Tuurlijk wel. Maar vind je het geen goor idee?quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit de was gedaan ofwel??
Jij kwam uit je moeders kut vind je dat geen goor idee??quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar vind je het geen goor idee?
neuh, dat valt wel mee.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij kwam uit je moeders kut vind je dat geen goor idee??
Ik denk als je na het boodschappen doen je vingers aflikt je indirect 25 meisjes gebeft hebt !!quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
neuh, dat valt wel mee.
Wel een raar idee.
Nu weet ik wat ik ga doen als ik de volgende keer boodschappen doequote:Op zaterdag 5 december 2015 22:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik denk als je na het boodschappen doen je vingers aflikt je indirect 25 meisjes gebeft hebt !!
quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik denk als je na het boodschappen doen je vingers aflikt je indirect 25 meisjes gebeft hebt !!
Hak je je piemol toch ook niet af?quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
elke keer dat je ergens naar de mannenwc gaat heb je de bacterien van 200 penissen aan je hand.
ik pis altijd in de vrouwenwc op de rand zodat ik met 200 vrouwen indirecte plasseks heb gehad. Daar kan ik me dan weer goed op aftrekken, en finishen op de deurknop.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:34 schreef renwan het volgende:
Als je dan naar een gemeenschappelijke wc gaat en je lul raakt de rand heb je dan ook indirect 100 vrouwen geneukt?
Gaf vandaag nog een pakje aan een meid waar ik vaker kom en toen raakte onze handen elkaar. Heb ik haar dan ook indirect gebeft?quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Alleen als je haar of je eigen hand daarna gelikt hadquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:36 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Gaf vandaag nog een pakje aan een meid waar ik vaker kom en toen raakte onze handen elkaar. Heb ik haar dan ook indirect gebeft?
Niet gedaanquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:37 schreef renwan het volgende:
[..]
Alleen als je haar of je eigen hand daarna gelikt had
quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:37 schreef renwan het volgende:
[..]
Alleen als je haar of je eigen hand daarna gelikt had
Ik DM haar adres wel, kan je haar kaart ook even scannen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:40 schreef Geerd het volgende:
Even serieus, vrouwen handen zijn wel ziek zacht af en toe raak je weleens een dames hand aan want ja zo een chipkaart is niet zo groot.
Tegenwoordig zit iedereen op zijn schermpje te kijken dus pakken ze soms gewoon een paar vingers van je.
Dan krijg ik al een stijve
Als ik vrouwen hun wisselgeld geef in de bar streel ik altijd een beetje hun handpalmquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:40 schreef Geerd het volgende:
Even serieus, vrouwen handen zijn wel ziek zacht af en toe raak je weleens een dames hand aan want ja zo een chipkaart is niet zo groot.
Tegenwoordig zit iedereen op zijn schermpje te kijken dus pakken ze soms gewoon een paar vingers van je.
Dan krijg ik al een stijve
Gewoon boterzachte huidjes hebben vrouwen,quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Als ik vrouwen hun wisselgeld geef in de bar streel ik altijd een beetje hun handpalm
Ik zou best weer zo'n warm vrouwenlichaam in bed willen hebben, gewoon tegenaan liggen kan ook fijn zijn.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon boterzachte huidjes hebben vrouwen,
pik in de kut kan fijn zijn zekersquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:44 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik zou best weer zo'n warm vrouwenlichaam in bed willen hebben, gewoon tegenaan liggen kan ook fijn zijn.
Ik ben een romanticus
Dat overtreft allesquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:45 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
pik in de kut kan fijn zijn zekers
Ja idd!! Ik doe wel stoer over baffen beffen kontneuqen sex maar gewoon een mooie dame waar je lekker tegen aan kunt liggen en burrgeliijk doen lijkt me superquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:44 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik zou best weer zo'n warm vrouwenlichaam in bed willen hebben, gewoon tegenaan liggen kan ook fijn zijn.
Ik ben een romanticus
Dat is vooral het eerste jaar leuk, daarna ga je d'r voornamelijk uitwonen en lief zijn als ze boos op je isquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja idd!! Ik doe wel stoer over baffen beffen kontneuqen sex maar gewoon een mooie dame waar je lekker tegen aan kunt liggen en burrgeliijk doen lijkt me super
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |