abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158082600
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 10:05 schreef Luuntje het volgende:
Waarom denk je dat je vader je vermoordt als je hem confronteert?
Is ie zo agressief dan?
Of bedoelde je dat spreekwoordelijk?
Misschien eens volgen?
Wellicht kom je erachter of ie voor zijn werk moet overwerken of voor die ander.
spreekwoordelijk, dan praat hij nooit meer tegen me of iets dergelijks
pi_158082664
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 15:59 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat een domme logica ook. Jij hebt zeker een kutjeugd gehad.

Maar TS, je kan toch anoniem bellen of een vriendin anoniem laten bellen?
dat hebben we vandaag gedaan en we hebbennog steeds geen naam. Alleen een " met wie spreek ik"
pi_158082782
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 16:21 schreef Honeymoon het volgende:

[..]

dat hebben we vandaag gedaan en we hebbennog steeds geen naam. Alleen een " met wie spreek ik"
Dat heb je dus niet goed aangepakt.

Jij: Gefeliciteerd mevrouw!
Jij: Je komt in aanmerking voor een prijs van de Postcode Loterij!
Jij: Wat is uw naam?
Zij: <insert naam>

^O^
Uitvinder van de biersmiley.
pi_158084360
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 03:15 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Ik weet niet of jij een grap uithaalt of niet, met dit onderwerp op Fok!

Maar ik geef jou de voordeel van de twijfel, omdat dit nu eenmaal meer levens kan sparen dan iemand met sarcasme bejegenen.

Maar als jij hier echt serieus over bent, dan moet je contact opnemen met de politie.
En als de politie hierom vraagt ben ik wel bereid jou (op verzoek van deze politie) een maand op te nemen, voor een tijdelijke schuilplaats. Maar ook alleen als dit echt is.... ik ga niet voor elke grapjas mijn privacy opgeven. Maar als het serieus is, dan doe ik dit graag!
WTF, probeer je nou pussy te scoren in dit topic? :D _O- :')
pi_158085030
Wat wil je gaan doen met de informatie als je nu je vader al niet durft te confronteren.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_158085358
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 17:30 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

EricOscuro heeft alleen 'zijn katertjes'
  maandag 7 december 2015 @ 18:37:45 #57
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_158085912
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 16:21 schreef Honeymoon het volgende:

[..]

En je kan dan antwoorden en Doorvragen toch? Met een valse naam?

"Dit is Harry balzak, kent u mij nog? Nee? Met wie spreek ik dan?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_158086710
quote:

[..]

Hij heeft de kelder vast mooi ingericht :P
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 7 december 2015 @ 20:15:47 #59
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158088911
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 03:15 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Ik weet niet of jij een grap uithaalt of niet, met dit onderwerp op Fok!

Maar ik geef jou de voordeel van de twijfel, omdat dit nu eenmaal meer levens kan sparen dan iemand met sarcasme bejegenen.

Maar als jij hier echt serieus over bent, dan moet je contact opnemen met de politie.
En als de politie hierom vraagt ben ik wel bereid jou (op verzoek van deze politie) een maand op te nemen, voor een tijdelijke schuilplaats. Maar ook alleen als dit echt is.... ik ga niet voor elke grapjas mijn privacy opgeven. Maar als het serieus is, dan doe ik dit graag!
:')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  maandag 7 december 2015 @ 21:22:20 #60
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_158091361
Zodra het zwart-op-wit staat dat je vader vreemdgaat. ''Per ongeluk'' de telefoon in handen van ma laten vallen.
  maandag 7 december 2015 @ 21:36:32 #61
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_158091916
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 00:43 schreef Amnistia het volgende:
Eerst meer bewijs verzamelen... noteer het nummer en bel het anoniem met ee telemarketing smoesje..
Dan weet je zeker of het een vrouw is.
Paar berichtjes met ''Xxx'' en wat vragen zegt nog niet heel veel.
  maandag 7 december 2015 @ 22:09:32 #62
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_158093121
Ik snap nog steeds niet waarom TS met dit topic wil...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_158093866
quote:
13s.gif Op maandag 7 december 2015 21:36 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Paar berichtjes met ''Xxx'' en wat vragen zegt nog niet heel veel.
het ware hele gesprekken die begonnen 3 jaar geleden en nu zag ik ze eergister dus weer
pi_158094327
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 22:31 schreef Honeymoon het volgende:

[..]

het ware hele gesprekken die begonnen 3 jaar geleden en nu zag ik ze eergister dus weer
Oké en nu?

Verder onderzoek doen wil je niet, al is het nog zo verleidelijk.

Spreek je vader erop aan als je ermee zit, verder niet gaan graven of iets dergelijks. Wat is bewijs? Wil je graven totdat je dickpics tegenkomt? Er zijn veel dingen die je niet wilt weten, geloof me.

Mocht je je na het gesprek met je vader nog steeds rot voelen kun je er misschien met je moeder over praten. Maar breng het niet als bewijsstuk of iets dergelijks, gewoon dat je bij toeval iets bent tegengekomen in de telefoon van je vader wat je deed twijfelen en dat je het haar nu toch even wilt vertellen. Ga niet ontzettend lopen doorvragen of oordelen.
pi_158094510
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 22:43 schreef Chai het volgende:

[..]

Oké en nu?

Verder onderzoek doen wil je niet, al is het nog zo verleidelijk.

Spreek je vader erop aan als je ermee zit, verder niet gaan graven of iets dergelijks. Wat is bewijs? Wil je graven totdat je dickpics tegenkomt? Er zijn veel dingen die je niet wilt weten, geloof me.

Mocht je je na het gesprek met je vader nog steeds rot voelen kun je er misschien met je moeder over praten. Maar breng het niet als bewijsstuk of iets dergelijks, gewoon dat je bij toeval iets bent tegengekomen in de telefoon van je vader wat je deed twijfelen en dat je het haar nu toch even wilt vertellen. Ga niet ontzettend lopen doorvragen of oordelen.
het is zo lastig, mede ondat mijn ouders denken dat ik niet weet wat seks is enzo. Dat ik daar dan opeens mee kom dan gaan er rare blikken komen.
pi_158094569
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 22:48 schreef Honeymoon het volgende:

[..]

het is zo lastig, mede ondat mijn ouders denken dat ik niet weet wat seks is enzo. Dat ik daar dan opeens mee kom dan gaan er rare blikken komen.
Hoe oud ben je dan? Als je er echt mee zit zou ik het gewoon met je vader/moeder bespreken, gewoon wat je zelf het fijnste vindt.
pi_158094587
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 18:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat wil je gaan doen met de informatie als je nu je vader al niet durft te confronteren.
Antwoord eens TS.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  maandag 7 december 2015 @ 22:53:02 #68
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_158094602
Je hebt niet zoveel keus.

Aan je vader vragen hoe t zit.
Of niet en doen alsof je van niks weet.
pi_158094773
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 22:51 schreef Chai het volgende:

[..]

Hoe oud ben je dan? Als je er echt mee zit zou ik het gewoon met je vader/moeder bespreken, gewoon wat je zelf het fijnste vindt.
16
pi_158094777
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 22:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Antwoord eens TS.
ik hoopte dat jullie iets wisten.
pi_158094790
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 22:59 schreef Honeymoon het volgende:

[..]

ik hoopte dat jullie iets wisten.
nee mijn glazenbol is overleden
  dinsdag 8 december 2015 @ 04:19:46 #72
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_158098301
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 05:06 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Maak je niet druk. Als je niet paranoïde bent betekent dat niet dat ze net achter je aanzitten.
En dus moet dit persoon zich niet druk maken... een slechtere geruststelling heb ik nog nooit gehoord.
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 16:17 schreef Honeymoon het volgende:

[..]

waarom moet je mij opnemen?? en ja het is echt
Honeymoon, dit heb ik niet gezegd.... je schrijft behoorlijk goed Nederlands, dus ik kan me niet voorstellen dat jij iets zo verkeerd begrepen hebt.
Je had bij mij onderdak kunnen krijgen voor een paar weken.... maar iemand die zoveel kennis heeft van de Nederlandse taal, maar ineens veel problemen heeft met het Nederlands, wanneer ik een gerichte vraag stel... Nee sorry, dan geloof ik je niet meer na jouw antwoord.

Maar mijn advies blijft gelijk... zorg via de politie voor een veilige opvang... alleen bij mij kun je momenteel niet terecht. Ik neem alleen mensen op die ik echt vertrouw... en dat ben jij momenteel niet.
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
  dinsdag 8 december 2015 @ 04:27:50 #73
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_158098311
quote:

[..]

Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.
Nee ik ga niet voor pussy via dit topic. Dan zou ik wel een nieuw topic aanmaken.
Maar nee, seks is voor mij in dit stadium minder belangrijk dan een vrouw te ontmoeten waarmee het op velerlei vlakken erg goed klikt. Geestelijke verwantschap vind ik belangrijker dan seks.. en misschien snap jij daar nu nog weinig van.... maar dat komt ooit nog we.
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_158098317
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 04:19 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

En dus moet dit persoon zich niet druk maken... een slechtere geruststelling heb ik nog nooit gehoord.

[..]

Honeymoon, dit heb ik niet gezegd.... je schrijft behoorlijk goed Nederlands, dus ik kan me niet voorstellen dat jij iets zo verkeerd begrepen hebt.
Je had bij mij onderdak kunnen krijgen voor een paar weken.... maar iemand die zoveel kennis heeft van de Nederlandse taal, maar ineens veel problemen heeft met het Nederlands, wanneer ik een gerichte vraag stel... Nee sorry, dan geloof ik je niet meer na jouw antwoord.

Maar mijn advies blijft gelijk... zorg via de politie voor een veilige opvang... alleen bij mij kun je momenteel niet terecht. Ik neem alleen mensen op die ik echt vertrouw... en dat ben jij momenteel niet.
AIVD geïnformeerd.
pi_158098833
Nu je eenmaal een keertje dat nummer hebt gebeld en niet heel veel verder bent gekomen, zou ik wel weer even wachten voor je weer belt. Trouwens.. de persoon die op nam.. was dat nou een vrouw of man?
En herkende je de stem ook niet aangezien je misschien dacht dat het een bekende kon zijn.
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')