Ik wil hier over wat zeggen. Narcosemiddelen zijn ook echt medicijnen om mensen even buiten bewust laten gaan tijdens een operatie in het ziekenhuis, worden alleen door anesthesisten toegediend. Daarvoor dient een patiënt 8 uur voor een operatie nuchter te zijn voor dat zij of hij onder narcose gaat.quote:Op maandag 7 december 2015 23:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
GHB is een ouderwets narcosemiddel.
Andere drugs, daarmee bedoel jij blijkbaar de gewone reguliere medicatie?
Want gewone drugs is geen medicatie, al zijn er mensen die doen aan zelfmedicatie, maar dat is wat anders.
Die kans zit er in.quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:12 schreef schvvmert het volgende:
Ow wacht, ze kon er niets aan doen en is gedrogeerd zonder dat ze het wist.
Precies en het enge is, dat het al zo normaal is onder jongeren om deze middelen te gebruiken.quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:15 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ik wil hier over wat zeggen. Narcosemiddelen zijn ook echt medicijnen om mensen even buiten bewust laten gaan tijdens een operatie in het ziekenhuis, worden alleen door anesthesisten toegediend. Daarvoor dient een patiënt 8 uur voor een operatie nuchter te zijn voor dat zij of hij onder narcose gaat.
GHB, LSD en XTC zijn heel gevaarlijke pillen waar je ook later mogelijk hersenletsel van kunt krijgen van ernstig tot matig. En natuurlijk weet je dat ook met die pillen ook heel verslavend kunt zijn waar je mogelijk hierdoor de regie over jouw eigen leven kwijtraakt met grote gevolgen hiervan.
Maar deze pillen kunnen ook organen zoals lever, nieren en hart beschadigen. Ik ben zelf geen arts of apotheker, maar deze informatie kan wel juist zijn. En als je deze pillen aan kinderen onder 16 jaar geeft kan ook zeer dodelijk zijn want hersenen worden dan zeer hyperactief waardoor de zuurstof veel minder wordt dan normaal.
Dus illegale pillen zijn dus veel gevaarlijker dan normale pillen die door farmacie wordt gefabriceerd. En normale medicijnen worden alleen door artsen voorgeschreven aan een patiënt die nodig heeft.
Dat kan maar van alleen teveel alcohol op die leeftijd kun je al erg van padje af raken.quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:19 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Die kans zit er in.
Ik denk zelf eigenlijk niet dat het GHB was, maar een ander middel.
Bv 2CB :
http://drugsinfoteam.nl/drugsinfo/2cb/2cb-risicos/
(bijna) alle 'gewone' drugs zijn in de eerste plaats gewone medicijnen.quote:Op maandag 7 december 2015 23:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
GHB is een ouderwets narcosemiddel.
Andere drugs, daarmee bedoel jij blijkbaar de gewone reguliere medicatie?
Want gewone drugs is geen medicatie, al zijn er mensen die doen aan zelfmedicatie, maar dat is wat anders.
De regering is goed gek geworden met drugs toe te staan! Belachelijk zeg! Ze zijn hoe dan ook erg onbetrouwbaar voor ons volk!quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Precies en het enge is, dat het al zo normaal is onder jongeren om deze middelen te gebruiken.
De regering verbiedt alcohol, maar drugs mag dan weer wel?
LSD kun je echt niet zomaar aankomen en dat ga je dus ook niet stiekem aan iemand geven. Daarnaast zit het meestal op een zegeltje, vloeibaar is al helemaal moeilijk aan te komen. Ook is het niet bewezen dat LSD schadelijk is voor je hersens.quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:15 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ik wil hier over wat zeggen. Narcosemiddelen zijn ook echt medicijnen om mensen even buiten bewust laten gaan tijdens een operatie in het ziekenhuis, worden alleen door anesthesisten toegediend. Daarvoor dient een patiënt 8 uur voor een operatie nuchter te zijn voor dat zij of hij onder narcose gaat.
GHB, LSD en XTC zijn heel gevaarlijke pillen waar je ook later mogelijk hersenletsel van kunt krijgen van ernstig tot matig. En natuurlijk weet je dat ook met die pillen ook heel verslavend kunt zijn waar je mogelijk hierdoor de regie over jouw eigen leven kwijtraakt met grote gevolgen hiervan.
Maar deze pillen kunnen ook organen zoals lever, nieren en hart beschadigen. Ik ben zelf geen arts of apotheker, maar deze informatie kan wel juist zijn. En als je deze pillen aan kinderen onder 16 jaar geeft kan ook zeer dodelijk zijn want hersenen worden dan zeer hyperactief waardoor de zuurstof veel minder wordt dan normaal.
Dus illegale pillen zijn dus veel gevaarlijker dan normale pillen die door farmacie wordt gefabriceerd. En normale medicijnen worden alleen door artsen voorgeschreven aan een patiënt die nodig heeft.
Meestal zijn pillen in Nederland schoon, verhalen over xtc met speed erin zijn spookverhalen. Wel kan het inderdaad zo zijn dat een pil niet perse mdma bevat, tegenwoordig heb je pillen met 2c-b of 4-fa of wat dan ook. Maar ik denk niet dat ze een upper in haar lijf had als je de verhalen leest.quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:08 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Waarom steeds GHB erbij halen? Welke dope is onbekend, een pilletje is snel genomen en daar kan van alles inzitten.
Belachelijk! mailen naar [het algemene adres nog wel van] een entertainmentshow..quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:49 schreef Obvious5555 het volgende:
Best gek dat als je 'bewijsmateriaal' hebt je RTL
Boulevard moet mailen. Peter R doet oproep op twitter.
Hij weet wel de media te bespelen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 01:19 schreef Kim-Holland het volgende:
De grote PRdV egoshow! Was die knakker eigenlijk niet jaren geleden al klaar met zijn speurderskwaliteiten? Ik kan hem onmogelijk nog serieus nemen. Die man is de schaamte voorbij, zoals het een goede narcist betaamt.
Narcisten zijn altijd goed in het bespelen van wie of wat dan ook ;-)quote:Op dinsdag 8 december 2015 01:20 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Hij weet wel de media re bespelen.
Nee, zelfmoord valt af, het was een ongeluk.quote:Op dinsdag 8 december 2015 01:22 schreef Kim-Holland het volgende:
Maar begrijp ik dat de politie buitenspel is gezet?
Dat bedoel ik niet.quote:Op dinsdag 8 december 2015 01:23 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Nee, zelfmoord valt af, het was een ongeluk.
Dat lijkt me goed idee.quote:Op dinsdag 8 december 2015 01:28 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik ga weer verder met alleen lezen, beter voor mijn bloeddruk ;-)
dit is helemaal geen feitquote:Op dinsdag 8 december 2015 01:23 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Nee, zelfmoord valt af, het was een ongeluk.
Het gaat wat verder dan dat bij bepaalde mensen. Die willen gewoon voor het eigen gevoel een onderdeel gaan uitmaken van het drama.quote:Op maandag 7 december 2015 21:36 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Groot gelijk. Nederlanders zijn dus heel erg nieuwsgierig!
LSD niet zomaar aankomen? Easy. Ook in vloeibare vorm, zegeltjes kun je gewoon laten weken. Bad trip, psychose, whatever, allemaal plausibele scenario's - statistisch gezien waarschijnlijker dan dat een tienermeisje zonder enige problemen op een willekeurige avond voor de trein springt. GHB in een ranzig shotje ga je ook echt niet proeven hoor.quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
LSD kun je echt niet zomaar aankomen en dat ga je dus ook niet stiekem aan iemand geven. Daarnaast zit het meestal op een zegeltje, vloeibaar is al helemaal moeilijk aan te komen. Ook is het niet bewezen dat LSD schadelijk is voor je hersens.
GHB is facking zout, dat proef je of je bent sowieso al super lam. Daarnaast zijn de verhalen over ghb in drankjes 90% flauwekul.
En stel dat zo'n meisje inderdaad alcohol op heeft en daarna GHB heeft genomen/toegediend heeft gekregen. Zo iemand kan dan echt niet dat hele stuk lopen, die zitten of liggen ergens te slapen met ticks. Kijk maar eens een documentaire met GHB verslaafden.
[..]
Meestal zijn pillen in Nederland schoon, verhalen over xtc met speed erin zijn spookverhalen. Wel kan het inderdaad zo zijn dat een pil niet perse mdma bevat, tegenwoordig heb je pillen met 2c-b of 4-fa of wat dan ook. Maar ik denk niet dat ze een upper in haar lijf had als je de verhalen leest.
Ook is het onduidelijk of ze alcohol + 2 verdovende middelen in haar lijf had of dat alcohol juist een van die 2 middelen is.
Dat kan dan alsnog zo zijn geweest...... De kans is dan ook aanwezig dat men er nooit precies achter komt wat er is gebeurt.quote:Op maandag 7 december 2015 22:32 schreef Fer het volgende:
En als e over een paar dagen de beelden krijgen, dat ze alleen rondliep. Hoelang blijven we hier nog doorfantaseren over hoe die drugs dan stiekem, ongewild zijn toegedient?
Dat is niet het geval. Men kan het dan op een ander uniek nr. blokkeren.quote:Op maandag 7 december 2015 23:55 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Een smartphone die uit staat omdat batterij leeg is, kun je weinig mee in de opsporing.
Ander sim kaartje erin en tsjakka.
97% van de wildste fantasieën die hier stonden kloppen nu niet meer. Dan moet je wat met die 3%. Uiteindelijk lijkt het er sterk op dat de mensen hier die gewoon rustig en logisch bleven nadenken dichter bij de 'waarheid' zitten.quote:Op dinsdag 8 december 2015 06:41 schreef matthijst het volgende:
Het wordt steeds wilder. Nu vaststaat dat ze niet in een auto is meegenomen en op een vluchtstrook bij het spoor is gedumpt moét he
Wat is er met matthijst gebeurd? Hij is ineens verdwenen, midden in het typen van een post op FOK!quote:Op dinsdag 8 december 2015 06:41 schreef matthijst het volgende:
Het wordt steeds wilder. Nu vaststaat dat ze niet in een auto is meegenomen en op een vluchtstrook bij het spoor is gedumpt moét he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |