abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158054504
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:09 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja, we worden oud.
Is hier ook al een tijdje geleden dat ik in dat soort tenten kwam.
Niet meer doen (althans in Nederland) want het voelt ongemakkelijk.
pi_158054583
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:10 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En hoe vaak komt dat GHB in een glas van iemand stoppen nu werkelijk voor en hoe werkt dat vanaf het punt dat iemand echt raar gaat worden? Want daar zit diegene die het in het glas heeft gestopt op te wachten. Die gaat er vanuit dat vrienden niet opletten?
GHB moet je proeven, kan haast niet anders. Je gaat er ook niet raar van doen, voelt ongeveer hetzelfde als dronken zijn.
Je hebt snel te veel (icm met alcohol werkt het als 1+1=3) en dan val je gewoon in slaap.

Daar is het ook voor bedoeld als het als medicijn wordt gegeven; om mensen met bijv. narcolepsie 's nachts in slaap te krijgen.
pi_158054615
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 13:14 schreef Physsic het volgende:

[..]

GHB moet je proeven, kan haast niet anders. Je gaat er ook niet raar van doen, voelt ongeveer hetzelfde als dronken zijn.
Je hebt snel te veel (icm met alcohol werkt het als 1+1=3) en dan val je gewoon in slaap.

Daar is het ook voor bedoeld als het als medicijn wordt gegeven; om mensen met bijv. narcolepsie 's nachts in slaap te krijgen.
Maar de bedoeling van iemand die zoiets in je glas doet is toch dat hij/zij controle over je krijgt? Dat kan pas als iemand redelijk ver weg is. Hoe doe je dat met vrienden erbij?
pi_158054658
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 12:23 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Er zijn juist veel feiten gegeven, jammer dat je de OP zo beheert.
Had het dan een ander laten openen die wel de info erin had kunnen zetten.

Ik lees hier al dagen dezelfde vragen zoals hoe dat meisje binnen kwam want die tent is voor 18 plus.
Inderdaad

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158054680
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 13:14 schreef Physsic het volgende:

[..]

Welke middelen zijn je die je in glas kunt gooien waar je echt helemaal Leip van wordt en er
hele vreemde en buitensporige dingen van gaat doen ?
Ik dacht dat GHB een soort rape drug was ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_158054723
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:16 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar de bedoeling van iemand die zoiets in je glas doet is toch dat hij/zij controle over je krijgt? Dat kan pas als iemand redelijk ver weg is. Hoe doe je dat met vrienden erbij?
De bedoeling van iemand die een slachtoffer met GHB probeert te drogeren is haar geil, ontzettend lam te maken en haar spieren te verslappen, dan kan hij vervolgens alles met haar doen. Met een beetje geluk valt ze nog in slaap en dan kan ze het zich al helemaal niet herinneren.
Daarom is het ook ontzettend zinloos om dat midden in de kroeg in iemands drankje te doen, tenzij hij het grappig vindt om te zien.
Maar dan heb je wel echt een heel treurig leven.
pi_158054752
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 13:21 schreef Physsic het volgende:

[..]

De bedoeling van iemand die een slachtoffer met GHB probeert te drogeren is haar geil, ontzettend lam te maken en haar spieren te verslappen, dan kan hij vervolgens alles met haar doen. Met een beetje geluk valt ze nog in slaap en dan kan ze het zich al helemaal niet herinneren.
Daarom is het ook ontzettend zinloos om dat midden in de kroeg in iemands drankje te doen, tenzij hij het grappig vindt om te zien.
Dat bedoel ik. Dit terwijl het vaak als oorzaak wordt gegeven als er iets mis gaat met een jong iemand bij het uitgaan. Zoals de zoon van mijn werkster die een paar uur kwijt was naast een fietspad. Dat MOET dan GHB zijn geweest. Daar geloof ik niets van. Tenzij zelf ingenomen.
  zondag 6 december 2015 @ 13:25:24 #88
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158054822
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:16 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je kunt het ook zelf in je eigen glas doen, voor eigen gebruik. En in een uitgaansgelegenheid kan zo'n glas best verwisseld worden.
Het is mij ook ooit overkomen, iets in mijn drankje. In een tent waar vaker drugs gebruikt werd ook, ik denk niet dat iemand het met opzet heeft gedaan. Volgens mij gebeurt het echt maar heel weinig, ghb proef je immers ook en je neemt als je het niet gewend bent al heel snel te veel, waardoor diegene helemaal niks meer kan of doet.
KuikenGuppy
pi_158054880
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 13:25 schreef Burdie het volgende:

[..]

Je kunt het ook zelf in je eigen glas doen, voor eigen gebruik. En in een uitgaansgelegenheid kan zo'n glas best verwisseld worden.
Het is mij ook ooit overkomen, iets in mijn drankje. In een tent waar vaker drugs gebruikt werd ook, ik denk niet dat iemand het met opzet heeft gedaan. Volgens mij gebeurt het echt maar heel weinig, ghb proef je immers ook en je neemt als je het niet gewend bent al heel snel te veel, waardoor diegene helemaal niks meer kan of doet.
Dan is het gewoon een ongelukje en is het evt. verhaal ook geheel anders. Buiten vrienden om die toch iets zouden moeten merken lijkt.
pi_158054884
quote:

[..]

In dat kader lijkt het me ook zinvol om ook het Bar personeel daar eens grondig door te lichten

Léonie Sazias schreef al een keer een brandbrief :

De PvdA is na Hart voor Hilversum de tweede partij die het zogenaamde drugsprobleem in het Hilversumse uitgaansgebied op papier zet. Begin deze maand meldde Hart voor Hilversumse Léonie Sazias al in een brandbrief aan het college van burgemeester en wethouders dat drugsdealers gewoon hun gang konden gaan. 'Op de toiletten worden ieder weekend lege coke-zakjes gevonden; er wordt dus structureel gedeald en gesnoven en iedereen weet wat de gevolgen zijn van de combinatie drank en drugs.'
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zondag 6 december 2015 @ 13:28:06 #91
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_158054887
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 12:30 schreef Jaroon het volgende:

Zij was elke seconde van de dag een blij kind. Om de drie minuten stuurde ze Whatsappjes naar haar moeder; de navelstreng zat er als het ware nog aan. Als zij voor de trein is beland, dan moet daar een aanleiding voor zijn geweest. Misschien is ze gedrogeerd. Misschien heeft iemand haar zeer ongelukkig gemaakt. Degene die daarvoor verantwoordelijk is, noem ik een dader.”
_O- elke seconde van de dag blij.
Wow, de eerste Nederlander!

Over de doden niets dan goeds, maar die vader draaft door.
Zal zich wel schuldig voelen nu.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_158054915
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:28 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

In dat kader lijkt het me ook zinvol om ook het Bar personeel daar eens grondig door te lichten

De PvdA is na Hart voor Hilversum de tweede partij die het zogenaamde drugsprobleem in het Hilversumse uitgaansgebied op papier zet. Begin deze maand meldde Hart voor Hilversumse Léonie Sazias al in een brandbrief aan het college van burgemeester en wethouders dat drugsdealers gewoon hun gang konden gaan. 'Op de toiletten worden ieder weekend lege coke-zakjes gevonden; er wordt dus structureel gedeald en gesnoven en iedereen weet wat de gevolgen zijn van de combinatie drank en drugs.'
Wat heeft het bar personeel daar mee te maken dan?
  zondag 6 december 2015 @ 13:30:46 #93
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158054949
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:27 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dan is het gewoon een ongelukje en is het evt. verhaal ook geheel anders. Buiten vrienden om die toch iets zouden moeten merken lijkt.
Klopt... Mijn vrienden hebben me, zodra ze iets door kregen, in een taxi gezet en de chauffeur geld gegeven om mij naar huis te brengen en binnen af te leveren. Zoiets merk je wel, tenzij je misschien zelf ook flink van het padje bent.
KuikenGuppy
  zondag 6 december 2015 @ 13:31:02 #94
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158054955
Er wordt structureel gesnoven en gedeald in het uitgaansleven? Stop de persen!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158054966
quote:

[..]

En als zoveel bekend is weet men vast en zeker ook deels wel wie de dealers zijn. Dan stel je zo'n tent op de hoogte en vraagt of men die mensen wil weigeren. Dat doet men.
pi_158054980
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 13:30 schreef Burdie het volgende:

[..]

Klopt... Mijn vrienden hebben me, zodra ze iets door kregen, in een taxi gezet en de chauffeur geld gegeven om mij naar huis te brengen en binnen af te leveren. Zoiets merk je wel, tenzij je misschien zelf ook flink van het padje bent.
Zo hoort dat te gaan. In het geval dat niet iedereen de weg kwijt is inderdaad.
pi_158055006
quote:
11s.gif Op zondag 6 december 2015 13:31 schreef Copycat het volgende:
Het lijkt mij iemand die afgaat op wat een kind roept in haar familie. DIE zal daar best enorm van onder de indruk zijn en dat zo vertellen. Er worden veel drugs gebruikt bij uitgaan. Dat is zelfs zo in veel bruine kroegen.
pi_158055016
quote:

[..]

Foute conclusie.
Het vinden van lege envelopjes is geen bewijs dat er gedeald wordt. Over het algemeen zorgen mensen bij zo'n 'besloten feest' (waar je entree betaalt) vantevoren al dat ze voorzien zijn. Je haalt namelijk liever je drugs bij iemand die je vertrouwt dan bij een onbekende.
Je gaat geen 50euro betalen aan een onbekende en het risico lopen dat je bijna pure caffeine loopt te snuiven.

Met pilletjes is dat wat anders. Daar valt na productie niet echt mee te knoeien, dus kan je al vooraf weten wat je wel/niet moet hebben.
pi_158055017
quote:
11s.gif Op zondag 6 december 2015 13:31 schreef Copycat het volgende:
ga je weer papegaaien ?
pi_158055036
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 13:34 schreef Physsic het volgende:

[..]

Foute conclusie.
Het vinden van lege envelopjes is geen bewijs dat er gedeald wordt. Over het algemeen zorgen mensen bij zo'n 'besloten feest' (waar je entree betaalt) vantevoren al dat ze voorzien zijn. Je haalt namelijk liever je drugs bij iemand die je vertrouwt dan bij een onbekende.
Je gaat geen 50euro betalen aan een onbekende en het risico lopen dat je bijna pure caffeine loopt te snuiven.

Met pilletjes is dat wat anders. Daar valt na productie niet echt mee te knoeien, dus kan je al vooraf weten wat je wel/niet moet hebben.
Dat is waar.
  zondag 6 december 2015 @ 13:35:15 #101
28167 matthijst
pi_158055039
Zal wel wiet en coke zijn.
Of wiet en XTC.

Gedrogeerd met GHB klinkt leuk, maar was was dan degene die het toegediend had? Die zal zn investering toch in de gaten hebben willen houden....
Of GHB in alle glazen en kijken wie er naar buiten waggelt?
  zondag 6 december 2015 @ 13:35:27 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158055046
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:33 schreef Jaroon het volgende:

Het lijkt mij iemand die afgaat op wat een kind roept in haar familie. DIE zal daar best enorm van onder de indruk zijn en dat zo vertellen. Er worden veel drugs gebruikt bij uitgaan. Dat is zelfs zo in veel bruine kroegen.
Daarom. En dat dealen gebeurt negen van de tien keer buiten de kroeg, vaak voor het daadwerkelijke uitgaan. Of even snel naar buiten om je dealer een gevulde hand te geven.
pi_158055081
quote:

[..]

1) Het bar personeel is niet verantwoordelijk voor wat mensen naar binnen werken op de toiletten.
2) In vrijwel iedere kroeg wordt op de toiletten gesnoven.
3) Lege ponypacks zijn niet het bewijs dat er gedeald wordt.
pi_158055084
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:35 schreef matthijst het volgende:
Of wiet en XTC.

Gedrogeerd met GHB klinkt leuk, maar was was dan degene die het toegediend had? Die zal zn investering toch in de gaten hebben willen houden....
Gewoon wiet alleen kan bij bepaalde mensen heel erg fout vallen.
pi_158055118
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 13:34 schreef Physsic het volgende:

[..]

Foute conclusie.

Ok maar het is niet ondenkbaar dat barkeepers een centje bijverdienen door tegen betaling
iets in een glas van een leuke maar ietswat ongewillige chick te mikken
pi_158055130
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:35 schreef matthijst het volgende:
Of wiet en XTC.

Met GHB iemand drogeren is niet bepaald makkelijk en een hardnekkige urban myth. GHB smaakt ontzettend sterk en de dosering komt erg nauw. Geef je iemand een ideale dosis zal iemand hooguit wat praterig en geiler worden. Je belandt niet ineens in een of andere rare state of mind waarin mensen alles met je kunnen doen. En als je teveel krijgt val je in slaap.

Risico op iemand teveel toedienen is erg groot omdat 1 of zelfs een halve ml al het verschil tussen een goede dosis of teveel kan betekenen.
pi_158055144
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:39 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Ok maar het is niet ondenkbaar dat barkeepers een centje bijverdienen door tegen betaling
Daar ga je weer met een heel ver gezochte theorien...........
pi_158055156
quote:

[..]

En dan blijft de vraag wat je met die chick moet.
pi_158055157
quote:

[..]

Dat is het wel, zie de post hierboven.
  zondag 6 december 2015 @ 13:41:21 #110
28167 matthijst
pi_158055161
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:36 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Gewoon wiet alleen kan bij bepaalde mensen heel erg fout vallen.
Zeker, bedoelde meer dat er zoveel over GHB gepost wordt hier, alsof dat in elke kroeg maar rondgestrooid wordt in glazen :)

Dan lijkt vooraf blowen en ter plekke een pil/snuiven me geloofwaardiger.
pi_158055182
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:41 schreef matthijst het volgende:

[..]

Zeker, bedoelde meer dat er zoveel over GHB gepost wordt hier, alsof dat in elke kroeg maar rondgestrooid wordt in glazen :)

Dan lijkt vooraf blowen en ter plekke een pil/snuiven me geloofwaardiger.
Blowen niet echt. Zeker tegenwoordig niet meer met het rookverbod. Snuiven gebeurt op vele plekken.
pi_158055189
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:40 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En dan blijft de vraag wat je met die chick moet.
Oh ik ben er van overtuigd dat er op dat soort feesten allerlei mafketels afkomen met kwade bedoelingen
  zondag 6 december 2015 @ 13:44:03 #113
28167 matthijst
pi_158055211
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:42 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Blowen niet echt. Zeker tegenwoordig niet meer met het rookverbod. Snuiven gebeurt op vele plekken.
Misschien buiten blowen voor ze erheen gingen?
Omdat ze het over 2 stoffen hebben...
pi_158055214
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:42 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Oh ik ben er van overtuigd dat er op dat soort feesten allerlei mafketels afkomen met kwade bedoelingen
Ja. En zo'n meisje is met vrienden en je weet niet hoe ze gaat reageren op de drugs. Hoe de vrienden reageren. Maakt niet uit wat voor een drugs. Ga je dan om zeker te zijn tien meisjes drogeren?
pi_158055220
quote:

[..]

Ik loop altijd hoopvol met mijn glas door de menigte heen, maar er heeft nog nooit iemand iets in gegooid. :'(
pi_158055230
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 13:44 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik loop altijd hoopvol met mijn glas door de menigte heen, maar er heeft nog nooit iemand iets in gegooid. :'(
Die fabel over GHB slaat dan ook nergens op.
  zondag 6 december 2015 @ 13:45:23 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158055235
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:44 schreef Jaroon het volgende:

Ja. En zo'n meisje is met vrienden en je weet niet hoe ze gaat reageren op de drugs. Hoe de vrienden reageren. Maakt niet uit wat voor een drugs. Ga je dan om zeker te zijn tien meisjes drogeren?
Nee, dat laat je schijnbaar een barman doen.
  zondag 6 december 2015 @ 13:45:26 #118
28167 matthijst
pi_158055237
quote:

[..]

Je kijkt niet " ietwat ongewillig" genoeg denk ik, tenminste, dat zegt de expert?
pi_158055242
quote:

[..]

Laten staan op de bar. Het glas de rug toekeren.....en hopen op een foute barkeeper......of klant. Het liefst dit alles met een briefje naast het glas welke drugs je voorkeur heeft en in welke hoeveelheid.
pi_158055258
quote:
9s.gif Op zondag 6 december 2015 13:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, dat laat je schijnbaar een barman doen.
Wat zou je zo'n barman daar voor moeten betalen? Naast dat je het lef moet hebben het te vragen......
pi_158055302
quote:

[..]

Nee, niet ondenkbaar, maar wel énorm ver gezocht.

Daarom wellicht beter als je ophoudt met dat soort ongefundeerde beschuldigingen?
"Pools are perfect for holding water"
pi_158055315
quote:
14s.gif Op zondag 6 december 2015 13:45 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Die fabel over GHB slaat dan ook nergens op.
I know.
Er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk, maar over het algemeen beleeft zo'n persoon meer plezier door het zelf te nemen dan te kijken hoe iemand down gaat.
Als die persoon het überhaupt al niet proeft, aangezien dat spul echt omtekotsen-smerig is.

Wat wel nog een mogelijkheid is (ookal schat ik die kans zeer klein), is dat iemand iets (een benzo ofzo) in haar drinken heeft gedaan, haar even in de gate gehouden.
Als ze dan tegen haar vriendinnen zegt dat ze even naar de WC gaat, omdat ze zich niet zo lekker voelt, er achteraan lopen.
Dan kan hij zeggen "Gaat het wel? Wil je anders een luchtje scheppen ofzo?"
En dan staan ze zo buiten.

Dat verklaar alleen verder ook niks van de rest van het verhaal.
pi_158055338
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 13:50 schreef Physsic het volgende:

[..]

I know.
Er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk, maar over het algemeen beleeft zo'n persoon meer plezier door het zelf te nemen dan te kijken hoe iemand down gaat.
Als die persoon het überhaupt al niet proeft, aangezien dat spul echt omtekotsen-smerig is.

Wat wel nog een mogelijkheid is (ookal schat ik die kans zeer klein), is dat iemand iets (een benzo ofzo) in haar drinken heeft gedaan, haar even in de gate gehouden.
Als ze dan tegen haar vriendinnen zegt dat ze even naar de WC gaat, omdat ze zich niet zo lekker voelt, er achteraan lopen.

Maar dan moet het allemaal maar net zo lopen dat zij alleen naar buiten gaat. Lijkt mij vrij kansloos.
pi_158055339
quote:
14s.gif Op zondag 6 december 2015 13:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Met GHB iemand drogeren is niet bepaald makkelijk en een hardnekkige urban myth. GHB smaakt ontzettend sterk en de dosering komt erg nauw. Geef je iemand een ideale dosis zal iemand hooguit wat praterig en geiler worden. Je belandt niet ineens in een of andere rare state of mind waarin mensen alles met je kunnen doen. En als je teveel krijgt val je in slaap.

Risico op iemand teveel toedienen is erg groot omdat 1 of zelfs een halve ml al het verschil tussen een goede dosis of teveel kan betekenen.
Daarbij lijkt het me een enorm gedoe om iemand die (te) veel GHB op heeft, ook nog eens mee naar buiten / naar huis te krijgen.

Ik vraag me toch af waarom er in deze topics zoveel geïnsinueerd wordt over een derde die haar gedrogeerd zou hebben. Het is toch veel logischer dat ze zelf die drugs genomen heeft?

Maarja .. dat is natuurlijk een stuk minder spectaculair, en dan kan men de grote boze dealer niet de schuld in de schoenen schuiven ...
pi_158055348
de moeder :

Ik kreeg een appje van een vriendin", vertelt haar moeder. "Ze schreef dat ze zag dat Dascha raar, zoekend rondliep."
pi_158055354
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:NL 51 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar dan moet het allemaal maar net zo lopen dat zij alleen naar buiten gaat. Lijkt mij vrij kansloos.
Nee, bedoelde eigenlijk dat hij haar dan bij de wc's aanspreekt, als ze daar zo staat te wazen.
pi_158055370
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:22 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Dit terwijl het vaak als oorzaak wordt gegeven als er iets mis gaat met een jong iemand bij het uitgaan. Zoals de zoon van mijn werkster die een paar uur kwijt was naast een fietspad. Dat MOET dan GHB zijn geweest. Daar geloof ik niets van. Tenzij zelf ingenomen.
Gewoon veel te veel zuipen en je bent ook zo een paar uur kwijt naast een fietspad. Dat zal dan ook wel gewoon het geval zijn geweest. Maar dat vertel je liever niet tegen je moeder dus bedenk je een kutsmoesje :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_158055373
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 13:52 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nee, bedoelde eigenlijk dat hij haar dan bij de wc's aanspreekt, als ze daar zo staat te wazen.
Volgens het verhaal gaf ze aan buiten te gaan plassen....en ging toen. Maar buiten dat om lijkt het me allemaal ERG ver gezocht.
pi_158055384
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Gewoon veel te veel zuipen en je bent ook zo een paar uur kwijt naast een fietspad. Dat zal dan ook wel gewoon het geval zijn geweest. Maar dat vertel je liever niet tegen je moeder dus bedenk je een kutsmoesje :')
Dat kan ook gewoon. Dat heb ik zelf ook weleens gehad. In dit geval blijkt er dan iets in het bloed te zitten wat er niets thuishoort.
pi_158055388
quote:

[..]

En ik dat jij zomaar van alles roept. Waarschijnlijk zonder zelf ervaring met harddrugs te hebben, en waarschijnlijk zonder zelf 'op dat soort feesten' te komen, of de afgelopen paar jaren geweest te zijn.

Wilde fantasieën gebaseerd op niets anders dan speculatie, onderbuik en sensatiedrang.

Begint irritant te worden. Vind het zelfs ook behoorlijk respectloos.
pi_158055390
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:53 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Volgens het verhaal gaf ze aan buiten te gaan plassen....en ging toen. Maar buiten dat om lijkt het me allemaal ERG ver gezocht.
Als ze dat zelf heeft gezegd vind ik dat erg raar, want dan moet je elke keer opnieuw entree betalen ipv de 0,50cent bij de WC. :p
  zondag 6 december 2015 @ 13:55:47 #132
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158055408
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 13:54 schreef Physsic het volgende:

Als ze dat zelf heeft gezegd vind ik dat erg raar, want dan moet je elke keer opnieuw entree betalen ipv de 0,50cent bij de WC. :p
Tuurlijk niet. Je krijgt een bandje of een stempel.
pi_158055418
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:52 schreef StaceySinger het volgende:
de moeder :

Ik kreeg een appje van een vriendin", vertelt haar moeder. "Ze schreef dat ze zag dat Dascha raar, zoekend rondliep."
En al ze daar al raar en zoekend rondliep, lijkt het me heel sterk dat ze zelf & op eigen kracht helemaal naar de spoorwegovergang aan de Maartensdijksweg gelopen is.
pi_158055421
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 13:54 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nee. Je krijgt gewoon een stempel of ander bewijs. Je kan je soms zelfs laten chippen.
pi_158055439
quote:
de moeder :

Fijne vriendin dan. Ook voor het eerst dat ik deze versie hoor trouwens.
pi_158055453
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:54 schreef probeer het volgende:

[..]

En ik dat jij zomaar van alles roept. Waarschijnlijk zonder zelf ervaring met harddrugs te hebben, en waarschijnlijk zonder zelf 'op dat soort feesten' te komen, of de afgelopen paar jaren geweest te zijn.

Wilde fantasieën gebaseerd op niets anders dan speculatie, onderbuik en sensatiedrang.

Het is natuurlijk allemaal een stuk spannender dan het 'tienermeisje zuipt teveel en snoept te veel drugs en verongelukt'-verhaal.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_158055480
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:56 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

En al ze daar al raar en zoekend rondliep, lijkt het me heel sterk dat ze zelf & op eigen kracht helemaal naar de spoorwegovergang aan de Maartensdijksweg gelopen is.
Hoezo is dat raar?

quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:51 schreef probeer het volgende:

[..]

Daarbij lijkt het me een enorm gedoe om iemand die (te) veel GHB op heeft, ook nog eens mee naar buiten / naar huis te krijgen.

Ik vraag me toch af waarom er in deze topics zoveel geïnsinueerd wordt over een derde die haar gedrogeerd zou hebben. Het is toch veel logischer dat ze zelf die drugs genomen heeft?

Maarja .. dat is natuurlijk een stuk minder spectaculair, en dan kan men de grote boze dealer niet de schuld in de schoenen schuiven ...
Precies.
pi_158055488
quote:

[..]

Ja, ze liep raar en zoekend rond, maar ze zou vervolgens niet op eigen kracht ergens anders heen kunnen lopen.

Jij wilt wel heel graag dat er een gemene dader met slechte bedoelingen in het spel zit, of niet?
pi_158055492
quote:
10s.gif Op zondag 6 december 2015 13:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Je krijgt een bandje of een stempel.
Dat is al helemaal dom ivm drugs.
Dan kan iedereen de heletijd in- en uitlopen om nogmeer drugs bij de dealer te halen. xD
pi_158055495
quote:
de moeder :

Met deze informatie aan de moeder had men toch gelijk daaraan aandacht kunnen schenken?
pi_158055496
quote:

[..]

Waarom is dat dan 'sterk'? :?
pi_158055501
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 13:50 schreef Physsic het volgende:

[..]

I know.

Benzo zou dan nog logischer zijn inderdaad, maar daar raak je ook niet echt verward van. Een combinatie van teveel blowen / spacecake eten en teveel zuipen kan dat wel doen.
  zondag 6 december 2015 @ 14:00:57 #143
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158055511
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 14:00 schreef Physsic het volgende:

Dat is al helemaal dom ivm drugs.
Dan kan iedereen de heletijd in- en uitlopen om nogmeer drugs bij de dealer te halen. xD
Of om even buiten een snuif te nemen. Is toch altijd al zo geweest?
pi_158055515
quote:
9s.gif Op zondag 6 december 2015 13:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hoezo is dat raar?
Is niet raar, maar mevrouw wil gewoon maar wat graag een slechterik de schuld kunnen geven. Dat is inmiddels belangrijker dan logisch denken.
pi_158055516
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:54 schreef probeer het volgende:

[..]

noem eens 1 Wilde fantasie op met de link erbij graag
pi_158055527
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 14:00 schreef probeer het volgende:

[..]

Ja, ze liep raar en zoekend rond, maar ze zou vervolgens niet op eigen kracht ergens anders heen kunnen lopen.

Jij wilt wel heel graag dat er een gemene dader met slechte bedoelingen in het spel zit, of niet?
Ik heb eens uren in een park k.o. gelegen door volgens mij alleen drank. Dat was wel een kwartier fietsen vanaf het centrum.
pi_158055558
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 14:01 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Alle posts waarin je verwijst naar, of een insinuatie maakt over een onbekend persoon die haar gedrogeerd zou hebben en/of slechte bedoelingen heeft.

En dat zijn er inmiddels heel wat.
pi_158055565
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 14:01 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Dat verhaal over barkeepers......o.a.
pi_158055569
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 14:00 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Benzo zou dan nog logischer zijn inderdaad, maar daar raak je ook niet echt verward van. Een combinatie van teveel blowen / spacecake eten en teveel zuipen kan dat wel doen.
Icm met alcohol wel hoor.
Ik heb ooit een vrij onbekende benzo gehad. Daar was 3mg al genoeg om wazig te worden en na een tijd in slaap te vallen (zonde alcohol en overdag). Voor het slapen weet je nog wat je de heletijd gedaan hebt, maar na het slapen ben je echt alles kwijt.

Daarom staat die "roofies" ook bekend als date rape drug.
"It's a night I'll never forget, and she'll never remember it. " })
pi_158055578
quote:

[..]

Hoe snel is de incubatietijd?
pi_158055588
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 14:03 schreef Physsic het volgende:

[..]

Icm met alcohol wel hoor.
Ik heb ooit een vrij onbekende benzo gehad. Daar was 3mg al genoeg om wazig te worden en na een tijd in slaap te vallen. Voor het slapen weet je nog wat je de heletijd gedaan hebt, maar na het slapen ben je echt alles kwijt.

Daarom staat die "roofies" ook bekend als date rape drug.
"It's a night I'll never forget, and she'll never remember it. " })
Ah, ja, die combi heb ik nog nooit op maar dat schijnt niet echt goed te zijn idd. :') Maar ok, vooralsnog logischer dan dat GHB-verhaal dus.
pi_158055615
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 14:04 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

GHB is een ziekte? Ok.
pi_158055621
quote:
14s.gif Op zondag 6 december 2015 14:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Of om even buiten een snuif te nemen. Is toch altijd al zo geweest?
Ik heb nog op geen enkel feest meegemaakt dat je naar buiten kon, maar dat waren vooral ook grotere feesten.
In de stad bij de kroegen kan dat inderdaad wel.

Trouwens, de vele lege envelopjes bij de de wc's doet vermoeden dat ze niet (allemaal) buiten snuiven.
pi_158055632
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 14:04 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Het wordt effectief na 15 tot 30 minuten.....volgens internet.
pi_158055646
quote:
14s.gif Op zondag 6 december 2015 14:04 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ah, ja, die combi heb ik nog nooit op maar dat schijnt niet echt goed te zijn idd. :') Maar ok, vooralsnog logischer dan dat GHB-verhaal dus.
Ja, veeeel logischer.
Door de kleine hoeveelheid in je drinken ook volledig smaakloos en onopvallender.
pi_158055648
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:57 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Fijne vriendin dan. Ook voor het eerst dat ik deze versie hoor trouwens.
Nee, stond al vrij snel in de krant, AD artikel dacht ik.
pi_158055654
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 14:05 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik heb nog op geen enkel feest meegemaakt dat je naar buiten kon, maar dat waren vooral ook grotere feesten.

Trouwens, de vele lege envelopjes bij de de wc's doet vermoeden dat ze niet (allemaal) buiten snuiven.
Bij discotheken wel.
pi_158055663
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 14:00 schreef probeer het volgende:

[..]

En jij heel graag niet, ben je een eigenaar van zo'n ballentent?
pi_158055672
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 14:03 schreef probeer het volgende:

[..]

Alle posts waarin je verwijst naar, of een insinuatie maakt over een onbekend persoon die haar gedrogeerd zou hebben en/of slechte bedoelingen heeft.

En dat zijn er inmiddels heel wat.
dan moet je eerst maar eens iets beter gaan lezen
dit staat er > het is niet ondenkbaar
  zondag 6 december 2015 @ 14:08:52 #160
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158055680
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 14:05 schreef Physsic het volgende:

Nee, natuurlijk snuiven ze niet allemaal buiten, maar soms is dat net zo makkelijk en een stuk verborgener dan in de wc.
Maar volgens mij is dit ook geen groot evenement als een Sensation? Gewoon een feestkroeg/clubje? En dan kun je -in mijn ervaring- meestal gewoon even naar buiten. Met stempel oid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')