Dan ben ik maar oppervlakkig, maar als dat Eva was geweest en ik Adam, wel, dan was de mensheid niet zo talrijk.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Misschien is ze wel heel lief, moet je maar niet zo oppervlakkig doen.
Echt een geval die we goed in de gaten moeten houdenquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb je toch weleens vaker gezegd, willow is de duivel - ze is immers niet voor niets rood, al probeert ze dat de maskeren - ze speelt ons tegen elkaar uit.
Pas op met zakken, daar bijt ze in.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Echt een geval die we goed in de gaten moeten houden
Volgens mij bijt ze eerder in een bockworstquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Pas op met zakken, daar bijt ze in.
Ik stel meer zoiets voor als je willow toch meeneemt op de pakjesboot naar Spanje;quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Volgens mij bijt ze eerder in een bockworst
te lui voorquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel hoor, zoek maar gifs of filmpjes op
Met dwangbuis in een isoleercel, je kan niet voorzichtig genoeg zijn.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik stel meer zoiets voor als je willow toch meeneemt op de pakjesboot naar Spanje;
[ afbeelding ]
Kan je het niet meer aan?quote:
Niet dat ze iets kunnen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nu zijn ze ook nog eens allebei mod
En om het erger te maken, remqo is nu ook blauw.quote:
Jawel. Maar jullie moeten niet janken als jullie huid straks gebruikt wordt om een tas van te makenquote:
Krokodillentranenquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jawel. Maar jullie moeten niet janken als jullie huid straks gebruikt wordt om een tas van te maken
Dat is toch de functie voor debieltjes. Jullie kunnen niet eens bannen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En om het erger te maken, remqo is nu ook blauw.
En zelfs dan zijn we nog steeds bij je. Sterker nog, je draagt ons bij je. Moehaha.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jawel. Maar jullie moeten niet janken als jullie huid straks gebruikt wordt om een tas van te maken
dat weer nietquote:
quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat is toch de functie voor debieltjes. Jullie kunnen niet eens bannen.
Kan ik mee levenquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En zelfs dan zijn we nog steeds bij je. Sterker nog, je draagt ons bij je. Moehaha.
[fylax] Frank en ik nemen je even mee naar achteren [/fylax]quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat is toch de functie voor debieltjes. Jullie kunnen niet eens bannen.
Mortaxx is een mooie jongen, daar weet ik wel raad mee hoorquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
[fylax] Frank en ik nemen je even mee naar achteren [/fylax]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |