Fijne vader dan.quote:Op maandag 7 december 2015 00:44 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
dat gaat hem niet worden, dan ben ik wss dood.
ik heb het nummer opgeslagen en gegoogled, maar daar kwam niks uit. Op whatsapp ook geen profielfoto en de standaar whatsapp status. Heb dus een vermoeden dat het misschien wel iemand die ik ken is. Dat ze daarom een nummer speciaal voor dit soort dingen hebben.quote:Op maandag 7 december 2015 00:43 schreef Mr.Heisenberg het volgende:
Uitzoeken wie diegene is(telefoonnummer, naam).
quote:Op maandag 7 december 2015 00:43 schreef Amnistia het volgende:
Eerst meer bewijs verzamelen... noteer het nummer en bel het anoniem met ee telemarketing smoesje..
Dan weet je zeker of het een vrouw is.
Ditquote:Op maandag 7 december 2015 01:38 schreef Rijssiej het volgende:
Niet mee bemoeien. Is niet jouw zaak en krijg je alleen maar gezeik mee.
Wie zegt dat het een dame betreft?quote:Op maandag 7 december 2015 01:42 schreef Rickertman96 het volgende:
Probeer de telefoon van je vader weer te bemachtigen en stuur een bericht terug naar de dame in kwestie over een date op een bepaalde datum. Confronteer en bedreig haar of sla haar desnoods neer.
Scherp van je. Schrijven homo's tegenwoordig ook al 'Xxx'?quote:Op maandag 7 december 2015 01:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een dame betreft?
Als je wilt bel ik het nummer anoniem voor je.. fiks ik zijn/haar naam voor jequote:Op maandag 7 december 2015 00:45 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
ik heb het nummer opgeslagen en gegoogled, maar daar kwam niks uit. Op whatsapp ook geen profielfoto en de standaar whatsapp status. Heb dus een vermoeden dat het misschien wel iemand die ik ken is. Dat ze daarom een nummer speciaal voor dit soort dingen hebben.
Ik weet niet of jij een grap uithaalt of niet, met dit onderwerp op Fok!quote:Op maandag 7 december 2015 00:39 schreef Honeymoon het volgende:
Hey,
Ik denk al zon 3 jaar dat mijn vader vreemdgaat.
Laatst moest ik zn telefoon resetten en toen vond ik heel veel berichten met "Xxx" erachter enzo en ook dingen zoals wat doe je nu en waar ben je nu. Hij is ook altijd weg en moet dan "overwerken" Weet iemand wat ik moet doen??
Sinds wanneer is overspel strafbaar?quote:Op maandag 7 december 2015 03:15 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij een grap uithaalt of niet, met dit onderwerp op Fok!
Maar ik geef jou de voordeel van de twijfel, omdat dit nu eenmaal meer levens kan sparen dan iemand met sarcasme bejegenen.
Maar als jij hier echt serieus over bent, dan moet je contact opnemen met de politie.
En als de politie hierom vraagt ben ik wel bereid jou (op verzoek van deze politie) een maand op te nemen, voor een tijdelijke schuilplaats. Maar ook alleen als dit echt is.... ik ga niet voor elke grapjas mijn privacy opgeven. Maar als het serieus is, dan doe ik dit graag!
??quote:Op maandag 7 december 2015 03:15 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Maar ik geef jou de voordeel van de twijfel, omdat dit nu eenmaal meer levens kan sparen dan iemand met sarcasme bejegenen.
Maar als jij hier echt serieus over bent, dan moet je contact opnemen met de politie.
En als de politie hierom vraagt ben ik wel bereid jou (op verzoek van deze politie) een maand op te nemen, voor een tijdelijke schuilplaats. Maar ook alleen als dit echt is.... ik ga niet voor elke grapjas mijn privacy opgeven. Maar als het serieus is, dan doe ik dit graag!
Overspel an sich is niet strafbaar... maar het dreigen van een dochter te vermoorden is dit wel.quote:Op maandag 7 december 2015 03:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Sinds wanneer is overspel strafbaar?
Wat is jouw onduidelijk?quote:
Maak je niet druk. Als je niet paranoïde bent betekent dat niet dat ze net achter je aanzitten.quote:Op maandag 7 december 2015 04:44 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Overspel an sich is niet strafbaar... maar het dreigen van een dochter te vermoorden is dit wel.
En dat zoiets niet direct bewezen kan worden wil niet zeggen dat ze geen gevaar loopt.
Of bied ik me als huurmoordenaar aan volgens jou, wanneer ik slechts tijdelijk onderdak biedt aan iemand die het misschien nodig heeft?
[..]
Wat is jouw onduidelijk?
Ligt er aan hoe begaan je met je moeder bent natuurlijk he?quote:Op maandag 7 december 2015 12:58 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Waarom is het aan jou om hier wat mee te doen?
Bemoei je er niet mee.
Wat zou jij er van vinden als je pa er mee bemoeide met wie jij neukt?quote:Op maandag 7 december 2015 13:04 schreef Leer2eK het volgende:
Ik snap serieus de mensen niet die zeggen dat je er niet mee moet bemoeien. Het zijn Verdomme je ouders. Als je wilt dat iemand nog eerlijk tegen elkaar is over een relatie, hoop je toch dat je ouders dat zijn? Of leven we nu al in zo'n twisted maatschappij waarbij het zelfs normaal is dat ouders vreemd gaan en we dat maar moeten accepteren?
Hmm, ik weet het niet.quote:Op maandag 7 december 2015 12:58 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Waarom is het aan jou om hier wat mee te doen?
Bemoei je er niet mee.
Als ie dat al in zijn hoofd zou halen dan is het waarschijnlijk terechtquote:Op maandag 7 december 2015 13:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat zou jij er van vinden als je pa er mee bemoeide met wie jij neukt?
Wat zou jij ervan vinden als je vader wist dat je partner je bedroog en het gewoon lekker door liet gaan, zich er niet mee bemoeide?quote:Op maandag 7 december 2015 13:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En ook dit is een verdomd goed punt.quote:Op maandag 7 december 2015 14:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat zou jij ervan vinden als je vader wist dat je partner je bedroog en het gewoon lekker door liet gaan, zich er niet mee bemoeide?
Dat als het dan toch uitkomt dat je erachter komt dat je bloedeigen vader het zelfs al wist?
Dat zou mij echt rot lijken...
Je bent het kind in de relatie, geen volwassene, dus waarom zou het zich kind volwassen-zaken op de hals halen?quote:Op maandag 7 december 2015 13:02 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe begaan je met je moeder bent natuurlijk he?
Wat een domme logica ook. Jij hebt zeker een kutjeugd gehad.quote:Op maandag 7 december 2015 13:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
waarom moet je mij opnemen?? en ja het is echtquote:Op maandag 7 december 2015 03:15 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Vanwege je moordzuchtige vader!quote:Op maandag 7 december 2015 16:17 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
waarom moet je mij opnemen?? en ja het is echt
hij bedreigt me niet, en dat was bij wijze van spreken.quote:Op maandag 7 december 2015 04:44 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Overspel an sich is niet strafbaar... maar het dreigen van een dochter te vermoorden is dit wel.
En dat zoiets niet direct bewezen kan worden wil niet zeggen dat ze geen gevaar loopt.
Of bied ik me als huurmoordenaar aan volgens jou, wanneer ik slechts tijdelijk onderdak biedt aan iemand die het misschien nodig heeft?
[..]
Wat is jouw onduidelijk?
spreekwoordelijk, dan praat hij nooit meer tegen me of iets dergelijksquote:Op maandag 7 december 2015 10:05 schreef Luuntje het volgende:
Waarom denk je dat je vader je vermoordt als je hem confronteert?
Is ie zo agressief dan?
Of bedoelde je dat spreekwoordelijk?
Misschien eens volgen?
Wellicht kom je erachter of ie voor zijn werk moet overwerken of voor die ander.
dat hebben we vandaag gedaan en we hebbennog steeds geen naam. Alleen een " met wie spreek ik"quote:Op maandag 7 december 2015 15:59 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wat een domme logica ook. Jij hebt zeker een kutjeugd gehad.
Maar TS, je kan toch anoniem bellen of een vriendin anoniem laten bellen?
Dat heb je dus niet goed aangepakt.quote:Op maandag 7 december 2015 16:21 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
dat hebben we vandaag gedaan en we hebbennog steeds geen naam. Alleen een " met wie spreek ik"
WTF, probeer je nou pussy te scoren in dit topic?quote:Op maandag 7 december 2015 03:15 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
EricOscuro heeft alleen 'zijn katertjes'quote:Op maandag 7 december 2015 17:30 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
WTF, probeer je nou pussy te scoren in dit topic?![]()
![]()
En je kan dan antwoorden en Doorvragen toch? Met een valse naam?quote:Op maandag 7 december 2015 16:21 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
dat hebben we vandaag gedaan en we hebbennog steeds geen naam. Alleen een " met wie spreek ik"
Hij heeft de kelder vast mooi ingerichtquote:Op maandag 7 december 2015 17:30 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 7 december 2015 03:15 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Paar berichtjes met ''Xxx'' en wat vragen zegt nog niet heel veel.quote:Op maandag 7 december 2015 00:43 schreef Amnistia het volgende:
Eerst meer bewijs verzamelen... noteer het nummer en bel het anoniem met ee telemarketing smoesje..
Dan weet je zeker of het een vrouw is.
het ware hele gesprekken die begonnen 3 jaar geleden en nu zag ik ze eergister dus weerquote:Op maandag 7 december 2015 21:36 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Paar berichtjes met ''Xxx'' en wat vragen zegt nog niet heel veel.
Oké en nu?quote:Op maandag 7 december 2015 22:31 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
het ware hele gesprekken die begonnen 3 jaar geleden en nu zag ik ze eergister dus weer
het is zo lastig, mede ondat mijn ouders denken dat ik niet weet wat seks is enzo. Dat ik daar dan opeens mee kom dan gaan er rare blikken komen.quote:Op maandag 7 december 2015 22:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké en nu?
Verder onderzoek doen wil je niet, al is het nog zo verleidelijk.
Spreek je vader erop aan als je ermee zit, verder niet gaan graven of iets dergelijks. Wat is bewijs? Wil je graven totdat je dickpics tegenkomt? Er zijn veel dingen die je niet wilt weten, geloof me.
Mocht je je na het gesprek met je vader nog steeds rot voelen kun je er misschien met je moeder over praten. Maar breng het niet als bewijsstuk of iets dergelijks, gewoon dat je bij toeval iets bent tegengekomen in de telefoon van je vader wat je deed twijfelen en dat je het haar nu toch even wilt vertellen. Ga niet ontzettend lopen doorvragen of oordelen.
Hoe oud ben je dan? Als je er echt mee zit zou ik het gewoon met je vader/moeder bespreken, gewoon wat je zelf het fijnste vindt.quote:Op maandag 7 december 2015 22:48 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
het is zo lastig, mede ondat mijn ouders denken dat ik niet weet wat seks is enzo. Dat ik daar dan opeens mee kom dan gaan er rare blikken komen.
Antwoord eens TS.quote:Op maandag 7 december 2015 18:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat wil je gaan doen met de informatie als je nu je vader al niet durft te confronteren.
16quote:Op maandag 7 december 2015 22:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan? Als je er echt mee zit zou ik het gewoon met je vader/moeder bespreken, gewoon wat je zelf het fijnste vindt.
nee mijn glazenbol is overledenquote:Op maandag 7 december 2015 22:59 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
ik hoopte dat jullie iets wisten.
En dus moet dit persoon zich niet druk maken... een slechtere geruststelling heb ik nog nooit gehoord.quote:Op maandag 7 december 2015 05:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maak je niet druk. Als je niet paranoïde bent betekent dat niet dat ze net achter je aanzitten.
Honeymoon, dit heb ik niet gezegd.... je schrijft behoorlijk goed Nederlands, dus ik kan me niet voorstellen dat jij iets zo verkeerd begrepen hebt.quote:Op maandag 7 december 2015 16:17 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.quote:Op maandag 7 december 2015 17:30 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
![]()
AIVD geïnformeerd.quote:Op dinsdag 8 december 2015 04:19 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
En dus moet dit persoon zich niet druk maken... een slechtere geruststelling heb ik nog nooit gehoord.
[..]
Honeymoon, dit heb ik niet gezegd.... je schrijft behoorlijk goed Nederlands, dus ik kan me niet voorstellen dat jij iets zo verkeerd begrepen hebt.
Je had bij mij onderdak kunnen krijgen voor een paar weken.... maar iemand die zoveel kennis heeft van de Nederlandse taal, maar ineens veel problemen heeft met het Nederlands, wanneer ik een gerichte vraag stel... Nee sorry, dan geloof ik je niet meer na jouw antwoord.
Maar mijn advies blijft gelijk... zorg via de politie voor een veilige opvang... alleen bij mij kun je momenteel niet terecht. Ik neem alleen mensen op die ik echt vertrouw... en dat ben jij momenteel niet.
WTF gast?quote:Op dinsdag 8 december 2015 04:19 schreef EricOscuro het volgende:
Honeymoon, dit heb ik niet gezegd.... je schrijft behoorlijk goed Nederlands, dus ik kan me niet voorstellen dat jij iets zo verkeerd begrepen hebt.
Je had bij mij onderdak kunnen krijgen voor een paar weken.... maar iemand die zoveel kennis heeft van de Nederlandse taal, maar ineens veel problemen heeft met het Nederlands, wanneer ik een gerichte vraag stel... Nee sorry, dan geloof ik je niet meer na jouw antwoord.
Maar mijn advies blijft gelijk... zorg via de politie voor een veilige opvang... alleen bij mij kun je momenteel niet terecht. Ik neem alleen mensen op die ik echt vertrouw... en dat ben jij momenteel niet.
Als hij zo zou reageren dan weet je gelijk genoeg.quote:Op maandag 7 december 2015 16:19 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
spreekwoordelijk, dan praat hij nooit meer tegen me of iets dergelijks
Waarom zou je haar onderdak geven? Er is geen fuck gebeurt nog. En dan nog nog... Ze zou eerder naar een vriendin gaan dan naar jou.quote:Op dinsdag 8 december 2015 04:19 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
En dus moet dit persoon zich niet druk maken... een slechtere geruststelling heb ik nog nooit gehoord.
[..]
quote:Op dinsdag 8 december 2015 04:19 schreef EricOscuro het volgende:
alleen bij mij kun je momenteel niet terecht. Ik neem alleen mensen op die ik echt vertrouw... en dat ben jij momenteel niet.
Nou, afhankelijk van de leeftijd, lijkt me dat heel normaal dat je ouders zich daar mee bemoeien ja.quote:Op maandag 7 december 2015 13:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij is een vreemde snuiter die denkt dat dit meisje daadwerkelijk in levensgevaar is. Niet iemand met een voorliefde voor jonge meisjes.quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:26 schreef Faeroer het volgende:
EricOscuro
Jij hebt zeker zo'n Fritsel kamer
Je hebt toch kindertelefoon voor dit, gewoon even bellen en ze komen je reddenquote:Op dinsdag 8 december 2015 11:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij is een vreemde snuiter die denkt dat dit meisje daadwerkelijk in levensgevaar is. Niet iemand met een voorliefde voor jonge meisjes.
Oh, een lolbroek.quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:35 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Je hebt toch kindertelefoon voor dit, gewoon even bellen en ze komen je redden
quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:26 schreef Faeroer het volgende:
EricOscuro
quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:02 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Waarom zou je haar onderdak geven? Er is geen fuck gebeurt nog. En dan nog nog... Ze zou eerder naar een vriendin gaan dan naar jou.
Ik vind jou reacties raar.. en een beetje eng.. maar kreeg vooral een erg hoog WTF gevoel.
Inb4 F1978quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij is een vreemde snuiter die denkt dat dit meisje daadwerkelijk in levensgevaar is. Niet iemand met een voorliefde voor jonge meisjes.
ik ben moslim, en mn ouders blokkeren alles wat met seks te maken heeft.quote:Op dinsdag 8 december 2015 08:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou dan weten ze dat heus wel, wees maar niet bang.
hij heeft hem altijd bij zich, alleen soms als hij douched niet.quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:11 schreef HulkHeld het volgende:
Laat je pa zijn telefoon vaak rondslingeren of heeft hij hem altijd bij zich?
gedaan en staat er niet opquote:Op dinsdag 8 december 2015 11:11 schreef Fotolijstjes het volgende:
Kijk op Facebook welk 06- nummer het is
Dat ze het niet willen weten betekent niet dat ze denken dat je achterlijk bent. En xxx in smsjes is ook nog lang geen seks.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:08 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
ik ben moslim, en mn ouders blokkeren alles wat met seks te maken heeft.
Geen verder onderzoek gaan doen! Zeg het tegen je moeder en laat het daarbij. Als je moeder je vader erop wil aanspreken kan ze dat zelf wel.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:10 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
hij heeft hem altijd bij zich, alleen soms als hij douched niet.
dit topic nu dus ookquote:Op dinsdag 8 december 2015 13:08 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
Wat ik al zei, als je ervan overtuigt bent dat jouw vader zijn bedreigingen zal uitvoeren... dan staat mijn deur voor je open voor tijdelijk veilig onderdak.quote:Op maandag 7 december 2015 16:17 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
Als je mij zeker wilt bereiken dan staat er boven jouw bericht ook nog een woordje quote helemaal rechts van het scherm. Probeer dat eens.quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:26 schreef Faeroer het volgende:
EricOscuro
Dank je (denk ik) Lienekien.quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat ik al zei, ik geef alleen onderdak via de politie. Minderjarige meiden (zoals al eerder was gesuggereerd) zal de politie niet doorverwijzen naar mij, maar naar de kinderbescherming.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:02 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Waarom zou je haar onderdak geven? Er is geen fuck gebeurt nog. En dan nog nog... Ze zou eerder naar een vriendin gaan dan naar jou.
Ik vind jou reacties raar.. en een beetje eng.. maar kreeg vooral een erg hoog WTF gevoel.
WTF? En dan citeer je ook nog jezelf? Hoe gek ben jij?quote:
Zeg eens eerlijk... ben jij ontsnapt uit een instelling voor mensen die het psychische niet helemaal op orde hebben???quote:Op woensdag 9 december 2015 04:21 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
WTF? En dan citeer je ook nog jezelf? Hoe gek ben jij?
Gezien je reacties in het andere topic een verrassende wending.quote:Op woensdag 9 december 2015 17:17 schreef Etsu het volgende:
Laten gaan. Niet mee bemoeien als kind zijnde. Wil je niet.
Uh ok.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:47 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Gezien je reacties in het andere topic een verrassende wending.
Jij vond toch dat de vrouw het hoorde te weten? Of vergis ik me nou?quote:
Dat klopt, maar die TS is diegene die met de man van de vrouw naar bed is geweest. Deze TS is het kind van die man en de vrouw.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:49 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Jij vond toch dat de vrouw het hoorde te weten? Of vergis ik me nou?
Niet selectief. Gewoon een geheugen van een zeef en je denkt toch niet dat ik 2 topics opnieuw ga lezen om precies te weten wat je woord voor woord gezegd hebt.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat klopt, maar die TS is diegene die met de man van de vrouw naar bed is geweest. Deze TS is het kind van die man en de vrouw.
Het kind van die twee is een heel ander verhaal dan een ander die met een van de ouders naar bed gaat.
Dat mag, maar dan is het nog geen een verrassende wending aangezien een kind een heel ander verhaal is dan iemand anders die vreemdgaat met een van je ouders.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:04 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Niet selectief. Gewoon een geheugen van een zeef en je denkt toch niet dat ik 2 topics opnieuw ga lezen om precies te weten wat je woord voor woord gezegd hebt.
Eerlijk is eerlijk, toen mijn ouders vreemdgingen (stond ook in dat topic), waar ik ook vermoedens van had (ach kom op, het bekende - overwerken, nooit thuis zijn, dingen van de onbekende in huis hebben -, het kon niet anders), durfde ik er alsnog niet aan om iemand te beschuldigen, want ik wilde dat ze bij elkaar bleven. Niet zo gek, toch?quote:Maar als ik zeker zou weten dat mijn vader mijn moeder zou belazeren zou ik mijn mond niet dicht houden. Wat mij betreft hoef je niet degene zijn geweest die met de vreemdganger het nest in was gedoken om je smoelwerk open te trekken.
Maar eerlijk is eerlijk ik had altijd een betere band met mijn moeder dan met mijn vader de ex-alcoholist. Dat scheelt.
Ik ook. Dan is mijn reactie toch niet zo verrassend?quote:Overigens vermoed ik dat ts er in dit geval beter aan zou doen niets te zeggen.
Dat boeit mij niet zo.quote:Als haar ouders streng en/of conservatief zijn en scheiden not done zou zijn zou moeder alleen maar in een erg lastige situatie komen.
Niet gek als het gezinsleven daarnaast voor jou normaal was. Ik wilde daarentegen juist dat ze uit elkaar gingen. En ik vermoed dat mijn moeder haar nieuwe vriend al voor haar scheiding had. Maar ik vond het juist wel fijn dat ze waarschijnlijk daardoor de stap tot echtscheiding heeft genomen.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:08 schreef Etsu het volgende:
Eerlijk is eerlijk, toen mijn ouders vreemdgingen (stond ook in dat topic), waar ik ook vermoedens van had (ach kom op, het bekende - overwerken, nooit thuis zijn, dingen van de onbekende in huis hebben -, het kan niet anders), durfde ik er alsnog niet aan om iemand te beschuldigen, want ik wilde dat ze bij elkaar bleven. Niet zo gek, toch?
Lees je wellicht zelf selectief? Het was alleen verrassend omdat ik er niet stil bij stond dat jij dat onderscheid maakte tussen 'andere vrouw' en 'kind van'.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:08 schreef Etsu het volgende:
Ik ook. Dan is mijn reactie toch niet zo verrassend?
Ik moet dan kennelijk het andere topic lezen over de onderbouwing waarom jij vindt dat ts zich erbuiten moet laten.quote:
Maar snak je dan niet naar een leven zonder ruzies?quote:Op woensdag 9 december 2015 20:41 schreef Etsu het volgende:
Daarin verschillen we dan een beetje, denk ik.Ze waren al jaren bezig met de scheiding, en telkens bleven ze doorgaan omwille de kinderen. Maar op een gegeven moment ging het niet meer, en toen gingen ze blijkbaar ookal vreemd.
even ingekort
Op zulke domme puberale vragen ga ik verder niet in.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:34 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk... ben jij ontsnapt uit een instelling voor mensen die het psychische niet helemaal op orde hebben???
TS zegt dat ze 16 is, dus is ze minderjarig.quote:Op vrijdag 11 december 2015 02:54 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Op zulke domme puberale vragen ga ik verder niet in.
Maar vraag jezelf het volgende eens af
- waarom zou TS minderjarig zijn?
Ik ben zelden een minderjarige hier op Fok tegen gekomen. De enige waarvan ik wist dat ze minderjarig was, wat iemand die op mijn middelbare school was, en die heb ik alleen gevraagd om de leraren die zowel in mijn tijd als in haar tijd nog steeds werkzaam waren op "onze" school
Maar feitelijk heb .ik eigenlijk altijd te maken met 20 plussers. Niet met pubers, dus waarom zou deze jonge vrouw een puber zijn.
En stel ik ben zoals jij denkt dat ik ben?? Denk je dan echt dat ik open en bloot op dit forum haar onderdak zou bieden... en dan ook nog eens pas na aangifte tegen haar vader te doen.. de politie mijn persoonlijk adres zou mailen, zodat ze haar kunnen afleveren voor een tijdelijke schuilplaats, die verder niet bekend is?
Ik heb geen idee wat jij in jouw verwarde hoofd haalt...
Maar misschien heb je wel gelijk. Deze wereld denkt zoals jij denkt... Ik kan mij het predicaat smeerlap of pervers ook niet gebruiken. Ik trek mijn handen hiervan af. Laat de politie en justitie zelf maar extra veilige huizen regelen voor mensen die doodsangst hebben... desnoods bij onze macho's van het leger.
In elk geval hoef ik dan geen verantwoording meer te dragen. Dan is de staat verantwoordelijk... Ik ga vanavond rustig slapen.. zonder verantwoordelijkheid dankzij jou. Dank je wel !
Omdat je zei dat je vader je zou doodmaken als je het tegen hem zou zeggen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 08:17 schreef Honeymoon het volgende:
ik snap niet waarom de politie en justitie hierbij moeten worden gehaald?? en ik heb geen opvang nodig. Het enige is dat ik me afvroeg of jullie wisten wat ik moest doen
ik snap niet waarom niemand snapt dat dat abij wijze van spreken bedoeld wordt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 08:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Omdat je zei dat je vader je zou doodmaken als je het tegen hem zou zeggen.
Er is er maar een die dat niet snapt. Dat heb je toch onderhand wel door?quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:20 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
ik snap niet waarom niemand snapt dat dat abij wijze van spreken bedoeld wordt.
O' dank je... dat stuk heb ik gemist. Vandaar dat iedereen zo giftig deed.quote:Op vrijdag 11 december 2015 06:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
TS zegt dat ze 16 is, dus is ze minderjarig.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:28 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
O' dank je... dat stuk heb ik gemist. Vandaar dat iedereen zo giftig deed.
Uiteindelijk wel, maar het ging me niet in de koude kleren zitten.quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]Het was goedbedoeld, moet je maar denken.
is goed.quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:44 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, maar het ging me niet in de koude kleren zitten.
Nogmaals bedankt dat je het voor me opnam.
quote:Op maandag 14 december 2015 08:23 schreef Honeymoon het volgende:
gisteren heb ik hem gevolgd toen hij even " bij iemand op bezoek ging" en toen heb ik hem een flat in zien gaan, die hier 2 km vandaan ligt. ik ben niet naar binnen gegaan.
Heb je zijn telefoon al gecontroleerd?quote:Op maandag 14 december 2015 08:23 schreef Honeymoon het volgende:
gisteren heb ik hem gevolgd toen hij even " bij iemand op bezoek ging" en toen heb ik hem een flat in zien gaan, die hier 2 km vandaan ligt. ik ben niet naar binnen gegaan.
quote:Op maandag 14 december 2015 08:23 schreef Honeymoon het volgende:
Mwah, dat vind ik ook niet zo handig.... en "niemand ruzie" is een vrij gewaagde aanname.quote:Op maandag 14 december 2015 10:44 schreef delano.888 het volgende:
Vertel het gewoon tegen je moeder maar ze heeft het niet van jou, en laat het haar verder uitzoeken. Met niemand ruzie en klaar.
Na het aan moeder vertellen gewoon kappen met uitzoeken (laat haar het verder uitzoeken). Dus gewoon klaar er mee, laat het aan haar over. Dit is niet aan het kind, de moeder kan zelf perfect bepalen of en hoe ze het wil aanpakken.quote:Op maandag 14 december 2015 11:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, dat vind ik ook niet zo handig.... en "niemand ruzie" is een vrij gewaagde aanname.
Stel dat TS het haar moeder vertelt, en haar moeder weet het of vindt het wel prima en doet er dus verder niets mee, dan gaat TS ook accepteren dat haar moeder er niets mee doet?
Of moet moeder dan dingen aan haar dochter gaan uitleggen die ze misschien helemaal niet wil uitleggen?
ik kan zijn computer niet in en ik weet ook niet wat een keylogger isquote:Op maandag 14 december 2015 10:43 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Heb je zijn telefoon al gecontroleerd?
En je hebt toch wel een keylogger op zijn pc geïnstalleerd??
Ah de islam kaart is getrokken. Dit zet de situatie wel in een ander daglicht, want; moslimmannen dulden geen tegenspraak van vrouwen en zullen fysiek geweld niet uit de weg gaan om te tonen wie de baas is etcquote:Op dinsdag 8 december 2015 13:08 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
en ze wensen elkaar de #rambam toequote:Op dinsdag 22 december 2015 06:37 schreef Staaf het volgende:
[..]
Ah de islam kaart is getrokken. Dit zet de situatie wel in een ander daglicht, want; moslimmannen dulden geen tegenspraak van vrouwen en zullen fysiek geweld niet uit de weg gaan om te tonen wie de baas is etc
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |