Ik denk niet dat dat er iets mee te maken heeft, meer met het feit dat in Zweden anders wordt geteld met verkrachtingen, eigenlijk wordt het in ieder and anders gerekend en daarom kan je verkrachtingscijfers dus ook niet met andere landen gaan vergelijken maar is het alleen bruikbaar voor intern gebruik.quote:Op zondag 6 december 2015 18:50 schreef Charleville het volgende:
Het is wel opvallend, Zweden is een van de weinige landen in de EU die prostitutie verbied, en heeft gelijk ook een van de hoogste verkrachtingscijfers.
En laten we eerlijk wezen, in Nederland hebben we ook een heel groot percentage allochtonen, en hier is die verkrachtingsgolf niet aanwezig, ik denk dat het te maken heeft met het beleid, als ik als autist niet kan neuken, omdat de overheid prostitutie verbied, misschien krijg ik dan ook ooit wel eens zo'n rare fantasie door m'n geen-seks frustraties
Oh op die manier.quote:Op zondag 6 december 2015 19:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat er iets mee te maken heeft, meer met het feit dat in Zweden anders wordt geteld met verkrachtingen, eigenlijk wordt het in ieder and anders gerekend en daarom kan je verkrachtingscijfers dus ook niet met andere landen gaan vergelijken maar is het alleen bruikbaar voor intern gebruik.
In Zweden wordt iedere verkrachting apart gerekend, terwijl in bijvoorbeeld Nederland wanneer het een slachtoffer betreft wordt het al een wordt gerekend.
Bijvoorbeeld in Zweden verkracht een man zijn vrouw iedere dag dan is dat 365 verkrachtingen, in Nederland is dat 1 verkrachting.
Wordt in Zweden een vrouw door 5 mannen achter elkaar verkracht dan zijn dat 5 verkrachtingen, in Nederland is dat ook 1 verkrachting.
En zo zijn er nog wat andere regels en dingen die er voor zorgen dat het verkrachtingsaantal zo hoog is in Zweden ivg met andere landen.
Niet zwaarder geloof ik maar wel dat je sneller wordt veroordeeld voor bv verkrachting,quote:Op zondag 6 december 2015 19:46 schreef Charleville het volgende:
[..]
Oh op die manier.
Zijn de straffen dan ook zwaarder als hier?
IJsland is prachtig inderdaad, ik ben er een paar keer geweest (mijn man is IJslands) en is er geweldig, de mensen zijn er ook heel vriendelijk en de dames zijn er gek op buitenlandse mannen.quote:Op zondag 6 december 2015 19:58 schreef George_Zina het volgende:
Na het zien van dit filmpje heb ik besloten om ook een keer een roadtrip te doen in IJsland. Nog geen datum geprikt. Koaloleeg met 350.000 inwoners (minder dan Den Haag) op een oppervlakte van 2,5 keer Nederland.
Het lijkt mij inderdaad prachtig. Ook even het dichtbevolkte NL ontvluchten. Het woord file staat niet in hun woordenboek.quote:Op zondag 6 december 2015 20:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
IJsland is prachtig inderdaad, ik ben er een paar keer geweest (mijn man is IJslands) en is er geweldig, de mensen zijn er ook heel vriendelijk en de dames zijn er gek op buitenlandse mannen.
Nee, maar treinen bv ook niet, er zijn geen treinen in IJslandquote:Op zondag 6 december 2015 20:03 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Het lijkt mij inderdaad prachtig. Ook even het dichtbevolkte NL ontvluchten. Het woord file staat niet in hun woordenboek.
Hmm, met zo weinig inwoners hoeft dat ook niet per sé. Ze hebben een grote ringweg die alle stadjes en dorpjes met elkaar verbindt. Voldoende op een bevolking van 300.000 man.quote:Op zondag 6 december 2015 20:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, maar treinen bv ook niet, er zijn geen treinen in IJsland
Waarom IJsland. Genoeg vrouwen in NL.quote:Op zondag 6 december 2015 20:05 schreef Charleville het volgende:
Als je met elke vrouw seks kan hebben dan ga ik ook naar IJsland, het is alleen erg duur..
Lukt het scoren jouw wel eens? Ik ga al uit vanaf m'n 16'e tot nu 25.. En het is mij geen enkele keer gelukt in NLquote:Op zondag 6 december 2015 20:12 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Waarom IJsland. Genoeg vrouwen in NL.
Ik heb niet zo veel met uitgaan. Als je het hebt over de daad met Nederlandse vrouwen. Nee, dat is mij nooit overkomen. Wel met andere nationaliteiten.quote:Op zondag 6 december 2015 20:12 schreef Charleville het volgende:
[..]
Lukt het scoren jouw wel eens? Ik ga al uit vanaf m'n 16'e tot nu 25.. En het is mij geen enkele keer gelukt in NL
Welke bevolkingsgroep(en) in Nederland zijn qua seksualiteit het makkelijkst?quote:Op zondag 6 december 2015 20:15 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel met uitgaan. Als je het hebt over de daad met Nederlandse vrouwen. Nee, dat is mij nooit overkomen. Wel met andere nationaliteiten.
We veranderen wel van onderwerp. Het best open je een topic in sex.quote:Op zondag 6 december 2015 20:26 schreef Charleville het volgende:
[..]
Welke bevolkingsgroep(en) in Nederland zijn qua seksualiteit het makkelijkst?ik woon nabij Rotterdam genoeg nationaliteiten, dus dan ga ik op die groep meer m'n pijlen richten thanks bro
shitmanquote:Op zondag 6 december 2015 20:12 schreef Charleville het volgende:
[..]
Lukt het scoren jouw wel eens? Ik ga al uit vanaf m'n 16'e tot nu 25.. En het is mij geen enkele keer gelukt in NL
Misschien je "target" aanpassen?quote:Op zondag 6 december 2015 20:12 schreef Charleville het volgende:
[..]
Genoegen nemen met zo'n zeekoe.quote:Op maandag 7 december 2015 16:02 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Misschien je "target" aanpassen?
Dus niet:
[ afbeelding ]
Maar zoiets:
[ afbeelding ]
Als je zelf geen Brad Pitt bent moet je ook niet verwachten om met een vrouw als Angelina Jolie thuis te komen, het leven is geen film.quote:Op maandag 7 december 2015 16:05 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Genoegen nemen met zo'n zeekoe.
Als ze het huishouden doet en je eten klaarmaakt..quote:Op maandag 7 december 2015 16:05 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Genoegen nemen met zo'n zeekoe.
Zolang ik dat niet hoef te doen kook ik voor mijzelf en ruim ik mijn eigen zooi wel op. Dat is het me wel waard.quote:Op maandag 7 december 2015 16:59 schreef D.D.W. het volgende:
Als ze het huishouden doet en je eten klaarmaakt..
Die tweede is net de dikke van de plusquote:Op maandag 7 december 2015 16:02 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Misschien je "target" aanpassen?
Dus niet:
[ afbeelding ]
Maar zoiets:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 december 2015 22:03 schreef gogosweden het volgende:
kijk, ik bal natuurlijk wel lekkere zweedse dames daar niet van
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|