Beter van niet dat immers nog 1 wedstrijd voor Feyenoord 1 speelt...quote:Op maandag 7 december 2015 21:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Het klinkt raar maar van mij mag Immers wel een paar wedstrijdjes ipv Gustafson meedoen.. die slappe drol Vejinovic is een te zwakke schakel in lastige uitwedstrijden, dan kan je een speler die wel kan bikkelen en af en toe ook nog scoort wel gebruiken. Meer dan 2 of 3 wedstrijden moeten het niet worden, de ergernis is dan inmiddels weer te groot geworden.
Terechtquote:Op maandag 7 december 2015 21:08 schreef Jihawti het volgende:
Als Van Beek zo'n gore, stiekeme tik had gekregen van Weghorst dan was het huisadres van moederneukende Woutje inmiddels het internet over gegaan op een golf van schuimbekkende roodwitte verontwaardiging.
Afhankelijk van de eis, misschien. Altijd het beste voor de club willen en dat is dus dat Simon kan spelen. Natuurlijk is het zo hypocriet als de tyfus, maar voetbal is niet objectief (gelukkig). Wat dat betreft is het dus afhankelijk wat de eis wordt; 3 schorsing kan ik mee leven, want dan mist die iig psv thuis nietquote:Op maandag 7 december 2015 21:08 schreef Jihawti het volgende:
Als de technische staf enig fatsoen heeft dan accepteren ze elke straf zonder ge-jamaar en gejammer. Dat staat los van of Fledderus al dan niet een zuigende simulant is. Zulke smerige, domme overtredingen zou je als club zelf al moeten bestraffen om het zo'n snotjong meteen af proberen te leren. Daar wordt iedereen beter van, niet van verongelijkt collectief janken dat het niet eeheeheerlijk is dat zo'n foute Heraclied zich laat vallen.
In topwedstrijden was Immers altijd zeer dramatisch, maar zijn werklust kan je er tegen Groningen en NEC best bij hebben op het middenveld. Vilhena vind ik nou ook niet het 7e wereldwonderquote:Op maandag 7 december 2015 21:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Beter van niet dat immers nog 1 wedstrijd voor Feyenoord 1 speelt...
IK denk dat Gio en zijn technische staf de wedstrijd tegen pisvee goed geanalyseerd hebben, wat een drama was die immers in die wedstrijd. Je had er beter nog een f-pupil kunnen opstellen in de plaats van immers.
Nou ik zou me inderdaad ook achter de oren krabben als ze nu met een eis van 7 wedstrijden aankwamen natuurlijk. Maar ik vind ook dat het de club zou sieren als ze een signaal afgaven door hem bij voorbaat een paar wedstrijden buiten de selectie te zetten. Gewoon om zo'n jong even goed duidelijk te maken dat dit soort rare acties niet alleen in Zeist niet gepruimd worden.quote:Op maandag 7 december 2015 21:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Terecht
[..]
Afhankelijk van de eis, misschien. Altijd het beste voor de club willen en dat is dus dat Simon kan spelen. Natuurlijk is het zo hypocriet als de tyfus, maar voetbal is niet objectief (gelukkig). Wat dat betreft is het dus afhankelijk wat de eis wordt; 3 schorsing kan ik mee leven, want dan mist die iig psv thuis niet
Met werklust voetballers word je geen kampioen.quote:Op maandag 7 december 2015 21:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
In topwedstrijden was Immers altijd zeer dramatisch, maar zijn werklust kan je er tegen Groningen en NEC best bij hebben op het middenveld. Vilhena vind ik nou ook niet het 7e wereldwonder
Helemaal eens, gaat alleen nooit gebeuren.quote:Op maandag 7 december 2015 21:30 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Nou ik zou me inderdaad ook achter de oren krabben als ze nu met een eis van 7 wedstrijden aankwamen natuurlijk. Maar ik vind ook dat het de club zou sieren als ze een signaal afgaven door hem bij voorbaat een paar wedstrijden buiten de selectie te zetten. Gewoon om zo'n jong even goed duidelijk te maken dat dit soort rare acties niet alleen in Zeist niet gepruimd worden.
Kijk, er gebeurt van alles op zo'n veld en het is een contactsport waarbij je de kaas niet van het brood moet laten eten. Gebeurt er iets in een duel wat op het randje zit in the heat of the moment, dan alla. Maar op zo'n stom dood moment zoiets achterlijks flikken is bewust gedrag wat gewoon heel snel de kop in gedrukt moet worden en waarmee je niet geassocieerd moet willen worden als club.
Ik ben het helemaal met je eens, maar nogmaals…. noem nou eens een spits op die Feyenoord volgens jou zou moeten halen dan?quote:Op maandag 7 december 2015 21:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Kramer hoeft niet weg, ik zeg alleen dat Feyenoord een betere spits moet halen dan Kramer en dat Kramer dan de 2e man moet worden. Kazim is totaal overbodig en ongeschikt als spits, dat weten we nu toch wel of niet?
Toornsra voegt echt niet veel meer toe dan een speler van Varkenoord. Vilhenna is 3 klasse beter daar zijn we het toch wel over eens?
Immers, toornstra en kazim zijn ongeschikt voor het nivo waar Feyenoord naar toe wil. Weg doen en betere spelers voor halen.
Huur er een van Chelsea 2 zoals Solankie.quote:Op maandag 7 december 2015 21:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, maar nogmaals…. noem nou eens een spits op die Feyenoord volgens jou zou moeten halen dan?
Ah top, zou je dit ook meteen kunnen doorgeven aan Van Geel? Bedankt!quote:Op maandag 7 december 2015 22:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Huur er een van Chelsea 2 zoals Solankie.
Kramaric huren van Leicester.. lijkt me echt een spits die in de eredivisie weer opbloeitquote:Op maandag 7 december 2015 21:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, maar nogmaals…. noem nou eens een spits op die Feyenoord volgens jou zou moeten halen dan?
Die gozert hoeft echt nooit meer te komen, maar met de ballen die Karsdorp, Kongolo en Elia nu vanaf de flanken voorgooien, zou Dost een perfecte spits zijn.quote:Op maandag 7 december 2015 22:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kramaric huren van Leicester.. lijkt me echt een spits die in de eredivisie weer opbloeit
Ja of van Arsenal ofzo.quote:Op maandag 7 december 2015 22:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Huur er een van Chelsea 2 zoals Solankie.
Flegmatiek zijn is ook een kwaliteit in combinatie met techniek en inzicht. Niet elke speler hoeft een spierbundel te zijn, zie Kees Van Wonderen.quote:Op maandag 7 december 2015 22:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik hoorde trouwens vandaag voor het eerst Vejinovic praten op RTV Rijnmond.. leek wel een brugsmurf met dat piepstemmetje. Vind het in alle opzichten geen echte kerel, slap mager ventje dat zich kennelijk te goed voelt om af en toe eens naar het krachthonk te gaan.
Niet eens zo'n slecht idee. Leicester is nu trouwens ook geïnteresseerd in die spits uit de Ligue 2 waar we vorig jaar aan gelinkt werden: Andy Delort. Lijkt wel het nieuwe Twente.quote:Op maandag 7 december 2015 22:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kramaric huren van Leicester.. lijkt me echt een spits die in de eredivisie weer opbloeit
Ik denk aan spitsen die in het verleden veel doelpunten maakte in de eredivisie of in de buitenlandse competities, en die nu ergens op de bank zijn beland in het buitenland. Die zouden wel over te halen zijn om bij Feyenoord te komen spelen.quote:Op maandag 7 december 2015 21:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Van Wonderen kan ik me niet zo goed herinneren maar heb me nooit aan hem geergerd.. denk dat hij wel een paar klassen beter was dan Vejinovic. Ik erger me gewoon als ik die gast hoor praten.. bakt er geen ene kut van en heeft geen greintje zelfkritiek.. allemaal blablabla dat hij er dagelijks aan werkt om beter te worden en dat hij qua agressie in zijn spel vooruitgang ziet.. nou ik zie daar helemaal niks van. Ja hij heeft af en toe een goeie pass vooruit, maar verdedigend is het echt een drama die gozerquote:Op maandag 7 december 2015 22:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Flegmatiek zijn is ook een kwaliteit in combinatie met techniek en inzicht. Niet elke speler hoeft een spierbundel te zijn, zie Kees Van Wonderen.
Viel me gisteren echt op dat de verdediging niet een metertje of 20 durft op te schuiven op het moment van druk zetten door de rest van het team bij opbouw tegenstander. Heeft denk ik wel voor een belangrijk deel met Botteghin te maken, die natuurlijk totaal niet met ruimte in zijn rug kan spelen.quote:Op maandag 7 december 2015 22:30 schreef Caland het volgende:
Het veld is vaak ook gewoon te lang waardoor zo'n Vejinovic nog sneller verzuipt. Neemt niet weg dat ik hem alsnog matig vind spelen.
Die veijnovic is gewoon een mooi weer voetballer. Die mist gewoon de natuurlijke agressie die edgar davids bijvoorbeeld had.....Als Vilhenna voor hem in de plaats komt in de wedstrijd dan zie je gewoon het verschil in agressie en handelingssnelheid. Waar Vilhenna de bal in 1 keer opent naar een medespeler, daar heeft veijnovic drie balbehandelingen voor nodig....quote:Op maandag 7 december 2015 22:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van Wonderen kan ik me niet zo goed herinneren maar heb me nooit aan hem geergerd.. denk dat hij wel een paar klassen beter was dan Vejinovic. Ik erger me gewoon als ik die gast hoor praten.. bakt er geen ene kut van en heeft geen greintje zelfkritiek.. allemaal blablabla dat hij er dagelijks aan werkt om beter te worden en dat hij qua agressie in zijn spel vooruitgang ziet.. nou ik zie daar helemaal niks van. Ja hij heeft af en toe een goeie pass vooruit, maar verdedigend is het echt een drama die gozer
Björn Vleminckx of Sanharib Malkiquote:Op maandag 7 december 2015 22:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk aan spitsen die in het verleden veel doelpunten maakte in de eredivisie of in de buitenlandse competities, en die nu ergens op de bank zijn beland in het buitenland. Die zouden wel over te halen zijn om bij Feyenoord te komen spelen.
Vejinovic is steeds maar met 1 ding bezig.. hoe geef ik een mooie pass naar de spitsen. Dat is allemaal leuk een aardig en ik heb hem al een paar mooie ballen zien geven, maar verder zie ik geen pluspunten.. zijn corners zijn kut, in de duels is hij slap, handelingssnelheid is laag.. misschien komt het nog maar ik vrees dat het weggegooid geld is die 3,5 miljoenquote:Op maandag 7 december 2015 22:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Die veijnovic is gewoon een mooi weer voetballer. Die mist gewoon de natuurlijke agressie die edgar davids bijvoorbeeld had.....Als Vilhenna voor hem in de plaats komt in de wedstrijd dan zie je gewoon het verschil in agressie en handelingssnelheid. Waar Vilhenna de bal in 1 keer opent naar een medespeler, daar heeft veijnovic drie balbehandelingen voor nodig....
3.5 miljoen is natuurlijk een flut bedrag, maar voor Feyenoord een hoop geld. IS geen speler waar de buitenlandse clubs op zitten te wachten zoals bij Vilhenna. Vilhenna speelt rond zijn 25ste bij een europese topclub is mijn verwachting. Vijinovic is gewoon een aardige eredivisie speler.quote:Op maandag 7 december 2015 22:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vejinovic is steeds maar met 1 ding bezig.. hoe geef ik een mooie pass naar de spitsen. Dat is allemaal leuk een aardig en ik heb hem al een paar mooie ballen zien geven, maar verder zie ik geen pluspunten.. zijn corners zijn kut, in de duels is hij slap, handelingssnelheid is laag.. misschien komt het nog maar ik vrees dat het weggegooid geld is die 3,5 miljoen
Komt denk ik ook omdat hij nogal uit de toon valt (qua speelstijl).quote:Op maandag 7 december 2015 22:45 schreef TC03 het volgende:
Vind dat Vejinovic een beetje de kop van jut is nu. Hij speelt niet super, maar ook niet heel slecht.
quote:Op maandag 7 december 2015 22:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
3.5 miljoen is natuurlijk een flut bedrag, maar voor Feyenoord een hoop geld. IS geen speler waar de buitenlandse clubs op zitten te wachten zoals bij Vilhenna. Vilhenna speelt rond zijn 25ste bij een europese topclub is mijn verwachting. Vijinovic is gewoon een aardige eredivisie speler.
Komt omdat we eerst Clasie hadden, die werkelijk op alle vlakken een stuk beter is. Dan is het gewoon afzien nu.quote:Op maandag 7 december 2015 22:45 schreef TC03 het volgende:
Vind dat Vejinovic een beetje de kop van jut is nu. Hij speelt niet super, maar ook niet heel slecht.
Dat is wel ernstig. Lijkt me wel dat daar veel meer uit te halen is.quote:Op dinsdag 8 december 2015 07:40 schreef nostra het volgende:
"Fun"fact uit de VI: van de afgelopen 100 corners heeft er maar één tot een doelpunt geleid.
Kuyt, Botteghin.quote:Op dinsdag 8 december 2015 08:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is wel ernstig. Lijkt me wel dat daar veel meer uit te halen is.
Al moet ik wel zeggen, op Kramer na, kan ik niet 1 speler noemen waarvan ik denk dat ie goed is in de lucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |