Ik keek toevallig op mn telefoon en zag een whatsapp, zo ging het balletje rollenquote:
In de trant van "Hoi renwan, ik slaap vannacht bij je beste vriend, we doen het veilig"?quote:Op maandag 28 november 2011 08:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik keek toevallig op mn telefoon en zag een whatsapp, zo ging het balletje rollen
Dat zou er nog eens bij moeten komenquote:Op maandag 28 november 2011 08:41 schreef Pharkus het volgende:
[..]
In de trant van "Hoi renwan, ik slaap vannacht bij je beste vriend, we doen het veilig"?
Ze deden het niet eens veilig ?quote:Op maandag 28 november 2011 08:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat zou er nog eens bij moeten komen
De hoer!quote:
Ik kom alleen in actie als ik alle sappige details weet.quote:Op maandag 28 november 2011 08:43 schreef renwan het volgende:
Heeft iemand de knokploeg al klaarstaan?
Ik heb Jahr00n en Michielos al gebeld.quote:Op maandag 28 november 2011 08:43 schreef renwan het volgende:
Heeft iemand de knokploeg al klaarstaan?
Dan zit ik goed!quote:Op maandag 28 november 2011 08:44 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Ik heb Jahr00n en Michielos al gebeld.
Na bijna 5 jaar mocht de hint wel duidelijk zijn lijkt mequote:Op maandag 28 november 2011 08:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wist de dame in kwestie wel dat ze je vriendin was, TS?
Zijn ex whatsappte mij, toen was de hint opeens heel snel duidelijkquote:Op maandag 28 november 2011 08:47 schreef JaimyLee het volgende:
Ik ben nou wel benieuwd wat ze whatsappte dan
Ze is toch niet stuk?quote:Op maandag 28 november 2011 08:47 schreef Heremeteit het volgende:
Gewoon rekening sturen naar die vriend van je. Een beetje andermans spullen gebruiken
Huur is niet gratis hoorquote:
En wat zei je vriendin toen je haar confronteerde?quote:Op maandag 28 november 2011 08:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Zijn ex whatsappte mij, toen was de hint opeens heel snel duidelijk
Ze was een koele bitch, geniet momentje was hetquote:Op maandag 28 november 2011 08:49 schreef Pharkus het volgende:
[..]
En wat zei je vriendin toen je haar confronteerde?
Grapje!!quote:Op maandag 28 november 2011 08:49 schreef Pharkus het volgende:
[..]
En wat zei je vriendin toen je haar confronteerde?
quote:Op maandag 28 november 2011 08:50 schreef renwan het volgende:
[..]
Ze was een koele bitch, geniet momentje was het
Zo van, goh, dat je er nu pas achterkomt?quote:Op maandag 28 november 2011 08:50 schreef renwan het volgende:
[..]
Ze was een koele bitch, geniet momentje was het
Elke maand een week bloeden noem ik toch wel behoorlijk kapot. Stel dat je auto elke maand een week olie zou lekkenquote:
Nee meer van, ja, maar nu vind ik hem leuker dus jammer joh!quote:Op maandag 28 november 2011 08:51 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zo van, goh, dat je er nu pas achterkomt?
Wat een kutwijf, en wat zegt die "vriend" van je?quote:Op maandag 28 november 2011 08:52 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee meer van, ja, maar nu vind ik hem leuker dus jammer joh!
Ditquote:Op maandag 28 november 2011 08:53 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Uit wraak hier (naakt)pics posten.
Cold, erg cold.quote:Op maandag 28 november 2011 08:52 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee meer van, ja, maar nu vind ik hem leuker dus jammer joh!
Die neemt niet opquote:Op maandag 28 november 2011 08:52 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Wat een kutwijf, en wat zegt die "vriend" van je?
Kansloze kankerhond is het, niet meer, eventueel minderquote:Op maandag 28 november 2011 08:53 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Cold, erg cold.
Maar die vriend van je is ook een slappe.
Kansloos, ik weet het maar zulke mensen heb je nou eenmaalquote:Op maandag 28 november 2011 08:55 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Wel je maat zijn vriendin neuken maar niet de ballen hebben om dan op te nemen.
Gewoon bewusteloos de hoek inmeppen en terwijl zij daar ligt zelf weer terug naar bed gaanquote:Op maandag 28 november 2011 08:52 schreef zarGon het volgende:
Wat is dit voor een halfzachte schoenzooltopic.
Waar is de woede? Ik wil TS ziedend zien. Kankerend, zodat wij mee kunnen kankeren. Zonder kan ook, maar dan wel meer details.
Een dag zonder verplichtingen, mooi. Eerst je ex-vriendin een tik geven met de platte hand (zo hard dat haar nek meedraait) en daarna je 'vriend' verblijden met een paar rake klappen.
En swaffelenquote:Op maandag 28 november 2011 08:55 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Gewoon bewusteloos de hoek inmeppen en terwijl zij daar ligt zelf weer terug naar bed gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |