Policor Frankrijk heeft decennia lang kansarme moslims geïmporteerd, vandaar banlieus extremisme, hoge belastingen, versobering sociaal stelsel. Maar leuk dat je denkt dat Frankrijk altijd al burka's heeft verboden & Front National heeft gehad.quote:Op woensdag 9 december 2015 02:17 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Jij.![]()
Het zijn niet de nieuwkomers die Nederland afbreken, maar de mensen die er het hardst tegen ageren.
[..]
Ja, Frankrijk waar hoofddoekjes verboden zijn op openbare scholen, één van de weinige landen die de burka heeft verboden, het land van Charlie Hebdo en het land van Front National pleegt zelfmoord door politiek-correctheid.
Excuseer, ik wist niet dat je met politiek-correctheid het niet bouwen van een enorme muur, met bordjes 'geen zwarten en lichtgetinten' bedoelde.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:34 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Policor Frankrijk heeft decennia lang kansarme moslims geïmporteerd, vandaar banlieus extremisme, hoge belastingen, versobering sociaal stelsel. Maar leuk dat je denkt dat Frankrijk altijd al burka's heeft verboden & Front National heeft gehad.
Ik weet niet of je hier van op de hoogte bent http://foreignpolicy.com/(...)as-countrys-largest/
Ook in Zweden is de "pvv" de grootste. Zweden gaat branden, de klepel zal gigantisch hard de andere kant op zwaaien. Van links naar extreem-rechts als straks blijkt dat de linkse partijen het zaad voor haat hebben gezaaid en rechts dit met kinderlijk gemak kan oogsten. Links heeft de omstandigheden gecreëerd voor extremisme aan beide kanten van het spectrum.
Gratis welvaart geven aan mensen ten koste en over de rug van je eigen bevolking. Goed bezig hoor.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat verschil is er niet. Alle mensen die over PC gedoe schreeuwen zijn, naar mijn persoonlijke mening, schreeuwers.
Die vertellen je 'waar het op staat', wat gewoon neer komt op onbeschaafd.
Die wijzen op vroeger hier, dat nare PC tijdperk, toen mensen in de politiek nuance belangrijk vonden en niet doe eens normaal man tegen elkaar riepen.
En ja, het is te laat voor mij, ik ben geboren en getogen in PC Nederland en hou ervan! Wil dat graag behouden, maar zie het voor mijn ogen verkruimelen.
indien je bekend bent met Zweden en wat er speelt:quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:59 schreef gogosweden het volgende:
Wel leuk zo al die speculaties over waar ik woon
Geen idee of hij zoeits gezegd heeft maar t zou me niets verbazen. Ze willen bijvoorbeeld ook vrouwen gratis (dus ook geen studielening van 50 000 euro die de rest moeten nemen) een opleiding in IT geven omdat er daar zoveel mannen zitten.quote:Op donderdag 10 december 2015 14:42 schreef Manke het volgende:
[..]
indien je bekend bent met Zweden en wat er speelt:
weet jij of Stefan Löfven iets als dit heeft gezegd?
We Must Enforce Race-Mixing in Swedish Schools!
Krijgen de nerds ook eens wat te neuken, goed toch.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Geen idee of hij zoeits gezegd heeft maar t zou me niets verbazen. Ze willen bijvoorbeeld ook vrouwen gratis (dus ook geen studielening van 50 000 euro die de rest moeten nemen) een opleiding in IT geven omdat er daar zoveel mannen zitten.
Mannen een gratis opleiding geven waar het merendeel vrouwen op zit zijn ze niet van plan though
quote:Op donderdag 10 december 2015 18:18 schreef Zith het volgende:
[..]
Krijgen de nerds ook eens wat te neuken, goed toch.
Dat verschil is er wel. Letterlijk twee andere betekenissen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat verschil is er niet. Alle mensen die over PC gedoe schreeuwen zijn, naar mijn persoonlijke mening, schreeuwers.
Die vertellen je 'waar het op staat', wat gewoon neer komt op onbeschaafd.
Die wijzen op vroeger hier, dat nare PC tijdperk, toen mensen in de politiek nuance belangrijk vonden en niet doe eens normaal man tegen elkaar riepen.
En ja, het is te laat voor mij, ik ben geboren en getogen in PC Nederland en hou ervan! Wil dat graag behouden, maar zie het voor mijn ogen verkruimelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |