abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 december 2015 @ 13:35:15 #101
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_158055039
Zal wel wiet en coke zijn.
Of wiet en XTC.

Gedrogeerd met GHB klinkt leuk, maar was was dan degene die het toegediend had? Die zal zn investering toch in de gaten hebben willen houden....
Of GHB in alle glazen en kijken wie er naar buiten waggelt?
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 6 december 2015 @ 13:35:27 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158055046
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:33 schreef Jaroon het volgende:

Het lijkt mij iemand die afgaat op wat een kind roept in haar familie. DIE zal daar best enorm van onder de indruk zijn en dat zo vertellen. Er worden veel drugs gebruikt bij uitgaan. Dat is zelfs zo in veel bruine kroegen.
Daarom. En dat dealen gebeurt negen van de tien keer buiten de kroeg, vaak voor het daadwerkelijke uitgaan. Of even snel naar buiten om je dealer een gevulde hand te geven.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158055081
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:28 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

In dat kader lijkt het me ook zinvol om ook het Bar personeel daar eens grondig door te lichten

Léonie Sazias schreef al een keer een brandbrief :

De PvdA is na Hart voor Hilversum de tweede partij die het zogenaamde drugsprobleem in het Hilversumse uitgaansgebied op papier zet. Begin deze maand meldde Hart voor Hilversumse Léonie Sazias al in een brandbrief aan het college van burgemeester en wethouders dat drugsdealers gewoon hun gang konden gaan. 'Op de toiletten worden ieder weekend lege coke-zakjes gevonden; er wordt dus structureel gedeald en gesnoven en iedereen weet wat de gevolgen zijn van de combinatie drank en drugs.'
1) Het bar personeel is niet verantwoordelijk voor wat mensen naar binnen werken op de toiletten.
2) In vrijwel iedere kroeg wordt op de toiletten gesnoven.
3) Lege ponypacks zijn niet het bewijs dat er gedeald wordt.
pi_158055084
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:35 schreef matthijst het volgende:
Of wiet en XTC.

Gedrogeerd met GHB klinkt leuk, maar was was dan degene die het toegediend had? Die zal zn investering toch in de gaten hebben willen houden....
Gewoon wiet alleen kan bij bepaalde mensen heel erg fout vallen.
pi_158055118
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 13:34 schreef Physsic het volgende:

[..]

Foute conclusie.
Het vinden van lege envelopjes is geen bewijs dat er gedeald wordt. Over het algemeen zorgen mensen bij zo'n 'besloten feest' (waar je entree betaalt) vantevoren al dat ze voorzien zijn. Je haalt namelijk liever je drugs bij iemand die je vertrouwt dan bij een onbekende.
Je gaat geen 50euro betalen aan een onbekende en het risico lopen dat je bijna pure caffeine loopt te snuiven.

Met pilletjes is dat wat anders. Daar valt na productie niet echt mee te knoeien, dus kan je al vooraf weten wat je wel/niet moet hebben.
Ok maar het is niet ondenkbaar dat barkeepers een centje bijverdienen door tegen betaling
iets in een glas van een leuke maar ietswat ongewillige chick te mikken
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_158055130
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:35 schreef matthijst het volgende:
Of wiet en XTC.

Met GHB iemand drogeren is niet bepaald makkelijk en een hardnekkige urban myth. GHB smaakt ontzettend sterk en de dosering komt erg nauw. Geef je iemand een ideale dosis zal iemand hooguit wat praterig en geiler worden. Je belandt niet ineens in een of andere rare state of mind waarin mensen alles met je kunnen doen. En als je teveel krijgt val je in slaap.

Risico op iemand teveel toedienen is erg groot omdat 1 of zelfs een halve ml al het verschil tussen een goede dosis of teveel kan betekenen.
pi_158055144
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:39 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Ok maar het is niet ondenkbaar dat barkeepers een centje bijverdienen door tegen betaling
Daar ga je weer met een heel ver gezochte theorien...........
pi_158055156
quote:

[..]

En dan blijft de vraag wat je met die chick moet.
pi_158055157
quote:

[..]

Dat is het wel, zie de post hierboven.
  zondag 6 december 2015 @ 13:41:21 #110
28167 matthijst
pi_158055161
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:36 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Gewoon wiet alleen kan bij bepaalde mensen heel erg fout vallen.
Zeker, bedoelde meer dat er zoveel over GHB gepost wordt hier, alsof dat in elke kroeg maar rondgestrooid wordt in glazen :)

Dan lijkt vooraf blowen en ter plekke een pil/snuiven me geloofwaardiger.
pi_158055182
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:41 schreef matthijst het volgende:

[..]

Zeker, bedoelde meer dat er zoveel over GHB gepost wordt hier, alsof dat in elke kroeg maar rondgestrooid wordt in glazen :)

Dan lijkt vooraf blowen en ter plekke een pil/snuiven me geloofwaardiger.
Blowen niet echt. Zeker tegenwoordig niet meer met het rookverbod. Snuiven gebeurt op vele plekken.
pi_158055189
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:40 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En dan blijft de vraag wat je met die chick moet.
Oh ik ben er van overtuigd dat er op dat soort feesten allerlei mafketels afkomen met kwade bedoelingen
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zondag 6 december 2015 @ 13:44:03 #113
28167 matthijst
pi_158055211
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:42 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Blowen niet echt. Zeker tegenwoordig niet meer met het rookverbod. Snuiven gebeurt op vele plekken.
Misschien buiten blowen voor ze erheen gingen?
Omdat ze het over 2 stoffen hebben...
pi_158055214
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:42 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Oh ik ben er van overtuigd dat er op dat soort feesten allerlei mafketels afkomen met kwade bedoelingen
Ja. En zo'n meisje is met vrienden en je weet niet hoe ze gaat reageren op de drugs. Hoe de vrienden reageren. Maakt niet uit wat voor een drugs. Ga je dan om zeker te zijn tien meisjes drogeren?
pi_158055220
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:42 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Ik loop altijd hoopvol met mijn glas door de menigte heen, maar er heeft nog nooit iemand iets in gegooid. :'(
pi_158055230
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 13:44 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik loop altijd hoopvol met mijn glas door de menigte heen, maar er heeft nog nooit iemand iets in gegooid. :'(
Die fabel over GHB slaat dan ook nergens op.
  zondag 6 december 2015 @ 13:45:23 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158055235
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:44 schreef Jaroon het volgende:

Ja. En zo'n meisje is met vrienden en je weet niet hoe ze gaat reageren op de drugs. Hoe de vrienden reageren. Maakt niet uit wat voor een drugs. Ga je dan om zeker te zijn tien meisjes drogeren?
Nee, dat laat je schijnbaar een barman doen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 6 december 2015 @ 13:45:26 #118
28167 matthijst
pi_158055237
quote:

[..]

Je kijkt niet " ietwat ongewillig" genoeg denk ik, tenminste, dat zegt de expert?
pi_158055242
quote:

[..]

Laten staan op de bar. Het glas de rug toekeren.....en hopen op een foute barkeeper......of klant. Het liefst dit alles met een briefje naast het glas welke drugs je voorkeur heeft en in welke hoeveelheid.
pi_158055258
quote:
9s.gif Op zondag 6 december 2015 13:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, dat laat je schijnbaar een barman doen.
Wat zou je zo'n barman daar voor moeten betalen? Naast dat je het lef moet hebben het te vragen......
pi_158055302
quote:

[..]

Nee, niet ondenkbaar, maar wel énorm ver gezocht.

Daarom wellicht beter als je ophoudt met dat soort ongefundeerde beschuldigingen?
"Pools are perfect for holding water"
pi_158055315
quote:
14s.gif Op zondag 6 december 2015 13:45 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Die fabel over GHB slaat dan ook nergens op.
I know.
Er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk, maar over het algemeen beleeft zo'n persoon meer plezier door het zelf te nemen dan te kijken hoe iemand down gaat.
Als die persoon het überhaupt al niet proeft, aangezien dat spul echt omtekotsen-smerig is.

Wat wel nog een mogelijkheid is (ookal schat ik die kans zeer klein), is dat iemand iets (een benzo ofzo) in haar drinken heeft gedaan, haar even in de gate gehouden.
Als ze dan tegen haar vriendinnen zegt dat ze even naar de WC gaat, omdat ze zich niet zo lekker voelt, er achteraan lopen.
Dan kan hij zeggen "Gaat het wel? Wil je anders een luchtje scheppen ofzo?"
En dan staan ze zo buiten.

Dat verklaar alleen verder ook niks van de rest van het verhaal.
pi_158055338
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 13:50 schreef Physsic het volgende:

[..]

I know.
Er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk, maar over het algemeen beleeft zo'n persoon meer plezier door het zelf te nemen dan te kijken hoe iemand down gaat.
Als die persoon het überhaupt al niet proeft, aangezien dat spul echt omtekotsen-smerig is.

Wat wel nog een mogelijkheid is (ookal schat ik die kans zeer klein), is dat iemand iets (een benzo ofzo) in haar drinken heeft gedaan, haar even in de gate gehouden.
Als ze dan tegen haar vriendinnen zegt dat ze even naar de WC gaat, omdat ze zich niet zo lekker voelt, er achteraan lopen.
Dan kan hij zeggen "Gaat het wel? Wil je anders een luchtje scheppen ofzo?"
En dan staan ze zo buiten.

Dat verklaar alleen verder ook niks van de rest van het verhaal.
Maar dan moet het allemaal maar net zo lopen dat zij alleen naar buiten gaat. Lijkt mij vrij kansloos.
pi_158055339
quote:
14s.gif Op zondag 6 december 2015 13:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Met GHB iemand drogeren is niet bepaald makkelijk en een hardnekkige urban myth. GHB smaakt ontzettend sterk en de dosering komt erg nauw. Geef je iemand een ideale dosis zal iemand hooguit wat praterig en geiler worden. Je belandt niet ineens in een of andere rare state of mind waarin mensen alles met je kunnen doen. En als je teveel krijgt val je in slaap.

Risico op iemand teveel toedienen is erg groot omdat 1 of zelfs een halve ml al het verschil tussen een goede dosis of teveel kan betekenen.
Daarbij lijkt het me een enorm gedoe om iemand die (te) veel GHB op heeft, ook nog eens mee naar buiten / naar huis te krijgen.

Ik vraag me toch af waarom er in deze topics zoveel geïnsinueerd wordt over een derde die haar gedrogeerd zou hebben. Het is toch veel logischer dat ze zelf die drugs genomen heeft?

Maarja .. dat is natuurlijk een stuk minder spectaculair, en dan kan men de grote boze dealer niet de schuld in de schoenen schuiven ...
"Pools are perfect for holding water"
pi_158055348
de moeder :

Ik kreeg een appje van een vriendin", vertelt haar moeder. "Ze schreef dat ze zag dat Dascha raar, zoekend rondliep."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')