Ik keek toevallig op mn telefoon en zag een whatsapp, zo ging het balletje rollenquote:
In de trant van "Hoi renwan, ik slaap vannacht bij je beste vriend, we doen het veilig"?quote:Op maandag 28 november 2011 08:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik keek toevallig op mn telefoon en zag een whatsapp, zo ging het balletje rollen
Dat zou er nog eens bij moeten komenquote:Op maandag 28 november 2011 08:41 schreef Pharkus het volgende:
[..]
In de trant van "Hoi renwan, ik slaap vannacht bij je beste vriend, we doen het veilig"?
Ze deden het niet eens veilig ?quote:Op maandag 28 november 2011 08:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat zou er nog eens bij moeten komen
De hoer!quote:
Ik kom alleen in actie als ik alle sappige details weet.quote:Op maandag 28 november 2011 08:43 schreef renwan het volgende:
Heeft iemand de knokploeg al klaarstaan?
Ik heb Jahr00n en Michielos al gebeld.quote:Op maandag 28 november 2011 08:43 schreef renwan het volgende:
Heeft iemand de knokploeg al klaarstaan?
Dan zit ik goed!quote:Op maandag 28 november 2011 08:44 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Ik heb Jahr00n en Michielos al gebeld.
Na bijna 5 jaar mocht de hint wel duidelijk zijn lijkt mequote:Op maandag 28 november 2011 08:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wist de dame in kwestie wel dat ze je vriendin was, TS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |