Op mij niet om eerlijk te zijn. Dat begint in het begin al met de harde stelling dat je die kou in een t-shirt niet kan overleven.quote:Op zondag 6 december 2015 12:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dan blijven ze daarin wel erg volhardend, op 4 december was al bekend dat ze met haar handen in de zij op het spoor stond. Ik zou dan toch wel gaan twijfelen.
Maar aan de andere kant, zij kenden haar, ik niet.
Wie weet wat ze afgelopen week in haar kamer gevonden hebben, dagboeken/brieven ofzo.
Het zal een reden hebben dat ze dat zo stellig durven beweren.
Die vader lijkt me juist erg rationeel, moeder trouwens ook.
Haha, pas in topic 8 valt het hoge woord.quote:Op zondag 6 december 2015 12:48 schreef Copycat het volgende:
Is er al een onderbroekje gevonden? Of een rugtas?
Die stelling werd toch in eerste instantie gedaan door "experts"?quote:Op zondag 6 december 2015 12:49 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Op mij niet om eerlijk te zijn. Dat begint in het begin al met de harde stelling dat je die kou in een t-shirt niet kan overleven.
Door hem zelf volgens mij.quote:Op zondag 6 december 2015 12:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die stelling werd toch in eerste instantie gedaan door "experts"?
Nee was offtopic dus er wordt flink geveegd.quote:Op zondag 6 december 2015 12:50 schreef Jaroon het volgende:
Zijn er ineens allerlei posts weg of zit ik in een psychose?
Ze had ook geen geld bij zich?quote:Op zondag 6 december 2015 12:50 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar even een reactie op je vraag, ze hebben dinsdag haar ID gevonden, telefoon is nog steeds weg. Verder had ze niets bij.
Als jullie dit topic expres gaan proberen te verpesten gaat dat weg.quote:Op zondag 6 december 2015 12:50 schreef Jaroon het volgende:
Zijn er ineens allerlei posts weg of zit ik in een psychose?
Is dat zo in jouw kringen, ja?quote:Op zondag 6 december 2015 12:53 schreef Jaroon het volgende:
Als vrouwen uitgaan hebben ze zelden geld bij zich.
Het was niets anders dan hier al topics lang gebeurt. Speculatie.quote:Op zondag 6 december 2015 12:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als jullie dit topic expres gaan proberen te verpesten gaat dat weg.
schreef de Mod copycat dat hier net ?quote:Op zondag 6 december 2015 12:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[Op zondag 6 december 2015 12:48 schreef Copycat het volgende:
Is er al een onderbroekje gevonden? Of een rugtas?]
Haha, pas in topic 8 valt het hoge woord.
Wie was er nu op aan het letten hoe lang het ging duren voordat het woord "onderbroekje" viel?
Maar even een reactie op je vraag, ze hebben dinsdag haar ID gevonden, telefoon is nog steeds weg. Verder had ze niets bij.
Goeie, geen idee. Daar is niets over bekend gemaakt.quote:
Het maakt ook niet zoveel uit. Stel ze had 5 euro op zak?quote:Op zondag 6 december 2015 12:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Goeie, geen idee. Daar is niets over bekend gemaakt.
Misschien in haar broek maar door de aanrijding zal Frank die pas op zijn tafel onderzocht hebben. Die gegevens zijn nog niet bekend gemaakt.
Ik had aan het einde van de avond altijd voldoende geld bij om in ieder geval de taxi naar huis te nemen. Tegenwoordig ben je als vrouw/meisje niet goed als je drank van een ander aanneemt, straks zit er wat in...quote:
Gewoon meeposten of wegwezen.quote:Op zondag 6 december 2015 12:53 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het was niets anders dan hier al topics lang gebeurt. Speculatie.
Het gaat over vrienden. Ik ga niet voor elke vrouw alles betalen. Maar het is vaker dan niet zo dat je als man alles of het meeste betaald.....in mijn omgeving.quote:Op zondag 6 december 2015 12:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik had aan het einde van de avond altijd voldoende geld bij om in ieder geval de taxi naar huis te nemen. Tegenwoordig ben je als vrouw/meisje niet goed als je drank van een ander aanneemt, straks zit er wat in...
Ga even ergens anders puberaal tegen iemand gillen.quote:Op zondag 6 december 2015 12:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon meeposten of wegwezen.
Niet gaan lopen kloten omdat de toon van andere users je niet bevalt.
Komt die:quote:Op zondag 6 december 2015 12:54 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het maakt ook niet zoveel uit. Stel ze had 5 euro op zak?
Ik gil niet, ik vraag of jij en anderen je hier willen gedragen.quote:Op zondag 6 december 2015 12:57 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ga even ergens anders puberaal tegen iemand gillen.
Stel: ze had ipv naast dat geld ook nog spaargeld meegenomen. Daar wist niemand van. Zo kan ik er nog meer bedenken.quote:Op zondag 6 december 2015 12:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Komt die:
Ze gaat stappen en neemt 25 euro mee:
entree 5 euro
drankjes 15 euro
dan klopt dat met die 25 euro als ze nog 5 euro in haar broek had, dus dan heeft ze zelf niet "gekocht"
Waar en hoe gedraag ik mij niet?quote:Op zondag 6 december 2015 12:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik gil niet, ik vraag of jij en anderen je hier willen gedragen.
mja en de OP-bitchfight mag blijven staan. Ik zie alweer hoe laat het is. Fok is geen democratie. Succes met je topicquote:Op zondag 6 december 2015 12:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als jullie dit topic expres gaan proberen te verpesten gaat dat weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |