Niemand anders probeert.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:24 schreef Der_Mann het volgende:
oh heb ik de kaap serieus nog gehaald
Ik heb door het slotje heen gepostquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:24 schreef Der_Mann het volgende:
oh heb ik de kaap serieus nog gehaald
gisterennacht nog op haar gefaptquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Niemand anders probeert.
Wel kattenmeisje in op
Oh, toch niet, het was 300e postquote:
Ik heb dan altijd de beleefdheid het tijdig weg te halen, die ongewassen vlerk daarentegen.quote:
Goedzo, pak hem maar eens aan.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb dan altijd de beleefdheid het tijdig weg te halen, die ongewassen vlerk daarentegen.
Met vollere dijen was ze sexier doequote:Op zaterdag 5 december 2015 15:24 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als ze dwerg was ook zekerquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:27 schreef McNulty het volgende:
[..]
Met vollere dijen was ze sexier doe
Jij gunt me een bebrild paard met stalpoten, ik neem niets meer van jou aan.quote:
Waar heb ik dat aan verdiend?quote:
Heb je daar pics van?quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:27 schreef McNulty het volgende:
[..]
Met vollere dijen was ze sexier doe
Misschien is ze wel heel lief, moet je maar niet zo oppervlakkig doen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij gunt me een bebrild paard met stalpoten, ik neem niets meer van jou aan.
Ik heb je toch weleens vaker gezegd, willow is de duivel - ze is immers niet voor niets rood, al probeert ze dat de maskeren - ze speelt ons tegen elkaar uit.quote:
Weet eigenlijk niet waarom.quote:
Jij bent meer duivels dan ik.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb je toch weleens vaker gezegd, willow is de duivel - ze is immers niet voor niets rood, al probeert ze dat de maskeren - ze speelt ons tegen elkaar uit.
Dan ben ik maar oppervlakkig, maar als dat Eva was geweest en ik Adam, wel, dan was de mensheid niet zo talrijk.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Misschien is ze wel heel lief, moet je maar niet zo oppervlakkig doen.
Echt een geval die we goed in de gaten moeten houdenquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb je toch weleens vaker gezegd, willow is de duivel - ze is immers niet voor niets rood, al probeert ze dat de maskeren - ze speelt ons tegen elkaar uit.
Pas op met zakken, daar bijt ze in.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Echt een geval die we goed in de gaten moeten houden
Volgens mij bijt ze eerder in een bockworstquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Pas op met zakken, daar bijt ze in.
Ik stel meer zoiets voor als je willow toch meeneemt op de pakjesboot naar Spanje;quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Volgens mij bijt ze eerder in een bockworst
te lui voorquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel hoor, zoek maar gifs of filmpjes op
Met dwangbuis in een isoleercel, je kan niet voorzichtig genoeg zijn.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik stel meer zoiets voor als je willow toch meeneemt op de pakjesboot naar Spanje;
[ afbeelding ]
Kan je het niet meer aan?quote:
Niet dat ze iets kunnen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nu zijn ze ook nog eens allebei mod
En om het erger te maken, remqo is nu ook blauw.quote:
Jawel. Maar jullie moeten niet janken als jullie huid straks gebruikt wordt om een tas van te makenquote:
Krokodillentranenquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jawel. Maar jullie moeten niet janken als jullie huid straks gebruikt wordt om een tas van te maken
Dat is toch de functie voor debieltjes. Jullie kunnen niet eens bannen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En om het erger te maken, remqo is nu ook blauw.
En zelfs dan zijn we nog steeds bij je. Sterker nog, je draagt ons bij je. Moehaha.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jawel. Maar jullie moeten niet janken als jullie huid straks gebruikt wordt om een tas van te maken
dat weer nietquote:
quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat is toch de functie voor debieltjes. Jullie kunnen niet eens bannen.
Kan ik mee levenquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En zelfs dan zijn we nog steeds bij je. Sterker nog, je draagt ons bij je. Moehaha.
[fylax] Frank en ik nemen je even mee naar achteren [/fylax]quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mortaxx is een mooie jongen, daar weet ik wel raad mee hoorquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
[fylax] Frank en ik nemen je even mee naar achteren [/fylax]
gekke tydequote:
mevrouw debrin bent u dit?quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mortaxx is een mooie jongen, daar weet ik wel raad mee hoor
jaquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben je bang dat je weer de beste radio show aller tijden gaat missen
ooooooooooquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Het was een zootje ongeregeld gisterenquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben je bang dat je weer de beste radio show aller tijden gaat missen
Fylax kon het niet in bedwang houdenquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het was een zootje ongeregeld gisteren
Was het maar zo'n feest mortie. Neuh, ik ben het en zal je alvast verklappen, ik kijk naar het mee naar achteren nemen,quote:
watskeburt?quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:47 schreef Toto69 het volgende:
Tyfus man, waarom krijg ik elke keer weer nieuwe shit over me heen als t eindelijk beter met me lijkt te gaan :
omdat zo is die leefquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:47 schreef Toto69 het volgende:
Tyfus man, waarom krijg ik elke keer weer nieuwe shit over me heen als t eindelijk beter met me lijkt te gaan :
Hoink Tardis Remqo Aberella en twee gasten van buiten onze KLBclick en natuurlijk Fylax in 1 show, gekke tyden shit was aan, helaas niet opgenomenquote:
Dat was het mooiste.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Fylax kon het niet in bedwang houden
ja wrijf het er maar in kutkonijnquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hoink Tardis Remqo Aberella en twee gasten van buiten onze KLBclick en natuurlijk Fylax in 1 show, gekke tyden shit was aan, helaas niet opgenomen
Oei, wat is er aan de hand?quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:47 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja wrijf het er maar in kutkonijn
quote:
tering, klote manquote:
Balen manquote:
Alleen maarquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
hebben jullie je weer misdragen?
Balen tootjequote:Op zaterdag 5 december 2015 15:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
javoelde wel dat er iets niet klopte de afgelopen weken maar dat het zo snel zou gaan..
Jaquote:
Werkte ik maar zo, dan hoefde ik niet als een mietje te janken nuquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:52 schreef deadprez het volgende:
ga vanavond gwn de stad in en smatjes hosselen toot
Dit ja. Genoeg vissen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:52 schreef deadprez het volgende:
ga vanavond gwn de stad in en smatjes hosselen toot
nee kan ik me goed voorstellen hoor.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:53 schreef Toto69 het volgende:
Werkte ik maar zo, dan hoefde ik niet als een mietje te janken nuhelaas gaf ik echt heel veel om haar
ze was ook echt lief, niks mis met haar, mja
tis zo zonde, mjaquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee kan ik me goed voorstellen hoor.
zouden er meer moeten doenquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:55 schreef BozeHaas het volgende:
zo'n chick ging een week voor mijn verjaardag terug naar haar eigen land
Arme ouders en arm ventje. Als je jullie ergens loslaat is het net of je de doos van Pandora opent.quote:
no no sir you keep 450 baht... I go .... you really really ugly.... i goquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:55 schreef BozeHaas het volgende:
zo'n chick ging een week voor mijn verjaardag terug naar haar eigen land en op mijn verjaardag maakte ze het uit![]()
![]()
klinkt best wel als een nelisstruggle
latersquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar luitjes, ik ga er vandoor. Tot vanavond
Veel plezier Frankquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
godverquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
no no sir you keep 450 baht... I go .... you really really ugly.... i go
quote:
grquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
zo ging het gelukkig nog net nietquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
no no sir you keep 450 baht... I go .... you really really ugly.... i go
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |