Mooi hutjequote:Op zaterdag 5 december 2015 00:28 schreef schvvmert het volgende:
Lang leve de jarige.
[ afbeelding ]
Staat op mijn facebookquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij krijgt allemaal draakjes, wanneer ben je jarig?
je hebt facebook, das mooiquote:
Ooohh geen bedoel jequote:Op zaterdag 5 december 2015 11:42 schreef FANN het volgende:
[..]niet goed wakker
![]()
ik heb GÉÉN... ik herhaal....GÉÉN Facebook
ik zal we niet om rouwen, 5 december was de dag van mijn vaders crematie, dus laat maar snelquote:
Ik zat vorig jaar op 5 mei bij een crematie, maakt voor mij 5 mei niet ineens een andere dag.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zal we niet om rouwen, 5 december was de dag van mijn vaders crematie, dus laat maar snel
voorbij gaan....
ook alweer een jaar geleden dan, gaat idioot snel
wél ook zo'n datum die je je altijd herinnerd, maar jah, tis niet andersquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zat vorig jaar op 5 mei bij een crematie, maakt voor mij 5 mei niet ineens een andere dag.
Was mijn mams vriend.
Ja maar bevrijdingsdag en sinterklaas kunnen er ook niks aan doen dat crematoria gewoon open zijn.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:48 schreef FANN het volgende:
[..]
wél ook zo'n datum die je je altijd herinnerd, maar jah, tis niet anders
Nee da's waarquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar bevrijdingsdag en sinterklaas kunnen er ook niks aan doen dat crematoria gewoon open zijn.
Succesquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:51 schreef drakin het volgende:
Ik moet binnen een uur een sinterklaasgedicht hebben. Laat ik maar beginnen dan.
Das eens wat anders dan kerstkindjesquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee da's waar![]()
zouden er ook begrafenissen of crematie's met Kerst of Nieuwjaar zijn eigenlijk?
Vond ik ook een beetje luguber hoor, vooral omdat er ook achterkleinkinderen waren die alquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Das eens wat anders dan kerstkindjes![]()
Ik zou er geen bezwaar tegen hebben, is toch mijn feestdag niet.
Sinterklaas is natuurlijk geweldig en dat zou niet mogen.
11-11? Das ook zo'n mooie dag.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Vond ik ook een beetje luguber hoor, vooral omdat er ook achterkleinkinderen waren die al
oud genoeg waren om er iets van mee te krijgen, maar ja, mijn broer op Sint Maarten, die
heeft dus ook twee kleinkinderen, zal wel niet anders gekund hebben ofzo
quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou ga je vertellen dat ook iemand met pasen en pinksteren gecremeerd is zeker?
Las laatst iets dat hij niet was vastgespijkerd.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:02 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
was dat niet Jezus? nou ja of ie die dag begraven is weet ik eigenlijk niet meer, wel aan het kruis
gespijkerd als ik de bijbels moet geloven
Jezus, the original zombiequote:Op zaterdag 5 december 2015 12:03 schreef FANN het volgende:
of hij was die dag opgestaan kan ook ...
quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Las laatst iets dat hij niet was vastgespijkerd.
als hij met een molensteen rond zijn nek het water in was gegooid had nu iedereen een vissekom met verzopen playmobielpoppetje op tafel.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:09 schreef FANN het volgende:
We zijn nu wel aan het zondigen Draakjestraks komen we in de hel
alsof mensen die sterven rekening houden met feestdagenquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee da's waar![]()
zouden er ook begrafenissen of crematie's met Kerst of Nieuwjaar zijn eigenlijk?
Goed dat je het zegt, ik heb gecheckt en de AH is hier gewoon tot 21 u. open, maar goed ook want anders had ik me nu moeten haasten....quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:47 schreef FANN het volgende:
KLB / Winkels die vroeg sluiten
Hoe laat gaan d winkels vandaag dicht? er is een topic over, maar er staat nergens hoe laat ze dan
dicht gaan
Uit ervaring kan ik melden dat dat niet gebeurd...quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:58 schreef sacha het volgende:
[..]
alsof mensen die sterven rekening houden met feestdagen
80 euro voor een hapje eten, men geeft het een leuke naam (een pop up-restaurant, WTF is dat?quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:46 schreef chufi het volgende:
Of ik dit nu erg vind.... Neetis niet CUL waardig
Scoren op DWDD,,, Misschien 10 jaar geleden, maar de snit is al een tijdje uit het programmaquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
80 euro voor een hapje eten, men geeft het een leuke naam (een pop up-restaurant, WTF is dat?) en men denkt even makkelijk te kunnen scoren.
Heb mijn boodschappen ook weer binnen, niks geen duur gedoe, ik heb me wel een halve kruimel/puddingvlaai gekocht, de vraag is of dat ding helemaal op zal gaan.
Ik wil gerust helpenquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
80 euro voor een hapje eten, men geeft het een leuke naam (een pop up-restaurant, WTF is dat?) en men denkt even makkelijk te kunnen scoren.
Heb mijn boodschappen ook weer binnen, niks geen duur gedoe, ik heb me wel een halve kruimel/puddingvlaai gekocht, de vraag is of dat ding helemaal op zal gaan.
Waar je niet in gelooft kom je ook niet hoorquote:Op zaterdag 5 december 2015 12:09 schreef FANN het volgende:
We zijn nu wel aan het zondigen Draakjestraks komen we in de hel
Vind het zelf ook wel lekker, maar na 1 stuk heb ik genoeg, ik ben geen grote eter.quote:
Die worden meestal en week later begraven/verbrand. En dan kiest de familie de dag uit. Kan meestal ook wel een dag eerder of later.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:58 schreef sacha het volgende:
[..]
alsof mensen die sterven rekening houden met feestdagen
Heb je nog een stukje voor morgen of anders de baardaap maar ff bellenquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vind het zelf ook wel lekker, maar na 1 stuk heb ik genoeg, ik ben geen grote eter.
Die zal vandaag of morgen sowieso wel komen...quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je nog een stukje voor morgen of anders de baardaap maar ff bellen
In Spanje moet je snel zijn... Binnen 2 dagen is het gepiept ....quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Die worden meestal en week later begraven/verbrand. En dan kiest de familie de dag uit. Kan meestal ook wel een dag eerder of later.
Waarom koop je dan een halve?quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vind het zelf ook wel lekker, maar na 1 stuk heb ik genoeg, ik ben geen grote eter.
Daar woont iedereen in de buurt en heeft niemand werk om vrij te krijgen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
In Spanje moet je snel zijn... Binnen 2 dagen is het gepiept ....
Das een beetje kort door de bocht... Meeste mensen die ik daar ken hebben een baan.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar woont iedereen in de buurt en heeft niemand werk om vrij te krijgen.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Das een beetje kort door de bocht... Meeste mensen die ik daar ken hebben een baan.
Zelfs mn dochter voor dat ze afgestudeerd was
Spanje had het eerst last van de crisis en heeft kenissen van mij wel getroffen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Das een beetje kort door de bocht... Meeste mensen die ik daar ken hebben een baan.
Zelfs mn dochter voor dat ze afgestudeerd was
Ik denk dat Hut aan zijn verjaardagsborrel zitquote:
Met zn ouders in de kroeg..quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Hut aan zijn verjaardagsborrel zit
Ja sommige van mij ook, maar die gaan weer verder met een andere baan inmiddelsquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Spanje had het eerst last van de crisis en heeft kenissen van mij wel getroffen.
Dan verwacht ik 'm wat later nog wel online.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Hut aan zijn verjaardagsborrel zit
Jep bij moj ook. Alleen kunnen sommihen nog geen reisjes uit Spanje eeg betalen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja sommige van mij ook, maar die gaan weer verder met een andere baan inmiddels
Kan nog een leuke avond wordenquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:13 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dan verwacht ik 'm wat later nog wel online.
Maar willen ze dan allemaal op vakantie buiten de EEG of zit je aan iets te zware chocomelk?quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Jep bij moj ook. Alleen kunnen sommihen nog geen reisjes uit Spanje eeg betalen.
1kerr per 3 jaar hebben we samen ern vakantie.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar willen ze dan allemaal op vakantie buiten de EEG of zit je aan iets te zware chocomelk?
Ik mag hopen dat Sas je op piktquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:31 schreef drakin het volgende:
[..]
1kerr per 3 jaar hebben we samen ern vakantie.
Ik zit debiel, gern chocomelk nodig.
swypen is wel fijnquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Sommige mensen zweren by swipen of zo... Vind dat ook kut
Die zit naast me op zijn drbiel.quote:
Naastme op de bank. Doen filmpje samen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
GezelligHi Sas
![]()
Waar gaan jullie heen?
Gezellie.. geniet ze.. Latersquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Naastme op de bank. Doen filmpje samen.
Wat een pret beschuitje etenquote:
De manquote:
Dank uquote:Op zaterdag 5 december 2015 00:28 schreef schvvmert het volgende:
Lang leve de jarige.
[ afbeelding ]
Dank u welquote:
21:44quote:Op zaterdag 5 december 2015 09:19 schreef MadMaster het volgende:
Hut is vrijwilig schoffelen vanaf 9.00 uur.
Die heeft geen tijd voor z'n verjaardag...
[ afbeelding ]
Dank u welquote:
Dank u welquote:
Ha Ha bedanktquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:31 schreef FANN het volgende:
Ah... Huttekutje... Gefeliciteerd!![]()
[ afbeelding ]
Ik heb nog een beetjequote:Op zaterdag 5 december 2015 21:46 schreef chufi het volgende:
Hier nemen we een borrel op ,,
Volgende week op mij
[ afbeelding ]
signaturequote:Op zaterdag 5 december 2015 11:43 schreef FANN het volgende:
Misschien moet ik dat maar eens in mijn ondertitel of hoe zoiets ook mag heten zetten
Lekker voor een Caipirinha.. Ik heb volgens mij ook nog wat staan.. Ooit in Rio geweest weet jequote:Op zaterdag 5 december 2015 21:50 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik heb nog een beetje
[ afbeelding ]
cachaca
https://nl.wikipedia.org/wiki/Cacha%C3%A7a
quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker voor een Caipirinha.. Ik heb volgens mij ook nog wat staan.. Ooit in Rio geweest weet je
Voor werk of / vacantiequote:Op zaterdag 5 december 2015 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker voor een Caipirinha.. Ik heb volgens mij ook nog wat staan.. Ooit in Rio geweest weet je
Er schijnen daar veel berovingen te zijnquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Vakantie tijdens Carnaval, mijn werk wou liever niet dat ik ging ....
Bij de stoplichten op rood in de avond.. Revolver op je hoofd bij alleen rijdende mensen ... Was mn tafeldame ooit ook eens gebeurd.. Heel triestquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:57 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Er schijnen daar veel berovingen te zijn
Is goed man .. Proostquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:57 schreef Treehut362 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 5 december 2015 21:46 schreef chufi het volgende:
Hier nemen we een borrel op ,,
Volgende week op mij
[ afbeelding ]
'Kneem een alcohol-vrijtje is dat ook goed
Proost
ze pikken je fiets onder je reet vandaanquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij de stoplichten op rood in de avond.. Revolver op je hoofd bij alleen rijdende mensen ... Was mn tafeldame ooit ook eens gebeurd.. Heel triest
dan moet je lopenquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ze pikken je fiets onder je reet vandaan
Parkeren aan het strand is dan wel weer grappig.. Je geeft ze een Reaal, je laat je auto in zn vrij.. en dan wordt je auto soms van hot naar her geduwd..quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ze pikken je fiets onder je reet vandaan
Ja getrakteerd vanmorgen en vanmiddag en mijn zus kwam nog even aanquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:03 schreef just me het volgende:
[..]
dan moet je lopen![]()
heb je je verjaardag nog gevierd TH ?
ik had geen chocomelk gekocht, vergeten, dus maar 2 glaasjes puur gedronkenquote:
Van mij mag je hoor.. Ik wist geen eens dat het een traditie was ..quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:52 schreef just me het volgende:
[..]
ik had geen chocomelk gekocht, vergeten, dus maar 2 glaasjes puur gedronken
Is het ook niet hoor, maar gewoon lekkerquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor.. Ik wist geen eens dat het een traditie was ..
Rum drink ik niet graag zonder iets,,,, Whisky of Vodka geen probleem..quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
Is het ook niet hoor, maar gewoon lekker
Tis geen rum hč, schrobbelčr is een kruidendrank maar wel heel heel lekkerquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Rum drink ik niet graag zonder iets,,,, Whisky of Vodka geen probleem..
Uit Brabant OK,,,quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:57 schreef just me het volgende:
[..]
Tis geen rum hč, schrobbelčr is een kruidendrank maar wel heel heel lekker
heb jij je pakje al uitgepakt ?quote:
Ja mooi. Stuk beter weer nu.quote:Op zondag 6 december 2015 01:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ah, die Klazen en Pieten zijn pleitte.
Vond ze nogal irritant.
Estan locos!!quote:Op zondag 6 december 2015 02:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja helaaas ,, Nee is OK inhoud is prima..
ophoepelenquote:Op zondag 6 december 2015 01:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ah, die Klazen en Pieten zijn pleitte.
Vond ze nogal irritant.
Er is geen leven op Plutoquote:Op zondag 6 december 2015 07:44 schreef Treehut362 het volgende:
planeet Pluto; het lijkt me koud daar
[ afbeelding ]
Is er een plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan?quote:
dat hadden je ouders voor je gedaan ?quote:
Ja zoiets..quote:Op zondag 6 december 2015 17:06 schreef just me het volgende:
[..]
dat hadden je ouders voor je gedaan ?
\mijn ouders hebben voor mij besloten, ik/wij weer voor de kinderen; en zo gaat het weer doorquote:
Dat gaat weer niet helemaal op in mijn geval van een gemengd huwelijk en een dochter die met 6 maand toch gedoopt moest worden in een Spaanse kerkquote:Op zondag 6 december 2015 17:14 schreef just me het volgende:
[..]
\mijn ouders hebben voor mij besloten, ik/wij weer voor de kinderen; en zo gaat het weer door
onder "dwang" van de schoonfamlie ?quote:Op zondag 6 december 2015 17:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gaat weer niet helemaal op in mijn geval van een gemengd huwelijk en een dochter die met 6 maand toch gedoopt moest worden in een Spaanse kerk
Ja zoietsquote:Op zondag 6 december 2015 17:20 schreef just me het volgende:
[..]
onder "dwang" van de schoonfamlie ?
nou ja, ze worden er niet slechter van en ze hoeven er niets mee te doen.quote:
Ja zo dacht ik er ook over... En volgens mij doet ze het primaquote:Op zondag 6 december 2015 17:24 schreef just me het volgende:
[..]
nou ja, ze worden er niet slechter van en ze hoeven er niets mee te doen.
Ik was dan wel weer verbaasd dat de kabouter vorig jaar gedoopt werd, had dat niet verwacht.quote:Op zondag 6 december 2015 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zo dacht ik er ook over... En volgens mij doet ze het prima
Was je er wel bij?quote:Op zondag 6 december 2015 17:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was dan wel weer verbaasd dat de kabouter vorig jaar gedoopt werd, had dat niet verwacht.
Jep..quote:
Was de wil van Jezus, die regelt alles...quote:Op zondag 6 december 2015 17:48 schreef FANN het volgende:
en op een goed moment hoefde we ineens niet meer, Oma was dood
wat mijn moeder niet allemaal gedaan heeft om in een goed blaadje bij die man te komen,quote:Op zondag 6 december 2015 17:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was de wil van Jezus, die regelt alles...
Ik word al kotsmisselijk van termen als 'gemengd huwelijk', WTF is dat?quote:Op zondag 6 december 2015 17:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gaat weer niet helemaal op in mijn geval van een gemengd huwelijk en een dochter die met 6 maand toch gedoopt moest worden in een Spaanse kerk
gemengd huwelijk is als de ene zo gelovig is als de pest en de andere niet, maar dat wist je alquote:Op zondag 6 december 2015 18:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik word al kotsmisselijk van termen als 'gemengd huwelijk', WTF is dat?
Tegenwoordig kunnen zelfs homo's trouwen en ik vind het prima.....
Tuurlijk weet ik datquote:Op zondag 6 december 2015 18:18 schreef FANN het volgende:
[..]
gemengd huwelijk is als de ene zo gelovig is als de pest en de andere niet, maar dat wist je al![]()
twee geloven op één kussen met de duivel ertussen enzo
ja, nou ja, zo noemen ze dat dat eenmaalquote:Op zondag 6 december 2015 18:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik dat, ik bedoel dat zulke uitingen mij tegen de borst stoten.
En dat vind ik dus triest en onzinnig.quote:Op zondag 6 december 2015 18:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, nou ja, zo noemen ze dat dat eenmaal
Ja, ja dat begreep ik alquote:Op zondag 6 december 2015 18:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dat vind ik dus triest en onzinnig.
Zolang je maar begrijpt wat ik wilde zeggen.quote:Op zondag 6 december 2015 18:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ja dat begreep ik alen het is ook wel zo, maar ja
psiesquote:Op zondag 6 december 2015 18:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang je maar begrijpt wat ik wilde zeggen.
ow... jah sex voor het huwelijk e een ''moetje'' en al dat soort dingen, drama's waren dat vroeger...quote:Op zondag 6 december 2015 18:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang je maar begrijpt wat ik wilde zeggen.
Zo werd er vroeger ook gesproken over een 'onecht' kind, je zal er maar eentje zijn denk ik dan meteen.
Ik was ook niet getrouwd toen de baardaap geboren werd, maar hij was wel volgens plan, later besefte ik dat je dan als ongetrouwde vader minder rechten hebt en besloot ik om toch maar te trouwen.quote:Op zondag 6 december 2015 18:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... jah sex voor het huwelijk e een ''moetje'' en al dat soort dingen, drama's waren dat vroeger...
Mijn Pa en Ma ''moesten'' ook trouwen, maar eerst moest mijn Pa katholiek worden ook nog![]()
trauma had ie ervan, dat dan weer wel
Ja maar dat was is een andere tijd.... in de tijd van mijn ouders was het écht schandequote:Op zondag 6 december 2015 18:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was ook niet getrouwd toen de baardaap geboren werd, maar hij was wel volgens plan, later besefte ik dat je dan als ongetrouwde vader minder rechten hebt en besloot ik om toch maar te trouwen.
Je zit steeds te edittenquote:Op zondag 6 december 2015 18:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was ook niet getrouwd toen de baardaap geboren werd, maar hij was wel volgens plan, later besefte ik dat je dan als ongetrouwde vader minder rechten hebt en besloot ik om toch maar te trouwen.
Mijn zus is ooit katholiek geworden voor haar huwelijk, ik vond de hele ceremonie een idiote aanfluiting.![]()
oe... een nephuwelijkquote:Op zondag 6 december 2015 18:47 schreef chufi het volgende:
Mijn trouwen was meer om geen gedoe met verblijfsvergunning te hebben. Toen was dat mogelijk nog een probleem
Het was wel echt hoor, niet voor de scheinquote:Op zondag 6 december 2015 18:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ik bedoel, het was tķch een écht huwelijk, dat bedoelde ik, anders staat het zo raar
Nee, daarom ook mijn tweede postquote:Op zondag 6 december 2015 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was wel echt hoor, niet voor de schein
zit je weer te faken?quote:Op zondag 6 december 2015 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan doe ik net alsof ik nu rode wangetjes krijg
die smoes ga ik voortaan ook gebruikenquote:Op zondag 6 december 2015 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms raak ik in de war met al die talenkennis
Net bedacht, maar het is waarquote:Op zondag 6 december 2015 18:54 schreef FANN het volgende:
[..]
die smoes ga ik voortaan ook gebruiken
Ach, dat klopt gedeeltelijk, mijn vader was van dezelfde generatie en trok zich niets van zulke dingen aan en deed gewoon wat hij wilde en kon ook totaal niet met zijn schoonmoeder overweg.quote:Op zondag 6 december 2015 18:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja maar dat was is een andere tijd.... in de tijd van mijn ouders was het écht schande![]()
mijn Ma mocht ook niet in het wit trouwen van mijn Oma, da's wel zielig, want zo kon iedereen
zien dat ze geen maagd meer was, eigenlijk héél gemeen, maar ja was een soort ''straf''
Ja, ligt ook een beetje aan de persoon en zijn omgeving, dat zal ongetwijfeld waar zijn en als jouwquote:Op zondag 6 december 2015 18:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, dat klopt gedeeltelijk, mijn vader was van dezelfde generatie en trok zich niets van zulke dingen aan en deed gewoon wat hij wilde en kon ook totaal niet met zijn schoonmoeder overweg.
Daarom, je kan beter naar jezelf luisteren.quote:Op zondag 6 december 2015 18:57 schreef FANN het volgende:
Als ik gedaan had wat mijn schoonouders wilde had ik nu minstens 4 kinderen gehad
Typen is ook niet mn sterkste punt.. Zeker in het halfdonker op een laptop keyboardquote:Op zondag 6 december 2015 18:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan best hoor, ik lees wel eens meer vreemde dingen bij jou![]()
ik maak gewoon fouten
Toen ik naar de avondschool ging vroeg mijn schoonpa waarom dat in GODSNAAM nodig was,quote:Op zondag 6 december 2015 18:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom, je kan beter naar jezelf luisteren.
Volgens mij zou je best een lieve moeder geweest zijn, maar om goed op te voeden moet je ook streng kunnen zijn hoor.quote:Op zondag 6 december 2015 18:58 schreef FANN het volgende:
ééntje had ik nog wel aangekund, maar dan op mijn eigen voorwaarden...
met je dikke vingertjesquote:Op zondag 6 december 2015 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Typen is ook niet mn sterkste punt.. Zeker in het halfdonker op een laptop keyboard
Ik denk dat ik een ķverbezorgde moeder zou zijn geweest eigenlijkquote:Op zondag 6 december 2015 19:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij zou je best een lieve moeder geweest zijn, maar om goed op te voeden moet je ook streng kunnen zijn hoor.
Die verzin jij er bijquote:Op zondag 6 december 2015 19:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Typen is ook niet mn sterkste punt.. Zeker in het halfdonker op een laptop keyboard
Mijn ex zou het zonder mij ook moeilijker hebben gehad, en dat weet ze ook wel, ik krijg via via nog steeds complimenten over hoe ik het gedaan heb, en daar plukt zij nu ook de vruchten van, want ze zijn alle drie OK.quote:Op zondag 6 december 2015 19:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een ķverbezorgde moeder zou zijn geweest eigenlijkmaar we zullen het nooit weten....
3 kinderen alleen opvoeden is ook niet makkelijk denk ik, jij zal ook wel zijn geweest zijn met je ex toen.... toch?quote:Op zondag 6 december 2015 19:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn ex zou het zonder mij ook moeilijker hebben gehad, en dat weet ze ook wel, ik krijg via via nog steeds complimenten over hoe ik het gedaan heb, en daar plukt zij nu ook de vruchten van, want ze zijn alle drie OK.
quote:Op zondag 6 december 2015 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nu zie ik het ook.... Geen idee Zal wel een bug zijn
Wij hebben het samen gedaan hoor, hoewel ik natuurlijk meer uren per dag.quote:Op zondag 6 december 2015 19:05 schreef FANN het volgende:
[..]
3 kinderen alleen opvoeden is ook niet makkelijk denk ik, jij zal ook wel lij geweest zijn met je ex toen.... toch?
Ja, omdat zij werkte, nogal wiedusquote:Op zondag 6 december 2015 19:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij hebben het samen gedaan hoor, hoewel ik natuurlijk meer uren per dag.
Het was echt goed geregeld, zij werkte graag en ik niet, ik genoot liever van de kinderen, en geloof me dat ik echt genoten heb, het was een hele leuke tijd met 3 kleintjes, maar ja, nu zijn ze groot.quote:
Als het zo kan is het mooi... tegenwoordig moet je met 3 kinderen toch wel een héél goed inkomen hebben als één van de twee thuis wil blijven voor de opvoeding, maar ik zou ook, zéker de eerstequote:Op zondag 6 december 2015 19:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was echt goed geregeld, zij werkte graag en ik niet, ik genoot liever van de kinderen, en geloof me dat ik echt genoten heb, het was een hele leuke tijd met 3 kleintjes, maar ja, nu zijn ze groot.
mot je nog wiet halen?quote:Op zondag 6 december 2015 19:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Shit, ik ontdek dat ik dadelijk nog even de deur uit moet, heb geen zin en ben nog niet eens aangekleed.
Inkomen was OK, niet overdreven veel, maar wel genoeg, en we leefden altijd zuinig.quote:Op zondag 6 december 2015 19:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Als het zo kan is het mooi... tegenwoordig moet je met 3 kinderen toch wel een héél goed inkomen hebben als één van de twee thuis wil blijven voor de opvoeding, maar ik zou ook, zéker de eerste
paar jaar thuis hebben willen blijven hoor voor de opvoedingmaar ik verdiende op dat moment het meeste
dus was een klein probleempje
![]()
maar goed verleden tiet...
Precies.... zou ik ook niet willenquote:Op zondag 6 december 2015 19:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het voelt gewoon goed dat ik kan zeggen dat mijn kinderen niet door een of andere 'vreemde' zijn opgevoed.
Neuh, ik heb wiet en hasj genoeg in huis, zeer ruime voorraadquote:
Doe hem de groetenquote:Op zondag 6 december 2015 19:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, ik heb wiet en hasj genoeg in huis, zeer ruime voorraad, moet nog even iets op de post doen, hier om de hoek.
Maar als ik toch naar buiten moet wip ik ook even bij broertje langs, daar kom ik sowieso langs.
Die van mij gingen 2 middagdelen per week naar de creche, niet omdat ik ze kwijt moest, maar omdat het leuk en leerzaam is om een uurtje met andere leeftijdsgenootjes te spelen dan met hun eigen broertje en zusje, als ze dat zelf niet hadden gewild waren ze er ook niet heen geweest.quote:Op zondag 6 december 2015 19:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Precies.... zou ik ook niet willenzo'n baby van 6 weken naar de creche lijkt me hélemaal niks,
en toch gebeurde dat vaak.
Bij mij gingen ze geloof ik 2 ochtenden tot ze 3 jaar waren, ik vond het veels te gezellig om ze thuis te hebbenquote:Op zondag 6 december 2015 19:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van mij gingen 2 middagdelen per week naar de creche, niet omdat ik ze kwijt moest, maar omdat het leuk en leerzaam is om een uurtje met andere leeftijdsgenootjes te spelen dan met hun eigen broertje en zusje, als ze dat zelf niet hadden gewild waren ze er ook niet heen geweest.
(Edit: en toen waren ze natuurlijk geen 6 weken maar 2,5 jr.)
werkelijk geen idee, het duurt in ieder geval de hele kerstvakantiequote:Op zondag 6 december 2015 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer vieren ze dat op jouw eiland?
Als je maar niet vergeet wanneer de vakantie begintquote:Op zondag 6 december 2015 21:16 schreef sacha het volgende:
[..]
werkelijk geen idee, het duurt in ieder geval de hele kerstvakantie
en eindigt....quote:Op zondag 6 december 2015 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je maar niet vergeet wanneer de vakantie begint
omdat dan de vakantie afgelopen is en de scholen weer beginnenquote:
Ach dat weet die aap welquote:Op zondag 6 december 2015 22:23 schreef just me het volgende:
[..]
omdat dan de vakantie afgelopen is en de scholen weer beginnen
Oliebollenquote:
quote:Op zondag 6 december 2015 22:27 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Oliebollen
Oliebol
Een oliebol, een oliebol,
die houd je in de hand.
En komen er vier pootjes uit
dan is het een olifant.
Tjingeleboem, tjingeleboem,
Tjingeleboemboemboem
http://www.laluna.nl/r/file/Liedjesboek.pdf
quote:Op zondag 6 december 2015 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dan blijft ie nog maar een weekje langer thuis of zo
weddenschap verlorenquote:Op zondag 6 december 2015 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik durf bijna te wedden dat ie wel weet wanneer de vakantie begint
agendaquote:Op zondag 6 december 2015 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kun je nu wel zeggen, maar het staat vast in zn agenda
nee, ik ben een slechte moederquote:Op maandag 7 december 2015 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ie nog niet zo'n multimedia ding dan?
Heb je die boom van Danny gezien? Was vorig jaar zie ik, die heeft de hele Kerstmarkt leegquote:Op maandag 7 december 2015 02:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel allemaal je boom posten hoor hier of FEE / Show je kerstboom en andere kerstmeuk! #4
Ja die heb ik toen idd gezien... Ik neem er ook geenquote:Op maandag 7 december 2015 11:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je die boom van Danny gezien? Was vorig jaar zie ik, die heeft de hele Kerstmarkt leeg
gekocht![]()
FEE / Show je kerstboom en andere kerstmeuk! #4
maar goed ik heb geen boom en ik neem er ook geen eentje, dus..........
Gaat meteen een hoop centjes uitsparen als ik in dat topic kijkquote:Op maandag 7 december 2015 11:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die heb ik toen idd gezien... Ik neem er ook geen
Ja en nu weet je wat er met je Fok Abo centjes gebeurtquote:Op maandag 7 december 2015 11:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Gaat meteen een hoop centjes uitsparen als ik in dat topic kijk
Ik denk dat de grootste inkomstenbron toch reclame is, of niet?quote:Op maandag 7 december 2015 11:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en nu weet je wat er met je Fok Abo centjes gebeurt
nou dan staat er mooi een kerstpoppetje met de naam just me bij Danny op de schoorsteenquote:
Ik hoop dat ie van mijn centjes een vogeltje heeft gekochtquote:Op maandag 7 december 2015 11:39 schreef just me het volgende:
[..]
nou dan staat er mooi een kerstpoppetje met de naam just me bij Danny op de schoorsteen
quote:Op maandag 7 december 2015 11:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie van mijn centjes een vogeltje heeft gekocht![]()
Je zal die meuk weer moeten opruimen na de Kerst
pffffffffffffquote:Op maandag 7 december 2015 11:47 schreef just me het volgende:
[..]![]()
en dan stuk voor stuk gedag zeggen, dag vogeltje van Fann, dag kerstpoppetjes van just me, tot de volgende keer
er zitten vast wel stickertjes onderquote:
Zuur wijfquote:Op maandag 7 december 2015 11:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en nu weet je wat er met je Fok Abo centjes gebeurt
ow... aan het aantal beoordelingen zou je zeggen van welquote:Op maandag 7 december 2015 12:42 schreef FANN het volgende:
Ik ga een naaimachine kopen, de eenvoudigste die er is, voor zoompjes enzo...
zou dit wat zijn?
http://www.blokker.nl/nl/(...)-epFvz5zwaAtsv8P8HAQ
Geen lekker zonnetje dus fijne middag FANNquote:Op maandag 7 december 2015 12:46 schreef FANN het volgende:
meh... geen reet aan op Fok, ik ga naar buiten
Ik heb geen verstand van naaimachines, maar het lijkt me sowieso het handigst om de meest simpele te nemen.quote:Op maandag 7 december 2015 12:42 schreef FANN het volgende:
zou dit wat zijn?
Ik woon er alweer ruim een weekquote:Op maandag 7 december 2015 12:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoest met de verhuizing? Gaat alles volgens plan?
quote:Op maandag 7 december 2015 13:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik woon er alweer ruim een week![]()
Alles is prima verlopen, dat mag een wonder heten aangezien we echt heel veel hebben verbouwd.
Het is een leuk ding voor die prijs, zelf heb ik een Singer, Singer en Pfaff zijn volgens velen de beste naaimachines, maar volgens mij is Singer niet meer de Singer van 40 jaar geleden.quote:Op maandag 7 december 2015 12:42 schreef FANN het volgende:
zou dit wat zijn?
ik heb nog een hele oude staan van mijn moederquote:Op maandag 7 december 2015 15:45 schreef chufi het volgende:
We hebben een kenner, Vroeger naaide ik ook wel eens wat op die van mn moeder... Maar nu nee nooit meer eigenlijk...
Zo hebben we allemaal wel dingen in huis waarvan je later denkt... Waar was dat nou weer voor nodig.....quote:Op maandag 7 december 2015 15:47 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb nog een hele oude staan van mijn moeder![]()
en nog een iets minder oudere van mezelf, had me ooit voorgenomen
ik ben gigantisch aan het opruimen en weggooienquote:Op maandag 7 december 2015 15:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo hebben we allemaal wel dingen in huis waarvan je later denkt... Waar was dat nou weer voor nodig.....
Dat ruimt lekker op, ik heb voor de verhuizing heul veul naar de kringloopwinkel gebracht, opgeruimd staat netjes.quote:Op maandag 7 december 2015 15:54 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben gigantisch aan het opruimen en weggooien
ik ben echt troep uit de keuken aan het opruimen, oude vaasjes, weet ik wat voor meuk ik verzameld hebquote:Op maandag 7 december 2015 15:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ruimt lekker op, ik heb voor de verhuizing heul veul naar de kringloopwinkel gebracht, opgeruimd staat netjes.
Ja dat doe ik ook bij vlagen...quote:Op maandag 7 december 2015 15:54 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben gigantisch aan het opruimen en weggooien
Zo heb ik een cirkelzaag in de kelder liggen.quote:Op maandag 7 december 2015 15:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo hebben we allemaal wel dingen in huis waarvan je later denkt... Waar was dat nou weer voor nodig.....
quote:Op maandag 7 december 2015 15:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo heb ik een cirkelzaag in de kelder liggen.
Stoer doen door te zeggen dat je er een hebtquote:Op maandag 7 december 2015 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat moet jij daar dan mee als je toch nooit iets mee doet?
Ik heb dat ding ooit gekocht toen ik in een woning laminaat moest leggen, maar dat is alweer langer dan 20 jaar geleden, als ik tegenwoordig laminaat 'moet' leggen, laatste keer 6 jaar geleden bij mijn broertje, gebruik ik de 'laminaatknipper' van mijn oudste broer.quote:Op maandag 7 december 2015 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat moet jij daar dan mee als je toch nooit iets mee doet?
Ik ben helemaal niet stoer......quote:Op maandag 7 december 2015 16:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Stoer doen door te zeggen dat je er een hebt
Mo wil volgens mij niet stoer zijn.quote:Op maandag 7 december 2015 16:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste mensenkennis, ik ben gewoon verre van stoer, misschien zie ik er zo uit, maar ben het helemaal niet.quote:Op maandag 7 december 2015 16:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mo wil volgens mij niet stoer zijn.
Misschien moet je je kelderbox dan maar eens op ruiken, kan je er nieuwe zooi inzetten die je nooit gebruiktquote:Op maandag 7 december 2015 16:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb dat ding ooit gekocht toen ik in een woning laminaat moest leggen, maar dat is alweer langer dan 20 jaar geleden, als ik tegenwoordig laminaat 'moet' leggen, laatste keer 6 jaar geleden bij mijn broertje, gebruik ik de 'laminaatknipper' van mijn oudste broer.
En je wilt het ook niet zijnquote:Op maandag 7 december 2015 16:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste mensenkennis, ik ben gewoon verre van stoer, misschien zie ik er zo uit, maar ben het helemaal niet.
Eerlijk gezegd kom ik er zelden, ben er volgens mij al zeker een jaar niet meer geweest, maar zoveel rommel staat er ook niet.quote:Op maandag 7 december 2015 16:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet je je kelderbox dan maar eens op ruiken, kan je er nieuwe zooi inzetten die je nooit gebruikt
Staat je fiets er dan niet in?quote:Op maandag 7 december 2015 16:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd kom ik er zelden, ben er volgens mij al zeker een jaar niet meer geweest, maar zoveel rommel staat er ook niet.
Ik ben een kattenliefhebber, die zijn doorgaans niet zo stoer.quote:
Mijn fiets gaat mee naar boven (5 hoog).quote:
Het is héérlijk weerquote:Op maandag 7 december 2015 12:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen lekker zonnetje dus fijne middag FANN
ow...quote:Op maandag 7 december 2015 13:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik woon er alweer ruim een week![]()
Alles is prima verlopen, dat mag een wonder heten aangezien we echt heel veel hebben verbouwd.
quote:Op maandag 7 december 2015 13:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van naaimachines, maar het lijkt me sowieso het handigst om de meest simpele te nemen.
De meest simpele jaquote:Op maandag 7 december 2015 15:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een leuk ding voor die prijs, zelf heb ik een Singer, Singer en Pfaff zijn volgens velen de beste naaimachines, maar volgens mij is Singer niet meer de Singer van 40 jaar geleden.
Die Toyota lijkt me OK, leuke machine voor een 'beginner' voor een redelijke prijs en zover ik gelezen heb zijn die Toyota's ook best waar voor hun geld.
LIF / Wat te verwachten van een naaimachine van 99 euro
Dan moet je een kettingzaag hebben.quote:Op maandag 7 december 2015 16:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja en een bosquote:Op maandag 7 december 2015 17:34 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dan moet je een kettingzaag hebben.
Uit welk bos zou die Kerstboom op de dam komen?quote:
Uit Scandinavie of Canada,,,,quote:Op maandag 7 december 2015 17:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Uit welk bos zou die Kerstboom op de dam komen?
Dat ding is gigantisch![]()
[ afbeelding ]
vroeg ik me af toen ik er langs liep....
Nee dusquote:Op maandag 7 december 2015 17:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ah, ja ik zat ook aan Canada te denken, zou best eens kunnen
quote:Kerstboom op de Dam
De beroemde kerstboom op de Dam maakt elk jaar een verre reis vanaf de Duitse Ardennen naar de hoofdstad waar hij in december sierlijk wordt verlicht. De boom is met zo'n 20 meter een imposant gezicht voor het Koninklijk Paleis en is versierd met ruim 40.000 energiezuinige LED-lampjes.
ah... Duitsland dus, ik wist niet dat ze daar ook van die enorme bomen hadden....quote:
daar staat iemand met een zeisquote:Op maandag 7 december 2015 17:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Uit welk bos zou die Kerstboom op de dam komen?
Dat ding is gigantisch![]()
[ afbeelding ]
vroeg ik me af toen ik er langs liep....
waar zie je die? bij jou?quote:Op maandag 7 december 2015 18:04 schreef sacha het volgende:
[..]
zal ik dan nu roepen dat ik mensen met vlaggen zie?
ah... ik heb zelf niet het hele filmpje bekeken, ik heb die standbeelden al zķ vaak gezien...quote:Op maandag 7 december 2015 18:14 schreef sacha het volgende:
[..]
op de achtergrond in de still van je filmpje
Groene.quote:Op maandag 7 december 2015 18:17 schreef FANN het volgende:
b
Je hebt gelijk Sas, maar ik weet niet wat dat voor vlaggen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |