Balen tootjequote:Op zaterdag 5 december 2015 15:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
javoelde wel dat er iets niet klopte de afgelopen weken maar dat het zo snel zou gaan..
Jaquote:
Werkte ik maar zo, dan hoefde ik niet als een mietje te janken nuquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:52 schreef deadprez het volgende:
ga vanavond gwn de stad in en smatjes hosselen toot
Dit ja. Genoeg vissen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:52 schreef deadprez het volgende:
ga vanavond gwn de stad in en smatjes hosselen toot
nee kan ik me goed voorstellen hoor.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:53 schreef Toto69 het volgende:
Werkte ik maar zo, dan hoefde ik niet als een mietje te janken nuhelaas gaf ik echt heel veel om haar
ze was ook echt lief, niks mis met haar, mja
tis zo zonde, mjaquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee kan ik me goed voorstellen hoor.
zouden er meer moeten doenquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:55 schreef BozeHaas het volgende:
zo'n chick ging een week voor mijn verjaardag terug naar haar eigen land
Arme ouders en arm ventje. Als je jullie ergens loslaat is het net of je de doos van Pandora opent.quote:
no no sir you keep 450 baht... I go .... you really really ugly.... i goquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:55 schreef BozeHaas het volgende:
zo'n chick ging een week voor mijn verjaardag terug naar haar eigen land en op mijn verjaardag maakte ze het uit![]()
![]()
klinkt best wel als een nelisstruggle
latersquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar luitjes, ik ga er vandoor. Tot vanavond
Veel plezier Frankquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
godverquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
no no sir you keep 450 baht... I go .... you really really ugly.... i go
quote:
grquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
zo ging het gelukkig nog net nietquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
no no sir you keep 450 baht... I go .... you really really ugly.... i go
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |