Ah, ja, die combi heb ik nog nooit op maar dat schijnt niet echt goed te zijn idd.quote:Op zondag 6 december 2015 14:03 schreef Physsic het volgende:
[..]
Icm met alcohol wel hoor.
Ik heb ooit een vrij onbekende benzo gehad. Daar was 3mg al genoeg om wazig te worden en na een tijd in slaap te vallen. Voor het slapen weet je nog wat je de heletijd gedaan hebt, maar na het slapen ben je echt alles kwijt.
Daarom staat die "roofies" ook bekend als date rape drug.
"It's a night I'll never forget, and she'll never remember it. "
GHB is een ziekte? Ok.quote:Op zondag 6 december 2015 14:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hoe snel is de incubatietijd?
Ik heb nog op geen enkel feest meegemaakt dat je naar buiten kon, maar dat waren vooral ook grotere feesten.quote:Op zondag 6 december 2015 14:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of om even buiten een snuif te nemen. Is toch altijd al zo geweest?
Het wordt effectief na 15 tot 30 minuten.....volgens internet.quote:Op zondag 6 december 2015 14:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hoe snel is de incubatietijd?
Ja, veeeel logischer.quote:Op zondag 6 december 2015 14:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, ja, die combi heb ik nog nooit op maar dat schijnt niet echt goed te zijn idd.Maar ok, vooralsnog logischer dan dat GHB-verhaal dus.
Nee, stond al vrij snel in de krant, AD artikel dacht ik.quote:Op zondag 6 december 2015 13:57 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Fijne vriendin dan. Ook voor het eerst dat ik deze versie hoor trouwens.
Bij discotheken wel.quote:Op zondag 6 december 2015 14:05 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik heb nog op geen enkel feest meegemaakt dat je naar buiten kon, maar dat waren vooral ook grotere feesten.
In de stad bij de kroegen kan dat inderdaad wel.
Trouwens, de vele lege envelopjes bij de de wc's doet vermoeden dat ze niet (allemaal) buiten snuiven.
En jij heel graag niet, ben je een eigenaar van zo'n ballentent?quote:Op zondag 6 december 2015 14:00 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, ze liep raar en zoekend rond, maar ze zou vervolgens niet op eigen kracht ergens anders heen kunnen lopen.
Jij wilt wel heel graag dat er een gemene dader met slechte bedoelingen in het spel zit, of niet?
dan moet je eerst maar eens iets beter gaan lezenquote:Op zondag 6 december 2015 14:03 schreef probeer het volgende:
[..]
Alle posts waarin je verwijst naar, of een insinuatie maakt over een onbekend persoon die haar gedrogeerd zou hebben en/of slechte bedoelingen heeft.
En dat zijn er inmiddels heel wat.
Nee, natuurlijk snuiven ze niet allemaal buiten, maar soms is dat net zo makkelijk en een stuk verborgener dan in de wc.quote:Op zondag 6 december 2015 14:05 schreef Physsic het volgende:
Ik heb nog op geen enkel feest meegemaakt dat je naar buiten kon, maar dat waren vooral ook grotere feesten.
In de stad bij de kroegen kan dat inderdaad wel.
Trouwens, de vele lege envelopjes bij de de wc's doet vermoeden dat ze niet (allemaal) buiten snuiven.
Ik denk niet dat het gaat om het willen. Het gaat meer over wat logischer is dan heel vergezochte verhalen. En je kent die tent?quote:Op zondag 6 december 2015 14:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En jij heel graag niet, ben je een eigenaar van zo'n ballentent?
Bron?quote:Op zondag 6 december 2015 14:01 schreef probeer het volgende:
[..]
Is niet raar, maar mevrouw wil gewoon maar wat graag een slechterik de schuld kunnen geven. Dat is inmiddels belangrijker dan logisch denken.
Dan kun je alles als theorie aandragen......en daar gaat het commentaar dus over.quote:Op zondag 6 december 2015 14:08 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dan moet je eerst maar eens iets beter gaan lezen
dit staat er > het is niet ondenkbaar
Ik denk dat de wc voor dat soort dingen meestal een erg veilige plek is.quote:Op zondag 6 december 2015 14:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk snuiven ze niet allemaal buiten, maar soms is dat net zo makkelijk en een stuk verborgener dan in de wc.
Maar volgens mij is dit ook geen groot evenement als een Sensation? Gewoon een feestkroeg/clubje? En dan kun je -in mijn ervaring- meestal gewoon even naar buiten. Met stempel oid.
slechteriken bestaan niet ?quote:Op zondag 6 december 2015 14:01 schreef probeer het volgende:
[..]
Is niet raar, maar mevrouw wil gewoon maar wat graag een slechterik de schuld kunnen geven. Dat is inmiddels belangrijker dan logisch denken.
Ik heb het afgelopen zomer ook een keer ontzettend begaaid op een festival. Ook alleen drank. Op een gegeven moment merkte ik dat ik wel héél erg dronken was en ging ik maar even plassen en ergens een rustig plekje zoeken om bij te komen. Gevolg: zwart gat van 2 tot 5 uur en kwam bij mijn positieven op een paar kilometer afstand van het festival, compleet de verkeerde kant uitlopend. Alleen bier op (wel heel veel en heel snel gedronken) en ik ben bepaald geen onervaren drinker om het zo maar eens te zeggen.quote:Op zondag 6 december 2015 14:01 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik heb eens uren in een park k.o. gelegen door volgens mij alleen drank. Dat was wel een kwartier fietsen vanaf het centrum.
Zou goed kunnen hoor! Maar had het zelf nog niet vaak meegemaakt.quote:Op zondag 6 december 2015 14:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk snuiven ze niet allemaal buiten, maar soms is dat net zo makkelijk en een stuk verborgener dan in de wc.
Maar volgens mij is dit ook geen groot evenement als een Sensation? Gewoon een feestkroeg/clubje? En dan kun je -in mijn ervaring- meestal gewoon even naar buiten. Met stempel oid.
Vaak wel, of het is te druk, of de deuren sluiten niet goed. Of je gaat met iemand anders even een frisse neus halen.quote:Op zondag 6 december 2015 14:10 schreef Jaroon het volgende:
Ik denk dat de wc voor dat soort dingen meestal een erg veilige plek is.
Precies. Dat zwarte gat is uiteindelijk het meest schokkende. Vond ik.quote:Op zondag 6 december 2015 14:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen zomer ook een keer ontzettend begaaid op een festival. Ook alleen drank. Op een gegeven moment merkte ik dat ik wel héél erg dronken was en ging ik maar even plassen en ergens een rustig plekje zoeken om bij te komen. Gevolg: zwart gat van 2 tot 5 uur en kwam bij mijn positieven op een paar kilometer afstand van het festival, compleet de verkeerde kant uitlopend. Alleen bier op (wel heel veel en heel snel gedronken) en ik ben bepaald geen onervaren drinker om het zo maar eens te zeggen.
Moraal van het verhaal: je kan compleet van de wereld zijn en toch nog kilometers ver komen zonder dat je door hebt wat je aan het doen bent
Daarom zijn de posts en vragen nog niet fout.quote:Op zondag 6 december 2015 14:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik heb dat beertje nog geen inhoudelijke post zien plaatsen, alleen maar op de man af zien posten.
Kreeg ze dat appje op dat moment van nacht zelf?quote:Op zondag 6 december 2015 13:56 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
En al ze daar al raar en zoekend rondliep, lijkt het me heel sterk dat ze zelf & op eigen kracht helemaal naar de spoorwegovergang aan de Maartensdijksweg gelopen is.
Dat lijkt mij inderdaad zo'n beetje de feiten zoals bekend.quote:Op zondag 6 december 2015 14:31 schreef Fixers het volgende:
De feiten die ik zo heb gehoord:
- Dascha vertrekt om 02.00 uit die kroeg, naar verluid 'om te plassen'.
- Ze wordt om 05.45 door een trein geraakt op de overweg van de Maartensdijkse weg.
- Haar telefoon is nog niet gevonden.
- In de tijd dat ze is vermist reageerde ze niet op telefoontjes of appjes.
- Haar ID is een paar straten bij de kroeg vandaan gevonden.
- Onderzoek wijst uit dat ze alcohol en twee verschillende drugs in haar bloed had zitten.
Alle rest is volgens mij speculatie.
Benieuwd of ze sex gehad heeft in die tijd. Niet reageren op berichten omdat ze het niet meer kon, toen bij rails gezet en ervoor gesprongen...quote:Op zondag 6 december 2015 14:31 schreef Fixers het volgende:
- Ze wordt om 05.45 door een trein geraakt op de overweg van de Maartensdijkse weg.
- Onderzoek wijst uit dat ze alcohol en twee verschillende drugs in haar bloed had zitten.
aanvulling:quote:Op zondag 6 december 2015 14:31 schreef Fixers het volgende:
- Er zijn geen concrete aanwijzingen dat het wél een zelfmoord is: geen afscheidsbrief, voorafgaande psychische klachten, gedrag, of iets dergelijks.
Hoe weet je tegenwoordig dat een mobiele telefoon in gesprek is? deze gaan meestal direct naar de voicemail. Net als wanneer het toestel is uitgeschakeld. Een ingesprektoon heb ik met bellen naar mobiele nummers al jaren niet meer gehoord.quote:Op zondag 6 december 2015 14:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
aanvulling:
haar telefoon was soms in gesprek
ID is na 4 dagen gevonden
Doorslaggevend bewijs.quote:Op zondag 6 december 2015 15:11 schreef StaceySinger het volgende:
ff dit
Inge Brandt
@ingebrandt
@EstherHVNL vriendinnen van mijn dochter zeggen vorige x onwel te zijn geworden na een drankje,
aangeboden door barkeeper in Let's get down
https://twitter.com/ingebrandt/status/671340666929082369
Dan zal men daar vast aangifte van hebben gedaan. Dan heeft de politie een reden dat te onderzoeken.quote:
ja tuurlijk ik begin er niet voor niks overquote:Op zondag 6 december 2015 15:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
In ieder geval iets om door de politie uit te laten zoeken
En men heeft daar als groep toen aangifte van gedaan?quote:Op zondag 6 december 2015 15:20 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja tuurlijk ik begin er niet voor niks over
Als je iemand belt die de voicemail op zijn/haar toestel heeft uitgeschakeld, krijg je een provider stem die zegt dat het nummer in gesprek is. Dat krijg ik nog wekelijks bij vrienden/ familie die voicemail uit hebben staan en in gesprek zijn.quote:Op zondag 6 december 2015 14:39 schreef Fixers het volgende:
[..]
Hoe weet je tegenwoordig dat een mobiele telefoon in gesprek is? deze gaan meestal direct naar de voicemail. Net als wanneer het toestel is uitgeschakeld. Een ingesprektoon heb ik met bellen naar mobiele nummers al jaren niet meer gehoord.
Gewoon teveel gezopen en dan met een kutsmoes komen.quote:Op zondag 6 december 2015 15:11 schreef StaceySinger het volgende:
ff dit
Inge Brandt
@ingebrandt
@EstherHVNL vriendinnen van mijn dochter zeggen vorige x onwel te zijn geworden na een drankje,
aangeboden door barkeeper in Let's get down
https://twitter.com/ingebrandt/status/671340666929082369
Feest waar ze was, was gratis geloof ik. Dus stempel of bandje was niet nodig.quote:Op zondag 6 december 2015 14:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
2,50 meen ik me te herinneren van die banner.quote:Op zondag 6 december 2015 15:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Feest waar ze was, was gratis geloof ik. Dus stempel of bandje was niet nodig.
Oh ja, gezien. Denk niet dat een portier, als er nog controle was op dat tijdstip, nog moeilijk doet als je om 2 uur even naar buiten gaat.quote:Op zondag 6 december 2015 15:32 schreef probeer het volgende:
[..]
2,50 meen ik me te herinneren van die banner.
Natuurlijk is er controle. Zeker rond die tijd met jonge mensen.quote:Op zondag 6 december 2015 15:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Oh ja, gezien. Denk niet dat een portier, als er nog controle was op dat tijdstip, nog moeilijk doet als je om 2 uur even naar buiten gaat.
En die laat je best even buiten plassen en je 2 minuten later weer naar binnen.quote:Op zondag 6 december 2015 15:39 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Natuurlijk is er controle. Zeker rond die tijd met jonge mensen.
Ja.quote:Op zondag 6 december 2015 15:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En die laat je best even buiten plassen en je 2 minuten later weer naar binnen.
Niet dat het zoveel uitmaakt hoor , maar ik lees overal ( ook in media) dat ze om 5.45 uur geraakt werd door de trein.quote:Op zondag 6 december 2015 14:31 schreef Fixers het volgende:
- Er zijn geen concrete aanwijzingen dat het wél een zelfmoord is: geen afscheidsbrief, voorafgaande psychische klachten, gedrag, of iets dergelijks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |