Er is er maar een die dat niet snapt. Dat heb je toch onderhand wel door?quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:20 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
ik snap niet waarom niemand snapt dat dat abij wijze van spreken bedoeld wordt.
O' dank je... dat stuk heb ik gemist. Vandaar dat iedereen zo giftig deed.quote:Op vrijdag 11 december 2015 06:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
TS zegt dat ze 16 is, dus is ze minderjarig.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:28 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
O' dank je... dat stuk heb ik gemist. Vandaar dat iedereen zo giftig deed.
Uiteindelijk wel, maar het ging me niet in de koude kleren zitten.quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]Het was goedbedoeld, moet je maar denken.
is goed.quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:44 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, maar het ging me niet in de koude kleren zitten.
Nogmaals bedankt dat je het voor me opnam.
quote:Op maandag 14 december 2015 08:23 schreef Honeymoon het volgende:
gisteren heb ik hem gevolgd toen hij even " bij iemand op bezoek ging" en toen heb ik hem een flat in zien gaan, die hier 2 km vandaan ligt. ik ben niet naar binnen gegaan.
Heb je zijn telefoon al gecontroleerd?quote:Op maandag 14 december 2015 08:23 schreef Honeymoon het volgende:
gisteren heb ik hem gevolgd toen hij even " bij iemand op bezoek ging" en toen heb ik hem een flat in zien gaan, die hier 2 km vandaan ligt. ik ben niet naar binnen gegaan.
quote:Op maandag 14 december 2015 08:23 schreef Honeymoon het volgende:
Mwah, dat vind ik ook niet zo handig.... en "niemand ruzie" is een vrij gewaagde aanname.quote:Op maandag 14 december 2015 10:44 schreef delano.888 het volgende:
Vertel het gewoon tegen je moeder maar ze heeft het niet van jou, en laat het haar verder uitzoeken. Met niemand ruzie en klaar.
Na het aan moeder vertellen gewoon kappen met uitzoeken (laat haar het verder uitzoeken). Dus gewoon klaar er mee, laat het aan haar over. Dit is niet aan het kind, de moeder kan zelf perfect bepalen of en hoe ze het wil aanpakken.quote:Op maandag 14 december 2015 11:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, dat vind ik ook niet zo handig.... en "niemand ruzie" is een vrij gewaagde aanname.
Stel dat TS het haar moeder vertelt, en haar moeder weet het of vindt het wel prima en doet er dus verder niets mee, dan gaat TS ook accepteren dat haar moeder er niets mee doet?
Of moet moeder dan dingen aan haar dochter gaan uitleggen die ze misschien helemaal niet wil uitleggen?
ik kan zijn computer niet in en ik weet ook niet wat een keylogger isquote:Op maandag 14 december 2015 10:43 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Heb je zijn telefoon al gecontroleerd?
En je hebt toch wel een keylogger op zijn pc geïnstalleerd??
Ah de islam kaart is getrokken. Dit zet de situatie wel in een ander daglicht, want; moslimmannen dulden geen tegenspraak van vrouwen en zullen fysiek geweld niet uit de weg gaan om te tonen wie de baas is etcquote:Op dinsdag 8 december 2015 13:08 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
ik ben moslim, en mn ouders blokkeren alles wat met seks te maken heeft.
en ze wensen elkaar de #rambam toequote:Op dinsdag 22 december 2015 06:37 schreef Staaf het volgende:
[..]
Ah de islam kaart is getrokken. Dit zet de situatie wel in een ander daglicht, want; moslimmannen dulden geen tegenspraak van vrouwen en zullen fysiek geweld niet uit de weg gaan om te tonen wie de baas is etc
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |