komen.
Ik hoef niets van mij af te typen, laat staan dat ik 'gefrustreerd' zou zijn. Ik hou je ook helemaal niet tegen. Waarom zou je niet verder kunnen gaan?quote:Op maandag 7 december 2015 22:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nou, type dan maar even alle frustraties van je af, dan kunnen we weer verder
Nou, dan niet. Ik meende enige frustratie in je posts te zien. Mooi om te lezen dat dat niet het geval is in ieder geval.quote:Op maandag 7 december 2015 22:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik hoef niets van mij af te typen, laat staan dat ik 'gefrustreerd' zou zijn. Ik hou je ook helemaal niet tegen. Waarom zou je niet verder kunnen gaan?
Aardig, aardig.quote:Op maandag 7 december 2015 22:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Fase 1 is genoeg om ongeveer 1 miljoen mensen van stroom te voorzien.
En met fase 1 bedoel ik niet fase 1 van dit specifieke project, maar de eerste fase van overstap naar zonne-energie. Dus het duurt nog wel even allemaal. Bij optimaal gebruik van deze centrale zullen 1 miljoen huishoudens van stroom kunnen worden voorzien (niet mensen dus, maar huishoudens). Volledige centrale is in 2020 af. Eerste deel gaat deze maand 'online'.quote:
Zo'n airco kost aardig wat stroom.quote:Op maandag 7 december 2015 22:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mwa, in de woestijn heb je natuurlijk niet zoveel stroom nodig.
Om af te koelen een heleboel denk ik.quote:Op maandag 7 december 2015 22:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mwa, in de woestijn heb je natuurlijk niet zoveel stroom nodig.
Enig idee wat daar nu het aandeel van hernieuwbare energie is in de totale energie-opwekking- en verbruik?quote:Op maandag 7 december 2015 22:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En met fase 1 bedoel ik niet fase 1 van dit specifieke project, maar de eerste fase van overstap naar zonne-energie. Dus het duurt nog wel even allemaal. Bij optimaal gebruik van deze centrale zullen 1 miljoen huishoudens van stroom kunnen worden voorzien (niet mensen dus, maar huishoudens). Volledige centrale is in 2020 af. Eerste deel gaat deze maand 'online'.
Nu is het voornamelijk windenergie. Ik gok dat het om en nabij de 10% zal zijn.quote:Op maandag 7 december 2015 22:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Enig idee wat daar nu het aandeel van hernieuwbare energie is in de totale energie-opwekking- en verbruik?
Behoorlijk degelijk. Vrijwel onbeperkt zonneschijn, er is op dit moment een vast leveringstarief afgesproken met de leverancier (in ieder geval voor de aankomende 10 jaar, naar ik meen) en verder geldt dat momenteel het land nagenoeg alle energie moet importeren. De buitenlandse investeerders zien er in ieder geval brood in. Het helpt natuurlijk ook in het 'onafhankelijk zijn' - als dat ietsjes duurder is, dan so be it.. I guess.quote:Op maandag 7 december 2015 22:32 schreef Kowloon het volgende:
Hoe degelijk is de economische ratio achter het project?
Qua zonneschijn zal het inderdaad wel goed zitten.quote:Op maandag 7 december 2015 22:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Behoorlijk degelijk. Vrijwel onbeperkt zonneschijn, er is op dit moment een vast leveringstarief afgesproken met de leverancier (in ieder geval voor de aankomende 10 jaar, naar ik meen) en verder geldt dat momenteel het land nagenoeg alle energie moet importeren. De buitenlandse investeerders zien er in ieder geval brood in.
Lekker even bij Bet schijten met de deur open.quote:Op maandag 7 december 2015 22:56 schreef betyar het volgende:
Zo, flink wat afstand aan het nemen van mijn vrouw. Dat ze hier binnen komt en net doet of ze thuis is is best vervelend.
En dan na zo'n Arabische maaltijd heel Gemonde van stroom voorzien.quote:Op maandag 7 december 2015 22:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lekker even bij Bet schijten met de deur open.
Ik moet de laatste tijd zoveel bouten. Zal wel door die vegetarische meuk komen. Allemaal plantaardige eiwitten en zo.quote:Op maandag 7 december 2015 23:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En dan na zo'n Arabische maaltijd heel Gemonde van stroom voorzien.
Wie gaat er dan ook gras eten.quote:Op maandag 7 december 2015 23:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik moet de laatste tijd zoveel bouten. Zal wel door die vegetarische meuk komen. Allemaal plantaardige eiwitten en zo.
Foie gras.quote:
Ben je aan het radicaliseren dat je dat nu nog steeds eet?quote:Op maandag 7 december 2015 23:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik moet de laatste tijd zoveel bouten. Zal wel door die vegetarische meuk komen. Allemaal plantaardige eiwitten en zo.
Eeuh, dat net niet, plassen wel.quote:Op maandag 7 december 2015 22:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lekker even bij Bet schijten met de deur open.
Gare hippie die Pokkel.quote:Op maandag 7 december 2015 23:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ben je aan het radicaliseren dat je dat nu nog steeds eet?
Nee joh. Vorige week nog even met een maat een half hertenkamp aan wild weggevreten. Maar eet de laatste tijd wel al mijn maaltijden bijna uitsluitend zonder vlees. Keer of twee in maand een stuk vlees. Wel wekelijks een vis, en als ik een nachtelijke snack haal gaat de voorkeur ook uit naar iets met vlees.quote:Op maandag 7 december 2015 23:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ben je aan het radicaliseren dat je dat nu nog steeds eet?
Klopt. Ze eten steeds minder en dat is niet goed.quote:Op maandag 7 december 2015 23:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De vleesconsumptie van de gemiddelde Nederlander is toch wat doorgeslagen.
Vuvuzela.quote:Op maandag 7 december 2015 23:43 schreef Monolith het volgende:
Robin ook weer blij:
http://m.phys.org/news/20(...)ing-statistical.html
En dan krijg je over een tijdje weer berichten dat dergelijke services door pedofielen worden gebruikt om kinderporno uit te wisselen, en door terroristen om aanslagen te beramen. Allemaal om de publieke opinie tegen dergelijke initiatieven te keren.quote:Op maandag 7 december 2015 23:43 schreef Monolith het volgende:
Robin ook weer blij:
http://m.phys.org/news/20(...)ing-statistical.html
Dit dan weer niet meegekregen. Die kerel is behoorlijk van het padje.quote:Trump, who has previously called for surveillance against mosques and said he was open to establishing a database for all Muslims living in the U.S.,[...]
http://www.nu.nl/buitenla(...)sluiten-moslims.htmlquote:Op maandag 7 december 2015 23:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dit dan weer niet meegekregen. Die kerel is behoorlijk van het padje.
Ja die had ik net al gepost, maar de stappen daarvoor heb ik dus niet gezienquote:Op maandag 7 december 2015 23:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)sluiten-moslims.html
Nog iets verder dan van het padje.
Aha. Tjsa, krankzinnigheid moet je langzaam opbouwen.quote:Op maandag 7 december 2015 23:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja die had ik net al gepost, maar de stappen daarvoor heb ik dus niet gezien
Dat krijg je als je elke stap van het padje voor jezelf probeert te rationaliseren.quote:Op maandag 7 december 2015 23:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Aha. Tjsa, krankzinnigheid moet je langzaam opbouwen.
Hij is nog maar één stap verwijderd van zichtbare merktekens op kleding.quote:Op maandag 7 december 2015 23:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dit dan weer niet meegekregen. Die kerel is behoorlijk van het padje.
Oef.quote:
Benieuwd wat dit met zijn populariteit in de polls zal gaan doen. Gezien de respons op eerdere discutabele uitspraken zou het mij ook niet verbazen als hij nog steeds een grote kanshebber blijftquote:Op dinsdag 8 december 2015 00:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hij is nog maar één stap verwijderd van zichtbare merktekens op kleding.
Wat een malloot. Wel het beste cadeau dat de democraten zich kunnen wensen.
Als je je campagne baseert op het roepen van zo extreem en onrealistisch mogelijke zaken, dan is de consequentie dat je steeds extremere zaken moet gaan roepen om er overheen te komen.quote:Op maandag 7 december 2015 23:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Aha. Tjsa, krankzinnigheid moet je langzaam opbouwen.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hij is nog maar één stap verwijderd van zichtbare merktekens op kleding.
Wat een malloot. Wel het beste cadeau dat de democraten zich kunnen wensen.
Daar hebben wel meer populisten last van.quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je je campagne baseert op het roepen van zo extreem en onrealistisch mogelijke zaken, dan is de consequentie dat je steeds extremere zaken moet gaan roepen om er overheen te komen.
Het blijkt vooralsnog te werken.quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je je campagne baseert op het roepen van zo extreem en onrealistisch mogelijke zaken, dan is de consequentie dat je steeds extremere zaken moet gaan roepen om er overheen te komen.
Moslims het land uit, eerste mens die voet zet op de zon voor 2020, en binnen twee jaar de staatsschuld weggewerkt. - Trump, 2016.quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij durft tenminste te zeggen wat een hoop Amerikanen voelen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
En zo gaan mensen dus denken dat dat een reële en legitieme oplossing voor de problematiek zou zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hij durft tenminste te zeggen wat een hoop Amerikanen voelen.
Moet haast wel hè gezien de omgeving. Ik vind hem eng.quote:
Heerlijk omschreven.quote:Op maandag 7 december 2015 23:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee joh. Vorige week nog even met een maat een half hertenkamp aan wild weggevreten. [..]
Wehe, eerder triest. Volgens mij speelt hij een typetje, al bestaan zulke figuren ongetwijfeld echt.quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Moet haast wel hè gezien de omgeving. Ik vind hem eng.
Hulde voor de democratie. Dit is veel beter dan een koning die maar lafjes een tolerante D66'er uithangt.quote:Op maandag 7 december 2015 23:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)sluiten-moslims.html
Nog iets verder dan van het padje.
Dat wijverige gedoe van de hippiegeneratie moet nu maar eens over zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2015 06:45 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hulde voor de democratie. Dit is veel beter dan een koning die maar lafjes een tolerante D66'er uithangt.
Afschaffen die monarchie.
Het is gewoon best aardige satire. Het filmpje waar hij zichzelf gaat snijden moest ik wel om lachen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 02:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wehe, eerder triest. Volgens mij speelt hij een typetje, al bestaan zulke figuren ongetwijfeld echt.
Twee paljassen. Vond iedereen dat maar.quote:Op dinsdag 8 december 2015 06:47 schreef xpompompomx het volgende:
Ah, we hebben het over Trumpie:
Wilders: 'Hopelijk wordt Trump president'
Enorm populaire politici.quote:Op dinsdag 8 december 2015 08:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Twee paljassen. Vond iedereen dat maar.
Goedemorgen.
Greetje schijnt de 2e Churchill te zijn, zo las ik hier ergens.quote:Op dinsdag 8 december 2015 08:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Enorm populaire politici.
Zegt genoeg over het volk. Churchill en zo.
Bedoelde meer: "The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter."quote:Op dinsdag 8 december 2015 08:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Greetje schijnt de 2e Churchill te zijn, zo las ik hier ergens.
Ach ja, dezelfde man die duizenden mannen de dood in joeg bij de Dardanellen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 08:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bedoelde meer: "The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter."
Altijd goed om die vuige Turken aan te vallen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 08:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ach ja, dezelfde man die duizenden mannen de dood in joeg bij de Dardanellen.
Wel jammer als de Turken dan toch wat sterker zijn dan verwacht.quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:00 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Altijd goed om die vuige Turken aan te vallen.
Tja. Het is dan ook best zorgelijk.quote:Op dinsdag 8 december 2015 08:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bedoelde meer: "The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter."
Verrassend. Een linkse die anti-Churchill is. Daar hadden ze rond 1940 een woord voor.quote:Op dinsdag 8 december 2015 08:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ach ja, dezelfde man die duizenden mannen de dood in joeg bij de Dardanellen.
In een ver verleden allicht.quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wel jammer als de Turken dan toch wat sterker zijn dan verwacht.
Vervelend?quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Verrassend. Een linkse die anti-Churchill is. Daar hadden ze rond 1940 een woord voor.
Hilldog wint in kop-aan-kop peilingen wel van Trump.quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja. Het is dan ook best zorgelijk.
Als de Ottomanen zo dicht bij huis hadden verloren was het niet best natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
100 jaar geleden inderdaad.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Slag_om_Gallipoli
Laten we het hopen, want met Trump gaan we geheid de derder wereldoorlog in.quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:08 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hilldog wint in kop-aan-kop peilingen wel van Trump.
En die arme Bush is nergens meer te bekennen. Maar goed, wie weet heeft Trump veel te vroeg gepiekt.
NK Paalzitten?quote:
Erik, stel dat een Nederlands bouwbedrijf personeel inhuurt van een Sloveens uitzendbureau. Dan is het Sloveense uitzendbureau normaal gesproken inhoudingsplichtige (het heeft een fictieve vaste inrichting (6 lid 2, a LB). Maar stel nu dat het Nederlandse bouwbedrijf die Sloveense werknemers inzet op een klus in België. is er dan nog steeds inhoudingsplichting voor het uitzendbureau in Nederland, of is er inhoudingsplichti in Belgie?quote:
Denk even aan Danny's oude dag, wil je.quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:42 schreef Tem het volgende:
Ik heb ineens reclame tijdens het mobiel fokken. Is dat nieuw?
50.000 XTC-pillen...quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ogeren_homo_s__.html
Ik heb sinds een paar dagen en ondanks mijn abonnement van die luidruchtige reclames onderaan de pagina.quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:42 schreef Tem het volgende:
Als België heffingsrecht heeft over het loon zou ik zeggen dat in Nederland geen inhoudingsplicht ontstaat. Nederland zit dan in beginsel eenzijdig haar heffingsrecht uit te breiden over een bestanddeel waar uiteindelijk niet over geheven mag worden.quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:39 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Erik, stel dat een Nederlands bouwbedrijf personeel inhuurt van een Sloveens uitzendbureau. Dan is het Sloveense uitzendbureau normaal gesproken inhoudingsplichtige (het heeft een fictieve vaste inrichting (6 lid 2, a LB). Maar stel nu dat het Nederlandse bouwbedrijf die Sloveense werknemers inzet op een klus in België. is er dan nog steeds inhoudingsplichting voor het uitzendbureau in Nederland, of is er inhoudingsplichti in Belgie?
Ja, dat heb ik ook. Niet eerder gehad en heb ook een abonnement.quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb sinds een paar dagen en ondanks mijn abonnement van die luidruchtige reclames onderaan de pagina.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ogeren_homo_s__.html
Dan ben je toch wel een ontzettende lul zeg.quote:Volgens de aanklager zocht de hoofdverdachte op een homodatingwebsite steeds naar eenzame of kwetsbare mannen die een maatje zochten.
Dan zal het wel iets nieuws zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Niet eerder gehad en heb ook een abonnement.
Daar moet je op klikken, anders haat je Fok!quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Niet eerder gehad en heb ook een abonnement.
Mensen met Ad-blockers zijn helemaal duivels.quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daar moet je op klikken, anders haat je Fok!
Zo heb ik begrepen van het FB-topic.
Ja, zomaar zelf beslissen wat ze met de geserveerde content doen. Hoe halen ze het in hun hoofd!quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Mensen met Ad-blockers zijn helemaal duivels.
Als je niet oppast doe je dat ook, want het is een hele lap van een advertentie.quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heb alle adblockers voor Fok! uitstaan, maar ik heb alleen een DealExtreme bannertje onderaan.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je niet oppast doe je dat ook, want het is een hele lap van een advertentie.
Ja meestal staat er een onschuldige banner, maar de laatste tijd verschijnen dus ook die lappen schreeuwende advertenties.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heb alle adblockers voor Fok! uitstaan, maar ik heb alleen een DealExtreme bannertje onderaan.
Ze kunnen nog stukjes zweven ook.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vachtig, grote ogen en ook nog forse oren. Die beestjes hebben hun marketing goed op orde.
Sommige mensen hebben ze als huisdier, maar dat schijnt nog knap lastig te zijn, temeer omdat het nachtdieren zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ze kunnen nog stukjes zweven ook.
https://en.wikipedia.org/wiki/Sugar_glider
Nou, ik las juist dat Danny het beter vond dat je alleen klikt als de advertentie je interesseert.quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Trap er niet in pompom.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ze kunnen nog stukjes zweven ook.
https://en.wikipedia.org/wiki/Sugar_glider
Dus klik ik nooit.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nou, ik las juist dat Danny het beter vond dat je alleen klikt als de advertentie je interesseert.
Nee joh, onze pluizge terrorpoes zou er gehakt van maken.quote:
Niet zo gek toch? Voor niets gaat de zon op.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Mensen met Ad-blockers zijn helemaal duivels.
Heel af en toe komt er wel een wat aardigs voorbij. Waar ik ook altijd op klik zijn scam-achtige investeringsplannen, ben benieuwd welke onzin ze aanprijzen.quote:
Huiskattenquote:Op dinsdag 8 december 2015 10:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee joh, onze pluizge terrorpoes zou er gehakt van maken.
quote:Kinderbijslag, 100 miljoen euro extra
Kinderopvangtoeslag, 100 miljoen euro extra
Verlagen lasten ouderen structureel 100 miljoen
Ondersteuning van ouderen met een gehandicapt kind, 'fors' verhogen
Verschuiving energiebelasting voor gas en elektriciteit om de uitstoot van Co2 te verminderen
Hogere accijns op shag, levert 100 miljoen euro op
Aanvankelijk tariefsverlaging in de tweede en derde schijf van de inkomstenbelasting, wordt 'iets geringer'
Straks op het laatste moment weer draaien natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:46 schreef Kowloon het volgende:
Oh, nu is D66 ineens weer voor het belastingplan.Wat een gezwabber.
Laten we voor de economie van Colombia hopen dat D66 niet al te veel zetels verliest bij de volgende verkiezingen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:50 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Straks op het laatste moment weer draaien natuurlijk.
Het standpunt van D66 volgt de coke-high van Pechtold.
Jammer van die kinderopvangtoeslag. Als ik iets graag zie verdwijnen is het dat wel. De overheid zou niet moeten sturen in hoe ouders hun kinderen opvoeden.quote:
Ja, voor de buurlanden.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hogere accijns op shag, levert 100 miljoen euro op
Met minder kinderen heb je ook minder CO2-uitstoot.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jammer van die kinderopvangtoeslag. Als ik iets graag zie verdwijnen is het dat wel. De overheid zou niet moeten sturen in hoe ouders hun kinderen opvoeden.
Daar zit wat in.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Met minder kinderen heb je ook minder CO2-uitstoot.
Misschien stapt Pechtold binnenkort wel weer met een ander been uit bed.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:57 schreef Kaas- het volgende:
Heeft Tem al uitzinnig gereageerd op het heuglijke nieuws dat D66 vandaag met het andere been uit bed is gestapt?
200 miljoen, poe poe.quote:200 miljoen euro extra voor arbeidskorting in 2017, goed voor inkomens tussen 35.000 en 120.000 euro
Heey opaquote:Op dinsdag 8 december 2015 09:42 schreef Tem het volgende:
Is die energiebelasting er toch maar mooi bijgekomen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:57 schreef Kaas- het volgende:
Heeft Tem al uitzinnig gereageerd op het heuglijke nieuws dat D66 vandaag met het andere been uit bed is gestapt?
Voor één persoon of moet het weer worden gedeeld?quote:
Eerlijk alles delen natuurlijk, maar sinds lange tijd hebben de modaalplussers er nu 'iets' aan.quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:09 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Voor één persoon of moet het weer worden gedeeld?
Modaalplussers, ook wel de überrijken genaamd.quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Eerlijk alles delen natuurlijk, maar sinds lange tijd hebben de modaalplussers er nu 'iets' aan.
Vanuit uw perspectief wel, inderdaad.quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:13 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Modaalplussers, ook wel de überrijken genaamd.
Dat sowieso. De gemiddelde minimumloner is dat al.quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Vanuit uw perspectief wel, inderdaad.
Bent u al benaderd door Marcel van Dam voor deelname in een documentaire?quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:14 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dat sowieso. De gemiddelde minimumloner is dat al.
Wat ben je toch ook weer links. Gisteren ook al die republikeinse onzin.quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:05 schreef Kaas- het volgende:
Is die energiebelasting er toch maar mooi bijgekomen.
Aha, in combinatie met mijn voorgaande post is uw trage studievoortgang mij in één klap duidelijk.quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:23 schreef Kaas- het volgende:
Hopelijk studeert waht ooit af. Vanuit de bijstand bekken al die rechtsconservatieve praatjes toch wat minder lekker.
Alsof mensen daardoor minder energie gaan gebruiken. Gewoon een ordinaire belastingverhoging.quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:05 schreef Kaas- het volgende:
Is die energiebelasting er toch maar mooi bijgekomen.
Ik ben rechts-progressief, een zeldzame combinatie.quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook weer links. Gisteren ook al die republikeinse onzin.
Dat was een grapje naar Tem, neem jij die na Kowloon ook al serieus?quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alsof mensen daardoor minder energie gaan gebruiken. Gewoon een ordinaire belastingverhoging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |