Kennis van mij slikte ooit pillen, heel lang geleden, maar goed.quote:Op maandag 7 december 2015 21:29 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nuchterder waarschijnlijk wel maar dan zal de vermoeidheid en mogelijke onderkoeling ook hebben toegeslagen. Heb je niet eens meer drugs nodig om zaken wazig te zien.
Als ze daadwerkelijk GHB heeft genomen zal ze hoe dan ook niet volledig nuchter zijn geweest, duurt wel even voor die effecten volledig weg zijn.
Daarnaast was ze telefoon kwijt.quote:Op maandag 7 december 2015 23:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik snap geen bal van die app. Moet ik elke keer zeker als ik weg ga naar mensen sturen waar ik ben. Ik zie het plattegrondje waar ik nu ben en dan? Ik zie verder geen stipjes dus niemand heeft dat aanstaan of wat.
Nee, jij hoeft niets te doen, als jij dit installeert en je ouders bv ook, dan staat dit aan, en kun je als je wilt, iemand opzoeken. Je moet dan wel beiden deze app hebben.quote:Op maandag 7 december 2015 23:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik snap geen bal van die app. Moet ik elke keer zeker als ik weg ga naar mensen sturen waar ik ben. Ik zie het plattegrondje waar ik nu ben en dan? Ik zie verder geen stipjes dus niemand heeft dat aanstaan of wat.
App is dus bedoeld voor bijv vrouwen die alleen over straat lopen, zo kun je een vriendin of partner op de hoogte stellen dat je vertrekt. Mocht er wat gebeuren dan geeft dat ding dat door en ook je locatie, ben je veilig op bestemming dan zet je hem weer uit.quote:Op maandag 7 december 2015 23:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoelang? Dat is de vraag.quote:Op maandag 7 december 2015 23:45 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Daarnaast was ze telefoon kwijt.
Die telefoon was een aantal malen in gesprek.quote:Op maandag 7 december 2015 23:45 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Daarnaast was ze telefoon kwijt.
Of gewoon gejat door iemand die er niks mee te maken heeft.quote:Op maandag 7 december 2015 23:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hoelang? Dat is de vraag.
Waarschijnlijk kwijt geraakt, of meegenomen door een eventuele dader?
De provider kan toch ook nachecken welke berichten er op staan...lijkt me.
Aangezien ze alles bewaren (NSA) zou dit zeker te achterhalen zijn, ook als de mobiel kwijt is geraakt.(Cloud)
Welke dader? Dat ding kan overal liggen of gestolen, hoe zit met de jas die ze niet aanhad?quote:Op maandag 7 december 2015 23:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Aangezien ze alles bewaren (NSA) zou dit zeker te achterhalen zijn, ook als de mobiel kwijt is geraakt.(Cloud)
Ze kan ook zelf geprobeerd hebben iemand te bellen en dat ding uit frustratie hebben weggegooid.quote:Op maandag 7 december 2015 23:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Lol.quote:Op maandag 7 december 2015 23:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Kennis van mij slikte ooit pillen, heel lang geleden, maar goed.
Dat ging niet goed. Diegene kreeg een hele bad trip, zo noemen ze dat toch?
Hij is gaan lopen, urenlang, van hot naar her en zag overal monsters en spoken onderweg, het was heel erg griezelig.
Dus drugs...![]()
Ik vind het maar eng spul. En misschien heeft zij dit ook zo ervaren?
Is ook vaak troep, medicijnen.quote:Op maandag 7 december 2015 23:50 schreef Physsic het volgende:
[..]
Lol.
Dingen als GHB en veel andere 'drugs' worden ook gewoon als medicijn gebruikt hoor. xD
Jassen ophangen kost 1 euro in die dancing... Misschien dacht ze even naar buiten te gaan, of misschien was ze toen al in de war en liep ze gewoon naar buiten.quote:Op maandag 7 december 2015 23:48 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Welke dader? Dat ding kan overal liggen of gestolen, hoe zit met de jas die ze niet aanhad?
GHB is een ouderwets narcosemiddel.quote:Op maandag 7 december 2015 23:50 schreef Physsic het volgende:
[..]
Lol.
Dingen als GHB en veel andere 'drugs' worden ook gewoon als medicijn gebruikt hoor. xD
Een smartphone die uit staat omdat batterij leeg is, kun je weinig mee in de opsporing.quote:Op maandag 7 december 2015 23:52 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jassen ophangen kost 1 euro in die dancing... Misschien dacht ze even naar buiten te gaan, of misschien was ze toen al in de war en liep ze gewoon naar buiten.
De mobiel zou men moeten kunnen traceren, als hij nog bereik had en opgeladen was.
Aangezien men allerlei sprookjes verteld over mobieltjes, waarbij de politie af kan luisteren, zelfs als deze uit zou staan... eh?
Dat is dus blijkbaar ook onzin.
Hm, inderdaad, ik vergeet steeds dat ze al die uren geen jas had.quote:Op maandag 7 december 2015 23:49 schreef Teydelyk het volgende:
Je moet voor de gein is kijken wat alleen onderkoeling met je brein doet. Genoeg gevallen bekend van onderkoelde mensen die uit hun warme tentje de wildernis inliepen. Of zichzelf probeerden te begraven!
Terminal burrowing heet dat. Combineer dat met XTC, GHB, Alcohol en ik kan me makkelijk een scenario voorstellen waarin ze door verwarring/psychose tot deze daad is gedreven. Maar helemaal zeker kun je het nooit weten
Is helemaal geen ouderwets middel. Wordt o.a. bij narcoleptie gebruikt om weer lekker te gaan maffen.quote:Op maandag 7 december 2015 23:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
GHB is een ouderwets narcosemiddel.
Andere drugs, daarmee bedoel jij blijkbaar de gewone reguliere medicatie?
Want gewone drugs is geen medicatie, al zijn er mensen die doen aan zelfmedicatie, maar dat is wat anders.
Wanneer gaat deze uit, als je hem uitzet?quote:Op maandag 7 december 2015 23:55 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Een smartphone die uit staat omdat batterij leeg is, kun je weinig mee in de opsporing.
Het is een oud narcosemiddel dat vroeger gebruikt werd tijdens narcose, dus is het een ouderwets middel!quote:Op maandag 7 december 2015 23:56 schreef Physsic het volgende:
[..]
Is helemaal geen ouderwets middel. Wordt o.a. bij narcoleptie gebruikt om weer lekker te gaan maffen.
En een vriend van me krijgt van de dokter gewoon speed voor zijn ADHD.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:00 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Het is een oud narcosemiddel dat vroeger gebruikt werd tijdens narcose, dus is het een ouderwets middel!
Onschuldig is het niet.
http://drugsinfoteam.nl/drugsinfo/ghb/ghb-risico/
http://drugsinfoteam.nl/drugsinfo/ghb/ghb-feiten/
Tegen kataplexie werken bepaalde anti-depressiva (in een lage dosering) en Xyrem, een slaapdrank dat in het uitgaansleven ook wel bekend staat als de partydrug GHB.
(Uiteraard onder toezicht en met een andere dosering dan in het uitgaansleven)
http://www.pharmaselecta.nl/index.php/hoofdartikelen/2007/25-11
Waarom reageer je zo defensief?quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:02 schreef Physsic het volgende:
[..]![]()
"Onschuldig is het niet"
Als te teveel water drinkt, ga je ook dood.
Ik heb nergens beweerd dat je er beter van wordt.
Het kan niet zo zijn dat die vriend van je via een huisarts speed krijgt, speed is namelijk een illegaal middel en valt in NL onder harddrugs.quote:Op maandag 7 december 2015 23:56 schreef Physsic het volgende:
[..]
Is helemaal geen ouderwets middel. Wordt o.a. bij narcoleptie gebruikt om weer lekker te gaan maffen.
Waarom steeds GHB erbij halen? Welke dope is onbekend, een pilletje is snel genomen en daar kan van alles inzitten.quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:03 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Waarom reageer je zo defensief?
Nergens voor nodig, blijkbaar gebruik jij ook wel eens GHB en wil je geen kwaad woord horen.
GHB wordt al sinds 1996 niet meer gebruikt als medicijn en ritalin is GEEN speed.quote:Op maandag 7 december 2015 23:56 schreef Physsic het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |