Fijne vader dan.quote:Op maandag 7 december 2015 00:44 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
dat gaat hem niet worden, dan ben ik wss dood.
ik heb het nummer opgeslagen en gegoogled, maar daar kwam niks uit. Op whatsapp ook geen profielfoto en de standaar whatsapp status. Heb dus een vermoeden dat het misschien wel iemand die ik ken is. Dat ze daarom een nummer speciaal voor dit soort dingen hebben.quote:Op maandag 7 december 2015 00:43 schreef Mr.Heisenberg het volgende:
Uitzoeken wie diegene is(telefoonnummer, naam).
quote:Op maandag 7 december 2015 00:43 schreef Amnistia het volgende:
Eerst meer bewijs verzamelen... noteer het nummer en bel het anoniem met ee telemarketing smoesje..
Dan weet je zeker of het een vrouw is.
Ditquote:Op maandag 7 december 2015 01:38 schreef Rijssiej het volgende:
Niet mee bemoeien. Is niet jouw zaak en krijg je alleen maar gezeik mee.
Wie zegt dat het een dame betreft?quote:Op maandag 7 december 2015 01:42 schreef Rickertman96 het volgende:
Probeer de telefoon van je vader weer te bemachtigen en stuur een bericht terug naar de dame in kwestie over een date op een bepaalde datum. Confronteer en bedreig haar of sla haar desnoods neer.
Scherp van je. Schrijven homo's tegenwoordig ook al 'Xxx'?quote:Op maandag 7 december 2015 01:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een dame betreft?
Als je wilt bel ik het nummer anoniem voor je.. fiks ik zijn/haar naam voor jequote:Op maandag 7 december 2015 00:45 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
ik heb het nummer opgeslagen en gegoogled, maar daar kwam niks uit. Op whatsapp ook geen profielfoto en de standaar whatsapp status. Heb dus een vermoeden dat het misschien wel iemand die ik ken is. Dat ze daarom een nummer speciaal voor dit soort dingen hebben.
Ik weet niet of jij een grap uithaalt of niet, met dit onderwerp op Fok!quote:Op maandag 7 december 2015 00:39 schreef Honeymoon het volgende:
Hey,
Ik denk al zon 3 jaar dat mijn vader vreemdgaat.
Laatst moest ik zn telefoon resetten en toen vond ik heel veel berichten met "Xxx" erachter enzo en ook dingen zoals wat doe je nu en waar ben je nu. Hij is ook altijd weg en moet dan "overwerken" Weet iemand wat ik moet doen??
Sinds wanneer is overspel strafbaar?quote:Op maandag 7 december 2015 03:15 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij een grap uithaalt of niet, met dit onderwerp op Fok!
Maar ik geef jou de voordeel van de twijfel, omdat dit nu eenmaal meer levens kan sparen dan iemand met sarcasme bejegenen.
Maar als jij hier echt serieus over bent, dan moet je contact opnemen met de politie.
En als de politie hierom vraagt ben ik wel bereid jou (op verzoek van deze politie) een maand op te nemen, voor een tijdelijke schuilplaats. Maar ook alleen als dit echt is.... ik ga niet voor elke grapjas mijn privacy opgeven. Maar als het serieus is, dan doe ik dit graag!
??quote:Op maandag 7 december 2015 03:15 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij een grap uithaalt of niet, met dit onderwerp op Fok!
Maar ik geef jou de voordeel van de twijfel, omdat dit nu eenmaal meer levens kan sparen dan iemand met sarcasme bejegenen.
Maar als jij hier echt serieus over bent, dan moet je contact opnemen met de politie.
En als de politie hierom vraagt ben ik wel bereid jou (op verzoek van deze politie) een maand op te nemen, voor een tijdelijke schuilplaats. Maar ook alleen als dit echt is.... ik ga niet voor elke grapjas mijn privacy opgeven. Maar als het serieus is, dan doe ik dit graag!
Overspel an sich is niet strafbaar... maar het dreigen van een dochter te vermoorden is dit wel.quote:Op maandag 7 december 2015 03:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Sinds wanneer is overspel strafbaar?
Wat is jouw onduidelijk?quote:
Maak je niet druk. Als je niet paranoïde bent betekent dat niet dat ze net achter je aanzitten.quote:Op maandag 7 december 2015 04:44 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Overspel an sich is niet strafbaar... maar het dreigen van een dochter te vermoorden is dit wel.
En dat zoiets niet direct bewezen kan worden wil niet zeggen dat ze geen gevaar loopt.
Of bied ik me als huurmoordenaar aan volgens jou, wanneer ik slechts tijdelijk onderdak biedt aan iemand die het misschien nodig heeft?
[..]
Wat is jouw onduidelijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |