Mooi hutjequote:Op zaterdag 5 december 2015 00:28 schreef schvvmert het volgende:
Lang leve de jarige.
[ afbeelding ]
Staat op mijn facebookquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij krijgt allemaal draakjes, wanneer ben je jarig?
je hebt facebook, das mooiquote:
Ooohh geen bedoel jequote:Op zaterdag 5 december 2015 11:42 schreef FANN het volgende:
[..]niet goed wakker
![]()
ik heb GÉÉN... ik herhaal....GÉÉN Facebook
ik zal we niet om rouwen, 5 december was de dag van mijn vaders crematie, dus laat maar snelquote:
Ik zat vorig jaar op 5 mei bij een crematie, maakt voor mij 5 mei niet ineens een andere dag.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zal we niet om rouwen, 5 december was de dag van mijn vaders crematie, dus laat maar snel
voorbij gaan....
ook alweer een jaar geleden dan, gaat idioot snel
wél ook zo'n datum die je je altijd herinnerd, maar jah, tis niet andersquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zat vorig jaar op 5 mei bij een crematie, maakt voor mij 5 mei niet ineens een andere dag.
Was mijn mams vriend.
Ja maar bevrijdingsdag en sinterklaas kunnen er ook niks aan doen dat crematoria gewoon open zijn.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:48 schreef FANN het volgende:
[..]
wél ook zo'n datum die je je altijd herinnerd, maar jah, tis niet anders
Nee da's waarquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar bevrijdingsdag en sinterklaas kunnen er ook niks aan doen dat crematoria gewoon open zijn.
Succesquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:51 schreef drakin het volgende:
Ik moet binnen een uur een sinterklaasgedicht hebben. Laat ik maar beginnen dan.
Das eens wat anders dan kerstkindjesquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee da's waar![]()
zouden er ook begrafenissen of crematie's met Kerst of Nieuwjaar zijn eigenlijk?
Vond ik ook een beetje luguber hoor, vooral omdat er ook achterkleinkinderen waren die alquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Das eens wat anders dan kerstkindjes![]()
Ik zou er geen bezwaar tegen hebben, is toch mijn feestdag niet.
Sinterklaas is natuurlijk geweldig en dat zou niet mogen.
11-11? Das ook zo'n mooie dag.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Vond ik ook een beetje luguber hoor, vooral omdat er ook achterkleinkinderen waren die al
oud genoeg waren om er iets van mee te krijgen, maar ja, mijn broer op Sint Maarten, die
heeft dus ook twee kleinkinderen, zal wel niet anders gekund hebben ofzo
quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou ga je vertellen dat ook iemand met pasen en pinksteren gecremeerd is zeker?
Las laatst iets dat hij niet was vastgespijkerd.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:02 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
was dat niet Jezus? nou ja of ie die dag begraven is weet ik eigenlijk niet meer, wel aan het kruis
gespijkerd als ik de bijbels moet geloven
Jezus, the original zombiequote:Op zaterdag 5 december 2015 12:03 schreef FANN het volgende:
of hij was die dag opgestaan kan ook ...
quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Las laatst iets dat hij niet was vastgespijkerd.
als hij met een molensteen rond zijn nek het water in was gegooid had nu iedereen een vissekom met verzopen playmobielpoppetje op tafel.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:09 schreef FANN het volgende:
We zijn nu wel aan het zondigen Draakjestraks komen we in de hel
alsof mensen die sterven rekening houden met feestdagenquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee da's waar![]()
zouden er ook begrafenissen of crematie's met Kerst of Nieuwjaar zijn eigenlijk?
Goed dat je het zegt, ik heb gecheckt en de AH is hier gewoon tot 21 u. open, maar goed ook want anders had ik me nu moeten haasten....quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:47 schreef FANN het volgende:
KLB / Winkels die vroeg sluiten
Hoe laat gaan d winkels vandaag dicht? er is een topic over, maar er staat nergens hoe laat ze dan
dicht gaan
Uit ervaring kan ik melden dat dat niet gebeurd...quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:58 schreef sacha het volgende:
[..]
alsof mensen die sterven rekening houden met feestdagen
80 euro voor een hapje eten, men geeft het een leuke naam (een pop up-restaurant, WTF is dat?quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:46 schreef chufi het volgende:
Of ik dit nu erg vind.... Neetis niet CUL waardig
Scoren op DWDD,,, Misschien 10 jaar geleden, maar de snit is al een tijdje uit het programmaquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
80 euro voor een hapje eten, men geeft het een leuke naam (een pop up-restaurant, WTF is dat?) en men denkt even makkelijk te kunnen scoren.
Heb mijn boodschappen ook weer binnen, niks geen duur gedoe, ik heb me wel een halve kruimel/puddingvlaai gekocht, de vraag is of dat ding helemaal op zal gaan.
Ik wil gerust helpenquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
80 euro voor een hapje eten, men geeft het een leuke naam (een pop up-restaurant, WTF is dat?) en men denkt even makkelijk te kunnen scoren.
Heb mijn boodschappen ook weer binnen, niks geen duur gedoe, ik heb me wel een halve kruimel/puddingvlaai gekocht, de vraag is of dat ding helemaal op zal gaan.
Waar je niet in gelooft kom je ook niet hoorquote:Op zaterdag 5 december 2015 12:09 schreef FANN het volgende:
We zijn nu wel aan het zondigen Draakjestraks komen we in de hel
Vind het zelf ook wel lekker, maar na 1 stuk heb ik genoeg, ik ben geen grote eter.quote:
Die worden meestal en week later begraven/verbrand. En dan kiest de familie de dag uit. Kan meestal ook wel een dag eerder of later.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:58 schreef sacha het volgende:
[..]
alsof mensen die sterven rekening houden met feestdagen
Heb je nog een stukje voor morgen of anders de baardaap maar ff bellenquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vind het zelf ook wel lekker, maar na 1 stuk heb ik genoeg, ik ben geen grote eter.
Die zal vandaag of morgen sowieso wel komen...quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je nog een stukje voor morgen of anders de baardaap maar ff bellen
In Spanje moet je snel zijn... Binnen 2 dagen is het gepiept ....quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Die worden meestal en week later begraven/verbrand. En dan kiest de familie de dag uit. Kan meestal ook wel een dag eerder of later.
Waarom koop je dan een halve?quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vind het zelf ook wel lekker, maar na 1 stuk heb ik genoeg, ik ben geen grote eter.
Daar woont iedereen in de buurt en heeft niemand werk om vrij te krijgen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
In Spanje moet je snel zijn... Binnen 2 dagen is het gepiept ....
Das een beetje kort door de bocht... Meeste mensen die ik daar ken hebben een baan.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar woont iedereen in de buurt en heeft niemand werk om vrij te krijgen.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Das een beetje kort door de bocht... Meeste mensen die ik daar ken hebben een baan.
Zelfs mn dochter voor dat ze afgestudeerd was
Spanje had het eerst last van de crisis en heeft kenissen van mij wel getroffen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Das een beetje kort door de bocht... Meeste mensen die ik daar ken hebben een baan.
Zelfs mn dochter voor dat ze afgestudeerd was
Ik denk dat Hut aan zijn verjaardagsborrel zitquote:
Met zn ouders in de kroeg..quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Hut aan zijn verjaardagsborrel zit
Ja sommige van mij ook, maar die gaan weer verder met een andere baan inmiddelsquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Spanje had het eerst last van de crisis en heeft kenissen van mij wel getroffen.
Dan verwacht ik 'm wat later nog wel online.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Hut aan zijn verjaardagsborrel zit
Jep bij moj ook. Alleen kunnen sommihen nog geen reisjes uit Spanje eeg betalen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja sommige van mij ook, maar die gaan weer verder met een andere baan inmiddels
Kan nog een leuke avond wordenquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:13 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dan verwacht ik 'm wat later nog wel online.
Maar willen ze dan allemaal op vakantie buiten de EEG of zit je aan iets te zware chocomelk?quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Jep bij moj ook. Alleen kunnen sommihen nog geen reisjes uit Spanje eeg betalen.
1kerr per 3 jaar hebben we samen ern vakantie.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar willen ze dan allemaal op vakantie buiten de EEG of zit je aan iets te zware chocomelk?
Ik mag hopen dat Sas je op piktquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:31 schreef drakin het volgende:
[..]
1kerr per 3 jaar hebben we samen ern vakantie.
Ik zit debiel, gern chocomelk nodig.
swypen is wel fijnquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Sommige mensen zweren by swipen of zo... Vind dat ook kut
Die zit naast me op zijn drbiel.quote:
Naastme op de bank. Doen filmpje samen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
GezelligHi Sas
![]()
Waar gaan jullie heen?
Gezellie.. geniet ze.. Latersquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Naastme op de bank. Doen filmpje samen.
Wat een pret beschuitje etenquote:
De manquote:
Dank uquote:Op zaterdag 5 december 2015 00:28 schreef schvvmert het volgende:
Lang leve de jarige.
[ afbeelding ]
Dank u welquote:
21:44quote:Op zaterdag 5 december 2015 09:19 schreef MadMaster het volgende:
Hut is vrijwilig schoffelen vanaf 9.00 uur.
Die heeft geen tijd voor z'n verjaardag...
[ afbeelding ]
Dank u welquote:
Dank u welquote:
Ha Ha bedanktquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:31 schreef FANN het volgende:
Ah... Huttekutje... Gefeliciteerd!![]()
[ afbeelding ]
Ik heb nog een beetjequote:Op zaterdag 5 december 2015 21:46 schreef chufi het volgende:
Hier nemen we een borrel op ,,
Volgende week op mij
[ afbeelding ]
signaturequote:Op zaterdag 5 december 2015 11:43 schreef FANN het volgende:
Misschien moet ik dat maar eens in mijn ondertitel of hoe zoiets ook mag heten zetten
Lekker voor een Caipirinha.. Ik heb volgens mij ook nog wat staan.. Ooit in Rio geweest weet jequote:Op zaterdag 5 december 2015 21:50 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik heb nog een beetje
[ afbeelding ]
cachaca
https://nl.wikipedia.org/wiki/Cacha%C3%A7a
quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker voor een Caipirinha.. Ik heb volgens mij ook nog wat staan.. Ooit in Rio geweest weet je
Voor werk of / vacantiequote:Op zaterdag 5 december 2015 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker voor een Caipirinha.. Ik heb volgens mij ook nog wat staan.. Ooit in Rio geweest weet je
Er schijnen daar veel berovingen te zijnquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Vakantie tijdens Carnaval, mijn werk wou liever niet dat ik ging ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |