Op mij niet om eerlijk te zijn. Dat begint in het begin al met de harde stelling dat je die kou in een t-shirt niet kan overleven.quote:Op zondag 6 december 2015 12:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dan blijven ze daarin wel erg volhardend, op 4 december was al bekend dat ze met haar handen in de zij op het spoor stond. Ik zou dan toch wel gaan twijfelen.
Maar aan de andere kant, zij kenden haar, ik niet.
Wie weet wat ze afgelopen week in haar kamer gevonden hebben, dagboeken/brieven ofzo.
Het zal een reden hebben dat ze dat zo stellig durven beweren.
Die vader lijkt me juist erg rationeel, moeder trouwens ook.
Haha, pas in topic 8 valt het hoge woord.quote:Op zondag 6 december 2015 12:48 schreef Copycat het volgende:
Is er al een onderbroekje gevonden? Of een rugtas?
Die stelling werd toch in eerste instantie gedaan door "experts"?quote:Op zondag 6 december 2015 12:49 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Op mij niet om eerlijk te zijn. Dat begint in het begin al met de harde stelling dat je die kou in een t-shirt niet kan overleven.
Door hem zelf volgens mij.quote:Op zondag 6 december 2015 12:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die stelling werd toch in eerste instantie gedaan door "experts"?
Nee was offtopic dus er wordt flink geveegd.quote:Op zondag 6 december 2015 12:50 schreef Jaroon het volgende:
Zijn er ineens allerlei posts weg of zit ik in een psychose?
Ze had ook geen geld bij zich?quote:Op zondag 6 december 2015 12:50 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar even een reactie op je vraag, ze hebben dinsdag haar ID gevonden, telefoon is nog steeds weg. Verder had ze niets bij.
Als jullie dit topic expres gaan proberen te verpesten gaat dat weg.quote:Op zondag 6 december 2015 12:50 schreef Jaroon het volgende:
Zijn er ineens allerlei posts weg of zit ik in een psychose?
Is dat zo in jouw kringen, ja?quote:Op zondag 6 december 2015 12:53 schreef Jaroon het volgende:
Als vrouwen uitgaan hebben ze zelden geld bij zich.
Het was niets anders dan hier al topics lang gebeurt. Speculatie.quote:Op zondag 6 december 2015 12:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als jullie dit topic expres gaan proberen te verpesten gaat dat weg.
schreef de Mod copycat dat hier net ?quote:Op zondag 6 december 2015 12:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[Op zondag 6 december 2015 12:48 schreef Copycat het volgende:
Is er al een onderbroekje gevonden? Of een rugtas?]
Haha, pas in topic 8 valt het hoge woord.
Wie was er nu op aan het letten hoe lang het ging duren voordat het woord "onderbroekje" viel?
Maar even een reactie op je vraag, ze hebben dinsdag haar ID gevonden, telefoon is nog steeds weg. Verder had ze niets bij.
Goeie, geen idee. Daar is niets over bekend gemaakt.quote:
Het maakt ook niet zoveel uit. Stel ze had 5 euro op zak?quote:Op zondag 6 december 2015 12:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Goeie, geen idee. Daar is niets over bekend gemaakt.
Misschien in haar broek maar door de aanrijding zal Frank die pas op zijn tafel onderzocht hebben. Die gegevens zijn nog niet bekend gemaakt.
Ik had aan het einde van de avond altijd voldoende geld bij om in ieder geval de taxi naar huis te nemen. Tegenwoordig ben je als vrouw/meisje niet goed als je drank van een ander aanneemt, straks zit er wat in...quote:
Gewoon meeposten of wegwezen.quote:Op zondag 6 december 2015 12:53 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het was niets anders dan hier al topics lang gebeurt. Speculatie.
Het gaat over vrienden. Ik ga niet voor elke vrouw alles betalen. Maar het is vaker dan niet zo dat je als man alles of het meeste betaald.....in mijn omgeving.quote:Op zondag 6 december 2015 12:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik had aan het einde van de avond altijd voldoende geld bij om in ieder geval de taxi naar huis te nemen. Tegenwoordig ben je als vrouw/meisje niet goed als je drank van een ander aanneemt, straks zit er wat in...
Ga even ergens anders puberaal tegen iemand gillen.quote:Op zondag 6 december 2015 12:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon meeposten of wegwezen.
Niet gaan lopen kloten omdat de toon van andere users je niet bevalt.
Komt die:quote:Op zondag 6 december 2015 12:54 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het maakt ook niet zoveel uit. Stel ze had 5 euro op zak?
Ik gil niet, ik vraag of jij en anderen je hier willen gedragen.quote:Op zondag 6 december 2015 12:57 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ga even ergens anders puberaal tegen iemand gillen.
Stel: ze had ipv naast dat geld ook nog spaargeld meegenomen. Daar wist niemand van. Zo kan ik er nog meer bedenken.quote:Op zondag 6 december 2015 12:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Komt die:
Ze gaat stappen en neemt 25 euro mee:
entree 5 euro
drankjes 15 euro
dan klopt dat met die 25 euro als ze nog 5 euro in haar broek had, dus dan heeft ze zelf niet "gekocht"
Waar en hoe gedraag ik mij niet?quote:Op zondag 6 december 2015 12:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik gil niet, ik vraag of jij en anderen je hier willen gedragen.
mja en de OP-bitchfight mag blijven staan. Ik zie alweer hoe laat het is. Fok is geen democratie. Succes met je topicquote:Op zondag 6 december 2015 12:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als jullie dit topic expres gaan proberen te verpesten gaat dat weg.
Vroeger wel, daarna kwam het tijdperk van de "breezersletjes" en nu dan de GHB in drankjes.quote:Op zondag 6 december 2015 12:56 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het gaat over vrienden. Ik ga niet voor elke vrouw alles betalen. Maar het is vaker dan niet zo dat je als man alles of het meeste betaald.....in mijn omgeving.
De mensen voor wie ik normaliter betaal ken ik meestal ook gewoon erg goed. Daarnaast ga ik niet meer uit in zaken waar je iets raars in je glas verwacht of je ziet het gebeuren.quote:Op zondag 6 december 2015 13:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vroeger wel, daarna kwam het tijdperk van de "breezersletjes" en nu dan de GHB in drankjes.
Ik denk niet dat het verstandig is om nog wat aan te nemen van een ander in zo'n tent. Bekende of niet.
Verschil zit ook in leeftijd, type stapavond en grote van de vriendengroep.
Toen wij vroeger naar grote feesten gingen, kwam de drank per blad op tafel.
GHB stond bij ons niet in het woordenboek. Ik ben er dan ook niet mee bekend.
Met de grote hoeveelheden drank die is aangetroffen lijkt het me onwaarschijnlijk dat er sprake was van GHB. Dan had ze dat eind nooit kunnen lopen. Maar het kan ook een foute pil zijn geweest of een slechte trip. Dan kun je ook gekke dingen gaan doen. Zoals naar buiten gaan om te plassen terwijl er een toilet aanwezig is. Maar goed, het blijft natuurlijk toch gissen.quote:Op zondag 6 december 2015 13:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vroeger wel, daarna kwam het tijdperk van de "breezersletjes" en nu dan de GHB in drankjes.
Ik denk niet dat het verstandig is om nog wat aan te nemen van een ander in zo'n tent. Bekende of niet.
Verschil zit ook in leeftijd, type stapavond en grote van de vriendengroep.
Toen wij vroeger naar grote feesten gingen, kwam de drank per blad op tafel.
GHB stond bij ons niet in het woordenboek. Ik ben er dan ook niet mee bekend.
Ja, we worden oud.quote:Op zondag 6 december 2015 13:04 schreef Jaroon het volgende:
[..]
De mensen voor wie ik normaliter betaal ken ik meestal ook gewoon erg goed. Daarnaast ga ik niet meer uit in zaken waar je iets raars in je glas verwacht of je ziet het gebeuren.
En hoe vaak komt dat GHB in een glas van iemand stoppen nu werkelijk voor en hoe werkt dat vanaf het punt dat iemand echt raar gaat worden? Want daar zit diegene die het in het glas heeft gestopt op te wachten. Die gaat er vanuit dat vrienden niet opletten?quote:Op zondag 6 december 2015 13:08 schreef Elzies het volgende:
[..]
Met de grote hoeveelheden drank die is aangetroffen lijkt het me onwaarschijnlijk dat er sprake was van GHB. Dan had ze dat eind nooit kunnen lopen. Maar het kan ook een foute pil zijn geweest of een slechte trip. Dan kun je ook gekke dingen gaan doen. Zoals naar buiten gaan om te plassen terwijl er een toilet aanwezig is. Maar goed, het blijft natuurlijk toch gissen.
Niet meer doen (althans in Nederland) want het voelt ongemakkelijk.quote:Op zondag 6 december 2015 13:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, we worden oud.
Is hier ook al een tijdje geleden dat ik in dat soort tenten kwam.
GHB moet je proeven, kan haast niet anders. Je gaat er ook niet raar van doen, voelt ongeveer hetzelfde als dronken zijn.quote:Op zondag 6 december 2015 13:10 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En hoe vaak komt dat GHB in een glas van iemand stoppen nu werkelijk voor en hoe werkt dat vanaf het punt dat iemand echt raar gaat worden? Want daar zit diegene die het in het glas heeft gestopt op te wachten. Die gaat er vanuit dat vrienden niet opletten?
Maar de bedoeling van iemand die zoiets in je glas doet is toch dat hij/zij controle over je krijgt? Dat kan pas als iemand redelijk ver weg is. Hoe doe je dat met vrienden erbij?quote:Op zondag 6 december 2015 13:14 schreef Physsic het volgende:
[..]
GHB moet je proeven, kan haast niet anders. Je gaat er ook niet raar van doen, voelt ongeveer hetzelfde als dronken zijn.
Je hebt snel te veel (icm met alcohol werkt het als 1+1=3) en dan val je gewoon in slaap.
Daar is het ook voor bedoeld als het als medicijn wordt gegeven; om mensen met bijv. narcolepsie 's nachts in slaap te krijgen.
Inderdaadquote:Op zondag 6 december 2015 12:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er zijn juist veel feiten gegeven, jammer dat je de OP zo beheert.
Had het dan een ander laten openen die wel de info erin had kunnen zetten.
Ik lees hier al dagen dezelfde vragen zoals hoe dat meisje binnen kwam want die tent is voor 18 plus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke middelen zijn je die je in glas kunt gooien waar je echt helemaal Leip van wordt en erquote:Op zondag 6 december 2015 13:14 schreef Physsic het volgende:
[..]
GHB moet je proeven, kan haast niet anders. Je gaat er ook niet raar van doen, voelt ongeveer hetzelfde als dronken zijn.
Je hebt snel te veel (icm met alcohol werkt het als 1+1=3) en dan val je gewoon in slaap.
Daar is het ook voor bedoeld als het als medicijn wordt gegeven; om mensen met bijv. narcolepsie 's nachts in slaap te krijgen.
De bedoeling van iemand die een slachtoffer met GHB probeert te drogeren is haar geil, ontzettend lam te maken en haar spieren te verslappen, dan kan hij vervolgens alles met haar doen. Met een beetje geluk valt ze nog in slaap en dan kan ze het zich al helemaal niet herinneren.quote:Op zondag 6 december 2015 13:16 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar de bedoeling van iemand die zoiets in je glas doet is toch dat hij/zij controle over je krijgt? Dat kan pas als iemand redelijk ver weg is. Hoe doe je dat met vrienden erbij?
Dat bedoel ik. Dit terwijl het vaak als oorzaak wordt gegeven als er iets mis gaat met een jong iemand bij het uitgaan. Zoals de zoon van mijn werkster die een paar uur kwijt was naast een fietspad. Dat MOET dan GHB zijn geweest. Daar geloof ik niets van. Tenzij zelf ingenomen.quote:Op zondag 6 december 2015 13:21 schreef Physsic het volgende:
[..]
De bedoeling van iemand die een slachtoffer met GHB probeert te drogeren is haar geil, ontzettend lam te maken en haar spieren te verslappen, dan kan hij vervolgens alles met haar doen. Met een beetje geluk valt ze nog in slaap en dan kan ze het zich al helemaal niet herinneren.
Daarom is het ook ontzettend zinloos om dat midden in de kroeg in iemands drankje te doen, tenzij hij het grappig vindt om te zien.
Maar dan heb je wel echt een heel treurig leven.
Je kunt het ook zelf in je eigen glas doen, voor eigen gebruik. En in een uitgaansgelegenheid kan zo'n glas best verwisseld worden.quote:Op zondag 6 december 2015 13:16 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar de bedoeling van iemand die zoiets in je glas doet is toch dat hij/zij controle over je krijgt? Dat kan pas als iemand redelijk ver weg is. Hoe doe je dat met vrienden erbij?
Dan is het gewoon een ongelukje en is het evt. verhaal ook geheel anders. Buiten vrienden om die toch iets zouden moeten merken lijkt.quote:Op zondag 6 december 2015 13:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je kunt het ook zelf in je eigen glas doen, voor eigen gebruik. En in een uitgaansgelegenheid kan zo'n glas best verwisseld worden.
Het is mij ook ooit overkomen, iets in mijn drankje. In een tent waar vaker drugs gebruikt werd ook, ik denk niet dat iemand het met opzet heeft gedaan. Volgens mij gebeurt het echt maar heel weinig, ghb proef je immers ook en je neemt als je het niet gewend bent al heel snel te veel, waardoor diegene helemaal niks meer kan of doet.
In dat kader lijkt het me ook zinvol om ook het Bar personeel daar eens grondig door te lichtenquote:Op zondag 6 december 2015 13:21 schreef Physsic het volgende:
[..]
De bedoeling van iemand die een slachtoffer met GHB probeert te drogeren is haar geil, ontzettend lam te maken en haar spieren te verslappen, dan kan hij vervolgens alles met haar doen. Met een beetje geluk valt ze nog in slaap en dan kan ze het zich al helemaal niet herinneren.
Daarom is het ook ontzettend zinloos om dat midden in de kroeg in iemands drankje te doen, tenzij hij het grappig vindt om te zien.
Maar dan heb je wel echt een heel treurig leven.
quote:Op zondag 6 december 2015 12:30 schreef Jaroon het volgende:
Zij was elke seconde van de dag een blij kind. Om de drie minuten stuurde ze Whatsappjes naar haar moeder; de navelstreng zat er als het ware nog aan. Als zij voor de trein is beland, dan moet daar een aanleiding voor zijn geweest. Misschien is ze gedrogeerd. Misschien heeft iemand haar zeer ongelukkig gemaakt. Degene die daarvoor verantwoordelijk is, noem ik een dader.”
Wat heeft het bar personeel daar mee te maken dan?quote:Op zondag 6 december 2015 13:28 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
In dat kader lijkt het me ook zinvol om ook het Bar personeel daar eens grondig door te lichten
Léonie Sazias schreef al een keer een brandbrief :
De PvdA is na Hart voor Hilversum de tweede partij die het zogenaamde drugsprobleem in het Hilversumse uitgaansgebied op papier zet. Begin deze maand meldde Hart voor Hilversumse Léonie Sazias al in een brandbrief aan het college van burgemeester en wethouders dat drugsdealers gewoon hun gang konden gaan. 'Op de toiletten worden ieder weekend lege coke-zakjes gevonden; er wordt dus structureel gedeald en gesnoven en iedereen weet wat de gevolgen zijn van de combinatie drank en drugs.'
Klopt... Mijn vrienden hebben me, zodra ze iets door kregen, in een taxi gezet en de chauffeur geld gegeven om mij naar huis te brengen en binnen af te leveren. Zoiets merk je wel, tenzij je misschien zelf ook flink van het padje bent.quote:Op zondag 6 december 2015 13:27 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dan is het gewoon een ongelukje en is het evt. verhaal ook geheel anders. Buiten vrienden om die toch iets zouden moeten merken lijkt.
En als zoveel bekend is weet men vast en zeker ook deels wel wie de dealers zijn. Dan stel je zo'n tent op de hoogte en vraagt of men die mensen wil weigeren. Dat doet men.quote:Op zondag 6 december 2015 13:28 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
In dat kader lijkt het me ook zinvol om ook het Bar personeel daar eens grondig door te lichten
De PvdA is na Hart voor Hilversum de tweede partij die het zogenaamde drugsprobleem in het Hilversumse uitgaansgebied op papier zet. Begin deze maand meldde Hart voor Hilversumse Léonie Sazias al in een brandbrief aan het college van burgemeester en wethouders dat drugsdealers gewoon hun gang konden gaan. 'Op de toiletten worden ieder weekend lege coke-zakjes gevonden; er wordt dus structureel gedeald en gesnoven en iedereen weet wat de gevolgen zijn van de combinatie drank en drugs.'
Zo hoort dat te gaan. In het geval dat niet iedereen de weg kwijt is inderdaad.quote:Op zondag 6 december 2015 13:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Klopt... Mijn vrienden hebben me, zodra ze iets door kregen, in een taxi gezet en de chauffeur geld gegeven om mij naar huis te brengen en binnen af te leveren. Zoiets merk je wel, tenzij je misschien zelf ook flink van het padje bent.
Het lijkt mij iemand die afgaat op wat een kind roept in haar familie. DIE zal daar best enorm van onder de indruk zijn en dat zo vertellen. Er worden veel drugs gebruikt bij uitgaan. Dat is zelfs zo in veel bruine kroegen.quote:Op zondag 6 december 2015 13:31 schreef Copycat het volgende:
Er wordt structureel gesnoven en gedeald in het uitgaansleven? Stop de persen!
Foute conclusie.quote:Op zondag 6 december 2015 13:28 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ga je weer papegaaien ?quote:Op zondag 6 december 2015 13:31 schreef Copycat het volgende:
Er wordt structureel gesnoven en gedeald in het uitgaansleven? Stop de persen!
Dat is waar.quote:Op zondag 6 december 2015 13:34 schreef Physsic het volgende:
[..]
Foute conclusie.
Het vinden van lege envelopjes is geen bewijs dat er gedeald wordt. Over het algemeen zorgen mensen bij zo'n 'besloten feest' (waar je entree betaalt) vantevoren al dat ze voorzien zijn. Je haalt namelijk liever je drugs bij iemand die je vertrouwt dan bij een onbekende.
Je gaat geen 50euro betalen aan een onbekende en het risico lopen dat je bijna pure caffeine loopt te snuiven.
Met pilletjes is dat wat anders. Daar valt na productie niet echt mee te knoeien, dus kan je al vooraf weten wat je wel/niet moet hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |