SwJquote:Op zaterdag 5 december 2015 14:27 schreef SuperwormJim het volgende:
Ah, weer een geforceerd kijk-mij--eens-in-zweden-wonen-topic van ts.
Klinkt een beetje als NL dit.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:39 schreef Frikandelbroodje het volgende:
In de media, en ook op FOK!, lees ik de laatste jaren alleen maar negatieve dingen over Zweden eigenlijk. Zoals dat het land kapot zou gaan aan overdreven politieke correctheid, doorgeslagen feminisme, immigratiepolitiek en multiculturalisme. Over die mooie vrouwen hoor ik niemand meer
Die paardenballetjes ook niet.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:28 schreef CafeRoker het volgende:
Maar die kasten zijn niet te versmaden.
Ah, weer een post van SuperwormJim waarin hij huilt over topics van mensen die in een ander land zitten.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:27 schreef SuperwormJim het volgende:
Ah, weer een geforceerd kijk-mij--eens-in-zweden-wonen-topic van ts.
Ondanks dat ik 't niet geheel oneens ben met je op je andere punten, vraag ik me bij 't gemarkeerde stuk 1 ding af: waar de fuck woon je? Waar ik met grote regelmaat ben is d'r geen afval te vinden. En ja, ik ga via de bospaden en kleine wegen, want snelwegen zijn overal.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:25 schreef gogosweden het volgende:
Goed met het milieu? HAH goede garp mang. Sure, we hebben veel waterkrachtcentrales enzo, maar rijd hier een random bospad op en elke 800meter zie je een hoop (ja een fucking hoop) met afval liggen. Tevens maakt men gewoon het autorijden duurder op bepaalde belangrijke wegen waardoor mensen liever een omweg rijden. Yaay, milieubesparend, right?
Is ook gewoon een kwestie van smaak, ik zie liever vrouwen uit het midden oosten bijvoorbeeld. Heb niks met dat Scandinavische mquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:34 schreef SeLang het volgende:
Die Zweedse vrouwen hype heb ik ook nooit begrepen. Over het algemeen vind ik ze nogal boers en horkerig.
Hij woont(/de) in Kiruna, dat is wel zo'n beetje de baggerplek van Zweden waar iedereen in de mijnen werkt.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:31 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Ondanks dat ik 't niet geheel oneens ben met je op je andere punten, vraag ik me bij 't gemarkeerde stuk 1 ding af: waar de fuck woon je? Waar ik met grote regelmaat ben is d'r geen afval te vinden. En ja, ik ga via de bospaden en kleine wegen, want snelwegen zijn overal.
Daar gaat het ook nog over, die smerige immigranten kunnen namelijk niet van de prachtige Zweedse deernen afblijven, waardoor de verkrachtingsstatistieken zijn geëxplodeerd.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:39 schreef Frikandelbroodje het volgende:
In de media, en ook op FOK!, lees ik de laatste jaren alleen maar negatieve dingen over Zweden eigenlijk. Zoals dat het land kapot zou gaan aan overdreven politieke correctheid, doorgeslagen feminisme, immigratiepolitiek en multiculturalisme. Over die mooie vrouwen hoor ik niemand meer
Dit idd. 5 jaar geleden was de berichtgeving over Zweden veel positiever.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:39 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Epidemie van verkrachtingen.. Jij gelooft zeker ook dat 1 op de 4 Zweedse vrouwen wel eens is verkracht?quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:20 schreef Sapstengel het volgende:
Alleen dat hele liberale milieu, het doorgeslagen feminisme en epidemie van verkrachtingen (voornamelijk door "nieuwe Zweden") is voor mij reden om nooit in Zweden te gaan wonen.
Je bent een prima kerel, Mahl. Alleen een ding: niet iedereen kotst op Zweden. Het is een FOK!hype maar dat beslaat maar een heel klein deel van the interwebz.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:19 schreef MAHL het volgende:
Hype? Iedereen kotst juist op Zweden, die rare regering die als eerste daad Palestina erkende, doorgeslagen politieke correctheid, de multiculturele prachtwijken in StockholmBinnenkort Sharia 4 Sweden
Dat ze zo achterlijk met statistieken omgaan is ook niet positief.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Epidemie van verkrachtingen.. Jij gelooft zeker ook dat 1 op de 4 Zweedse vrouwen wel eens is verkracht?
Kijk voor grap eens in het nieuws. Of kijk je alleen naar bronnen die in je linkse straatje passen en is de rest onbetrouwbaar.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Epidemie van verkrachtingen.. Jij gelooft zeker ook dat 1 op de 4 Zweedse vrouwen wel eens is verkracht?
En geloof jij dat 1 op de 4 zweedse vrouwen wel eens is verkracht? Of zou het toch kunnen liggen aanquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kijk voor grap eens in het nieuws. Of kijk je alleen naar bronnen die in je linkse straatje passen en is de rest onbetrouwbaar.
Lekker blijven roeptoeteren over linkse straatjes en dergelijke. Grote knul.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kijk voor grap eens in het nieuws. Of kijk je alleen naar bronnen die in je linkse straatje passen en is de rest onbetrouwbaar.
Ik ben niet bepaald links. Maar ik ben gelukkig niet zo dom om daadwerkelijk de statistiek te nemen zoals hij is.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Of ben jij echt zo enorm links?
Niet meer of minder dan ergens anders. Cijfers voor de buhne.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:07 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zeg nergens dat ik die 1 op de 4 geloof. Ik zeg alleen dat er veel verkrachtingen zijn door onder andere allochtonen, het werkelijke aantal zal wel een stuk lager liggen dan 25% van de vrouwen ja. Desondanks blijft het een probleem.
De neuk?quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:50 schreef Zith het volgende:
[..]
Hij woont(/de) in Kiruna, dat is wel zo'n beetje de baggerplek van Zweden waar iedereen in de mijnen werkt.
[ afbeelding ]
Antiklacht: Kiruna zit wel in Zweeds Lapland en binnen 5 minuten rijden zit je hier: https://www.google.co.uk/(...).25&biw=1536&bih=777
Als de dijken doorbreken en Zuid-Frankrijk de naam van een woestijn is migreren we toch allemaal wel die kant op.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:08 schreef danos het volgende:
Ts is door Zweedse Buza erop uitgestuurd om de asielzoekers in Nederland te ontmoedigen hun geluk in Zweden te gaan zoeken.
0% zweedquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:26 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Het enige goeie uit Zweden.
Nabij de Fjorden, nabij Sarek. Niets mis mee.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:58 schreef znarch het volgende:
[..]
De neuk?
Verhuis je naar Zweden ga je in Kiruna wonen of all places
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |