Blijkbaar gaan ze eerder wat vertragen? Misschien van 4 naar 3, van 3 naar 2 en een echte finale tussen twee personen?quote:Op donderdag 10 december 2015 16:59 schreef Nexum het volgende:
Er gaan er elke week 2 uit, kijk maar:
Liveshow 1 - Van 12 naar 10
Liveshow 2 - Van 10 naar 8
Liveshow 3 - Van 8 naar 6
Liveshow 4 - Van 6 naar 4
Liveshow 5 (Finale) met de 4 finalisten.
Of dat. Roept u maar.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Dan zal er vanaf nu een per week afvallen en met vier de finale in?
Na deze week dan, want volgens mij tel ik verkeerd... we hebben er al eentje gehad natuurlijk.quote:
Dat had ik al door. Het punt is dat ze ergens moeten vertragen, mijn gutfeeling zegt me dat ze het dan leuker vinden om aan het einde te vertragen, omdat je dan met de sterke kandidaten overblijft en omdat je zo meer spanning kan opbouwen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Na deze week dan, want volgens mij tel ik verkeerd... we hebben er al eentje gehad natuurlijk.
Ik heb een uitgesproken voorkeur voor een paar kandidaten, ik heb niet een uitgesproken voorkeur voor wie af moet vallen. De persoon die ik het liefst zag gaan heeft het programma al verlaten, twee weken geleden als ik het me goed herinner.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eens
Alleen iets teveel uithalen, maar aan de andere kant zing je niet alleen voor The Voice. Je liedje komt op YouTube, dan wil je uitpakken voor die mensen die alleen dát optreden van je zien.
En ik vond het heel aardig gedaan en zo kun je idd iets met meer gevoel laten zien.
Zal wel een of andere stagiair zijn die ook ff achter de schermen mocht kijkenquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Wie zit er voor RTL achter die Twitter?
Zingend of is staan genoeg?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |