Goedmaak sexquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat is vooral het eerste jaar leuk, daarna ga je d'r voornamelijk uitwonen en lief zijn als ze boos op je is
Is de beste inderdaad, alle frustratie eruit. Als ik mijn ex nog eens kan neuken gaat ze wat belevenquote:
Godverdomme SIMTERPLAAS nu moet ik huilen !!quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:01 schreef Simterklaas het volgende:
Schattige puppy's voor dit topic
[ afbeelding ]
Ik ben opgegroeid met Mechelse herdersquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Godverdomme SIMTERPLAAS nu moet ik huilen !!
Honten wtf !! Thuis altijd honden gehad zo gaaf!! Pa en ma hebben nu een border super gaaf!!
quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:04 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met Mechelse herders
Jij hebt dat beest in de kont geneukt en daarom je ex zeker>?quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:06 schreef renwan het volgende:
Een ex van me had er zo een![]()
[ afbeelding ]
Wajo nee, die hond is liefquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij hebt dat beest in de kont geneukt en daarom je ex zeker>?
Hoer sletquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:08 schreef renwan het volgende:
[..]
Wajo nee, die hond is lief![]()
Zij ging vreemd met m'n toenmalig beste vriend, topic staat nog ergens in KLB
Dat is echt kk man !!quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:08 schreef renwan het volgende:
[..]
Wajo nee, die hond is lief![]()
Zij ging vreemd met m'n toenmalig beste vriend, topic staat nog ergens in KLB
Weet ik sneeuw hoe was de goelas!!quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik ben kk bezopen geerd ik hou van je v
Godver man !! Lijkt me echt zo kut he !!quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:11 schreef renwan het volgende:
Voor de liefhebbers:
KLB / Wat een kutochtend!
Mijn laatste relatie eindigde ook opeens toen ze een collega van me leerde kennen, toen mij nog even aan het lijntje gehouden. Een maand later verteld dat het klaar was en 3 maanden daarna waren ze samenquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:14 schreef Geerd het volgende:
zijn zo denk ik, elke man wil neuken.
Heb je ooit een vrouw
Geen idee man, nooit met gezetenquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:16 schreef renwan het volgende:
[..]
Mijn laatste relatie eindigde ook opeens toen ze een collega van me leerde kennen, toen mij nog even aan het lijntje gehouden. Een maand later verteld dat het klaar was en 3 maanden daarna waren ze samen
Vrouwen, we kunnen niet met ze en ook niet zonder ze
Super lekker man fuck ik wil nu gewoon chiekies neuken met goulash in mijn pensquote:
Rustaaaaghquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:19 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Super lekker man fuck ik wil nu gewoon chiekies neuken met goulash in mijn pens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |