gekke tydequote:
mevrouw debrin bent u dit?quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mortaxx is een mooie jongen, daar weet ik wel raad mee hoor
jaquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben je bang dat je weer de beste radio show aller tijden gaat missen
ooooooooooquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat is toch de functie voor debieltjes. Jullie kunnen niet eens bannen.
Het was een zootje ongeregeld gisterenquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben je bang dat je weer de beste radio show aller tijden gaat missen
Fylax kon het niet in bedwang houdenquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het was een zootje ongeregeld gisteren
Was het maar zo'n feest mortie. Neuh, ik ben het en zal je alvast verklappen, ik kijk naar het mee naar achteren nemen,quote:
watskeburt?quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:47 schreef Toto69 het volgende:
Tyfus man, waarom krijg ik elke keer weer nieuwe shit over me heen als t eindelijk beter met me lijkt te gaan :
omdat zo is die leefquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:47 schreef Toto69 het volgende:
Tyfus man, waarom krijg ik elke keer weer nieuwe shit over me heen als t eindelijk beter met me lijkt te gaan :
Hoink Tardis Remqo Aberella en twee gasten van buiten onze KLBclick en natuurlijk Fylax in 1 show, gekke tyden shit was aan, helaas niet opgenomenquote:
Dat was het mooiste.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Fylax kon het niet in bedwang houden
ja wrijf het er maar in kutkonijnquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hoink Tardis Remqo Aberella en twee gasten van buiten onze KLBclick en natuurlijk Fylax in 1 show, gekke tyden shit was aan, helaas niet opgenomen
Oei, wat is er aan de hand?quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:47 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja wrijf het er maar in kutkonijn
quote:
tering, klote manquote:
Balen manquote:
Alleen maarquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
hebben jullie je weer misdragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |