Als ik een keer kaartje over heb gaan we heen. Een mooie vrijdagavondwedstrijd. Bier zuipen en dan de stad in. Dronken worden in een foute tent.quote:
Lijkt me mooi !! Ben wel een tijd Steward geweest bij Go ahead Ook wel gaaf maar kleine tribune en kon niet zuipenquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik een keer kaartje over heb gaan we heen. Een mooie vrijdagavondwedstrijd. Bier zuipen en dan de stad in. Dronken worden in een foute tent.
ZIj is zo lekker he !!quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:13 schreef Cassius het volgende:
Je moet ff het journaal kijken Geerd. Dionne Stax en zo.
Go Ahead is gay. PECquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lijkt me mooi !! Ben wel een tijd Steward geweest bij Go ahead Ook wel gaaf maar kleine tribune en kon niet zuipen
quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik lees elke dag hier uit
http://www.bol.com/nl/p/he-lullo/666869662/
quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb hem, hij valt tegen vind ik. Maar gewoon om te hebben wel leuk !!quote:
Ja, ik kan nu even niet opstaan hoor.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
En je moeder zo van goh Cas haal nog eens koffie !!
relaxed voor in bed ff stukkie. lekker ontspannen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb hem, hij valt tegen vind ik. Maar gewoon om te hebben wel leuk !!
http://www.bol.com/nl/p/j(...)10/1002004010912029/quote:
Dat vind ik goed!quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/tijdloos-ouderwets/1001004006426044/quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/j(...)10/1002004010912029/
Die heb ik ook, dacht dat wat je online zag op youtube etc maar een paar stukjes waren
helaas !!
Nu je het daar over hebt!!quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:24 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ja, ik kan nu even niet opstaan hoor.
Ik zou haar doen !!quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/tijdloos-ouderwets/1001004006426044/
[ afbeelding ]
Deze
zou welquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:39 schreef Geerd het volgende:
Jano komt zo hier die wadeert dit wel
[ afbeelding ]
Ros zeker?quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ben weg ik ga op de bank zitten (met een glaasje wijn natuurlijk).
Ga je niet meer fokken??quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ben weg ik ga op de bank zitten (met een glaasje wijn natuurlijk).
quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:45 schreef Murdera het volgende:
is roosje hier het middelpunt van de genotsknotjes?
Blijf van Roosje, want ik hak je paarsgepuntelans in stukjes...quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:45 schreef Murdera het volgende:
is roosje hier het middelpunt van de genotsknotjes?
zijn er pics van deze deerne?quote:
hihi. vlegelquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Blijf van Roosje, want ik hak je paarsgepuntelans in stukjes...
Totzo dan !!!quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Als ik m'n roes heb uitgeslapen.
Helaas niet !! Maar ik zou zo met haar trouwen Roosje !!!!!quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
zijn er pics van deze deerne?
[..]
hihi. vlegel
Ze is nog niet chick-confirmed?quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Helaas niet !! Maar ik zou zo met haar trouwen Roosje !!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:53 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck man ik probeer niet te fappen wie is dat!
tietformaat mag wel zo blijven hoor.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb ze liever wat dunner met kleinere tietjes en een geile kale kinderkut![]()
Maar deze chick is zeker niet lelijk.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb ze liever wat dunner met kleinere tietjes en een geile kale kinderkut![]()
Nou dan wil je mij niet zien want ik ben dikker, wat ik er de laatste jaren aangezopen en gevreten heb... En nu zit ik weer te zuipen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik zou je keihard doen Roosje @!!quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nou dan wil je mij niet zien want ik ben dikker, wat ik er de laatste jaren aangezopen en gevreten heb... En nu zit ik weer te zuipen.![]()
![]()
Mijn voornemen voor het nieuwe jaar is bij deze om wat af te vallen.
Zolang je maar gelukkig bent.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nou dan wil je mij niet zien want ik ben dikker, wat ik er de laatste jaren aangezopen en gevreten heb... En nu zit ik weer te zuipen.![]()
![]()
OUWE BALLEN DIE !!!!quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:02 schreef Monopoly het volgende:
http://zippy.gfycat.com/BruisedWiltedHammerheadbird.webm
Door sex val je ook af he?quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
![]()
As a sand of bags !!!quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:15 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan zou mijn leven wel compleet zijn !! Een eigen reeks !!!
Moira heeft een mooiere kutquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
foto van moiras hoofd in klein venstertje erboven, even fappen nu
Klopt. Toch ben ik de baas in huis dus stuur ik mijn ondergeschikte huisgenoot gaarne naar de kombuis om mij van voedsel en koud pils te voorzienquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:15 schreef Cassius het volgende:
[..]
Officieel nog geen vrouwtje toch?
Stiekem wil je gewoon over mijn hoofd klaarkomen, vuigaard.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
als ik er over fantaseer schakel ik altijd op het moment supreme over naar jouw rapeface
Gozert !!quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:31 schreef pinman het volgende:
Goedenavond mensen van het goede leven
Steenquote:
quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:36 schreef Cassius het volgende:
[..]
Nu nog een schaar en een vel papier en dan komen we ergens.
Hier, heb je een zakdoekquote:
Bedankt Simt, erg fijn ik snijd mijn polsen doorquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:38 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Hier, heb je een zakdoek
Ik heb er in gesnoten, gespoten, gekakpoept
Dat is de reden dat 'ie bruin is en nat voelt
1 tje maar voel je best aankomen ondanks aardige drankorgelquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:41 schreef renwan het volgende:
Geerd hoeveel Gladiator heb je al geklapt?
Doorgaan man, je kan het!quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
1 tje maar voel je best aankomen ondanks aardige drankorgel
quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je deze film al gezien??
De helaasheid der dingen?
quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je deze film al gezien??
De helaasheid der dingen?
Best chill. Techno vind ik wel iets voor op de achtergrond op feestjes. Gewoon chille muziek, niets overheersend.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:46 schreef pinman het volgende:
Dit is heel wat anders dan Spinal & Steen
Echte zieke film is A serbian Moviequote:Op zaterdag 5 december 2015 21:44 schreef Monopoly het volgende:
Voor een echte fucked up film kan ik Rampage aanraden en I Spit on Your Grave.
Ziek, heerlijk ziek.
Die is gaafquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Echte zieke film is A serbian Movie
Boh je zou er maar naast mogen liggen gewoon zo een zachte vrouwen lichaam,quote:
Sal o le 120 giornate di Sodomaquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Echte zieke film is A serbian Movie
Staat in de wacht moeten ze ook poep eten toch-´:quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sal o le 120 giornate di Sodoma
deze ff kijken
Niet zeuren, goede bron van vezels.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Staat in de wacht moeten ze ook poep eten toch-´:
Godver wat heb ik vaak gefapt op haarquote:
Ik op haarquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Godver wat heb ik vaak gefapt op haar
ik op die hoer die in de OP staatquote:
Wat dacht je van de Whekamp en moeders maar raar kijken waarom alles vastegeplakt zatquote:
Bekend probleemquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat dacht je van de Whekamp en moeders maar raar kijken waarom alles vastegeplakt zat![]()
![]()
120 days of sodom, naar het boek van Marquis de Sade.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Staat in de wacht moeten ze ook poep eten toch-´:
Mijn ouders vroegen ooit een keer waarom ik de wehkamp pers in bed wou lezen, betraptquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat dacht je van de Whekamp en moeders maar raar kijken waarom alles vastegeplakt zat![]()
![]()
Vroeger altijd die laatste bladzijdes vastgeplakt!quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Mijn ouders vroegen ooit een keer waarom ik de wehkamp pers in bed wou lezen, betrapt
quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Mijn ouders vroegen ooit een keer waarom ik de wehkamp pers in bed wou lezen, betrapt
Zo herkenbaar of vragen van goh douchen duurde ook wel lang he??quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:02 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Vroeger altijd die laatste bladzijdes vastgeplakt!
De mijne had het door want de wehkamp mocht niet mee naar boven en dat terwijl ik de enige was die 'm "las"quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
[..]
Zo herkenbaar of vragen van goh douchen duurde ook wel lang he??
Zouden moeder zo ontwetent zijn of gewoon extra doen om te pesten??
Misschien wel een goede vraag voor in OUD
Maar dan zou ik als ouder denken mooi!!! Een gezonde zooon!!! Laat hem leekrquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:07 schreef renwan het volgende:
[..]
De mijne had het door want de wehkamp mocht niet mee naar boven en dat terwijl ik de enige was die 'm "las"
Gelukkig nooit gehadquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
[..]
Zo herkenbaar of vragen van goh douchen duurde ook wel lang he??
Zouden moeder zo ontwetent zijn of gewoon extra doen om te pesten??
Misschien wel een goede vraag voor in OUD
'Plakkende pagina's bespreekbaar maken: ja of nee?'quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon vragen hoe dat tegenwoordig gaat in oud sc
quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:10 schreef Cassius het volgende:
[..]
'Plakkende pagina's bespreekbaar maken: ja of nee?'
Dat is een topic dat ik zeker met een bezoek zou vererenquote:
Nog nooit betraptquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:16 schreef Geerd het volgende:
De bom is los ben benieuwd naar de reacties![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:20 schreef Murdera het volgende:
De moeder van een ex van me haar puberende zoon
LOL als die steeds een schone sok gebruikt en daardoor het was programma in de war haalt snap ik het best.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:20 schreef Murdera het volgende:
De moeder van een ex van me had ooit gewoon een handdoek ofzo neergelegd op de kamer van haar puberende zoon, met de mededeling dat hij die maar beter kon gebruiken omdat ze anders weigerde zijn sokken nog te wassen![]()
Huh heb je er nou een in OUD geopend? Zie niksquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:16 schreef Geerd het volgende:
De bom is los ben benieuwd naar de reacties![]()
Nee in SC een vraag gesteldquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Huh heb je er nou een in OUD geopend? Zie niks
Bovendien goor als je je bedenkt dat je de cumsokken van je zoontje met de kleding van het hele gezin wast.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
LOL als die steeds een schone sok gebruikt en daardoor het was programma in de war haalt snap ik het best.
Is echt kut als de was niet compleet is
ohhh ik nog zoeken naar spelfouten enzo.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hij bedoelt het als in van jaja was gewoon je eigen moeder !!
Daar is niks goors aan man, je gaat het niet voor niks wassenquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bovendien goor als je je bedenkt dat je de cumsokken van je zoontje met de kleding van het hele gezin wast.![]()
[..]
ohhh ik nog zoeken naar spelfouten enzo.
Geerdgodquote:
Cum die door de hele wasmachine gaat.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daar is niks goors aan man, je gaat het niet voor niks wassen
Jij hebt nog nooit de was gedaan ofwel??quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Cum die door de hele wasmachine gaat.
Tuurlijk wel. Maar vind je het geen goor idee?quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit de was gedaan ofwel??
Jij kwam uit je moeders kut vind je dat geen goor idee??quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar vind je het geen goor idee?
neuh, dat valt wel mee.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij kwam uit je moeders kut vind je dat geen goor idee??
Ik denk als je na het boodschappen doen je vingers aflikt je indirect 25 meisjes gebeft hebt !!quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
neuh, dat valt wel mee.
Wel een raar idee.
Nu weet ik wat ik ga doen als ik de volgende keer boodschappen doequote:Op zaterdag 5 december 2015 22:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik denk als je na het boodschappen doen je vingers aflikt je indirect 25 meisjes gebeft hebt !!
quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik denk als je na het boodschappen doen je vingers aflikt je indirect 25 meisjes gebeft hebt !!
Hak je je piemol toch ook niet af?quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
elke keer dat je ergens naar de mannenwc gaat heb je de bacterien van 200 penissen aan je hand.
ik pis altijd in de vrouwenwc op de rand zodat ik met 200 vrouwen indirecte plasseks heb gehad. Daar kan ik me dan weer goed op aftrekken, en finishen op de deurknop.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:34 schreef renwan het volgende:
Als je dan naar een gemeenschappelijke wc gaat en je lul raakt de rand heb je dan ook indirect 100 vrouwen geneukt?
Gaf vandaag nog een pakje aan een meid waar ik vaker kom en toen raakte onze handen elkaar. Heb ik haar dan ook indirect gebeft?quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Alleen als je haar of je eigen hand daarna gelikt hadquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:36 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Gaf vandaag nog een pakje aan een meid waar ik vaker kom en toen raakte onze handen elkaar. Heb ik haar dan ook indirect gebeft?
Niet gedaanquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:37 schreef renwan het volgende:
[..]
Alleen als je haar of je eigen hand daarna gelikt had
quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:37 schreef renwan het volgende:
[..]
Alleen als je haar of je eigen hand daarna gelikt had
Ik DM haar adres wel, kan je haar kaart ook even scannen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:40 schreef Geerd het volgende:
Even serieus, vrouwen handen zijn wel ziek zacht af en toe raak je weleens een dames hand aan want ja zo een chipkaart is niet zo groot.
Tegenwoordig zit iedereen op zijn schermpje te kijken dus pakken ze soms gewoon een paar vingers van je.
Dan krijg ik al een stijve
Als ik vrouwen hun wisselgeld geef in de bar streel ik altijd een beetje hun handpalmquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:40 schreef Geerd het volgende:
Even serieus, vrouwen handen zijn wel ziek zacht af en toe raak je weleens een dames hand aan want ja zo een chipkaart is niet zo groot.
Tegenwoordig zit iedereen op zijn schermpje te kijken dus pakken ze soms gewoon een paar vingers van je.
Dan krijg ik al een stijve
Gewoon boterzachte huidjes hebben vrouwen,quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Als ik vrouwen hun wisselgeld geef in de bar streel ik altijd een beetje hun handpalm
Ik zou best weer zo'n warm vrouwenlichaam in bed willen hebben, gewoon tegenaan liggen kan ook fijn zijn.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon boterzachte huidjes hebben vrouwen,
pik in de kut kan fijn zijn zekersquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:44 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik zou best weer zo'n warm vrouwenlichaam in bed willen hebben, gewoon tegenaan liggen kan ook fijn zijn.
Ik ben een romanticus
Dat overtreft allesquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:45 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
pik in de kut kan fijn zijn zekers
Ja idd!! Ik doe wel stoer over baffen beffen kontneuqen sex maar gewoon een mooie dame waar je lekker tegen aan kunt liggen en burrgeliijk doen lijkt me superquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:44 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik zou best weer zo'n warm vrouwenlichaam in bed willen hebben, gewoon tegenaan liggen kan ook fijn zijn.
Ik ben een romanticus
Dat is vooral het eerste jaar leuk, daarna ga je d'r voornamelijk uitwonen en lief zijn als ze boos op je isquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja idd!! Ik doe wel stoer over baffen beffen kontneuqen sex maar gewoon een mooie dame waar je lekker tegen aan kunt liggen en burrgeliijk doen lijkt me super
Goedmaak sexquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat is vooral het eerste jaar leuk, daarna ga je d'r voornamelijk uitwonen en lief zijn als ze boos op je is
Is de beste inderdaad, alle frustratie eruit. Als ik mijn ex nog eens kan neuken gaat ze wat belevenquote:
Godverdomme SIMTERPLAAS nu moet ik huilen !!quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:01 schreef Simterklaas het volgende:
Schattige puppy's voor dit topic
[ afbeelding ]
Ik ben opgegroeid met Mechelse herdersquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Godverdomme SIMTERPLAAS nu moet ik huilen !!
Honten wtf !! Thuis altijd honden gehad zo gaaf!! Pa en ma hebben nu een border super gaaf!!
quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:04 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met Mechelse herders
Jij hebt dat beest in de kont geneukt en daarom je ex zeker>?quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:06 schreef renwan het volgende:
Een ex van me had er zo een![]()
[ afbeelding ]
Wajo nee, die hond is liefquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij hebt dat beest in de kont geneukt en daarom je ex zeker>?
Hoer sletquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:08 schreef renwan het volgende:
[..]
Wajo nee, die hond is lief![]()
Zij ging vreemd met m'n toenmalig beste vriend, topic staat nog ergens in KLB
Dat is echt kk man !!quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:08 schreef renwan het volgende:
[..]
Wajo nee, die hond is lief![]()
Zij ging vreemd met m'n toenmalig beste vriend, topic staat nog ergens in KLB
Weet ik sneeuw hoe was de goelas!!quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik ben kk bezopen geerd ik hou van je v
Godver man !! Lijkt me echt zo kut he !!quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:11 schreef renwan het volgende:
Voor de liefhebbers:
KLB / Wat een kutochtend!
Mijn laatste relatie eindigde ook opeens toen ze een collega van me leerde kennen, toen mij nog even aan het lijntje gehouden. Een maand later verteld dat het klaar was en 3 maanden daarna waren ze samenquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:14 schreef Geerd het volgende:
zijn zo denk ik, elke man wil neuken.
Heb je ooit een vrouw
Geen idee man, nooit met gezetenquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:16 schreef renwan het volgende:
[..]
Mijn laatste relatie eindigde ook opeens toen ze een collega van me leerde kennen, toen mij nog even aan het lijntje gehouden. Een maand later verteld dat het klaar was en 3 maanden daarna waren ze samen
Vrouwen, we kunnen niet met ze en ook niet zonder ze
Super lekker man fuck ik wil nu gewoon chiekies neuken met goulash in mijn pensquote:
Rustaaaaghquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:19 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Super lekker man fuck ik wil nu gewoon chiekies neuken met goulash in mijn pens
Ik moet weg uit dit topic anders ga ik weer fappen ik spreek je later lekkere jongen.quote:
Ed edd en Eddy !!!!!!!quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:36 schreef Simterklaas het volgende:
Tekening van een paar jaar geleden
[ afbeelding ]
Fuck man uberbaas geerd. Was jij maar koning hier.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:37 schreef Geerd het volgende:
Neukten de buren maar is een keer wat harder kan ik daar op rukken !!
Baaaaas!!quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:51 schreef Monopoly het volgende:
PITT BIER
Ik heb ze in de boom hangen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hele post over het maken van de glitters op de blikken
quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:51 schreef Monopoly het volgende:
PITT BIER
Ik heb ze in de boom hangen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hele post over het maken van de glitters op de blikken
Ik heb het eigenlijk nog nooit opquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:58 schreef Monopoly het volgende:
Elke dag Pitt, en je leven is immer feest
quote:Op zondag 6 december 2015 00:11 schreef Monopoly het volgende:
Mijn Geert Glas shirt hangt aan het droogrek. Heb net pic gemaakt incl Geerd briefje. Even online knallen. Moment
Hoe ben je daar aan gekomen???quote:Op zondag 6 december 2015 00:16 schreef Monopoly het volgende:
Morgen strijken en dan aandoen naar het sinterklaasfeest bij de schoonfamilie
Zo'n facebookpagina, Probleemwijken moet een tweede seizoen krijgen. Die verkochten ze een tijdje voor een tientje. Geen geldquote:
Kan je er nog 1 krijgen denk je ?quote:Op zondag 6 december 2015 00:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zo'n facebookpagina, Probleemwijken moet een tweede seizoen krijgen. Die verkochten ze een tijdje voor een tientje. Geen geld
XXL doe maar meteen 2 !!quote:Op zondag 6 december 2015 00:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zal ze mailen voor je. Welke maat?
Ik hoop dat ze nog hebben, ik hoor het vanzelf. Ik hou je op de hoogtequote:Op zondag 6 december 2015 00:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
XXL doe maar meteen 2 !!
Doe je reknummer maar als het lukt
Helaas kun je alleen abbo via sms kado doenquote:Op zondag 6 december 2015 00:24 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Heeft straks heel FOK! zo'n shirt. En gaat Danny alsnog failliet.
PLaatjes combo klopt niet want mijn broer lacht hier over die exotisch pijpen grapquote:Op zondag 6 december 2015 00:23 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een leven toch ook, die neuken gewoon ff een op de hoek van de straat en klaar.quote:
Komt door de appelmoes hequote:Op zondag 6 december 2015 00:31 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Die spruitjes van hem zien er eerder als kots uit.
Naar buiten gaan?quote:Op zondag 6 december 2015 00:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat een leven toch ook, die neuken gewoon ff een op de hoek van de straat en klaar.
Ik zou niet eens weten hoe dat moet man.
Gewoon in een achterstandsbuurt gaan wonen en n of ander crackhoertje aanschieten.quote:Op zondag 6 december 2015 00:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat een leven toch ook, die neuken gewoon ff een op de hoek van de straat en klaar.
Ik zou niet eens weten hoe dat moet man.
Echt he !!quote:Op zondag 6 december 2015 00:32 schreef Monopoly het volgende:
Bijna deel 3. Beste reeks van het weekend in weken tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |