Ik keek gister nog naar Reality met die Puk van de Petteflat nadat ik het verhaal las. Ik kon het gewoon inbeelden, verschrikkelijk.quote:Op maandag 7 december 2015 10:03 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik kan niet meer serieus naar Klaasje en Lauren kijken
En gezellige mensen.quote:Op maandag 7 december 2015 10:08 schreef jcdragon het volgende:
Ik vind dit trouwens de beste topic reeks van FOK! 2015![]()
![]()
![]()
Liveshows, filmpjes, foto's, gifjes, verhalen, veel kennis over K3, etc..
Ik vind het nog wel een geinig video'tje, ze hebben groot uitgepakt. Ik kan me op een of andere manier altijd wel irriteren aan deze gozer, speelt ook in ghostrockers.quote:Op maandag 7 december 2015 07:47 schreef Poedelpoes het volgende:
https://www.facebook.com/(...)4707/?type=2&theater
[ afbeelding ]
ffs dubsmash. Kdoei![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Told you so![]()
quote:Op maandag 7 december 2015 10:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel een geinig video'tje, ze hebben groot uitgepakt. Ik kan me op een of andere manier altijd wel irriteren aan deze gozer, speelt ook in ghostrockers.
[ afbeelding ]
Superdominante, overdreven persoonlijkheid.
Eerste reactie onder de video trouwens:Haha zulke types met een overdreven persoonlijkheid zitten nou eenmaal bij Studio 100.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Told you so
Marthe.![]()
Gek genoeg valt dat wel mee. Van de finalisten hadden de andere 3 alledrie een meer opvallende persoonlijkheid dan degenen die het nu geworden zijn. Maar K3 is inderdaad wel weer wat anders een dan een musicalclubje. (waar die gozer ook onderdeel van is)quote:Op maandag 7 december 2015 10:40 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Haha zulke types met een overdreven persoonlijkheid zitten nou eenmaal bij Studio 100.
Marthe.
Daarom zijn ze ook gekozen, ze zijn zo lekker nuchter!quote:Op maandag 7 december 2015 10:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Gek genoeg valt dat wel mee. Van de finalisten hadden de andere 3 alledrie een meer opvallende persoonlijkheid dan degenen die het nu geworden zijn. Maar K3 is inderdaad wel weer wat anders een dan een musicalclubje. (waar die gozer ook onderdeel van is)
De clip van Oya Lélé staat in prima kwaliteit (16:9 anamorf) op de DVD 5 jaar K3. Een HD versie bestaat niet aangezien er toen nog niet in HD werd opgenomen. Hier is een screenshot van de clip afkomstig van de DVD:quote:Op maandag 7 december 2015 00:30 schreef rowan634 het volgende:
[..]
http://www.koffietijd.nl/kathleen-op-de-koffie/
ergens rond 4:50. en op die site is niet eens de daadwerkelijk tv-kwaliteit, dus het zal nog beter zijn geweest.
Neejohquote:Op maandag 7 december 2015 12:01 schreef anne53 het volgende:
[ afbeelding ]
K3-glittersneakers? Sparen maar!
https://www.torfs.be/k3-w(...)eren-glitters-179298
Chantal Janzen is toch ook lekker nuchter? Vind gewoon lekker kut overkomen voor al die mensen die hiervoor naar school gaan en dan super goed zijn in wat ze doen om vervolgens niet gekozen te worden omdat het meisje dat youtube covers plaatst en het padvindertje makkelijker onder de duim zijn te houden. Vooral voor een band als K3, dat bijna episch is, steekt het mij een beetje verkeerd dat Jetje van de buren meer kans heeft meer in te komen dan mensen waarvan het %100 duidelijk is dat ze alles aan kunnen wat ze met K3 van plan zijn. (Ok rant voorbijquote:Op maandag 7 december 2015 11:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
Daarom zijn ze ook gekozen, ze zijn zo lekker nuchter!
Deze postquote:Op maandag 7 december 2015 12:15 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Chantal Janzen is toch ook lekker nuchter? Vind gewoon lekker kut overkomen voor al die mensen die hiervoor naar school gaan en dan super goed zijn in wat ze doen om vervolgens niet gekozen te worden omdat het meisje dat youtube covers plaatst en het padvindertje makkelijker onder de duim zijn te houden. Vooral voor een band als K3, dat bijna episch is, steekt het mij een beetje verkeerd dat Jetje van de buren meer kans heeft meer in te komen dan mensen waarvan het %100 duidelijk is dat ze alles aan kunnen wat ze met K3 van plan zijn. (Ok rant voorbij![]()
)
Dat denk ik ook. ZIjn een soort neppe Adidas Superstars.quote:Op maandag 7 december 2015 12:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Neejoh![]()
Volgens mij heet dit trouwens alleen maar K3 omdat K3 het ook draagt, hebben ze het achteraf zo genoemd
Mijn nichtje heeft zulke schoenen gehad.quote:Op maandag 7 december 2015 12:01 schreef anne53 het volgende:
[ afbeelding ]
K3-glittersneakers? Sparen maar!
https://www.torfs.be/k3-w(...)eren-glitters-179298
Van wat ik op tv zie denk t wel, en aangezien ze Limburgse isquote:Op maandag 7 december 2015 12:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
Offtopic: Chantal Janzen is lekker ja, geen idee of ze ook nuchter is.
Mee eens, behalve dat Chantal Janzen lekker nuchter is. Ik vind haar behoorlijk arrogantquote:Op maandag 7 december 2015 12:15 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Chantal Janzen is toch ook lekker nuchter? Vind gewoon lekker kut overkomen voor al die mensen die hiervoor naar school gaan en dan super goed zijn in wat ze doen om vervolgens niet gekozen te worden omdat het meisje dat youtube covers plaatst en het padvindertje makkelijker onder de duim zijn te houden. Vooral voor een band als K3, dat bijna episch is, steekt het mij een beetje verkeerd dat Jetje van de buren meer kans heeft meer in te komen dan mensen waarvan het %100 duidelijk is dat ze alles aan kunnen wat ze met K3 van plan zijn. (Ok rant voorbij![]()
)
Wat voor raar licht filter hebben ze eigenlijk over de beelden heengeplaatst? Kathleen zag er ook best sexy uit in deze clip.quote:Op maandag 7 december 2015 12:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
Mensen mensen wat gaan we weer offtopic! Terug naar K3!![]()
Een feel good filter waarschijnlijk, zodat men 20 jaar later melancholisch kan worden van die goede ouwe tijd.quote:Op maandag 7 december 2015 13:00 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wat voor raar licht filter hebben ze eigenlijk over de beelden heengeplaatst? Kathleen zag er ook best sexy uit in deze clip.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha het werkt wel goed inderdaad. Net als die tv'tjes, zorgt ook voor een melancholisch gevoel. (zie mijn aanvulling hierboven)quote:Op maandag 7 december 2015 13:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Een feel good filter waarschijnlijk, zodat men 20 jaar later melancholisch kan worden van die goede ouwe tijd.
quote:Op maandag 7 december 2015 13:03 schreef Sisiorange94 het volgende:
Klauren Masterpost
[ afbeelding ]
Voor iedereen die achterloopt met Klauren of het hele verhaal nog een keer opnieuw wil lezen. Vrees niet, hiermee is het nog niet afgelopen. To be continued...
Hoofdstuk 1: Mijn beste vriendin
Hoofdstuk 2: Logemaatjes
Hoofdstuk 3: Groepsopdracht
Hoodstuk 4: Pyjamaparty
Hoofdstuk 5: Wanhoop
Hoofdstuk 6: Het groepsgevoel
Hoofstuk 7: De eerste liveshow
Hoofdstuk 8: Ongemakkelijke stilte
Hoofdstuk 9: Uit de kast
Hoofdstuk 10: De tweede liveshow
Hoofdstuk 11: Stress
Hoofdstuk 12: Meiden onder elkaar
Hoofdstuk 13: Reality
Hoofdstuk 14: Voor een lege zaal
Hoofdstuk 15: Zwart haar
Hoofdstuk 16: Slaapkamerconcert
Hoofdstuk 17: Bank vooruit
Hoofdstuk 18: Op gesprek
Hoofdstuk 19: GebrokenSISISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je.![]()
OMG ik heb een hele tijd gehad dat ik dat lied (That's The Way It Is) de hele dag draaide.quote:Op maandag 7 december 2015 13:00 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wat voor raar licht filter hebben ze eigenlijk over de beelden heengeplaatst? Kathleen zag er ook best sexy uit in deze clip.
Overigens is dit inderdaad een typische 2000-clip, want in bijvoorbeeld dit nummer van Celine Dion zie je ook dat ze in die clip voortdurend tv'tjes laten zien waar mensen kijken naar de clip zelf. Dus het is inderdaad wel een 'gejat' concept.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |