mijn mening komt helaas wel vaker niet overeenquote:Op vrijdag 4 december 2015 23:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Meerdere mensen blijkbaar, want hij was meteen safe
Maar daarna opeens nietquote:Op vrijdag 4 december 2015 23:03 schreef BzP het volgende:
[..]
nee hij was in het begin in de danger zone hoor.
Daniel inderdaad, plus die nasale dame. Want die nasale dame bakt er ook niet zoveel van, vind ik.quote:
Hm, goed zingen? Jennie kan goed schreeuwen en helaas wordt dat door veel mensen uitgelegd als dat ze goed kan zingen. Een raar fenomeen, dat zich ook uit in gejuich van het publiek zodra iemand een uithaal doet. Alsof het alleen daarom draait bij het vertolken van een liedje.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:05 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit. Vind er echt niets aan gewoon. Hoewel ze echt wel heel erg goed kan zingen natuurlijk.
Ja, ik erger me er ook kapot aan. Deerniswekkende blaaskaken met hun Engelse woordjes. Anouk en Krabbé zijn het meest debiel, maar de rest laat zich helaas ook niet onbetuigd.quote:Op zaterdag 5 december 2015 01:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ze hebben trouwens weer erg veel moeite met hun Nederlanstalige woordenschat. Gevarenzone? Veilige zone?
Ik heb nu net Ivar gezien (volgens mij deed hij het aardig maar ik was even een beetje moe dus ik kan niet oordelen), tot daar zong niemand volledig zuiver, helaas. Bij het pianomeisje zie ik dat door de vingers, de moeilijkheidsgraad ligt voor haar wat hoger dan bij de rest. Brace ben ik nu trouwens een beetje zat, het is voor mij te voorspelbaar. Misschien een kwestie van of dat je er wel of niet van houdt, ik ben sowieso al geen liefhebber van dat R&B-geluid.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:56 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hm, goed zingen? Jennie kan goed schreeuwen en helaas wordt dat door veel mensen uitgelegd als dat ze goed kan zingen. Een raar fenomeen, dat zich ook uit in gejuich van het publiek zodra iemand een uithaal doet. Alsof het alleen daarom draait bij het vertolken van een liedje.
(Geen kritiek op jou hoor, ik hang mijn ongenoegen hierover toevallig op aan jouw opmerking)
Ik ben het met je eens wat betreft Brace. Het lijkt me een uiterst sympathieke jongen, maar ik kan niet goed tegen dat dreinerige in zijn stem. Het is gewoon te zeikerig allemaal en met dat nummer van vandaag kon hij bovendien niet erg goed overweg volgens mij.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb nu net Ivar gezien (volgens mij deed hij het aardig maar ik was even een beetje moe dus ik kan niet oordelen), tot daar zong niemand volledig zuiver, helaas. Bij het pianomeisje zie ik dat door de vingers, de moeilijkheidsgraad ligt voor haar wat hoger dan bij de rest. Brace ben ik nu trouwens een beetje zat, het is voor mij te voorspelbaar. Misschien een kwestie van of dat je er wel of niet van houdt, ik ben sowieso al geen liefhebber van dat R&B-geluid.
Gister de duitse voice gezien, daar zong men echt allemaal valsquote:Op zaterdag 5 december 2015 02:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb nu net Ivar gezien (volgens mij deed hij het aardig maar ik was even een beetje moe dus ik kan niet oordelen), tot daar zong niemand volledig zuiver, helaas. Bij het pianomeisje zie ik dat door de vingers, de moeilijkheidsgraad ligt voor haar wat hoger dan bij de rest. Brace ben ik nu trouwens een beetje zat, het is voor mij te voorspelbaar. Misschien een kwestie van of dat je er wel of niet van houdt, ik ben sowieso al geen liefhebber van dat R&B-geluid.
Ik moet eerlijk zeggen dat de dames het wel aardig deden bij Seal.quote:Op zaterdag 5 december 2015 03:29 schreef Xummon het volgende:
[..]
Gister de duitse voice gezien, daar zong men echt allemaal vals
Niets mis mee. Ik hoop wel dat ze intern wat kritischer zijn richting Maan dan publiekelijk. Ze heeft talent maar je hoort ook aan bepaalde dingen dat ze nog relatief jong is en nog wat kan bijschaven, het zou zonde zijn als ze dat niet doet. Ik vind haar wel een van de betere kandidaten.quote:
Dat is hip. In bepaalde modebladen schrijven ze precies zo.quote:Op zaterdag 5 december 2015 01:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ze hebben trouwens weer erg veel moeite met hun Nederlanstalige woordenschat. Gevarenzone? Veilige zone?
Ben dat volledig met je eens hoor. Ik vind ook dat ze veel te veel uithalen doet. Zo ontzettend irritant vind ik dat. Zo van "zie mij eens goed uithalen kunnen doen". Vind het juist veel mooier en beter als iemand een liedje zonder uithalen zingt en daarmee kan raken. Dan kan je pas écht goed zingen vind ik. Less is more eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:56 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hm, goed zingen? Jennie kan goed schreeuwen en helaas wordt dat door veel mensen uitgelegd als dat ze goed kan zingen. Een raar fenomeen, dat zich ook uit in gejuich van het publiek zodra iemand een uithaal doet. Alsof het alleen daarom draait bij het vertolken van een liedje.
(Geen kritiek op jou hoor, ik hang mijn ongenoegen hierover toevallig op aan jouw opmerking)
Ik vind ballades prima, er zit aanzienlijk minder leuke muziek tussen. Het leukst vind ik echter goede melodieuze rock, soul (als je het kan, anders vooral niet proberen), blues of jazz. Country vind ik ook wel aardig en als het heel erg goed is uitgevoerd dan mag het van mij ook hip hop of rap zijn maar dat heeft bij TV weinig te zoeken.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:51 schreef Is_it_Heaven het volgende:
Ik vind Maan een knap meisje, en ze kan goed zingen, maar die doodsaaie ballads zijn vreselijk wmb.
Ivan deed het goed. Ik moet helaas vaststellen dat ze tot dan allemaal wel een beetje vals zongen, niet consistent maar wel af en toe. Nu heb ik de handicap dat ik zelfs hele kleine toonverschillen waarneem maar gisteren viel het me wel heel erg op. Vervolgens zie je een stukje a capella met SEAL (heeft hij trouwens ook niet-cover hits gehad?) en dan kunnen ze het ineens wel, Misschien is een week voor velen van hen te weinig tijd om een liedje in te studeren?quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:31 schreef iBenny het volgende:
Hello vind ik echt een enorm pleurisnummer (zacht uitgedrukt). Vind het by far de minste single van Adele ooit. Maar eigenlijk vond ik het gister, dankzij Ivan, prima te behappen. Ik was positief verrast en vond hem een van de beste van de avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |