Ik moet weg uit dit topic anders ga ik weer fappen ik spreek je later lekkere jongen.quote:
Ed edd en Eddy !!!!!!!quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:36 schreef Simterklaas het volgende:
Tekening van een paar jaar geleden
[ afbeelding ]
Fuck man uberbaas geerd. Was jij maar koning hier.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:37 schreef Geerd het volgende:
Neukten de buren maar is een keer wat harder kan ik daar op rukken !!
Baaaaas!!quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:51 schreef Monopoly het volgende:
PITT BIER
Ik heb ze in de boom hangen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hele post over het maken van de glitters op de blikken
quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:51 schreef Monopoly het volgende:
PITT BIER
Ik heb ze in de boom hangen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hele post over het maken van de glitters op de blikken
Ik heb het eigenlijk nog nooit opquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:58 schreef Monopoly het volgende:
Elke dag Pitt, en je leven is immer feest
quote:Op zondag 6 december 2015 00:11 schreef Monopoly het volgende:
Mijn Geert Glas shirt hangt aan het droogrek. Heb net pic gemaakt incl Geerd briefje. Even online knallen. Moment
Hoe ben je daar aan gekomen???quote:Op zondag 6 december 2015 00:16 schreef Monopoly het volgende:
Morgen strijken en dan aandoen naar het sinterklaasfeest bij de schoonfamilie
Zo'n facebookpagina, Probleemwijken moet een tweede seizoen krijgen. Die verkochten ze een tijdje voor een tientje. Geen geldquote:
Kan je er nog 1 krijgen denk je ?quote:Op zondag 6 december 2015 00:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zo'n facebookpagina, Probleemwijken moet een tweede seizoen krijgen. Die verkochten ze een tijdje voor een tientje. Geen geld
XXL doe maar meteen 2 !!quote:Op zondag 6 december 2015 00:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zal ze mailen voor je. Welke maat?
Ik hoop dat ze nog hebben, ik hoor het vanzelf. Ik hou je op de hoogtequote:Op zondag 6 december 2015 00:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
XXL doe maar meteen 2 !!
Doe je reknummer maar als het lukt
Helaas kun je alleen abbo via sms kado doenquote:Op zondag 6 december 2015 00:24 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Heeft straks heel FOK! zo'n shirt. En gaat Danny alsnog failliet.
PLaatjes combo klopt niet want mijn broer lacht hier over die exotisch pijpen grapquote:Op zondag 6 december 2015 00:23 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een leven toch ook, die neuken gewoon ff een op de hoek van de straat en klaar.quote:
Komt door de appelmoes hequote:Op zondag 6 december 2015 00:31 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Die spruitjes van hem zien er eerder als kots uit.
Naar buiten gaan?quote:Op zondag 6 december 2015 00:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat een leven toch ook, die neuken gewoon ff een op de hoek van de straat en klaar.
Ik zou niet eens weten hoe dat moet man.
Gewoon in een achterstandsbuurt gaan wonen en één of ander crackhoertje aanschieten.quote:Op zondag 6 december 2015 00:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat een leven toch ook, die neuken gewoon ff een op de hoek van de straat en klaar.
Ik zou niet eens weten hoe dat moet man.
Echt he !!quote:Op zondag 6 december 2015 00:32 schreef Monopoly het volgende:
Bijna deel 3. Beste reeks van het weekend in weken tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |