SwJquote:Op zaterdag 5 december 2015 14:27 schreef SuperwormJim het volgende:
Ah, weer een geforceerd kijk-mij--eens-in-zweden-wonen-topic van ts.
Klinkt een beetje als NL dit.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:39 schreef Frikandelbroodje het volgende:
In de media, en ook op FOK!, lees ik de laatste jaren alleen maar negatieve dingen over Zweden eigenlijk. Zoals dat het land kapot zou gaan aan overdreven politieke correctheid, doorgeslagen feminisme, immigratiepolitiek en multiculturalisme. Over die mooie vrouwen hoor ik niemand meer
Die paardenballetjes ook niet.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:28 schreef CafeRoker het volgende:
Maar die kasten zijn niet te versmaden.
Ah, weer een post van SuperwormJim waarin hij huilt over topics van mensen die in een ander land zitten.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:27 schreef SuperwormJim het volgende:
Ah, weer een geforceerd kijk-mij--eens-in-zweden-wonen-topic van ts.
Ondanks dat ik 't niet geheel oneens ben met je op je andere punten, vraag ik me bij 't gemarkeerde stuk 1 ding af: waar de fuck woon je? Waar ik met grote regelmaat ben is d'r geen afval te vinden. En ja, ik ga via de bospaden en kleine wegen, want snelwegen zijn overal.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:25 schreef gogosweden het volgende:
Goed met het milieu? HAH goede garp mang. Sure, we hebben veel waterkrachtcentrales enzo, maar rijd hier een random bospad op en elke 800meter zie je een hoop (ja een fucking hoop) met afval liggen. Tevens maakt men gewoon het autorijden duurder op bepaalde belangrijke wegen waardoor mensen liever een omweg rijden. Yaay, milieubesparend, right?
Is ook gewoon een kwestie van smaak, ik zie liever vrouwen uit het midden oosten bijvoorbeeld. Heb niks met dat Scandinavische mquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:34 schreef SeLang het volgende:
Die Zweedse vrouwen hype heb ik ook nooit begrepen. Over het algemeen vind ik ze nogal boers en horkerig.
Hij woont(/de) in Kiruna, dat is wel zo'n beetje de baggerplek van Zweden waar iedereen in de mijnen werkt.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:31 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Ondanks dat ik 't niet geheel oneens ben met je op je andere punten, vraag ik me bij 't gemarkeerde stuk 1 ding af: waar de fuck woon je? Waar ik met grote regelmaat ben is d'r geen afval te vinden. En ja, ik ga via de bospaden en kleine wegen, want snelwegen zijn overal.
Daar gaat het ook nog over, die smerige immigranten kunnen namelijk niet van de prachtige Zweedse deernen afblijven, waardoor de verkrachtingsstatistieken zijn geëxplodeerd.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:39 schreef Frikandelbroodje het volgende:
In de media, en ook op FOK!, lees ik de laatste jaren alleen maar negatieve dingen over Zweden eigenlijk. Zoals dat het land kapot zou gaan aan overdreven politieke correctheid, doorgeslagen feminisme, immigratiepolitiek en multiculturalisme. Over die mooie vrouwen hoor ik niemand meer
Dit idd. 5 jaar geleden was de berichtgeving over Zweden veel positiever.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:39 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Epidemie van verkrachtingen.. Jij gelooft zeker ook dat 1 op de 4 Zweedse vrouwen wel eens is verkracht?quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:20 schreef Sapstengel het volgende:
Alleen dat hele liberale milieu, het doorgeslagen feminisme en epidemie van verkrachtingen (voornamelijk door "nieuwe Zweden") is voor mij reden om nooit in Zweden te gaan wonen.
Je bent een prima kerel, Mahl. Alleen een ding: niet iedereen kotst op Zweden. Het is een FOK!hype maar dat beslaat maar een heel klein deel van the interwebz.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:19 schreef MAHL het volgende:
Hype? Iedereen kotst juist op Zweden, die rare regering die als eerste daad Palestina erkende, doorgeslagen politieke correctheid, de multiculturele prachtwijken in StockholmBinnenkort Sharia 4 Sweden
Dat ze zo achterlijk met statistieken omgaan is ook niet positief.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Epidemie van verkrachtingen.. Jij gelooft zeker ook dat 1 op de 4 Zweedse vrouwen wel eens is verkracht?
Kijk voor grap eens in het nieuws. Of kijk je alleen naar bronnen die in je linkse straatje passen en is de rest onbetrouwbaar.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Epidemie van verkrachtingen.. Jij gelooft zeker ook dat 1 op de 4 Zweedse vrouwen wel eens is verkracht?
En geloof jij dat 1 op de 4 zweedse vrouwen wel eens is verkracht? Of zou het toch kunnen liggen aanquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kijk voor grap eens in het nieuws. Of kijk je alleen naar bronnen die in je linkse straatje passen en is de rest onbetrouwbaar.
Lekker blijven roeptoeteren over linkse straatjes en dergelijke. Grote knul.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kijk voor grap eens in het nieuws. Of kijk je alleen naar bronnen die in je linkse straatje passen en is de rest onbetrouwbaar.
Ik ben niet bepaald links. Maar ik ben gelukkig niet zo dom om daadwerkelijk de statistiek te nemen zoals hij is.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Of ben jij echt zo enorm links?
Niet meer of minder dan ergens anders. Cijfers voor de buhne.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:07 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zeg nergens dat ik die 1 op de 4 geloof. Ik zeg alleen dat er veel verkrachtingen zijn door onder andere allochtonen, het werkelijke aantal zal wel een stuk lager liggen dan 25% van de vrouwen ja. Desondanks blijft het een probleem.
De neuk?quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:50 schreef Zith het volgende:
[..]
Hij woont(/de) in Kiruna, dat is wel zo'n beetje de baggerplek van Zweden waar iedereen in de mijnen werkt.
[ afbeelding ]
Antiklacht: Kiruna zit wel in Zweeds Lapland en binnen 5 minuten rijden zit je hier: https://www.google.co.uk/(...).25&biw=1536&bih=777
Als de dijken doorbreken en Zuid-Frankrijk de naam van een woestijn is migreren we toch allemaal wel die kant op.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:08 schreef danos het volgende:
Ts is door Zweedse Buza erop uitgestuurd om de asielzoekers in Nederland te ontmoedigen hun geluk in Zweden te gaan zoeken.
0% zweedquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:26 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Het enige goeie uit Zweden.
Nabij de Fjorden, nabij Sarek. Niets mis mee.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:58 schreef znarch het volgende:
[..]
De neuk?
Verhuis je naar Zweden ga je in Kiruna wonen of all places
Volgens zijn paspoort is hij 100% Zweed.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:24 schreef AlexanderPechtiet het volgende:
[..]
0% zweed. zweden is kut.
Denemarken is het kutte van Nederland gemixed met het kutte van het Scandinavisch schiereiland. Nee bedankt.quote:
Alle landen zijn kutquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Denemarken is het kutte van Nederland gemixed met het kutte van het Scandinavisch schiereiland. Nee bedankt.
Je bent zelf een kut.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Alle landen zijn kut
De hele wereld is kut
Ik ben tenminste een lekker kutje.quote:
An sich niet, maar daar gaan wonen en dan doen alsof het representatief is voor de rest van Zweden is wel een beetje absurd.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Nabij de Fjorden, nabij Sarek. Niets mis mee.
Hij sprak dan ook vast niet vanuit enkel z'n Kiruna-ervaringen. Ik heb in in alle drie de landsdelen van Zweden gewoond en met een paar van zijn beweringen kan ik het beste vinden.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:44 schreef znarch het volgende:
[..]
An sich niet, maar daar gaan wonen en dan doen alsof het representatief is voor de rest van Zweden is wel een beetje absurd.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:26 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Het enige goeie uit Zweden.
Zlatanquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:02 schreef Le_Professeur het volgende:
Jullie hebben Zlatan Ibrahimovic, dat is de reden dat Zweden een bazenland is.
[ afbeelding ]
Wat een baas.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:02 schreef Le_Professeur het volgende:
Jullie hebben Zlatan Ibrahimovic, dat is de reden dat Zweden een bazenland is.
[ afbeelding ]
Uiteraard ben ik wel eens in Zweden geweest (het is nu ook weer niet de andere kant van de wereld) en voor op vakantie is het inderdaad een prima land, en stockholm is een leuke stad.quote:Op zondag 6 december 2015 13:05 schreef ThePartyPooper het volgende:
Hoeveel van jullie zijn ooit in Zweden geweest?
Mooi land met prachtige wegen door heuvels en bossen met weinig verkeer waar je lekker doorheen kunt rijden. Ik wil best flink betalen voor allerlei dingen, dat is het geld wel waard.
Als ik een vluchteling was zonder familie of eigendommen en ik moest kiezen tussen Nederland en Zweden dan wist ik het wel.
Moa, ik moet toch bekennen dat van alle landen waar ik ooit ben geweest, en dat zijn er toch aardig wat, ik mij in Zweden bij uitstek altijd het minst veilig heb gevoeld wat seksuele intimidatie betreft. Ze staan je daar op klaarlichte dag letterlijk visueel uit te kleden, en niet echt zuinig ook.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet meer of minder dan ergens anders. Cijfers voor de buhne.
Rissne zeker? Dat is bij Stockholm, kutirakezen zijn daar de Zweedse kutmarokkanen.quote:Op zondag 6 december 2015 13:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Moa, ik moet toch bekennen dat van alle landen waar ik ooit ben geweest, en dat zijn er toch aardig wat, ik mij in Zweden bij uitstek altijd het minst veilig heb gevoeld wat seksuele intimidatie betreft. Ze staan je daar op klaarlichte dag letterlijk visueel uit te kleden, en niet echt zuinig ook.
Hier zijn mannen nog een beetje subtiel als ze naar je kijken, daar staren ze je recht in je ogen aan met een Jaffar blik en als het even kan likken ze hun lippen er nog bij af. Versta gelukkig amper Zweeds verder, maar het zal vast geen vriendelijk groeten zijn geweest wat er naar me gesproken werd.
Het verbaast mij echt niet als het daar werkelijk hoger ligt, de (import) mannen zijn het heel smerig daar.
Dat inderdaad, volgens mij is Noorwegen het nieuwe Zweden.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:39 schreef Frikandelbroodje het volgende:
I aprove!quote:
Niet mee eens gelukkig, ik vind het juist andersom, het goede van Nederland en het goede van het Scandinavisch schiereiland.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Denemarken is het kutte van Nederland gemixed met het kutte van het Scandinavisch schiereiland. Nee bedankt.
Noorwegen is echt achterlijk duur ja. Ik heb wel verhalen gehoord van mensen die aan de grens woonden en dan in Noorwegen werkten en in Zweden woonden, ofzo. Dat was dan voordeliger ofzoquote:Op zondag 6 december 2015 15:01 schreef sirdanilot het volgende:
Ben in Noorwegen, Zweden en Denemarken geweest in één vakantie, en het kutste vond ik wel noorwegen omdat daar alles nog vé''eél en veel duurder is dan in de andere twee landen. In Zweden vonden we nog ergens een eettentje met een vegetarisch buffet (kwam goed uit want degene met wie ik was is vegetarisch) voor een heel schappelijke prijs, in Noorwegen is het gewoon onmogelijk om betaalbaar ergens te eten.
Denemarken weet ik eigenlijk niet zo veel meer van , maar die wijk in kopenhagen waar allemaal blowende hippies zitten is wel geinig (christiania geloof ik).
Tja, met een gemiddeld Nederlandse inkomen heb je ook niet snel wat te zoeken in Noorwegen of Zwitserland. Niet zonder een tijdlang geld opzij te hebben gezet. Het minimumloon in Zwitserland is alleen al ¤ 14 per uur. Dan hebben we het over serveersters en vakkenvullers. Niks speciaals. Het is niet voor niks dat veel Zwitsers naar Duitsland rijden om boodschappen te doen. Het is spotgoedkoop in vergelijking met de prijzen die zij als normaal beschouwen en dat in combinatie met de sterke Zwitserse munt.quote:Op zondag 6 december 2015 15:01 schreef sirdanilot het volgende:
Ben in Noorwegen, Zweden en Denemarken geweest in één vakantie, en het kutste vond ik wel noorwegen omdat daar alles nog vé''eél en veel duurder is dan in de andere twee landen. In Zweden vonden we nog ergens een eettentje met een vegetarisch buffet (kwam goed uit want degene met wie ik was is vegetarisch) voor een heel schappelijke prijs, in Noorwegen is het gewoon onmogelijk om betaalbaar ergens te eten.
Denemarken weet ik eigenlijk niet zo veel meer van , maar die wijk in kopenhagen waar allemaal blowende hippies zitten is wel geinig (christiania geloof ik).
Ik denk niet dat dat er iets mee te maken heeft, meer met het feit dat in Zweden anders wordt geteld met verkrachtingen, eigenlijk wordt het in ieder and anders gerekend en daarom kan je verkrachtingscijfers dus ook niet met andere landen gaan vergelijken maar is het alleen bruikbaar voor intern gebruik.quote:Op zondag 6 december 2015 18:50 schreef Charleville het volgende:
Het is wel opvallend, Zweden is een van de weinige landen in de EU die prostitutie verbied, en heeft gelijk ook een van de hoogste verkrachtingscijfers.
En laten we eerlijk wezen, in Nederland hebben we ook een heel groot percentage allochtonen, en hier is die verkrachtingsgolf niet aanwezig, ik denk dat het te maken heeft met het beleid, als ik als autist niet kan neuken, omdat de overheid prostitutie verbied, misschien krijg ik dan ook ooit wel eens zo'n rare fantasie door m'n geen-seks frustraties
Oh op die manier.quote:Op zondag 6 december 2015 19:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat er iets mee te maken heeft, meer met het feit dat in Zweden anders wordt geteld met verkrachtingen, eigenlijk wordt het in ieder and anders gerekend en daarom kan je verkrachtingscijfers dus ook niet met andere landen gaan vergelijken maar is het alleen bruikbaar voor intern gebruik.
In Zweden wordt iedere verkrachting apart gerekend, terwijl in bijvoorbeeld Nederland wanneer het een slachtoffer betreft wordt het al een wordt gerekend.
Bijvoorbeeld in Zweden verkracht een man zijn vrouw iedere dag dan is dat 365 verkrachtingen, in Nederland is dat 1 verkrachting.
Wordt in Zweden een vrouw door 5 mannen achter elkaar verkracht dan zijn dat 5 verkrachtingen, in Nederland is dat ook 1 verkrachting.
En zo zijn er nog wat andere regels en dingen die er voor zorgen dat het verkrachtingsaantal zo hoog is in Zweden ivg met andere landen.
Niet zwaarder geloof ik maar wel dat je sneller wordt veroordeeld voor bv verkrachting,quote:Op zondag 6 december 2015 19:46 schreef Charleville het volgende:
[..]
Oh op die manier.
Zijn de straffen dan ook zwaarder als hier?
IJsland is prachtig inderdaad, ik ben er een paar keer geweest (mijn man is IJslands) en is er geweldig, de mensen zijn er ook heel vriendelijk en de dames zijn er gek op buitenlandse mannen.quote:Op zondag 6 december 2015 19:58 schreef George_Zina het volgende:
Na het zien van dit filmpje heb ik besloten om ook een keer een roadtrip te doen in IJsland. Nog geen datum geprikt. Koaloleeg met 350.000 inwoners (minder dan Den Haag) op een oppervlakte van 2,5 keer Nederland.
Het lijkt mij inderdaad prachtig. Ook even het dichtbevolkte NL ontvluchten. Het woord file staat niet in hun woordenboek.quote:Op zondag 6 december 2015 20:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
IJsland is prachtig inderdaad, ik ben er een paar keer geweest (mijn man is IJslands) en is er geweldig, de mensen zijn er ook heel vriendelijk en de dames zijn er gek op buitenlandse mannen.
Nee, maar treinen bv ook niet, er zijn geen treinen in IJslandquote:Op zondag 6 december 2015 20:03 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Het lijkt mij inderdaad prachtig. Ook even het dichtbevolkte NL ontvluchten. Het woord file staat niet in hun woordenboek.
Hmm, met zo weinig inwoners hoeft dat ook niet per sé. Ze hebben een grote ringweg die alle stadjes en dorpjes met elkaar verbindt. Voldoende op een bevolking van 300.000 man.quote:Op zondag 6 december 2015 20:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, maar treinen bv ook niet, er zijn geen treinen in IJsland
Waarom IJsland. Genoeg vrouwen in NL.quote:Op zondag 6 december 2015 20:05 schreef Charleville het volgende:
Als je met elke vrouw seks kan hebben dan ga ik ook naar IJsland, het is alleen erg duur..
Lukt het scoren jouw wel eens? Ik ga al uit vanaf m'n 16'e tot nu 25.. En het is mij geen enkele keer gelukt in NLquote:Op zondag 6 december 2015 20:12 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Waarom IJsland. Genoeg vrouwen in NL.
Ik heb niet zo veel met uitgaan. Als je het hebt over de daad met Nederlandse vrouwen. Nee, dat is mij nooit overkomen. Wel met andere nationaliteiten.quote:Op zondag 6 december 2015 20:12 schreef Charleville het volgende:
[..]
Lukt het scoren jouw wel eens? Ik ga al uit vanaf m'n 16'e tot nu 25.. En het is mij geen enkele keer gelukt in NL
Welke bevolkingsgroep(en) in Nederland zijn qua seksualiteit het makkelijkst?quote:Op zondag 6 december 2015 20:15 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel met uitgaan. Als je het hebt over de daad met Nederlandse vrouwen. Nee, dat is mij nooit overkomen. Wel met andere nationaliteiten.
We veranderen wel van onderwerp. Het best open je een topic in sex.quote:Op zondag 6 december 2015 20:26 schreef Charleville het volgende:
[..]
Welke bevolkingsgroep(en) in Nederland zijn qua seksualiteit het makkelijkst?ik woon nabij Rotterdam genoeg nationaliteiten, dus dan ga ik op die groep meer m'n pijlen richten thanks bro
shitmanquote:Op zondag 6 december 2015 20:12 schreef Charleville het volgende:
[..]
Lukt het scoren jouw wel eens? Ik ga al uit vanaf m'n 16'e tot nu 25.. En het is mij geen enkele keer gelukt in NL
Misschien je "target" aanpassen?quote:Op zondag 6 december 2015 20:12 schreef Charleville het volgende:
[..]
Genoegen nemen met zo'n zeekoe.quote:Op maandag 7 december 2015 16:02 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Misschien je "target" aanpassen?
Dus niet:
[ afbeelding ]
Maar zoiets:
[ afbeelding ]
Als je zelf geen Brad Pitt bent moet je ook niet verwachten om met een vrouw als Angelina Jolie thuis te komen, het leven is geen film.quote:Op maandag 7 december 2015 16:05 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Genoegen nemen met zo'n zeekoe.
Als ze het huishouden doet en je eten klaarmaakt..quote:Op maandag 7 december 2015 16:05 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Genoegen nemen met zo'n zeekoe.
Zolang ik dat niet hoef te doen kook ik voor mijzelf en ruim ik mijn eigen zooi wel op. Dat is het me wel waard.quote:Op maandag 7 december 2015 16:59 schreef D.D.W. het volgende:
Als ze het huishouden doet en je eten klaarmaakt..
Die tweede is net de dikke van de plusquote:Op maandag 7 december 2015 16:02 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dus niet:
[ afbeelding ]
Maar zoiets:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 december 2015 22:03 schreef gogosweden het volgende:
kijk, ik bal natuurlijk wel lekkere zweedse dames daar niet van
Pretenderen dat je de onderste niet zou doenquote:Op maandag 7 december 2015 16:02 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dus niet:
[ afbeelding ]
Maar zoiets:
[ afbeelding ]
Nou, als het je niet bevalt dan rot je toch lekker op naar je eigen land?!quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:25 schreef gogosweden het volgende:
Welkom in het jaar 2015 waar volgens de hele wereld Zweden de 7e hemel is.
Ik zal even snel samenvatten wat er allemaal over ons gezegd word in de media:
• Een werkdag van 6 in plaats van 8uur is ingevoerd
• Alle dames zijn hier om op te kwijlen en willen natuurlijk allemaal keihard je piemel zuigen
• Zweden is zo goed met het milieu
• Gratis naar het ziekenhuis
• Gratis naar school
etc etc etc
Die werkdag van 6 uur is een fucking hoax, er is 1 werkgever in een of ander gehucht in het noorden die dat ingevoerd heeft als test, boe fucking hoe, de rest werkt dagen van 8 tot soms wel 14 uur.
Over die dames dan: die zweedse chicks zijn echt niet zoals ze zich in de media voordoen. Sure, er zitten een aantal goede lekkere dames tussen, maar het is echt niet alsof elke chick hier om op te kwijlen is. Er zitten hier ook tig tokkies, uitkeringstrekkers en gewoon middelmatige fucking zweden die er niet uit zien. Ik zie dagelijks genoeg fuckfaces om jarenlang nachtmerries te vullen.
Goed met het milieu? HAH goede garp mang. Sure, we hebben veel waterkrachtcentrales enzo, maar rijd hier een random bospad op en elke 800meter zie je een hoop (ja een fucking hoop) met afval liggen. Tevens maakt men gewoon het autorijden duurder op bepaalde belangrijke wegen waardoor mensen liever een omweg rijden. Yaay, milieubesparend, right?
Gratis naar het ziekenhuis is wel tof, tot er echt iets mis is. Als er al een afspraak te maken is kom je binnen (al is het met een gebroken poot) en zeggen ze "ik weet niet wat er aan de hand is, als je nog symptomen hebt over 2 weken kom dan maar weer terug" yay, gezellig toch? Oh, en we hebben een wachtlijst voor operaties die 140 000 mensen lang is. Yay for socialist Sweden amiright?
Gratis naar school? hihi, daar had je me bijna bij de neus man. Een gemiddelde Zweed heeft als hij klaar is met een universitaire opleiding een studieschuld van een 450 000SEK (pakweg 50 000 euro). Leuk man, dat Zweden.
Tevens moet je hier al die sociale "regels" volgen zodat je politisch correct bent, want anders ben je een [insert wat past] nazi/non-feminist/rasist etc etc.
Waar we wel goed in zijn is reclame, de hele wereld geilt op dit kleine land
klacht duidelijk.
Je bent het stuk over ghettos vergetenquote:Op zaterdag 5 december 2015 14:25 schreef gogosweden het volgende:
Welkom in het jaar 2015 waar volgens de hele wereld Zweden de 7e hemel is.
Ik zal even snel samenvatten wat er allemaal over ons gezegd word in de media:
• Een werkdag van 6 in plaats van 8uur is ingevoerd
• Alle dames zijn hier om op te kwijlen en willen natuurlijk allemaal keihard je piemel zuigen
• Zweden is zo goed met het milieu
• Gratis naar het ziekenhuis
• Gratis naar school
etc etc etc
Die werkdag van 6 uur is een fucking hoax, er is 1 werkgever in een of ander gehucht in het noorden die dat ingevoerd heeft als test, boe fucking hoe, de rest werkt dagen van 8 tot soms wel 14 uur.
Over die dames dan: die zweedse chicks zijn echt niet zoals ze zich in de media voordoen. Sure, er zitten een aantal goede lekkere dames tussen, maar het is echt niet alsof elke chick hier om op te kwijlen is. Er zitten hier ook tig tokkies, uitkeringstrekkers en gewoon middelmatige fucking zweden die er niet uit zien. Ik zie dagelijks genoeg fuckfaces om jarenlang nachtmerries te vullen.
Gratis naar het ziekenhuis is wel tof, tot er echt iets mis is. Als er al een afspraak te maken is kom je binnen (al is het met een gebroken poot) en zeggen ze "ik weet niet wat er aan de hand is, als je nog symptomen hebt over 2 weken kom dan maar weer terug" yay, gezellig toch? Oh, en we hebben een wachtlijst voor operaties die 140 000 mensen lang is. Yay for socialist Sweden amiright?
Gratis naar school? hihi, daar had je me bijna bij de neus man. Een gemiddelde Zweed heeft als hij klaar is met een universitaire opleiding een studieschuld van een 450 000SEK (pakweg 50 000 euro). Leuk man, dat Zweden.
Tevens moet je hier al die sociale "regels" volgen zodat je politisch correct bent, want anders ben je een [insert wat past] nazi/non-feminist/rasist etc etc.
Waar we wel goed in zijn is reclame, de hele wereld geilt op dit kleine land
klacht duidelijk.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:07 schreef Chai het volgende:
NWS / Zweedse bond wil winnen en verliezen afschaffen omdat dat kwetsend is
ja echt een hype
shiiitquote:Op dinsdag 8 december 2015 17:07 schreef Chai het volgende:
ja echt een hype
Moet wel een fantastisch land zijn als ze zich alleen om zulke dingen druk hoeven te makenquote:Op dinsdag 8 december 2015 17:07 schreef Chai het volgende:
ja echt een hype
Klopt, staat dan ook hoog op de lijst van landen waar ik wel wil wonen!quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:20 schreef Seam het volgende:
Nee hoor, de meeste mensen beginnen wel door te krijgen hoe smerig PC dat land is.
Er is een groot verschil tussen PC en beschaafd, als je dat niet snapt is het al te laat.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Klopt, staat dan ook hoog op de lijst van land waar ik wel wil wonen!
Lijkt me echt heerlijk, rust, ruimte, adembenemende natuur en als je dan je onder de mensen begeeft gewoon vriendelijke en nette mensen die niet over elkaar heen bieden wie het domste en grofste kunnen zeggen.
Maar ik blijf wel weg uit de mindere buurten in de steden, de steden zijn alleen voor dagjes uit. Ik zet in op minimaal 20.000 vierkante meter eigen terrein en een mooi meer in de achtertuin.
Dat verschil is er niet. Alle mensen die over PC gedoe schreeuwen zijn, naar mijn persoonlijke mening, schreeuwers.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:05 schreef Seam het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen PC en beschaafd, als je dat niet snapt is het al te laat.
Je zou gestenigd worden als hoertje.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Klopt, staat dan ook hoog op de lijst van landen waar ik wel wil wonen!
Lijkt me echt heerlijk, rust, ruimte, adembenemende natuur en als je dan je onder de mensen begeeft gewoon vriendelijke en nette mensen die niet over elkaar heen bieden wie het domste en grofste kunnen zeggen.
Maar ik blijf wel weg uit de mindere buurten in de steden, de steden zijn alleen voor dagjes uit. Ik zet in op minimaal 20.000 vierkante meter eigen terrein en een mooi meer in de achtertuin en geen directe buren.
Hoezo, heb je al stenen klaarliggen dan? Het is namelijk niet dat jij daar zo tolerant in bent....quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:50 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Je zou gestenigd worden als hoertje.
Haha.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Hoezo, heb je al stenen klaarliggen dan? Het is namelijk niet dat jij daar zo tolerant in bent....
Kijk jij maar liever gewoon naar jezelf met je 'mening' over vrouwen en al helemaal over vrouwen die van seks houden.
quote:
De harde manier van meest relaxte land ter wereldquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:26 schreef Mark031 het volgende:
Die mensen in Zweden hebben het zo goed, dat ze zwaar naïef zijn geworden. De realiteit is: mensen en culturen zijn niet gelijk. Als mensen gelijk waren, dan zou Afrika het welvarendste continent ter wereld zijn. Jammer voor die Zweden dat ze het op de harde manier moeten leren.
https://en.wikipedia.org/wiki/Rape_in_Swedenquote:Op dinsdag 8 december 2015 23:21 schreef Zith het volgende:
[..]
De harde manier van meest relaxte land ter wereld
Jij.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat verschil is er niet. Alle mensen die over PC gedoe schreeuwen zijn, naar mijn persoonlijke mening, schreeuwers.
Die vertellen je 'waar het op staat', wat gewoon neer komt op onbeschaafd.
Die wijzen op vroeger hier, dat nare PC tijdperk, toen mensen in de politiek nuance belangrijk vonden en niet doe eens normaal man tegen elkaar riepen.
En ja, het is te laat voor mij, ik ben geboren en getogen in PC Nederland en hou ervan! Wil dat graag behouden, maar zie het voor mijn ogen verkruimelen.
Ja, Frankrijk waar hoofddoekjes verboden zijn op openbare scholen, één van de weinige landen die de burka heeft verboden, het land van Charlie Hebdo en het land van Front National pleegt zelfmoord door politiek-correctheid.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:48 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Rape_in_Sweden
Je hebt in Zweden nu ghettos zoals de banlieus in Parijs. (extreem)rechts is on the rise. Nou, dan hebben wij in Nederland het toch echt veel beter voor elkaar. Dat ga je de komende jaren wel zien. Met dank aan met name Pim Fortuyn & Wilders die het immigrantenprobleem bespreekbaar & mainstream hebben gemaakt.
[ afbeelding ]
Policor Frankrijk heeft decennia lang kansarme moslims geïmporteerd, vandaar banlieus extremisme, hoge belastingen, versobering sociaal stelsel. Maar leuk dat je denkt dat Frankrijk altijd al burka's heeft verboden & Front National heeft gehad.quote:Op woensdag 9 december 2015 02:17 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Jij.![]()
Het zijn niet de nieuwkomers die Nederland afbreken, maar de mensen die er het hardst tegen ageren.
[..]
Ja, Frankrijk waar hoofddoekjes verboden zijn op openbare scholen, één van de weinige landen die de burka heeft verboden, het land van Charlie Hebdo en het land van Front National pleegt zelfmoord door politiek-correctheid.
Excuseer, ik wist niet dat je met politiek-correctheid het niet bouwen van een enorme muur, met bordjes 'geen zwarten en lichtgetinten' bedoelde.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:34 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Policor Frankrijk heeft decennia lang kansarme moslims geïmporteerd, vandaar banlieus extremisme, hoge belastingen, versobering sociaal stelsel. Maar leuk dat je denkt dat Frankrijk altijd al burka's heeft verboden & Front National heeft gehad.
Ik weet niet of je hier van op de hoogte bent http://foreignpolicy.com/(...)as-countrys-largest/
Ook in Zweden is de "pvv" de grootste. Zweden gaat branden, de klepel zal gigantisch hard de andere kant op zwaaien. Van links naar extreem-rechts als straks blijkt dat de linkse partijen het zaad voor haat hebben gezaaid en rechts dit met kinderlijk gemak kan oogsten. Links heeft de omstandigheden gecreëerd voor extremisme aan beide kanten van het spectrum.
Gratis welvaart geven aan mensen ten koste en over de rug van je eigen bevolking. Goed bezig hoor.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat verschil is er niet. Alle mensen die over PC gedoe schreeuwen zijn, naar mijn persoonlijke mening, schreeuwers.
Die wijzen op vroeger hier, dat nare PC tijdperk, toen mensen in de politiek nuance belangrijk vonden en niet doe eens normaal man tegen elkaar riepen.
En ja, het is te laat voor mij, ik ben geboren en getogen in PC Nederland en hou ervan! Wil dat graag behouden, maar zie het voor mijn ogen verkruimelen.
indien je bekend bent met Zweden en wat er speelt:quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:59 schreef gogosweden het volgende:
Wel leuk zo al die speculaties over waar ik woon
Geen idee of hij zoeits gezegd heeft maar t zou me niets verbazen. Ze willen bijvoorbeeld ook vrouwen gratis (dus ook geen studielening van 50 000 euro die de rest moeten nemen) een opleiding in IT geven omdat er daar zoveel mannen zitten.quote:Op donderdag 10 december 2015 14:42 schreef Manke het volgende:
[..]
indien je bekend bent met Zweden en wat er speelt:
weet jij of Stefan Löfven iets als dit heeft gezegd?
We Must Enforce Race-Mixing in Swedish Schools!
Krijgen de nerds ook eens wat te neuken, goed toch.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Geen idee of hij zoeits gezegd heeft maar t zou me niets verbazen. Ze willen bijvoorbeeld ook vrouwen gratis (dus ook geen studielening van 50 000 euro die de rest moeten nemen) een opleiding in IT geven omdat er daar zoveel mannen zitten.
Mannen een gratis opleiding geven waar het merendeel vrouwen op zit zijn ze niet van plan though
quote:Op donderdag 10 december 2015 18:18 schreef Zith het volgende:
[..]
Krijgen de nerds ook eens wat te neuken, goed toch.
Dat verschil is er wel. Letterlijk twee andere betekenissen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:18 schreef erodome het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |