bakvissen materiaalquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nee, een van hun had Daniel moeten zijn.
dat dusquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:54 schreef loveli het volgende:
Gaia was goed. Er zijn waarschijnlijk te veel pubermeisjes met te veel beltegoed in NL.
Voor feesten en partijenquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:55 schreef roos94 het volgende:
Melissa is gewoon vreselijk. Gaat t nooit maken.
zoals de meesten daarquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:55 schreef roos94 het volgende:
Vond haar vandaag niks aparts.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:55 schreef Joooo-pi het volgende:
De hype rond Jennie is wel overdreven
ze is gewoon goed hoor al is ze een beetje tokkie.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:55 schreef roos94 het volgende:
graag gedaan babequote:
?quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:59 schreef PinkLow het volgende:
Ik ben voor Dave en kan dus rustig slapen. Maar wat een tegenvallende show zeg! Ik haak ook gelijk af! Trusten
kut timing, uitspraak, hij zei duidelijk different in plaats van difference. Daarbij komt hij niet in de buurt van Adele. Overhyped die dude echt waar.quote:
nee hij was in het begin in de danger zone hoor.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Meerdere mensen blijkbaar, want hij was meteen safe
mijn mening komt helaas wel vaker niet overeenquote:Op vrijdag 4 december 2015 23:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Meerdere mensen blijkbaar, want hij was meteen safe
Maar daarna opeens nietquote:Op vrijdag 4 december 2015 23:03 schreef BzP het volgende:
[..]
nee hij was in het begin in de danger zone hoor.
Daniel inderdaad, plus die nasale dame. Want die nasale dame bakt er ook niet zoveel van, vind ik.quote:
Hm, goed zingen? Jennie kan goed schreeuwen en helaas wordt dat door veel mensen uitgelegd als dat ze goed kan zingen. Een raar fenomeen, dat zich ook uit in gejuich van het publiek zodra iemand een uithaal doet. Alsof het alleen daarom draait bij het vertolken van een liedje.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:05 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit. Vind er echt niets aan gewoon. Hoewel ze echt wel heel erg goed kan zingen natuurlijk.
Ja, ik erger me er ook kapot aan. Deerniswekkende blaaskaken met hun Engelse woordjes. Anouk en Krabbé zijn het meest debiel, maar de rest laat zich helaas ook niet onbetuigd.quote:Op zaterdag 5 december 2015 01:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ze hebben trouwens weer erg veel moeite met hun Nederlanstalige woordenschat. Gevarenzone? Veilige zone?
Ik heb nu net Ivar gezien (volgens mij deed hij het aardig maar ik was even een beetje moe dus ik kan niet oordelen), tot daar zong niemand volledig zuiver, helaas. Bij het pianomeisje zie ik dat door de vingers, de moeilijkheidsgraad ligt voor haar wat hoger dan bij de rest. Brace ben ik nu trouwens een beetje zat, het is voor mij te voorspelbaar. Misschien een kwestie van of dat je er wel of niet van houdt, ik ben sowieso al geen liefhebber van dat R&B-geluid.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:56 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hm, goed zingen? Jennie kan goed schreeuwen en helaas wordt dat door veel mensen uitgelegd als dat ze goed kan zingen. Een raar fenomeen, dat zich ook uit in gejuich van het publiek zodra iemand een uithaal doet. Alsof het alleen daarom draait bij het vertolken van een liedje.
(Geen kritiek op jou hoor, ik hang mijn ongenoegen hierover toevallig op aan jouw opmerking)
Ik ben het met je eens wat betreft Brace. Het lijkt me een uiterst sympathieke jongen, maar ik kan niet goed tegen dat dreinerige in zijn stem. Het is gewoon te zeikerig allemaal en met dat nummer van vandaag kon hij bovendien niet erg goed overweg volgens mij.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb nu net Ivar gezien (volgens mij deed hij het aardig maar ik was even een beetje moe dus ik kan niet oordelen), tot daar zong niemand volledig zuiver, helaas. Bij het pianomeisje zie ik dat door de vingers, de moeilijkheidsgraad ligt voor haar wat hoger dan bij de rest. Brace ben ik nu trouwens een beetje zat, het is voor mij te voorspelbaar. Misschien een kwestie van of dat je er wel of niet van houdt, ik ben sowieso al geen liefhebber van dat R&B-geluid.
Gister de duitse voice gezien, daar zong men echt allemaal valsquote:Op zaterdag 5 december 2015 02:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb nu net Ivar gezien (volgens mij deed hij het aardig maar ik was even een beetje moe dus ik kan niet oordelen), tot daar zong niemand volledig zuiver, helaas. Bij het pianomeisje zie ik dat door de vingers, de moeilijkheidsgraad ligt voor haar wat hoger dan bij de rest. Brace ben ik nu trouwens een beetje zat, het is voor mij te voorspelbaar. Misschien een kwestie van of dat je er wel of niet van houdt, ik ben sowieso al geen liefhebber van dat R&B-geluid.
Ik moet eerlijk zeggen dat de dames het wel aardig deden bij Seal.quote:Op zaterdag 5 december 2015 03:29 schreef Xummon het volgende:
[..]
Gister de duitse voice gezien, daar zong men echt allemaal vals
Niets mis mee. Ik hoop wel dat ze intern wat kritischer zijn richting Maan dan publiekelijk. Ze heeft talent maar je hoort ook aan bepaalde dingen dat ze nog relatief jong is en nog wat kan bijschaven, het zou zonde zijn als ze dat niet doet. Ik vind haar wel een van de betere kandidaten.quote:
Dat is hip. In bepaalde modebladen schrijven ze precies zo.quote:Op zaterdag 5 december 2015 01:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ze hebben trouwens weer erg veel moeite met hun Nederlanstalige woordenschat. Gevarenzone? Veilige zone?
Ben dat volledig met je eens hoor. Ik vind ook dat ze veel te veel uithalen doet. Zo ontzettend irritant vind ik dat. Zo van "zie mij eens goed uithalen kunnen doen". Vind het juist veel mooier en beter als iemand een liedje zonder uithalen zingt en daarmee kan raken. Dan kan je pas écht goed zingen vind ik. Less is more eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:56 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hm, goed zingen? Jennie kan goed schreeuwen en helaas wordt dat door veel mensen uitgelegd als dat ze goed kan zingen. Een raar fenomeen, dat zich ook uit in gejuich van het publiek zodra iemand een uithaal doet. Alsof het alleen daarom draait bij het vertolken van een liedje.
(Geen kritiek op jou hoor, ik hang mijn ongenoegen hierover toevallig op aan jouw opmerking)
Ik vind ballades prima, er zit aanzienlijk minder leuke muziek tussen. Het leukst vind ik echter goede melodieuze rock, soul (als je het kan, anders vooral niet proberen), blues of jazz. Country vind ik ook wel aardig en als het heel erg goed is uitgevoerd dan mag het van mij ook hip hop of rap zijn maar dat heeft bij TV weinig te zoeken.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:51 schreef Is_it_Heaven het volgende:
Ik vind Maan een knap meisje, en ze kan goed zingen, maar die doodsaaie ballads zijn vreselijk wmb.
Ivan deed het goed. Ik moet helaas vaststellen dat ze tot dan allemaal wel een beetje vals zongen, niet consistent maar wel af en toe. Nu heb ik de handicap dat ik zelfs hele kleine toonverschillen waarneem maar gisteren viel het me wel heel erg op. Vervolgens zie je een stukje a capella met SEAL (heeft hij trouwens ook niet-cover hits gehad?) en dan kunnen ze het ineens wel, Misschien is een week voor velen van hen te weinig tijd om een liedje in te studeren?quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:31 schreef iBenny het volgende:
Hello vind ik echt een enorm pleurisnummer (zacht uitgedrukt). Vind het by far de minste single van Adele ooit. Maar eigenlijk vond ik het gister, dankzij Ivan, prima te behappen. Ik was positief verrast en vond hem een van de beste van de avond.
Eens. Ik denk dat de moeilijkheidsgraad net wat te hoog ligt. Wellicht ook omdat de voorbereidingstijd wat te kort is? Anderzijds zou ik van haar verwachten dat ze een flink aantal liedjes paraat heeft en dat ze een van die liedjes neemt. Dat is absoluut niet kritisch bedoeld, ze heeft veel talent maar het is nu eenmaal zo dat maar heel erg weinig mensen feilloos tegelijkertijd zo kunnen spelen en zingen en dat nog minder mensen zich een liedje in een hele korte tijd eigen kunnen maken voor die combi. Ik vind het goed dat ze het doet. Ik hou van zangers/zangeressen die zichzelf begeleiden.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:38 schreef Toeps het volgende:
Ik vind Neda zo leuk, maar ze komt zo níet uit de verf de laatste weken!
quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:56 schreef Lkw het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, dat uithalen dat heeft soms wat weg van een voetballer die het publiek op zijn hand krijgt door een bal hoog te houden of door te demonstreren dat hij de bal op iemands stropdas kan schieten. Het illustreert een goede beheersing van techniek (op een bepaalde manier) maar dat wil nog niet zeggen dat je ook een hele goede voetballer bent. Een zanger(es) moet bij voorkeur in staat zijn om goed uit te halen omdat dat hem/haar extra gereeschap en een groter bereik geeft, het is echter niet waar het zingen om draait. Marco verwoordde het dit seizoen nog het beste m.b.t. Maan waar het wel om draait (iets a la dat je geboeid luistert naar het verhaal wat de zanger(es) vertelt) en ook SEAL viel het op, terwijl hij geen enkele voorkennis had.quote:Op zondag 6 december 2015 00:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ben dat volledig met je eens hoor. Ik vind ook dat ze veel te veel uithalen doet. Zo ontzettend irritant vind ik dat. Zo van "zie mij eens goed uithalen kunnen doen". Vind het juist veel mooier en beter als iemand een liedje zonder uithalen zingt en daarmee kan raken. Dan kan je pas écht goed zingen vind ik. Less is more eigenlijk.
Als je nerveus op een podum staat gaat je adem te hoog zitten en klinkt het minder gesteund/stabiel, ksn het ook zijn dat je te hoog gaat intoneren. Te hoog hoor je vaker dan te laag bij the voice vind ik.quote:Op zondag 6 december 2015 02:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ivan deed het goed. Ik moet helaas vaststellen dat ze tot dan allemaal wel een beetje vals zongen, niet consistent maar wel af en toe. Nu heb ik de handicap dat ik zelfs hele kleine toonverschillen waarneem maar gisteren viel het me wel heel erg op. Vervolgens zie je een stukje a capella met SEAL (heeft hij trouwens ook niet-cover hits gehad?) en dan kunnen ze het ineens wel, Misschien is een week voor velen van hen te weinig tijd om een liedje in te studeren?
Dus datquote:Op zondag 6 december 2015 02:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
[..]
Laat ik het zo zeggen, dat uithalen dat heeft soms wat weg van een voetballer die het publiek op zijn hand krijgt door een bal hoog te houden of door te demonstreren dat hij de bal op iemands stropdas kan schieten. Het illustreert een goede beheersing van techniek (op een bepaalde manier) maar dat wil nog niet zeggen dat je ook een hele goede voetballer bent. Een zanger(es) moet bij voorkeur in staat zijn om goed uit te halen omdat dat hem/haar extra gereeschap en een groter bereik geeft, het is echter niet waar het zingen om draait. Marco verwoordde het dit seizoen nog het beste m.b.t. Maan waar het wel om draait (iets a la dat je geboeid luistert naar het verhaal wat de zanger(es) vertelt) en ook SEAL viel het op, terwijl hij geen enkele voorkennis had.
Ik merk elk jaar weer bij 1 of 2 kandidaten dat het weliswaar goed gezongen is maar dat het mij niet boeit, bij andere kandidaten is het mogelijk niet geweldig gezongen maar het boeit me wel. Waarom? Ik heb geen idee maar de een heeft het en de ander heeft het niet.
En ja, less is more is een adagium wat de kandidaten van TVoH zichzelf ten harte zouden moeten nemen. Gelukkig maar dat Anouk er een stokje voor probeert te steken bij haar kandidaten. Met de adlibs loopt het dit jaar wat mij betreft echt een beetje uit de hand. Het wordt er rommelig door doordat ze het te veel doen, de adlibs niet voldoende smaakvol zijn en doordat de timing (waar een adlib te doen) niet goed is. Een roos schittert niet in een wereld vol met rozen, een roos schittert het meest midden in een woestijn. Iets kan alleen mooi zijn als het een achtergrond heeft die het toetstaat om eruit te schieten, het gaat in de muziek o.a. om de balans tussen het mooie en het lelijke/gewone (daarnaast bijvoorbeeld ook om de balans tussen het voorspelbare en het onverwachte), juist na een lichte dissonantie is harmonie het mooist. Veel componisten maken hier dankbaar gebruik van en luisteraars slikken het als zoete koek. Zo geld het ook voor een adlib dat een adlib slechts mooi is als het omgeven wordt door zakelijk gezongen stukken. Je gebruikt zoiets om even te verrassen, om even de nadruk te leggen op dat ene stukje etc.
Ik ben positief over Maan maar ik vind dat de mensen in haar omgeving meer de nadruk moeten leggen op wat er nog verbeterd kan worden dan dat ze haar ophemelen, daar heeft ze meer aan. Wij hebben in Nederland al snel de neiging om veel te snel veel te positief te worden, daar doe je dat meisje geen plezier mee. Je kan tegelijkertijd positief zijn over wat goed gaat en de verbeterpunten benadrukken.quote:Op maandag 7 december 2015 18:41 schreef ato het volgende:
Ik ben het weer terug aan het kijken, toch ben ik onder de indruk vanMaan.
Mooie meid, symphatiek en ja ok zij moet nog wat leren qua stem techniek. Maar zij schreeuwt niet.
Ik hou van haar stem, ik zie wel progressie in haar.
Ze deed het niet slecht maar er zaten ook een paar zwakkere stukjes in, zij is een van die kandidaten die meer moeite heeft met lage noten dan met hoge noten en meer moeite heeft met het klein zingen dan met uithalen.quote:Op maandag 7 december 2015 19:00 schreef ato het volgende:
Gaia was goed belachelijk dat zij er uit is..
Ik zal er aan denkenquote:Op maandag 7 december 2015 22:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
De volgende keer kan je beter je post bewerken
Eensquote:Op maandag 7 december 2015 22:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik vind de keuze van Jennie en haar team trouwens erg slim, dit had ze heel erg hard nodig: Ze heeft volgens mij toch het imago wat 'kouder' en afstandelijker te zijn over te komen of iets in die richting, dan is dit een perfect liedje en een goede styling.
Gezien hoe formulaïsch dit programma altijd is per ronde kan je er vergif op innemen dat er vrijdag weer 2 kandidaten afvallen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
misschien is er een afvallerseiland, net als in E.R.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:06 schreef iBenny het volgende:
Ik heb ff de dagschema's van RTL opgezocht. Er zijn blijkbaar meer dan 5 liveshows?
Liveshow 1 - 4 december
Liveshow 2 - 11 december
Liveshow 3 - 18 december
Liveshow 4 - 8 januari
Liveshow 5 - 15 januari
Liveshow 6 - 22 januari
Liveshow 7 - 29 januari
Of ze in februari nog verder gaan kan ik niet vinden
Goed nieuws.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:06 schreef iBenny het volgende:
Ik heb ff de dagschema's van RTL opgezocht. Er zijn blijkbaar meer dan 5 liveshows?
Liveshow 1 - 4 december
Liveshow 2 - 11 december
Liveshow 3 - 18 december
Liveshow 4 - 8 januari
Liveshow 5 - 15 januari
Liveshow 6 - 22 januari
Liveshow 7 - 29 januari
Of ze in februari nog verder gaan kan ik niet vinden
Blijkbaar gaan ze eerder wat vertragen? Misschien van 4 naar 3, van 3 naar 2 en een echte finale tussen twee personen?quote:Op donderdag 10 december 2015 16:59 schreef Nexum het volgende:
Er gaan er elke week 2 uit, kijk maar:
Liveshow 1 - Van 12 naar 10
Liveshow 2 - Van 10 naar 8
Liveshow 3 - Van 8 naar 6
Liveshow 4 - Van 6 naar 4
Liveshow 5 (Finale) met de 4 finalisten.
Of dat. Roept u maar.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Dan zal er vanaf nu een per week afvallen en met vier de finale in?
Na deze week dan, want volgens mij tel ik verkeerd... we hebben er al eentje gehad natuurlijk.quote:
Dat had ik al door. Het punt is dat ze ergens moeten vertragen, mijn gutfeeling zegt me dat ze het dan leuker vinden om aan het einde te vertragen, omdat je dan met de sterke kandidaten overblijft en omdat je zo meer spanning kan opbouwen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Na deze week dan, want volgens mij tel ik verkeerd... we hebben er al eentje gehad natuurlijk.
Ik heb een uitgesproken voorkeur voor een paar kandidaten, ik heb niet een uitgesproken voorkeur voor wie af moet vallen. De persoon die ik het liefst zag gaan heeft het programma al verlaten, twee weken geleden als ik het me goed herinner.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eens
Alleen iets teveel uithalen, maar aan de andere kant zing je niet alleen voor The Voice. Je liedje komt op YouTube, dan wil je uitpakken voor die mensen die alleen dát optreden van je zien.
En ik vond het heel aardig gedaan en zo kun je idd iets met meer gevoel laten zien.
Zal wel een of andere stagiair zijn die ook ff achter de schermen mocht kijkenquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Wie zit er voor RTL achter die Twitter?
Zingend of is staan genoeg?quote:
Anders lijkt martijn zo kleinquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:45 schreef Butterflower het volgende:
kan Wendy niet zelf staan? Ze hangt maar aan Martijn
ja, ook nog als eerste optreden. Dat helpt ook niet echt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:46 schreef iBenny het volgende:
Melissa ligt er vanavond dus uit. Oke doei.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:47 schreef vencodark het volgende:
Adele zou zich omdraaien in haar bed.
Shhh er leest een vogel mee.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:48 schreef iBenny het volgende:
Ik mis alleen nog cake en koffie bij deze performance.
Awww hihiquote:
Je moet wel heel vroeg opstaan om dit een beetje te kunnen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:48 schreef livelink het volgende:
Waarom in vredesnaam steeds nummers van Adele? Ik vind het mooie nummers, daar niet van. Maar als cover vind ik het per definitie niks.
Ik zie er jonger uit en ik ben 2x zo oud.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:50 schreef MissJ het volgende:
ze lijkt echt wel zo'n 10 jaar ouder dan ze is
nou echt hoor, ik ook. Vind ik danquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie er jonger uit en ik ben 2x zo oud.
Ja, maar jij ziet er ook te jong uit voor je leeftijd.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar jij ziet er ook te jong uit voor je leeftijd.
DAn kan ik volgend jaar ook meedoenquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:53 schreef Kinga het volgende:
Mooi ja, als je backing vocals harder zingen...
Vergeet de borrel nietquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:54 schreef MissJ het volgende:
gvd wat rampzalig dit. Ik ga even thee maken
kleren waren niet het enige vreselijke aan deze performancequote:Op vrijdag 11 december 2015 20:54 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
Wat een vreselijke kleren zeg..
Ik snap ook niks van zijn liedjeskeuze.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:54 schreef Butterflower het volgende:
Mogen de kneusjes eerst vandaag?
Bij gebrek aan de noten, want die staan nergens op.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Moet iedereen ergens op staan vandaag?
die is wel nodig nu jaquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij gebrek aan de noten, want die staan nergens op.
Mag die iets zeggen voor 22u?quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Anouk gaat klappen uitdelen geloof ik
tweequote:Op vrijdag 11 december 2015 20:57 schreef Stickertje het volgende:
hoeveel kandidaten heeft anouk nog in de liveshow?
Omdat tempo soft de show niet sponsort.quote:
Ja hè, dat begreep ik er ook uitquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:57 schreef Max23 het volgende:
Die is dus gewoon door de redactie gedwongen om dit soort liedjes te spelen
quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat tempo soft de show niet sponsort.
De vertrutting is begonnen, rip vencodarkquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:58 schreef vencodark het volgende:
Ik vind Wendy's jurkje leuk. Wat gebeurt er met me?
Knappe man hoor maar straalt ook veel arrogantie uit.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hij is senioren bakvissen materiaal
En net op dat moment vliegt hij de bocht uitquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:59 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het prettiger luisteren dan het origineel
Ik was niet van plan het zelf te dragen hoor (puntige knieën).quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:58 schreef Studiotje het volgende:
[..]
De vertrutting is begonnen, rip vencodark
Hahaha.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:59 schreef Studiotje het volgende:
Zo klink ik ook als ik enorme jeuk aan m'n ballen heb en niet kan krabben
Ieieieieieieieieieieieieiequote:Op vrijdag 11 december 2015 20:59 schreef Studiotje het volgende:
Zo klink ik ook als ik enorme jeuk aan m'n ballen heb en niet kan krabben
Een vreemdganger ja! Zo'n ranzige.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:00 schreef Day het volgende:
Foute man-uitstraling heeft Ivar. Benieuwd wat Anouk er van vond.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:01 schreef iBenny het volgende:
Vriendjes. Gabbers.
Hij eet vast ook nog steeds Raider.
Krijg er zo'n Kluun-vibe vanquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een vreemdganger ja! Zo'n ranzige.
Vind ik nou ookquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:58 schreef vencodark het volgende:
Ik vind Wendy's jurkje leuk. Wat gebeurt er met me?
Jaquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:03 schreef Peter het volgende:
Zat Wendy nu boe-roepers te sussen in het publiek net?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |