abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 december 2015 @ 22:30:41 #51
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158044560
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 22:24 schreef AlexanderPechtiet het volgende:

[..]

0% zweed :') . zweden is kut.
Volgens zijn paspoort is hij 100% Zweed.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 5 december 2015 @ 22:31:21 #52
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158044590
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 22:30 schreef SideEffect het volgende:
Dan maar naar Denemarken
Denemarken is het kutte van Nederland gemixed met het kutte van het Scandinavisch schiereiland. Nee bedankt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_158044620
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 22:31 schreef Dven het volgende:

[..]

Denemarken is het kutte van Nederland gemixed met het kutte van het Scandinavisch schiereiland. Nee bedankt.
Alle landen zijn kut
De hele wereld is kut
  zaterdag 5 december 2015 @ 22:33:08 #54
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158044646
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 22:32 schreef SideEffect het volgende:

[..]

Alle landen zijn kut
De hele wereld is kut
Je bent zelf een kut.
pi_158044663
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 22:33 schreef Dven het volgende:

[..]

Je bent zelf een kut.
Klopt
En jij bent ook kut
  zaterdag 5 december 2015 @ 22:34:50 #56
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158044692
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 22:33 schreef SideEffect het volgende:

[..]

Klopt
En jij bent ook kut
Ik ben tenminste een lekker kutje.
pi_158044740
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 22:34 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik ben tenminste een lekker kutje.
Lekker dan
pi_158044936
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 22:29 schreef Dven het volgende:

[..]

Nabij de Fjorden, nabij Sarek. Niets mis mee.
An sich niet, maar daar gaan wonen en dan doen alsof het representatief is voor de rest van Zweden is wel een beetje absurd.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  zaterdag 5 december 2015 @ 22:46:36 #59
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158044981
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 22:44 schreef znarch het volgende:

[..]

An sich niet, maar daar gaan wonen en dan doen alsof het representatief is voor de rest van Zweden is wel een beetje absurd.
Hij sprak dan ook vast niet vanuit enkel z'n Kiruna-ervaringen. Ik heb in in alle drie de landsdelen van Zweden gewoond en met een paar van zijn beweringen kan ik het beste vinden.
pi_158052615
go go Sweden!! :')
pi_158052844
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 16:26 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Het enige goeie uit Zweden.
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:02 schreef Le_Professeur het volgende:
Jullie hebben Zlatan Ibrahimovic, dat is de reden dat Zweden een bazenland is. _O_

[ afbeelding ]
Zlatan _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_158052885

helemaal af luisteren graag :)
pi_158052952
Ik snap ook niet dat mensen zo geilen op zweden.

Het is peperduur, het is er stervenskoud, er is geen reet te doen, en je betaalt je blauw aan belastingen.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_158053643
Zweden _O_

pi_158054051
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:02 schreef Le_Professeur het volgende:
Jullie hebben Zlatan Ibrahimovic, dat is de reden dat Zweden een bazenland is. _O_

[ afbeelding ]
Wat een baas.
pi_158054372
Hoeveel van jullie zijn ooit in Zweden geweest?

Mooi land met prachtige wegen door heuvels en bossen met weinig verkeer waar je lekker doorheen kunt rijden. Ik wil best flink betalen voor allerlei dingen, dat is het geld wel waard.

Als ik een vluchteling was zonder familie of eigendommen en ik moest kiezen tussen Nederland en Zweden dan wist ik het wel.
Liefhebber van oldtimers en LPG
pi_158054649
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:05 schreef ThePartyPooper het volgende:
Hoeveel van jullie zijn ooit in Zweden geweest?

Mooi land met prachtige wegen door heuvels en bossen met weinig verkeer waar je lekker doorheen kunt rijden. Ik wil best flink betalen voor allerlei dingen, dat is het geld wel waard.

Als ik een vluchteling was zonder familie of eigendommen en ik moest kiezen tussen Nederland en Zweden dan wist ik het wel.
Uiteraard ben ik wel eens in Zweden geweest (het is nu ook weer niet de andere kant van de wereld) en voor op vakantie is het inderdaad een prima land, en stockholm is een leuke stad.

Maar waarom zou je er willen wonen?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_158054760
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:55 schreef Dven het volgende:

[..]

Niet meer of minder dan ergens anders. Cijfers voor de buhne.
Moa, ik moet toch bekennen dat van alle landen waar ik ooit ben geweest, en dat zijn er toch aardig wat, ik mij in Zweden bij uitstek altijd het minst veilig heb gevoeld wat seksuele intimidatie betreft. Ze staan je daar op klaarlichte dag letterlijk visueel uit te kleden, en niet echt zuinig ook.

Hier zijn mannen nog een beetje subtiel als ze naar je kijken, daar staren ze je recht in je ogen aan met een Jaffar blik en als het even kan likken ze hun lippen er nog bij af. Versta gelukkig amper Zweeds verder, maar het zal vast geen vriendelijk groeten zijn geweest wat er naar me gesproken werd.

Het verbaast mij echt niet als het daar werkelijk hoger ligt, de (import) mannen zijn het heel smerig daar.
  zondag 6 december 2015 @ 13:49:22 #69
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_158055306
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:22 schreef Myrr het volgende:

[..]

Moa, ik moet toch bekennen dat van alle landen waar ik ooit ben geweest, en dat zijn er toch aardig wat, ik mij in Zweden bij uitstek altijd het minst veilig heb gevoeld wat seksuele intimidatie betreft. Ze staan je daar op klaarlichte dag letterlijk visueel uit te kleden, en niet echt zuinig ook.

Hier zijn mannen nog een beetje subtiel als ze naar je kijken, daar staren ze je recht in je ogen aan met een Jaffar blik en als het even kan likken ze hun lippen er nog bij af. Versta gelukkig amper Zweeds verder, maar het zal vast geen vriendelijk groeten zijn geweest wat er naar me gesproken werd.

Het verbaast mij echt niet als het daar werkelijk hoger ligt, de (import) mannen zijn het heel smerig daar.
Rissne zeker? Dat is bij Stockholm, kutirakezen zijn daar de Zweedse kutmarokkanen. :o
En verder je had gewoon naar Mora of Rättvik moeten gaan.
Siljanmeer, Orsa Björnpark. _O_
Dar kom je vrijwel alleen roomblanken tegen(behalve dieren, dat zijn de enige immigranten) _O_

[ Bericht 3% gewijzigd door PandaDrop op 06-12-2015 13:56:23 ]
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
  zondag 6 december 2015 @ 14:27:33 #70
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158056106
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 december 2015 14:39 schreef Frikandelbroodje het volgende:
In de media, en ook op FOK!, lees ik de laatste jaren alleen maar negatieve dingen over Zweden eigenlijk. Zoals dat het land kapot zou gaan aan overdreven politieke correctheid, doorgeslagen feminisme, immigratiepolitiek en multiculturalisme. Over die mooie vrouwen hoor ik niemand meer :P
Dat inderdaad, volgens mij is Noorwegen het nieuwe Zweden.

[ Bericht 0% gewijzigd door snakelady op 06-12-2015 14:34:54 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 6 december 2015 @ 14:32:21 #71
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158056215
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 22:30 schreef SideEffect het volgende:
Dan maar naar Denemarken
I aprove! ^O^
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 6 december 2015 @ 14:33:41 #72
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158056256
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 22:31 schreef Dven het volgende:

[..]

Niet mee eens gelukkig, ik vind het juist andersom, het goede van Nederland en het goede van het Scandinavisch schiereiland.
pi_158056838
Ben in Noorwegen, Zweden en Denemarken geweest in één vakantie, en het kutste vond ik wel noorwegen omdat daar alles nog vé''eél en veel duurder is dan in de andere twee landen. In Zweden vonden we nog ergens een eettentje met een vegetarisch buffet (kwam goed uit want degene met wie ik was is vegetarisch) voor een heel schappelijke prijs, in Noorwegen is het gewoon onmogelijk om betaalbaar ergens te eten.

Denemarken weet ik eigenlijk niet zo veel meer van , maar die wijk in kopenhagen waar allemaal blowende hippies zitten is wel geinig (christiania geloof ik).
  Forum Admin zondag 6 december 2015 @ 16:21:18 #74
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_158059395
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 15:01 schreef sirdanilot het volgende:
Ben in Noorwegen, Zweden en Denemarken geweest in één vakantie, en het kutste vond ik wel noorwegen omdat daar alles nog vé''eél en veel duurder is dan in de andere twee landen. In Zweden vonden we nog ergens een eettentje met een vegetarisch buffet (kwam goed uit want degene met wie ik was is vegetarisch) voor een heel schappelijke prijs, in Noorwegen is het gewoon onmogelijk om betaalbaar ergens te eten.

Denemarken weet ik eigenlijk niet zo veel meer van , maar die wijk in kopenhagen waar allemaal blowende hippies zitten is wel geinig (christiania geloof ik).
Noorwegen is echt achterlijk duur ja. Ik heb wel verhalen gehoord van mensen die aan de grens woonden en dan in Noorwegen werkten en in Zweden woonden, ofzo. Dat was dan voordeliger ofzo :P
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_158062293
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 15:01 schreef sirdanilot het volgende:

Tja, met een gemiddeld Nederlandse inkomen heb je ook niet snel wat te zoeken in Noorwegen of Zwitserland. Niet zonder een tijdlang geld opzij te hebben gezet. Het minimumloon in Zwitserland is alleen al ¤ 14 per uur. Dan hebben we het over serveersters en vakkenvullers. Niks speciaals. Het is niet voor niks dat veel Zwitsers naar Duitsland rijden om boodschappen te doen. Het is spotgoedkoop in vergelijking met de prijzen die zij als normaal beschouwen en dat in combinatie met de sterke Zwitserse munt.

[ Bericht 4% gewijzigd door George_Zina op 06-12-2015 18:32:17 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')