Ok, ik ken ze en haar eigenlijk niet. Maar goed iedereen heeft eigen verantwoording over eigen leven, maar ik mag best wel heel anders over denken. Leven is niet altijd even mooi en makkelijk. Op een gegeven moment kan het leven zo moeilijk worden als je men kunt ervaren.quote:Op maandag 7 december 2015 22:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waarom zouden we kinderen zo pamperen?
Je hebt daar een hele afwijkende mening in. Genoeg meisjes al moeder op die leeftijd en kijk eens in de rest van de wereld?
Daarnaast vind ik het niet nodig om die ouders hier neer te zetten als slecht, want je kent ze niet en je ken haar niet.

Zie je, je hoeft ook niet altijd alles vertellen aan jouw ouders wat je allemaal uitspookte.quote:Op maandag 7 december 2015 22:56 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Op 15e wisten mijn ouders al niet meer wat ik op straat uitspookte allemaal

Dus meisjes van 16 mogen niet uit, en mag een kind van 5 wel van de glijbaan of zit daar ook een minimum leeftijd op?quote:Op maandag 7 december 2015 23:01 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ok, ik ken ze en haar eigenlijk niet. Maar goed iedereen heeft eigen verantwoording over eigen leven, maar ik mag best wel heel anders over denken. Leven is niet altijd even mooi en makkelijk. Op een gegeven moment kan het leven zo moeilijk worden als je men kunt ervaren.

Kwam de trein uit dezelfde richting of tegenovergestelde?, je hoort 'm pas op laatste moment aankomen.quote:Op maandag 7 december 2015 23:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Geen idee, wat dit nu is of hoe men dit noemt.
Ze was onder invloed, maar veroorzaak je dan een ongeluk dan ben je net zo schuldig.
Ze deed het waarschijnlijk niet bewust, toch verklaarde de machinist (bron Peter) dat ze met haar armen in de zij stond.
Het lijkt niet heel belangrijk toch zal haar verzekeringsmaatschappij hier over kunnen vallen.

Volgens mij hebben meeste kinderen van die leeftijd al beetje eigen leven.quote:Op maandag 7 december 2015 23:02 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Zie je, je hoeft ook niet altijd alles vertellen aan jouw ouders wat je allemaal uitspookte.

Er zijn gevallen van bloedhonden die sporen van 2 weken oud hebben gevolgd. Daarnaast gevallen van enorme afstanden, tussendoor in een auto reizen en ga zo maar door. Lijken in het water vinden, mensen onder bergen puin vandaan halen, je kan het zo gek niet bedenken. Een goede speurhond is awesome!quote:Op maandag 7 december 2015 17:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fucking hell, kunnen die beesten dat zo lang na het gebeuren nog allemaal onderscheiden?

De trein kwam uit Utrecht volgens Gooi en Eemlandquote:Op maandag 7 december 2015 23:04 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Kwam de trein uit dezelfde richting of tegenovergestelde?, je hoort 'm pas op laatste moment aankomen.

Het vochtige weer hier helpt alleen niet zo toch?quote:Op maandag 7 december 2015 23:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Er zijn gevallen van bloedhonden die sporen van 2 weken oud hebben gevolgd. Daarnaast gevallen van enorme afstanden, tussendoor in een auto reizen en ga zo maar door. Lijken in het water vinden, mensen onder bergen puin vandaan halen, je kan het zo gek niet bedenken. Een goede speurhond is awesome!

Ik vind het ook een extreem slim idee om die honden in deze zaak in te zetten, hup en meteen resultaat.quote:Op maandag 7 december 2015 23:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Er zijn gevallen van bloedhonden die sporen van 2 weken oud hebben gevolgd. Daarnaast gevallen van enorme afstanden, tussendoor in een auto reizen en ga zo maar door. Lijken in het water vinden, mensen onder bergen puin vandaan halen, je kan het zo gek niet bedenken. Een goede speurhond is awesome!

Dat is uit tegenovergestelde richting. Zag ze de lampjes aankomen, het is dubbelspoor daar, aan de kant springen kan zo.quote:Op maandag 7 december 2015 23:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De trein kwam uit Utrecht volgens Gooi en Eemland
Ze stond
Ze had haar handen in de zij
Ze reageerde niet op meerdere malen claxonneren
Bron: Peter r de Vries bij RTL boulevard en RTL late Night, 4 december
Welke kant ze opkeek heb ik nergens gelezen

Deze honden ruiken onder water nog lichamen, zelf van 26 jaar geleden!quote:Op maandag 7 december 2015 23:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het vochtige weer hier helpt alleen niet zo toch?

en die claxxon is niet te missen, maar ze bleef dus staan.quote:Op maandag 7 december 2015 23:08 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat is uit tegenovergestelde richting. Zag ze de lampjes aankomen, het is dubbelspoor daar, aan de kant springen kan zo.

Ver weg, verkleumd, niet echt helder meer.quote:Op maandag 7 december 2015 23:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
en die claxxon is niet te missen, maar ze bleef dus staan.

of gewoon bewuste actie dus.quote:Op maandag 7 december 2015 23:11 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ver weg, verkleumd, niet echt helder meer.

Waarvoor moet haar verzekeringsmaatschappij aangesproken worden?quote:Op maandag 7 december 2015 23:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Geen idee, wat dit nu is of hoe men dit noemt.
Ze was onder invloed, maar veroorzaak je dan een ongeluk dan ben je net zo schuldig.
Ze deed het waarschijnlijk niet bewust, toch verklaarde de machinist (bron Peter) dat ze met haar armen in de zij stond.
Het lijkt niet heel belangrijk toch zal haar verzekeringsmaatschappij hier over kunnen vallen.

Zelfdoding wordt in sommige polisvoorwaarden van uitvaartverzekeringen en overlijdensrisicoverzekeringen uitgesloten.quote:Op maandag 7 december 2015 23:13 schreef Obvious5555 het volgende:
[..]
Waarvoor moet haar verzekeringsmaatschappij aangesproken worden?
edit:quote:ons mama had ook een overlijdensverzekering maar deze heeft netjes alles uitbetaald.
Voor de kosten van de NMBS dat is wat anders, blijkbaar is er een verschil of je bent gaan liggen of liep op het spoor.
Iets ivm opzettelijke daad maar voor je hier iets over hoort, zijn we weer een aantal jaar verder.
Zou toch nog maar eens alles netjes nalezen.
Het onbegrip van de papiermaatschappij is zo frustrerend, dat gevoel krijg ik bij je bericht.
Wij zijn daar ook op gebotst ..... je wil rouwen en denken maar je moet met die stomme papiertjes bezig zijn ....
nogmaals veel sterkte

Dat is nog een flink eind lopen zeg volgens dat kaartje. Bizar verhaal, ik vraag me af of ze er ooit achter komenquote:Op maandag 7 december 2015 18:13 schreef StaceySinger het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)door-Hilversum.dhtml

Omdat dat, als er een dader in het spel is, iets is wat alleen die dader kan weten. Daderinformatie noemen ze dat, iemand die een dergelijk detail weet te noemen is direct verdacht. Als er iemand tijdens verhoor roept dat hij spulletje X en Y helemaal niet in haar drankje heeft gedaan, heeft ie al half bekend.quote:Op maandag 7 december 2015 22:56 schreef warp995 het volgende:
[..]
Zou allemaal kunnen idd, vraag me wel af waarom ze het niet publiceren dan.

Natuurlijk mag dat wel. Ze moeten wel genieten van het leven waarmee de feesten ook erg leuk kan zijn met heel veel plezier. Kind van 5 mag wel naar een glijbaan als hij alle zwemdiploma heeft behaald.quote:Op maandag 7 december 2015 23:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dus meisjes van 16 mogen niet uit, en mag een kind van 5 wel van de glijbaan of zit daar ook een minimum leeftijd op?
Dat feest was voor 16 plus. Ze ging niet naar een of andere louche swingerclub.

Zo is het, je doelt dat de pubers langzamerhand een eigen leven te gaan leiden met hun eigen vrienden en seksleven. Dat gaat de ouders ook niks meer aan. En als ze maar gelukkig in het leven staan!quote:Op maandag 7 december 2015 23:05 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Volgens mij hebben meeste kinderen van die leeftijd al beetje eigen leven.

Heb je weleens speld in hooiberg gezocht en ze heeft aardige tijd in de omgeving lopen dwalen.quote:Op maandag 7 december 2015 23:40 schreef zhe-devilll het volgende:
Even terzijde voor ouders en kinderen...en vrienden en vriendinnen
Er is een gratis app die heet:
''Zoek Vrienden''
Het had in dit geval zeker kunnen helpen om het meisje op te sporen aangezien ze rond 03.00 uur al op zoek waren naar haar.

Ik snap geen bal van die app. Moet ik elke keer zeker als ik weg ga naar mensen sturen waar ik ben. Ik zie het plattegrondje waar ik nu ben en dan? Ik zie verder geen stipjes dus niemand heeft dat aanstaan of wat.quote:Op maandag 7 december 2015 23:40 schreef zhe-devilll het volgende:
Even terzijde voor ouders en kinderen...en vrienden en vriendinnen
Er is een gratis app die heet:
''Zoek Vrienden''
Deze kun je aanzetten als je op weg gaat, uitgaat e.d.
Mocht je vermist worden, jou kwijt zijn, dan weet men zga precies de locatie waar men je kan aantreffen!
Eigenlijk zou men dit moeten gebruiken, zeker als men uitgaat of grote dancefestivals bijwoont en men elkaar kwijt is bv.
Het had in dit geval zeker kunnen helpen om het meisje op te sporen aangezien ze rond 03.00 uur al op zoek waren naar haar.

Kennis van mij slikte ooit pillen, heel lang geleden, maar goed.quote:Op maandag 7 december 2015 21:29 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nuchterder waarschijnlijk wel maar dan zal de vermoeidheid en mogelijke onderkoeling ook hebben toegeslagen. Heb je niet eens meer drugs nodig om zaken wazig te zien.
Als ze daadwerkelijk GHB heeft genomen zal ze hoe dan ook niet volledig nuchter zijn geweest, duurt wel even voor die effecten volledig weg zijn.

Ik vind het maar eng spul. En misschien heeft zij dit ook zo ervaren?

Daarnaast was ze telefoon kwijt.quote:Op maandag 7 december 2015 23:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik snap geen bal van die app. Moet ik elke keer zeker als ik weg ga naar mensen sturen waar ik ben. Ik zie het plattegrondje waar ik nu ben en dan? Ik zie verder geen stipjes dus niemand heeft dat aanstaan of wat.

Nee, jij hoeft niets te doen, als jij dit installeert en je ouders bv ook, dan staat dit aan, en kun je als je wilt, iemand opzoeken. Je moet dan wel beiden deze app hebben.quote:Op maandag 7 december 2015 23:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik snap geen bal van die app. Moet ik elke keer zeker als ik weg ga naar mensen sturen waar ik ben. Ik zie het plattegrondje waar ik nu ben en dan? Ik zie verder geen stipjes dus niemand heeft dat aanstaan of wat.

App is dus bedoeld voor bijv vrouwen die alleen over straat lopen, zo kun je een vriendin of partner op de hoogte stellen dat je vertrekt. Mocht er wat gebeuren dan geeft dat ding dat door en ook je locatie, ben je veilig op bestemming dan zet je hem weer uit.quote:Op maandag 7 december 2015 23:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]

Hoelang? Dat is de vraag.quote:Op maandag 7 december 2015 23:45 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Daarnaast was ze telefoon kwijt.

Die telefoon was een aantal malen in gesprek.quote:Op maandag 7 december 2015 23:45 schreef schvvmert het volgende:
[..]

Of gewoon gejat door iemand die er niks mee te maken heeft.quote:Op maandag 7 december 2015 23:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hoelang? Dat is de vraag.
Waarschijnlijk kwijt geraakt, of meegenomen door een eventuele dader?
De provider kan toch ook nachecken welke berichten er op staan...lijkt me.
Aangezien ze alles bewaren (NSA) zou dit zeker te achterhalen zijn, ook als de mobiel kwijt is geraakt.(Cloud)

Welke dader? Dat ding kan overal liggen of gestolen, hoe zit met de jas die ze niet aanhad?quote:Op maandag 7 december 2015 23:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Aangezien ze alles bewaren (NSA) zou dit zeker te achterhalen zijn, ook als de mobiel kwijt is geraakt.(Cloud)

Ze kan ook zelf geprobeerd hebben iemand te bellen en dat ding uit frustratie hebben weggegooid.quote:Op maandag 7 december 2015 23:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]

Lol.quote:Op maandag 7 december 2015 23:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Kennis van mij slikte ooit pillen, heel lang geleden, maar goed.
Dat ging niet goed. Diegene kreeg een hele bad trip, zo noemen ze dat toch?
Hij is gaan lopen, urenlang, van hot naar her en zag overal monsters en spoken onderweg, het was heel erg griezelig.
Dus drugs...

Is ook vaak troep, medicijnen.quote:Op maandag 7 december 2015 23:50 schreef Physsic het volgende:
[..]
Lol.
Dingen als GHB en veel andere 'drugs' worden ook gewoon als medicijn gebruikt hoor. xD

Jassen ophangen kost 1 euro in die dancing... Misschien dacht ze even naar buiten te gaan, of misschien was ze toen al in de war en liep ze gewoon naar buiten.quote:Op maandag 7 december 2015 23:48 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Welke dader? Dat ding kan overal liggen of gestolen, hoe zit met de jas die ze niet aanhad?

GHB is een ouderwets narcosemiddel.quote:Op maandag 7 december 2015 23:50 schreef Physsic het volgende:
[..]
Lol.
Dingen als GHB en veel andere 'drugs' worden ook gewoon als medicijn gebruikt hoor. xD

Een smartphone die uit staat omdat batterij leeg is, kun je weinig mee in de opsporing.quote:Op maandag 7 december 2015 23:52 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jassen ophangen kost 1 euro in die dancing... Misschien dacht ze even naar buiten te gaan, of misschien was ze toen al in de war en liep ze gewoon naar buiten.
De mobiel zou men moeten kunnen traceren, als hij nog bereik had en opgeladen was.
Aangezien men allerlei sprookjes verteld over mobieltjes, waarbij de politie af kan luisteren, zelfs als deze uit zou staan... eh?
Dat is dus blijkbaar ook onzin.

Hm, inderdaad, ik vergeet steeds dat ze al die uren geen jas had.quote:Op maandag 7 december 2015 23:49 schreef Teydelyk het volgende:
Je moet voor de gein is kijken wat alleen onderkoeling met je brein doet. Genoeg gevallen bekend van onderkoelde mensen die uit hun warme tentje de wildernis inliepen. Of zichzelf probeerden te begraven!
Terminal burrowing heet dat. Combineer dat met XTC, GHB, Alcohol en ik kan me makkelijk een scenario voorstellen waarin ze door verwarring/psychose tot deze daad is gedreven. Maar helemaal zeker kun je het nooit weten

Is helemaal geen ouderwets middel. Wordt o.a. bij narcoleptie gebruikt om weer lekker te gaan maffen.quote:Op maandag 7 december 2015 23:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
GHB is een ouderwets narcosemiddel.
Andere drugs, daarmee bedoel jij blijkbaar de gewone reguliere medicatie?
Want gewone drugs is geen medicatie, al zijn er mensen die doen aan zelfmedicatie, maar dat is wat anders.

Wanneer gaat deze uit, als je hem uitzet?quote:Op maandag 7 december 2015 23:55 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Een smartphone die uit staat omdat batterij leeg is, kun je weinig mee in de opsporing.

Het is een oud narcosemiddel dat vroeger gebruikt werd tijdens narcose, dus is het een ouderwets middel!quote:Op maandag 7 december 2015 23:56 schreef Physsic het volgende:
[..]
Is helemaal geen ouderwets middel. Wordt o.a. bij narcoleptie gebruikt om weer lekker te gaan maffen.
En een vriend van me krijgt van de dokter gewoon speed voor zijn ADHD.

quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:00 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Het is een oud narcosemiddel dat vroeger gebruikt werd tijdens narcose, dus is het een ouderwets middel!
Onschuldig is het niet.
http://drugsinfoteam.nl/drugsinfo/ghb/ghb-risico/
http://drugsinfoteam.nl/drugsinfo/ghb/ghb-feiten/
Tegen kataplexie werken bepaalde anti-depressiva (in een lage dosering) en Xyrem, een slaapdrank dat in het uitgaansleven ook wel bekend staat als de partydrug GHB.
(Uiteraard onder toezicht en met een andere dosering dan in het uitgaansleven)
http://www.pharmaselecta.nl/index.php/hoofdartikelen/2007/25-11

Waarom reageer je zo defensief?quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:02 schreef Physsic het volgende:
[..]
"Onschuldig is het niet"
Als te teveel water drinkt, ga je ook dood.
Ik heb nergens beweerd dat je er beter van wordt.

Het kan niet zo zijn dat die vriend van je via een huisarts speed krijgt, speed is namelijk een illegaal middel en valt in NL onder harddrugs.quote:Op maandag 7 december 2015 23:56 schreef Physsic het volgende:
[..]
Is helemaal geen ouderwets middel. Wordt o.a. bij narcoleptie gebruikt om weer lekker te gaan maffen.

Waarom steeds GHB erbij halen? Welke dope is onbekend, een pilletje is snel genomen en daar kan van alles inzitten.quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:03 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Waarom reageer je zo defensief?
Nergens voor nodig, blijkbaar gebruik jij ook wel eens GHB en wil je geen kwaad woord horen.

GHB wordt al sinds 1996 niet meer gebruikt als medicijn en ritalin is GEEN speed.quote:Op maandag 7 december 2015 23:56 schreef Physsic het volgende:
[..]

Ik wil hier over wat zeggen. Narcosemiddelen zijn ook echt medicijnen om mensen even buiten bewust laten gaan tijdens een operatie in het ziekenhuis, worden alleen door anesthesisten toegediend. Daarvoor dient een patiënt 8 uur voor een operatie nuchter te zijn voor dat zij of hij onder narcose gaat.quote:Op maandag 7 december 2015 23:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Want gewone drugs is geen medicatie, al zijn er mensen die doen aan zelfmedicatie, maar dat is wat anders.

Die kans zit er in.quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:12 schreef schvvmert het volgende:
Ow wacht, ze kon er niets aan doen en is gedrogeerd zonder dat ze het wist.

Precies en het enge is, dat het al zo normaal is onder jongeren om deze middelen te gebruiken.quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:15 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ik wil hier over wat zeggen. Narcosemiddelen zijn ook echt medicijnen om mensen even buiten bewust laten gaan tijdens een operatie in het ziekenhuis, worden alleen door anesthesisten toegediend. Daarvoor dient een patiënt 8 uur voor een operatie nuchter te zijn voor dat zij of hij onder narcose gaat.
GHB, LSD en XTC zijn heel gevaarlijke pillen waar je ook later mogelijk hersenletsel van kunt krijgen van ernstig tot matig. En natuurlijk weet je dat ook met die pillen ook heel verslavend kunt zijn waar je mogelijk hierdoor de regie over jouw eigen leven kwijtraakt met grote gevolgen hiervan.
Maar deze pillen kunnen ook organen zoals lever, nieren en hart beschadigen. Ik ben zelf geen arts of apotheker, maar deze informatie kan wel juist zijn. En als je deze pillen aan kinderen onder 16 jaar geeft kan ook zeer dodelijk zijn want hersenen worden dan zeer hyperactief waardoor de zuurstof veel minder wordt dan normaal.
Dus illegale pillen zijn dus veel gevaarlijker dan normale pillen die door farmacie wordt gefabriceerd. En normale medicijnen worden alleen door artsen voorgeschreven aan een patiënt die nodig heeft.

Dat kan maar van alleen teveel alcohol op die leeftijd kun je al erg van padje af raken.quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:19 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Die kans zit er in.
Ik denk zelf eigenlijk niet dat het GHB was, maar een ander middel.
Bv 2CB :
http://drugsinfoteam.nl/drugsinfo/2cb/2cb-risicos/

(bijna) alle 'gewone' drugs zijn in de eerste plaats gewone medicijnen.quote:Op maandag 7 december 2015 23:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]

De regering is goed gek geworden met drugs toe te staan! Belachelijk zeg! Ze zijn hoe dan ook erg onbetrouwbaar voor ons volk!quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Precies en het enge is, dat het al zo normaal is onder jongeren om deze middelen te gebruiken.
De regering verbiedt alcohol, maar drugs mag dan weer wel?

LSD kun je echt niet zomaar aankomen en dat ga je dus ook niet stiekem aan iemand geven. Daarnaast zit het meestal op een zegeltje, vloeibaar is al helemaal moeilijk aan te komen. Ook is het niet bewezen dat LSD schadelijk is voor je hersens.quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:15 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ik wil hier over wat zeggen. Narcosemiddelen zijn ook echt medicijnen om mensen even buiten bewust laten gaan tijdens een operatie in het ziekenhuis, worden alleen door anesthesisten toegediend. Daarvoor dient een patiënt 8 uur voor een operatie nuchter te zijn voor dat zij of hij onder narcose gaat.
GHB, LSD en XTC zijn heel gevaarlijke pillen waar je ook later mogelijk hersenletsel van kunt krijgen van ernstig tot matig. En natuurlijk weet je dat ook met die pillen ook heel verslavend kunt zijn waar je mogelijk hierdoor de regie over jouw eigen leven kwijtraakt met grote gevolgen hiervan.
Maar deze pillen kunnen ook organen zoals lever, nieren en hart beschadigen. Ik ben zelf geen arts of apotheker, maar deze informatie kan wel juist zijn. En als je deze pillen aan kinderen onder 16 jaar geeft kan ook zeer dodelijk zijn want hersenen worden dan zeer hyperactief waardoor de zuurstof veel minder wordt dan normaal.
Dus illegale pillen zijn dus veel gevaarlijker dan normale pillen die door farmacie wordt gefabriceerd. En normale medicijnen worden alleen door artsen voorgeschreven aan een patiënt die nodig heeft.
Meestal zijn pillen in Nederland schoon, verhalen over xtc met speed erin zijn spookverhalen. Wel kan het inderdaad zo zijn dat een pil niet perse mdma bevat, tegenwoordig heb je pillen met 2c-b of 4-fa of wat dan ook. Maar ik denk niet dat ze een upper in haar lijf had als je de verhalen leest.quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:08 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Waarom steeds GHB erbij halen? Welke dope is onbekend, een pilletje is snel genomen en daar kan van alles inzitten.

Belachelijk! mailen naar [het algemene adres nog wel van] een entertainmentshow..quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:49 schreef Obvious5555 het volgende:
Best gek dat als je 'bewijsmateriaal' hebt je RTL
Boulevard moet mailen. Peter R doet oproep op twitter.

Hij weet wel de media te bespelen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 01:19 schreef Kim-Holland het volgende:
De grote PRdV egoshow! Was die knakker eigenlijk niet jaren geleden al klaar met zijn speurderskwaliteiten? Ik kan hem onmogelijk nog serieus nemen. Die man is de schaamte voorbij, zoals het een goede narcist betaamt.

Narcisten zijn altijd goed in het bespelen van wie of wat dan ook ;-)quote:Op dinsdag 8 december 2015 01:20 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Hij weet wel de media re bespelen.

Nee, zelfmoord valt af, het was een ongeluk.quote:Op dinsdag 8 december 2015 01:22 schreef Kim-Holland het volgende:
Maar begrijp ik dat de politie buitenspel is gezet?

Dat bedoel ik niet.quote:Op dinsdag 8 december 2015 01:23 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Nee, zelfmoord valt af, het was een ongeluk.

Dat lijkt me goed idee.quote:Op dinsdag 8 december 2015 01:28 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik ga weer verder met alleen lezen, beter voor mijn bloeddruk ;-)

dit is helemaal geen feitquote:Op dinsdag 8 december 2015 01:23 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Nee, zelfmoord valt af, het was een ongeluk.

Het gaat wat verder dan dat bij bepaalde mensen. Die willen gewoon voor het eigen gevoel een onderdeel gaan uitmaken van het drama.quote:Op maandag 7 december 2015 21:36 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Groot gelijk. Nederlanders zijn dus heel erg nieuwsgierig!

LSD niet zomaar aankomen? Easy. Ook in vloeibare vorm, zegeltjes kun je gewoon laten weken. Bad trip, psychose, whatever, allemaal plausibele scenario's - statistisch gezien waarschijnlijker dan dat een tienermeisje zonder enige problemen op een willekeurige avond voor de trein springt. GHB in een ranzig shotje ga je ook echt niet proeven hoor.quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
LSD kun je echt niet zomaar aankomen en dat ga je dus ook niet stiekem aan iemand geven. Daarnaast zit het meestal op een zegeltje, vloeibaar is al helemaal moeilijk aan te komen. Ook is het niet bewezen dat LSD schadelijk is voor je hersens.
GHB is facking zout, dat proef je of je bent sowieso al super lam. Daarnaast zijn de verhalen over ghb in drankjes 90% flauwekul.
En stel dat zo'n meisje inderdaad alcohol op heeft en daarna GHB heeft genomen/toegediend heeft gekregen. Zo iemand kan dan echt niet dat hele stuk lopen, die zitten of liggen ergens te slapen met ticks. Kijk maar eens een documentaire met GHB verslaafden.
[..]
Meestal zijn pillen in Nederland schoon, verhalen over xtc met speed erin zijn spookverhalen. Wel kan het inderdaad zo zijn dat een pil niet perse mdma bevat, tegenwoordig heb je pillen met 2c-b of 4-fa of wat dan ook. Maar ik denk niet dat ze een upper in haar lijf had als je de verhalen leest.
Ook is het onduidelijk of ze alcohol + 2 verdovende middelen in haar lijf had of dat alcohol juist een van die 2 middelen is.

Dat kan dan alsnog zo zijn geweest...... De kans is dan ook aanwezig dat men er nooit precies achter komt wat er is gebeurt.quote:Op maandag 7 december 2015 22:32 schreef Fer het volgende:
En als e over een paar dagen de beelden krijgen, dat ze alleen rondliep. Hoelang blijven we hier nog doorfantaseren over hoe die drugs dan stiekem, ongewild zijn toegedient?

Dat is niet het geval. Men kan het dan op een ander uniek nr. blokkeren.quote:Op maandag 7 december 2015 23:55 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Een smartphone die uit staat omdat batterij leeg is, kun je weinig mee in de opsporing.
Ander sim kaartje erin en tsjakka.

97% van de wildste fantasieën die hier stonden kloppen nu niet meer. Dan moet je wat met die 3%. Uiteindelijk lijkt het er sterk op dat de mensen hier die gewoon rustig en logisch bleven nadenken dichter bij de 'waarheid' zitten.quote:Op dinsdag 8 december 2015 06:41 schreef matthijst het volgende:
Het wordt steeds wilder. Nu vaststaat dat ze niet in een auto is meegenomen en op een vluchtstrook bij het spoor is gedumpt moét he

Wat is er met matthijst gebeurd? Hij is ineens verdwenen, midden in het typen van een post op FOK!quote:Op dinsdag 8 december 2015 06:41 schreef matthijst het volgende:
Het wordt steeds wilder. Nu vaststaat dat ze niet in een auto is meegenomen en op een vluchtstrook bij het spoor is gedumpt moét he

Aliens waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2015 06:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat is er met matthijst gebeurd? Hij is ineens verdwenen, midden in het typen van een post op FOK!

quote:Op dinsdag 8 december 2015 06:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat is er met matthijst gebeurd? Hij is ineens verdwenen, midden in het typen van een post op FOK!

Dan kan je koste wat kost proberen het allemaal spannender te maken dan het is, maar das behoorlijk zoeken.....quote:"Dat Dascha Graafsma zelfmoord wilde plegen, daar gelooft forensisch patholoog Frank van de Goot niets meer van. Het 16-jarige meisje blijkt op de avond voor haar dood een forse hoeveelheid alcohol te hebben genuttigd. Ook toont toxicologisch onderzoek aan dat er drugs in haar bloed zat. De exacte stof wil Van de Goot niet noemen. "Maar het is geen heel ingewikkeld spul. Het wordt recreatief gebruikt, werkt bedwelmend en je kunt er van in de war raken."

Veel duidt erop dat zij verward op dat spoor terecht is gekomen. Wat doet jou dan denken dat het geen ongeluk is of zelfmoord onder invloed? En aanbellen doe je niet zomaar.quote:Op dinsdag 8 december 2015 06:47 schreef Marrije het volgende:
Ik heb steeds gedacht, kan toch niet bewust zijn gebeurd. Dat moet een ongeluk zijn geweest.
En dat kan nog steeds, maar ik neig toch ook wel naar een bewuste actie, al dan niet nog onder invloed van middelen.
Als je uren door Hilversum loopt en je belt nergens aan voor hulp, mocht ze haar mobiel al zijn verloren of pincode niet weten op dat moment, is dat dan omdat je denkt het is al laat dat kan ik niet maken. Of is dat omdat je denkt, no prop, ik kom zelf wel thuis. Of dat je in paniek bent maar geen hulp wilt. Dat je ten einde raad bent en denkt ik zoek het spoor op en klaar met mn leven.
Ik ken het gebied niet. Ik weet niet tot hoe ver op de route er nog huizen zijn om aan te bellen. Ik weet niet tot hoe ver de route nog verlicht is dat je een stuk door het bos nog easy peasy het pad kunt volgen zonder licht van je telefoon.
Maar als je dan de overgang hebt bereikt, stop je dan met lopen omdat je in al je verwarring denkt hier kan ik op de trein stappen? Dat als je de trein hoort of ziet aankomen, dat je met je handen in je zij denkt, nou eindelijk, kan ik verder met de trein. En dat je bij de claxon denkt, jaja, ik zie je wel. Maar niet doorhebt dat je er pal voor komt te staan / onder komt te liggen omdat ie dus niet stopt.
Of was het na al dat lopen langs het spoor toch eindelijk een punt waarop ze dacht hier kan ik voor de trein gaan staan. Dag leven.
Ik begrijp niet dat als zij verward en in paniek was, dat ze nergens heeft aangebeld. Dat ze dat enge stuk moederziel alleen loopt.
Het hoeft ook niet logisch te zijn. Maar ik vind het wel toevallig dat het spoor bij de overgang stopt. Dan denk ik toch, daar heeft zij gedacht of ik stap hier op de trein of ik stap hier voor de trein.
Wat is mijn punt? Geen. Ik ben alleen niet meer zo overtuigd van een ongeluk.

Je hebt wel door dat het nu de volgende ochtend is na die laatste post?quote:Op dinsdag 8 december 2015 06:48 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik lag even bewusteloos. Op bed dan wel. Gelukkig mezelf kunnen herpakken om mijn post af te maken. Had even het idee dat er iemand GHB in m'n melk had gedaan...

dat zeg ik, nergens aangebeld voor hulp, doodeng stuk door t bos, juist bij de overgang stopt het spoor.quote:Op dinsdag 8 december 2015 06:50 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Veel duidt erop dat zij verward op dat spoor terecht is gekomen. Wat doet jou dan denken dat het geen ongeluk is of zelfmoord onder invloed? En aanbellen doe je niet zomaar.

7 minuten later, valt mee.quote:Op dinsdag 8 december 2015 06:51 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je hebt wel door dat het nu de volgende ochtend is na die laatste post?

Je begrijpt sommige dingen niet.......maar je denkt wel dat het geen ongeluk is geweest. Aanbellen doe je meestal niet zomaar midden in de nacht. Ook niet als je in je hoofd ver weg bent. Daarnaast lijkt het erop dat ze uiteindelijk toch richting huis aan het gaan was.quote:Op dinsdag 8 december 2015 06:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat zeg ik, nergens aangebeld voor hulp, doodeng stuk door t bos, juist bij de overgang stopt het spoor.
Onder invloed van, geen idee in welke mate de drugs nog een rol speelden. An best dat ze onder invloed die keuze heeft gemaakt. Of bevangen door de kou.

ik hou de mogelijkheid open dat het geen ongeluk is geweest. Hangt er ook vanaf wat je onder ongeluk schaart.quote:Op dinsdag 8 december 2015 06:57 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je begrijpt sommige dingen niet.......maar je denkt wel dat het geen ongeluk is geweest. Aanbellen doe je meestal niet zomaar midden in de nacht. Ook niet als je in je hoofd ver weg bent. Daarnaast lijkt het erop dat ze uiteindelijk toch richting huis aan het gaan was.

Dat laatste is 'zelfmoord' onder invloed. Dus niet bewust met je hoofd er vol bij. Het zal voor de ouders uitmaken hoe en waarom. Maar eigenlijk zeggen beide gevallen dat ze in de war was.quote:Op dinsdag 8 december 2015 06:57 schreef Marrije het volgende:
Trouwens, voor de ouders maakt verschil in beleving wellicht nog wel wat uit. Of ze zo in de war was dat ze dacht de trein stopt wel (ongeluk) of dat ze zo in de war was dat ze dacht ik maak er een einde aan (zelfdoding of noem je dat dan toch een ongeluk).

Je was niet zo overtuigd MEER van een ongeluk.quote:Op dinsdag 8 december 2015 07:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik hou de mogelijkheid open dat het geen ongeluk is geweest. Hangt er ook vanaf wat je onder ongeluk schaart.
Aanbellen had wel gekund natuurlijk.
En ja richting huis. Langs het spoor. En bij een overgang erop en stopt haar geur.

precies, dus ik hou de mogelijkheid open dat...quote:Op dinsdag 8 december 2015 07:01 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je was niet zo overtuigd MEER van een ongeluk.

Wat?quote:Op dinsdag 8 december 2015 07:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
precies, dus ik hou de mogelijkheid open dat...

Het betekend dat je het eerst wel was maar nu minder. De vraag is waarom? Alleen omdat het spoor stopt bij die overgang? Waarschijnlijk door veel treinverkeer dat zorgt voor vervuiling van de geur.quote:Op dinsdag 8 december 2015 07:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
precies, dus ik hou de mogelijkheid open dat...

Dat hoeft niet.quote:Op maandag 7 december 2015 23:45 schreef schvvmert het volgende:
[..]

Die kan inderdaad vermorzeld zijn maar ze reageerde niet toen ze nog aan het dwalen was.quote:Op dinsdag 8 december 2015 07:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hoeft niet.
Dat men haar telefoon nu niet kan vinden wil niet zeggen dat zij haar telefoon kwijt was.

Een telefoon kan ook op geluidloos staan. Ze kan zo in de war zijn geweest dat ze de telefoon niet kon of wilde opnemen. Ze kan de telefoon al verloren zijn. Ze kan gerold zijn in verwarde toestand.etc. etc.quote:Op dinsdag 8 december 2015 07:16 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Die kan inderdaad vermorzeld zijn maar ze reageerde niet toen ze nog aan het dwalen was.

Ja de telefoon is zoek nog steeds toch? ID was ze wel kwijtgeraakt onderweg.quote:Op dinsdag 8 december 2015 07:19 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Een telefoon kan ook op geluidloos staan. Ze kan zo in de war zijn geweest dat ze de telefoon niet kon of wilde opnemen. Ze kan de telefoon al verloren zijn. Ze kan gerold zijn in verwarde toestand.etc. etc.

Die overgang was waarschijnlijk ook de plek waar ze pas op/over het spoor kom gaan lopen, daar waar ze het bos inliep kon ze niet op/over het spoor, volgens mij staat daar een hek langs het spoor (tot die overgang dus).quote:Op dinsdag 8 december 2015 07:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik hou de mogelijkheid open dat het geen ongeluk is geweest. Hangt er ook vanaf wat je onder ongeluk schaart.
Aanbellen had wel gekund natuurlijk.
En ja richting huis. Langs het spoor. En bij een overgang erop en stopt haar geur.

Ja. En dat is op zich niet zo heel raar.quote:Op dinsdag 8 december 2015 07:20 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ja de telefoon is zoek nog steeds toch? ID was ze wel kwijtgeraakt onderweg.

Dat betekent nog steeds niet dat ze hem kwijt wasquote:Op dinsdag 8 december 2015 07:16 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Die kan inderdaad vermorzeld zijn maar ze reageerde niet toen ze nog aan het dwalen was.

Dat stond ook zo ergens in een artikel. Dat over die hekken en dat dit de plaats was waar ze het spoor op kon.quote:Op dinsdag 8 december 2015 07:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die overgang was waarschijnlijk ook de plek waar ze pas op/over het spoor kom gaan lopen, daar waar ze het bos inliep kon ze niet op/over het spoor, volgens mij staat daar een hek langs het spoor (tot die overgang dus).

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |