Vroeger altijd die laatste bladzijdes vastgeplakt!quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Mijn ouders vroegen ooit een keer waarom ik de wehkamp persé in bed wou lezen, betrapt
quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Mijn ouders vroegen ooit een keer waarom ik de wehkamp persé in bed wou lezen, betrapt
Zo herkenbaar of vragen van goh douchen duurde ook wel lang he??quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:02 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Vroeger altijd die laatste bladzijdes vastgeplakt!
De mijne had het door want de wehkamp mocht niet mee naar boven en dat terwijl ik de enige was die 'm "las"quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
[..]
Zo herkenbaar of vragen van goh douchen duurde ook wel lang he??
Zouden moeder zo ontwetent zijn of gewoon extra doen om te pesten??
Misschien wel een goede vraag voor in OUD
Maar dan zou ik als ouder denken mooi!!! Een gezonde zooon!!! Laat hem leekrquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:07 schreef renwan het volgende:
[..]
De mijne had het door want de wehkamp mocht niet mee naar boven en dat terwijl ik de enige was die 'm "las"
Gelukkig nooit gehadquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
[..]
Zo herkenbaar of vragen van goh douchen duurde ook wel lang he??
Zouden moeder zo ontwetent zijn of gewoon extra doen om te pesten??
Misschien wel een goede vraag voor in OUD
'Plakkende pagina's bespreekbaar maken: ja of nee?'quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon vragen hoe dat tegenwoordig gaat in oud sc
quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:10 schreef Cassius het volgende:
[..]
'Plakkende pagina's bespreekbaar maken: ja of nee?'
Dat is een topic dat ik zeker met een bezoek zou vererenquote:
Nog nooit betraptquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:16 schreef Geerd het volgende:
De bom is los ben benieuwd naar de reacties![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:20 schreef Murdera het volgende:
De moeder van een ex van me haar puberende zoon
LOL als die steeds een schone sok gebruikt en daardoor het was programma in de war haalt snap ik het best.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:20 schreef Murdera het volgende:
De moeder van een ex van me had ooit gewoon een handdoek ofzo neergelegd op de kamer van haar puberende zoon, met de mededeling dat hij die maar beter kon gebruiken omdat ze anders weigerde zijn sokken nog te wassen![]()
Huh heb je er nou een in OUD geopend? Zie niksquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:16 schreef Geerd het volgende:
De bom is los ben benieuwd naar de reacties![]()
Nee in SC een vraag gesteldquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Huh heb je er nou een in OUD geopend? Zie niks
Bovendien goor als je je bedenkt dat je de cumsokken van je zoontje met de kleding van het hele gezin wast.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
LOL als die steeds een schone sok gebruikt en daardoor het was programma in de war haalt snap ik het best.
Is echt kut als de was niet compleet is
ohhh ik nog zoeken naar spelfouten enzo.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hij bedoelt het als in van jaja was gewoon je eigen moeder !!
Daar is niks goors aan man, je gaat het niet voor niks wassenquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bovendien goor als je je bedenkt dat je de cumsokken van je zoontje met de kleding van het hele gezin wast.![]()
[..]
ohhh ik nog zoeken naar spelfouten enzo.
Geerdgodquote:
Cum die door de hele wasmachine gaat.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daar is niks goors aan man, je gaat het niet voor niks wassen
Jij hebt nog nooit de was gedaan ofwel??quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Cum die door de hele wasmachine gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |