abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158039130
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 19:43 schreef Divje het volgende:

[..]

Dat heeft toch helemaal niks met dit topic te maken? We leven in 2015
Het heeft alles met dit topic te maken

Helaas is het niet de eerste keer dat je in onderwerpen mengt waar je niets vanaf weet

[ Bericht 0% gewijzigd door Dance99Vv op 05-12-2015 22:44:13 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 5 december 2015 @ 19:46:40 #127
269692 Divje
brr brr patapim
pi_158039144
quote:
18s.gif Op zaterdag 5 december 2015 19:46 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Het heeft alles met dit topic te maken

Helaas is het niet de eerste keer dat je in onderwerpen mengt waar je niets vanaf weet
Ik ben jouw ellenlange post aan het lezen ja.

[ Bericht 4% gewijzigd door Dance99Vv op 05-12-2015 22:16:18 ]
oh ah toma toma vem vem vem vem
  zaterdag 5 december 2015 @ 19:48:43 #128
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158039193
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 19:33 schreef Lichtkogel het volgende:
Vind jij dit nou normaal gedrag?
Een vraag als: 'vind jij dit nou normaal gedrag?' is nogal een drogredenering... Wat wij van dingen vinden wordt sterk bepaald door hoe onze geest is geconditioneerd. En die conditionering is zo relatief als het maar zijn kan, en aldus eigenlijk een illusie.

Maar goed, dat al dat naakt shockeert en die zweem van seksualiteit in andere context dan gewend, kan ik me uiteraard wel wat bij voorstellen. Heb zelf ook wel eens zoiets van: 'kan het niet wat minder' bij bepaalde dingen in die wereld (zoals lopen in je string en zo)
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  zaterdag 5 december 2015 @ 19:48:46 #129
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158039198
Onomstotelijk bewijs!

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158039233
quote:
Ik heb het helemaal gelezen, maar dat sluit allemaal toch helemaal niet aan op het onderwerp?
  zaterdag 5 december 2015 @ 19:51:38 #131
269692 Divje
brr brr patapim
pi_158039284
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 19:50 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik heb het helemaal gelezen, maar dat sluit allemaal toch helemaal niet aan op het onderwerp?
Ik zie het ook niet bepaald.
pi_158039378
Wat men hier niet snap is dat de meesten geconditioneerd zijn om pervers en immoreel gedrag zoals getoond wordt op de gayparades als 'normaal' en 'leuk' te zien.

Geen enkel homosexueel die normaal bij zijn verstand zou zijn zou trots wezen op zulke uitingen als we op zulke parades kunnen zien.
-
  zaterdag 5 december 2015 @ 19:55:47 #133
269692 Divje
brr brr patapim
pi_158039418
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 19:54 schreef Lichtkogel het volgende:
Wat men hier niet snap is dat de meesten geconditioneerd zijn om pervers en immoreel gedrag zoals getoond wordt op de gayparades als 'normaal' en 'leuk' te zien.

Geen enkel homosexueel die normaal bij zijn verstand zou zijn zou trots wezen op zulke uitingen als we op zulke parades kunnen zien.
Er zijn idd genoeg homo's die niet met GP geassocieerd willen worden. So what? Heeft weinig met conditionering te maken imo. Mensen zijn nou eenmaal verschillend.
pi_158039484
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 19:54 schreef Lichtkogel het volgende:

Zo'n 1 op de 20 mensen is homoseksueel. Hoe groot de groep feestende homo's ook is, het blijft altijd maar een fractie van de totale homoseksuele populatie. Laat staan dat er daardoor ineens hetero's homo worden.
  zaterdag 5 december 2015 @ 19:58:10 #135
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_158039508
Het gaat toch om de achterliggende agenda achter de genderissue? Wat is dan het doel van dit topic? Dat iedereen roept geen agenda dan heeft het topic totaal geen nut lijkt me, want dan kan het na één pagina dicht toch? Wat is het punt en de discussie? Ik snap zo totaal de bedoeling niet van dit onderwerp 8)7

[ Bericht 5% gewijzigd door Dance99Vv op 05-12-2015 22:20:07 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_158039538
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 19:57 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Zo'n 1 op de 20 mensen is homoseksueel. Hoe groot de groep feestende homo's ook is, het blijft altijd maar een fractie van de totale homoseksuele populatie. Laat staan dat er daardoor ineens hetero's homo worden.
Net zoals ik eerder al zei: niet iedereen heeft de behoefte carnaval te vieren. Zo zal het bij de homo's ook zijn: niet iedereen heeft behoefte om zich op de Gay Pride te begeven, maar als men dat wel wil, prima toch? Ieder zijn meug.
pi_158039564
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 19:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Net zoals ik eerder al zei: niet iedereen heeft de behoefte carnaval te vieren. Zo zal het bij de homo's ook zijn: niet iedereen heeft behoefte om zich op de Gay Pride te begeven, maar als men dat wel wil, prima toch? Ieder zijn meug.
Vind ik ook. Als je het niet wil zien, dan valt het prima te vermijden.
pi_158039652
Dat komt omdat de LGBT-agenda slechts 1 van de instrumenten is tegen de maatschappij.
Homosexualiteit bestaat, dat is duidelijk. Echter dat het de laatste tijd zo 'rampant' aanwezig is, is geen goede zaak. Net zoals het feminisme niet. En de Ashley Madison reclames die je heel de dag door op de radio hoort, met als bedoeling om het gezin te ontwrichten. "Ben jij gelukkig in je relatie? Ik ook...." zolang je buiten de deur neukt dus is het advies.

Vele mensen zijn gemakkelijk te beïnvloeden en gaan hier dus in mee. "Social-engineering" noemen ze dit.

[ Bericht 36% gewijzigd door Dance99Vv op 05-12-2015 22:22:39 ]
-
  zaterdag 5 december 2015 @ 20:04:55 #139
189978 controlaltdelete
pi_158039709
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:01 schreef Divje het volgende:

[..]

Als degene die zeggen dat er een agenda is niet verder komen dan 'die agenda is er!', 'homo's zijn onnatuurlijk'! valt er weinig te discussiëren.

Normale vragen worden genegeerd of ontweken en er worden rare vergelijkingen gemaakt en filmpjes gepost als argument. Als je wil 'bewijzen' dat die agenda er is moet je toch echt met wat meer komen lijkt me..
Wat een onzin en baggerargument. Toen ik dit even geleden ook vaker aankaartte werd het ook belachelijk gemaakt met de bekende verwijten als homofoob, conservatieve christenidioot etc.

[ Bericht 3% gewijzigd door Dance99Vv op 05-12-2015 22:24:15 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 5 december 2015 @ 20:05:08 #140
269692 Divje
brr brr patapim
pi_158039714
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat een onzin en baggerargument. Toen ik dit even geleden ook vaker aankaartte werd het ook belachelijk gemaakt met de bekende verwijten als homofoob, conservatieve christenidioot etc.
Dat was omdat jij niet verder kwam dan posts met een homofobe insteek en religieuze bronnen

[ Bericht 35% gewijzigd door Dance99Vv op 05-12-2015 22:24:55 ]
pi_158039805
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:03 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dat komt omdat de LGBT-agenda slechts 1 van de instrumenten is tegen de maatschappij.
Hoe? Mensen homo maken gaat nu eenmaal niet. Het lijkt me dat we het daar wel over eens zijn.
quote:
Homosexualiteit bestaat, dat is duidelijk. Echter dat het de laatste tijd zo 'rampant' aanwezig is, is geen goede zaak. Net zoals het feminisme niet.
Waarom niet?
quote:
En de Ashley Madison reclames die je heel de dag door op de radio hoort, met als bedoeling om het gezin te ontwrichten. "Ben jij gelukkig in je relatie? Ik ook...." zolang je buiten de deur neukt dus is het advies.
Zoals ik hierboven al zei: ik heb een vrouw en een vriendin.
quote:
Vele mensen zijn gemakkelijk te beïnvloeden en gaan hier dus in mee. "Social-engineering" noemen ze dit.

Maar veel mensen gaan ook mee in complottheorieën. Daar zie je geen probleem in?

[ Bericht 2% gewijzigd door Dance99Vv op 05-12-2015 22:25:54 ]
  zaterdag 5 december 2015 @ 20:10:41 #142
189978 controlaltdelete
pi_158039876
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:05 schreef Divje het volgende:

[..]

Oh? Doe eens bronnen posten.

[..]

Dat was omdat jij niet verder kwam dan posts met een homofobe insteek en religieuze bronnen schat.
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:05 schreef Divje het volgende:

[..]

Oh? Doe eens bronnen posten.

[..]

Dat was omdat jij niet verder kwam dan posts met een homofobe insteek en religieuze bronnen
Ik heb zelden iets religieus gepost hooguit met een ondertoon want met deze organisaties heb ik niet zoveel. Ik heb video's gepost zoals ik eerder heb gedaan in dit topic onderbouwt met linkjes destijds, het is weer een argument van lik mijn vestje.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dance99Vv op 05-12-2015 22:55:02 ]
  zaterdag 5 december 2015 @ 20:14:46 #143
269692 Divje
brr brr patapim
pi_158039976
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:10 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

[..]

. Ik heb zelden iets religieus gepost hooguit met een ondertoon want met deze organisaties heb ik niet zoveel. Ik heb video's gepost zoals ik eerder heb gedaan in dit topic onderbouwt met linkjes destijds, het is weer een argument van lik mijn vestje.
Met die ondertoon toon je juist aan hoe je erover denkt. Net zoals dat je Bruce Jenner een mafkees noemt en die vrouw met baard ooit ranzig hebt genoemd.

Verder dan filmpjes + linkjes kwam je ook niet in die discussies, vandaag doe je precies hetzelfde. Vragen ontwijk je en je klaagt vervolgens weer dat je waarschijnlijk als homofobe reli-gekkie weg gezet zal worden.

[ Bericht 6% gewijzigd door Dance99Vv op 05-12-2015 22:56:02 ]
  zaterdag 5 december 2015 @ 20:16:23 #144
269692 Divje
brr brr patapim
pi_158040020
Maargoed, ik ben wel weer klaar met deze non-discussie. Thanks CAD en LK.
pi_158040053
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 19:46 schreef Divje het volgende:

[..]

Ik ben jouw ellenlange post aan het lezen ja.
Dat kan ik wel waarderen voor het geval dat je het gemist hebt zal ik de belangenrijkste stuk onderstrepen

''Hoe kwamen al die dingen hier terecht? In onze universiteiten en in ons dagelijks leven? De leden van de Frankfurt school zijn Marxisten en waren veelal ook Joods. In 1933 kwamen de Nazi’s aan de macht in Duitsland, het was dan ook niet verwonderlijk dat ze het Instituut voor Sociaal Onderzoek opdoekten. De leden vluchtten weg. Ze vluchtten naar New York, waar het instituut werd heropgericht in 1933 met behulp van de Columbia University.''

Het is deze denktank , nu gevestigd in New York, die het hele westen heeft getransformeerd . Het marxisme heeft een nare associatie bij vele mensen dus heeft men het woord veranderd in politieke correctheid

Maar in zijn kern zijn dit communistische ideen verpakt als vrijheden, rechten en gelijkheid( of gewoon PC) . En welke groep heeft het communisme gefinancierd , bedacht en uitgevoerd?

Juist, de Zionisten ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door Dance99Vv op 05-12-2015 22:57:36 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_158040120
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:17 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Dat kan ik wel waarderen voor het geval dat je het gemist hebt zal ik de belangenrijkste stuk onderstrepen

''Hoe kwamen al die dingen hier terecht? In onze universiteiten en in ons dagelijks leven? De leden van de Frankfurt school zijn Marxisten en waren veelal ook Joods. In 1933 kwamen de Nazi’s aan de macht in Duitsland, het was dan ook niet verwonderlijk dat ze het Instituut voor Sociaal Onderzoek opdoekten. De leden vluchtten weg. Ze vluchtten naar New York, waar het instituut werd heropgericht in 1933 met behulp van de Columbia University.''

Het is deze denktank , nu gevestigd in New York, die het hele westen heeft getransformeerd . Het marxisme heeft een nare associatie bij vele mensen dus heeft men het woord veranderd in politieke correctheid

Maar in zijn kern zijn dit communistische ideen verpakt als vrijheden, rechten en gelijkheid( of gewoon PC) . En welke groep heeft het communisme gefinancierd , bedacht en uitgevoerd?

Juist, de Zionisten ;)
Het zionisme heeft het communisme geregeld? Het wordt steeds gekker. Die waren toch juist dikke vrienden met de Amerikanen?

Maar hoe heeft dat met de genderdiscussie te maken?
  zaterdag 5 december 2015 @ 20:20:47 #147
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158040140
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:19 schreef controlaltdelete het volgende:
Maar goed kan iemand mij dan eindelijk vertellen waar dit topic voor bedoeld is? Lijkt mij dat we allemaal moeten roepen, nonsens dan kan de deur op slot.
Al een tijdje was ik op internet artikelen aan het lezen over genderkwesties, geaardheden en niet-traditionele relaties. In de complothoek is daar bijzonder genoeg ook het een en ander over te vinden. Zie bijvoorbeeld hier:

quote:
*knip*

Zijn er hier ook mensen die in dit soort complotten geloven? En zo ja: waarom?

Dit dus....
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_158040156
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:19 schreef controlaltdelete het volgende:
Maar goed kan iemand mij dan eindelijk vertellen waar dit topic voor bedoeld is? Lijkt mij dat we allemaal moeten roepen, nonsens dan kan de deur op slot.
Ja: wat is nou het complot? Het langzamerhand loslaten van de opgelegde normen of juist het dwangmatig in stand houden ervan?
pi_158040179
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:20 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dat ze aan de top zitten bij het opzetten, financieren en promoten van de LGBT-agenda.
En hoe bewijst die lijst dat?
pi_158040209
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:20 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Het zionisme heeft het communisme geregeld? Het wordt steeds gekker. Die waren toch juist dikke vrienden met de Amerikanen?

Maar hoe heeft dat met de genderdiscussie te maken?
Ja, de Zionisten hebben het communisme ingevoerd destijds in de Sovjet-Unie.

Echter, jij weigert materiaal in te kijken, dus hoe kan je dan eigenlijk ook iets wijzer worden als je het louter bij over- en weergelul wilt houden?
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')