Het heeft alles met dit topic te makenquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat heeft toch helemaal niks met dit topic te maken? We leven in 2015
Ik ben jouw ellenlange post aan het lezen ja.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:46 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het heeft alles met dit topic te maken
Helaas is het niet de eerste keer dat je in onderwerpen mengt waar je niets vanaf weet
Een vraag als: 'vind jij dit nou normaal gedrag?' is nogal een drogredenering... Wat wij van dingen vinden wordt sterk bepaald door hoe onze geest is geconditioneerd. En die conditionering is zo relatief als het maar zijn kan, en aldus eigenlijk een illusie.quote:
Ik heb het helemaal gelezen, maar dat sluit allemaal toch helemaal niet aan op het onderwerp?quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:40 schreef Ali_boo het volgende:
(omwille van de layout een knipje)
http://www.academia.org/the-origins-of-political-correctness/
Ik zie het ook niet bepaald.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:50 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal gelezen, maar dat sluit allemaal toch helemaal niet aan op het onderwerp?
Er zijn idd genoeg homo's die niet met GP geassocieerd willen worden. So what? Heeft weinig met conditionering te maken imo. Mensen zijn nou eenmaal verschillend.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:54 schreef Lichtkogel het volgende:
Wat men hier niet snap is dat de meesten geconditioneerd zijn om pervers en immoreel gedrag zoals getoond wordt op de gayparades als 'normaal' en 'leuk' te zien.
Geen enkel homosexueel die normaal bij zijn verstand zou zijn zou trots wezen op zulke uitingen als we op zulke parades kunnen zien.
Zo'n 1 op de 20 mensen is homoseksueel. Hoe groot de groep feestende homo's ook is, het blijft altijd maar een fractie van de totale homoseksuele populatie. Laat staan dat er daardoor ineens hetero's homo worden.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:54 schreef Lichtkogel het volgende:
Wat men hier niet snap is dat de meesten geconditioneerd zijn om pervers en immoreel gedrag zoals getoond wordt op de gayparades als 'normaal' en 'leuk' te zien.
Geen enkel homosexueel die normaal bij zijn verstand zou zijn zou trots wezen op zulke uitingen als we op zulke parades kunnen zien.
Net zoals ik eerder al zei: niet iedereen heeft de behoefte carnaval te vieren. Zo zal het bij de homo's ook zijn: niet iedereen heeft behoefte om zich op de Gay Pride te begeven, maar als men dat wel wil, prima toch? Ieder zijn meug.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zo'n 1 op de 20 mensen is homoseksueel. Hoe groot de groep feestende homo's ook is, het blijft altijd maar een fractie van de totale homoseksuele populatie. Laat staan dat er daardoor ineens hetero's homo worden.
Vind ik ook. Als je het niet wil zien, dan valt het prima te vermijden.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Net zoals ik eerder al zei: niet iedereen heeft de behoefte carnaval te vieren. Zo zal het bij de homo's ook zijn: niet iedereen heeft behoefte om zich op de Gay Pride te begeven, maar als men dat wel wil, prima toch? Ieder zijn meug.
Wat een onzin en baggerargument. Toen ik dit even geleden ook vaker aankaartte werd het ook belachelijk gemaakt met de bekende verwijten als homofoob, conservatieve christenidioot etc.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Als degene die zeggen dat er een agenda is niet verder komen dan 'die agenda is er!', 'homo's zijn onnatuurlijk'! valt er weinig te discussiëren.
Normale vragen worden genegeerd of ontweken en er worden rare vergelijkingen gemaakt en filmpjes gepost als argument. Als je wil 'bewijzen' dat die agenda er is moet je toch echt met wat meer komen lijkt me..
Dat was omdat jij niet verder kwam dan posts met een homofobe insteek en religieuze bronnenquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat een onzin en baggerargument. Toen ik dit even geleden ook vaker aankaartte werd het ook belachelijk gemaakt met de bekende verwijten als homofoob, conservatieve christenidioot etc.
Hoe? Mensen homo maken gaat nu eenmaal niet. Het lijkt me dat we het daar wel over eens zijn.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:03 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat komt omdat de LGBT-agenda slechts 1 van de instrumenten is tegen de maatschappij.
Waarom niet?quote:Homosexualiteit bestaat, dat is duidelijk. Echter dat het de laatste tijd zo 'rampant' aanwezig is, is geen goede zaak. Net zoals het feminisme niet.
Zoals ik hierboven al zei: ik heb een vrouw en een vriendin.quote:En de Ashley Madison reclames die je heel de dag door op de radio hoort, met als bedoeling om het gezin te ontwrichten. "Ben jij gelukkig in je relatie? Ik ook...." zolang je buiten de deur neukt dus is het advies.
Maar veel mensen gaan ook mee in complottheorieën. Daar zie je geen probleem in?quote:Vele mensen zijn gemakkelijk te beïnvloeden en gaan hier dus in mee. "Social-engineering" noemen ze dit.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh? Doe eens bronnen posten.
[..]
Dat was omdat jij niet verder kwam dan posts met een homofobe insteek en religieuze bronnen schat.
Ik heb zelden iets religieus gepost hooguit met een ondertoon want met deze organisaties heb ik niet zoveel. Ik heb video's gepost zoals ik eerder heb gedaan in dit topic onderbouwt met linkjes destijds, het is weer een argument van lik mijn vestje.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh? Doe eens bronnen posten.
[..]
Dat was omdat jij niet verder kwam dan posts met een homofobe insteek en religieuze bronnen
Met die ondertoon toon je juist aan hoe je erover denkt. Net zoals dat je Bruce Jenner een mafkees noemt en die vrouw met baard ooit ranzig hebt genoemd.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[..]
. Ik heb zelden iets religieus gepost hooguit met een ondertoon want met deze organisaties heb ik niet zoveel. Ik heb video's gepost zoals ik eerder heb gedaan in dit topic onderbouwt met linkjes destijds, het is weer een argument van lik mijn vestje.
Dat kan ik wel waarderen voor het geval dat je het gemist hebt zal ik de belangenrijkste stuk onderstrepenquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ben jouw ellenlange post aan het lezen ja.
Het zionisme heeft het communisme geregeld? Het wordt steeds gekker. Die waren toch juist dikke vrienden met de Amerikanen?quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:17 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat kan ik wel waarderen voor het geval dat je het gemist hebt zal ik de belangenrijkste stuk onderstrepen
''Hoe kwamen al die dingen hier terecht? In onze universiteiten en in ons dagelijks leven? De leden van de Frankfurt school zijn Marxisten en waren veelal ook Joods. In 1933 kwamen de Nazi’s aan de macht in Duitsland, het was dan ook niet verwonderlijk dat ze het Instituut voor Sociaal Onderzoek opdoekten. De leden vluchtten weg. Ze vluchtten naar New York, waar het instituut werd heropgericht in 1933 met behulp van de Columbia University.''
Het is deze denktank , nu gevestigd in New York, die het hele westen heeft getransformeerd . Het marxisme heeft een nare associatie bij vele mensen dus heeft men het woord veranderd in politieke correctheid
Maar in zijn kern zijn dit communistische ideen verpakt als vrijheden, rechten en gelijkheid( of gewoon PC) . En welke groep heeft het communisme gefinancierd , bedacht en uitgevoerd?
Juist, de Zionisten
Al een tijdje was ik op internet artikelen aan het lezen over genderkwesties, geaardheden en niet-traditionele relaties. In de complothoek is daar bijzonder genoeg ook het een en ander over te vinden. Zie bijvoorbeeld hier:quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:19 schreef controlaltdelete het volgende:
Maar goed kan iemand mij dan eindelijk vertellen waar dit topic voor bedoeld is? Lijkt mij dat we allemaal moeten roepen, nonsens dan kan de deur op slot.
Ja: wat is nou het complot? Het langzamerhand loslaten van de opgelegde normen of juist het dwangmatig in stand houden ervan?quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:19 schreef controlaltdelete het volgende:
Maar goed kan iemand mij dan eindelijk vertellen waar dit topic voor bedoeld is? Lijkt mij dat we allemaal moeten roepen, nonsens dan kan de deur op slot.
En hoe bewijst die lijst dat?quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:20 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat ze aan de top zitten bij het opzetten, financieren en promoten van de LGBT-agenda.
Ja, de Zionisten hebben het communisme ingevoerd destijds in de Sovjet-Unie.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:20 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het zionisme heeft het communisme geregeld? Het wordt steeds gekker. Die waren toch juist dikke vrienden met de Amerikanen?
Maar hoe heeft dat met de genderdiscussie te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |