Ik wist gewoon dat je zoiets zou gaan zeggenquote:Op vrijdag 4 december 2015 19:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Meer water drinken, Yoki. Nu is het een beetje harde kak.
Thnxs! Het was heerlijk.quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat t er voor een etensfoto smakelijk uitzag
quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ziet er wel tof uit.
Behalve dat iedereen elkaar de hele tijd bijna voor zijn flikker rijdt.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarzo rij je? Kom ik je even voor je flikker rijden.
Rot op kutjong.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:18 schreef Fylax het volgende:
Zojuist 1 uur en 21 minuten met Fokker89 geskypet.
Hebben jullie nu verkering?quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:18 schreef Fokker89 het volgende:
Heb net even anderhalf uur met Fylax lopen bellen
Ja, zoiets, kun jij trouwens weer even een linkje voor mij veranderen in Gutter...?quote:
Moet je weer even een hete DM sturen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, zoiets, kun jij trouwens weer even een linkje voor mij veranderen in Gutter...?
ONZ mods zijn er nooit.
Ja, maar heb nu Fylax al, maar vooruit.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je weer even een hete DM sturen.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hou je niet tegen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan.
Nu ga ik gewoon crackers met zalm eten en kaasblokjes.
Had ik wel verwacht ja.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
LTKDV gaat straks een verklaring geven.
Frans is een wereldtaal.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je toch niks aan.
Frans ook niet.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
LTKDV gaat straks een verklaring geven.
Vroeger waren het nog eens leuke tijden..quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vrij matig ja, maar moest wel even lachen om Hoink en Tardis.
Lekker authentiek.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:41 schreef Specularium het volgende:
Chickenwings in de oven.
Kan ik gelijk dit uitcontroleren.
[ afbeelding ]
Die is goed! Ook lekker op een broodje hamburger of bij spareribs.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:41 schreef Specularium het volgende:
Chickenwings in de oven.
Kan ik gelijk dit uitcontroleren.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Is gewoon Remia, dat dan weer wel.
Ik hoop het, vind smokey meestal een beetje matig.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die is goed! Ook lekker op een broodje hamburger of bij spareribs.
Je moet er van houden, maar wat dat betreft smaken die allemaal het zelfde; Naar rookaroma.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoop het, vind smokey meestal een beetje matig.
Die smokey chips lijken ook allemaal op elkaar.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je moet er van houden, maar wat dat betreft smaken die allemaal het zelfde; Naar rookaroma.
Doet me niks.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hier had Henk vast een leuke woordgrap over kunnen maken.
Gewoon 487x lokquoten.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hier had Henk vast een leuke woordgrap over kunnen maken.
Ok.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die heb ik 2 of 3 weken geleden al gepost.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon 487x lokquoten.
Hij is nu aan het doen alsof hij niet in zijn kelder zit met zijn keyboard.
Heb jij ook een vreemd soort erectie?quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:19 schreef timmmmm het volgende:
Sylvana Simons' zwarte pieten hangen er wel érg ver uit
quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:29 schreef timmmmm het volgende:
Of is dit zo'n ding dat als zwarten het doen wel mag maar als blanken hetzelfde doen rascistisch is
Kom je toevallig uit Ommen?quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:29 schreef timmmmm het volgende:
Of is dit zo'n ding dat als zwarten het doen wel mag maar als blanken hetzelfde doen rascistisch is
Ze zal het wel fijn vinden om hard vernederd te worden.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:36 schreef Fokker89 het volgende:
Ze loopt wel erg in de slachtofferrol te spelen hoor.
Dat wel, moet daar ook niet gaan zitten. Maar die domme randdebiel uit Ommen hadden ze sowieso niet moeten uitnodigen. Ben je zelf wel eens Piet geweestquote:Op vrijdag 4 december 2015 23:36 schreef Fokker89 het volgende:
Ze loopt wel erg in de slachtofferrol te spelen hoor.
Het interesseert me verder ook werlelijk geen reet. Zwart, wit, gekleurd, ik vind did hele piet sowieso een apenlul.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:39 schreef Fokker89 het volgende:
Ben blij dat we vanaf zondag weer een maand rust hebben over dat hele gezeik van alle kanten
quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:43 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb niks met Sinterklaas. Dan vind ik Kerst leuker
Dat viel ook wel mee.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:32 schreef YokiKater het volgende:
Nieky Holzken gaat nu even een donkere meneer gevoelig in elkaar slaan.
Maar zou je haar doen?quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:42 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb bij Sylvana altijd het idee dat ze zo graag de nadruk legt op het feit dat ze zwart is dst ze segregatie in de hand werkt.
Kerst is gewoon pure commerciële gemaakte gezelligheidsaidsquote:Op vrijdag 4 december 2015 23:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het interesseert me verder ook werlelijk geen reet. Zwart, wit, gekleurd, ik vind did hele piet sowieso een apenlul.
Ik heb niks met Sinterklaas. Dan vind ik Kerst leuker
Dat is hetzelfde.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kerst is gewoon pure commerciële gemaakte gezelligheidsaidsGewoon Sinterklaas
Nou en. Jankzak.quote:
Vind het wel een mooie taal, ja. En heb wel eens gehoord van Nederlanders dat ze het sexy vinden als ik frans praatquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jij vindt Frans zeker ook sexy klinken?
Eerst zien, dan geloven.quote:Op zaterdag 5 december 2015 10:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vind het wel een mooie taal, ja. En heb wel eens gehoord van Nederlanders dat ze het sexy vinden als ik frans praat
Spreek maar even 'bonne nuit' in danquote:Op zaterdag 5 december 2015 10:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vind het wel een mooie taal, ja. En heb wel eens gehoord van Nederlanders dat ze het sexy vinden als ik frans praat
je UIquote:Op zaterdag 5 december 2015 10:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Spreek maar even 'bonne nuit' in dan.
Oh ja, dat was voor Operation Bring Back Henk, maar dat werkt niet echt. Zal hem wel weer even terugzetten.quote:
Henk moet niet zo moeilijk doen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh ja, dat was voor Operation Bring Back Henk, maar dat werkt niet echt. Zal hem wel weer even terugzetten.
ja, die isquote:
Klopt ja, ik sta bekend om mijn sexinessquote:Op zaterdag 5 december 2015 10:44 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven.![]()
Maar jij bent al sexy zonder dat je Frans spreekt, dus dit geloof ik stiekem wel.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 10:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Spreek maar even 'bonne nuit' in dan.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klopt ja, ik sta bekend om mijn sexiness
Dat was niet serieus he.quote:
Ik ga kijken hoeveel pepernoten ik kan eten voordat ik ga kotsen!quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Wie gaat er nog sinterklaas vieren vandaag?
Niet echt, geloof ik.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat een mooi cadeau. Wel netjes 'bedankt Sinterklaas!' geroepen in de schoorsteen?quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:05 schreef Mani89 het volgende:
Verder heb ik een heel mooi lego kasteel in mijn schoen gevonden en straks mag ik met de treintjes spelen op zolder.
Ja ik zag hem nog net wegrennen, toevallig ging hij daarna gelijk door naar de buren, maar die hebben helemaal geen kinderen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat een mooi cadeau. Wel netjes 'bedankt Sinterklaas!' geroepen in de schoorsteen?
Wel een leuke buurvrouw?quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik zag hem nog net wegrennen, toevallig ging hij daarna gelijk door naar de buren, maar die hebben helemaal geen kinderen.
Mag ik niet zeggen van mijn moeder.quote:
Jij wil dat ik over je lunch heen kom? Uhm..quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb 2 croissantjes met sjem, 2 oliebollen met poedersuiker, 2 blikjes cola en een zak chips met een bakje mayo.
Probeer hier maar eens overheen te komen Yoki.
Ik ga nu 2 dagen niks meer eten denk ik.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij wil dat ik over je lunch heen kom? Uhm..
Ik heb straks gewoon 4 croissants.
Is het laat geworden met Fylax?quote:
Ik snapte er al niks van.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:54 schreef timmmmm het volgende:
O wacht ik dacht dat het fylax was. Laat maar weer
Wat er ook gebeurt, altijd blijven kanen!quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga nu 2 dagen niks meer eten denk ik.
Nou er staat een kruidnoten cheesecake in de oven en ik heb ook al een cadeautje in mijn pantoffel gekregen, maar dat bleek niet voor mij te zijn.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Er staat een mega pan goulashsoep op, dat is een echte maaltijdsoep. Maar LTKDV vindt dat niet.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurt, altijd blijven kanen!
Vanavond heb ik lekker aardappelpuree, bloemkool en een gehaktbal met een emmer jus. En ik heb Pringles.
Ik moest gewoon lachen.quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik moest hier wel een beetje om lachen.
quote:
quote:
Als jullie liever moemoe willen, ga ik wel weg hoorquote:
Ik wil beide voor een gezellige avond.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Als jullie liever moemoe willen, ga ik wel weg hoor
Neeeeeeeee!quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:46 schreef Uccie het volgende:
Ik zal er over denken, maar de ketting knelt, dus ik ga weer naar de keuken.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wil beide voor een gezellige avond.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:33 schreef Uccie het volgende:
Nou er staat een kruidnoten cheesecake in de oven
Goed bezig!quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:35 schreef Uccie het volgende:
Er staat een mega pan goulashsoep op, dat is een echte maaltijdsoep. Maar LTKDV vindt dat niet.
LVKDT
Van een maaltijdsoep heb je pas na een half uur weer honger.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er staat een mega pan goulashsoep op, dat is een echte maaltijdsoep. Maar LTKDV vindt dat niet.
LVKDT
Mijn moeder maakt het...dan lig je gewoon 2 uur halfdood.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van een maaltijdsoep heb je pas na een half uur weer honger.
Pics van je moeder.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn moeder maakt het...dan lig je gewoon 2 uur halfdood.
Weet wat je vraagtquote:
Ja gewoon kruidnootjes en marsepein en zooiquote:
Ucciequote:Op zaterdag 5 december 2015 14:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Kruidnoten cheesecake, omg. Dat klinkt geniaalquote:Op zaterdag 5 december 2015 14:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou er staat een kruidnoten cheesecake in de oven en ik heb ook al een cadeautje in mijn pantoffel gekregen, maar dat bleek niet voor mij te zijn.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:53 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga gewoon stoppen met alcohol denk ik.
quote:
Zo komt Henkie natuurlijk nooit terug.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:55 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga me aanmelden bij de madrassa van Mutant en Triggershot.
Hier sta ik nog steeds 100% achter.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]Van alcohol ga je rare dingen doen ..
[..]
Ik app je het recept wel evenquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kruidnoten cheesecake, omg. Dat klinkt geniaal
Ik app je het recept wel even.quote:
Hoeveel had je gezopen?quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:23 schreef Mani89 het volgende:
Godverdomme ik heb last van trillende oogleden, volgens mij krijg ik een beroerte.
Zoiets wilde ik vorige week dus...kansloosquote:
Hier kan dat gewoon heel goed omdat wij van die fantastische pieren hebben.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zoiets wilde ik vorige week dus...kansloos
Apentieten...nou dit had ik niet zo achter jou gezocht.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:29 schreef YokiKater het volgende:
Zie de maan schijnt door de bomen
Makkers staakt uw wild geraas.
't Heerlijk avondje is gekomen
't avondje van Yokibaas.
Bon apentiet.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Apentieten...nou dit had ik niet zo achter jou gezocht.
Ik gun ieder zijn fetisj maar...nja.quote:
Nee nee nee, nu krijg je echt een verkeerd beeld van me, ik heb werkelijk echt helemaal niets met apentieten.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik gun ieder zijn fetisj maar...nja.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee nee nee, nu krijg je echt een verkeerd beeld van me, ik heb werkelijk echt helemaal niets met apentieten.
Die is ff on hold. Maar komt goed.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb wel iets met Maximajurkjes.
Idioot.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:47 schreef Uccie het volgende:
Mani kan ook trots zijn, ik heb samen met mijn mama net BSB liedjes staan zingen in de keuken.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:47 schreef Uccie het volgende:
Mani kan ook trots zijn, ik heb samen met mijn mama net BSB liedjes staan zingen in de keuken.
En daar zijn natuurlijk geen opnames van?quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:47 schreef Uccie het volgende:
Nee, zij zingt nog valser dan ik en er was wijn bij.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En daar zijn natuurlijk geen opnames van?
Dat is dus gewoon een topshow hoor.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, zij zingt nog valser dan ik en er was wijn bij.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Omdat het weekend is en ik ziek ben.
Ik mag niet meer rijden.quote:
Wat heb je, griep?quote:
Klinkt als Ebola, maar Marianne weet dat beter.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Denk het, koorts, keelpijn, hoofdpijn.
Overleef het wel, maar heb nergens zin in.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Denk het, koorts, keelpijn, hoofdpijn.
Overleef het wel, maar heb nergens zin in.
Dat hoort bij het deradicalisatieproces.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zag het ja, maar houdt hij ook al van De Toppers?
Ik vind ze allebei niet zo leuk.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:38 schreef Specularium het volgende:
Ben benieuwd hoe boos Martijn Koning morgen is dat iedereen om half elf is weggezapt naar Javier.
Misschien neemt het wel Elfletteringse proporties aan.
Graag gedaan.quote:
Hoezo is dat nu weer een trut?quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:05 schreef d4v1d het volgende:
http://www.ncadministratie.nl/index.html
Hoe kan je deze trut nu serieus nemen
Was ook mijn eerste gedachte, RIP.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Klinkt als Ebola, maar Marianne weet dat beter.
Die site doet het tenminste.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:05 schreef d4v1d het volgende:
Is toch gewoon een zzp'er zoals er tegenwoordig 1000-en zijn met een administratiekantoortje.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:05 schreef d4v1d het volgende:
Ik snap gewoon niet wat er na de komma staatquote:
Fylax geeft deze gebeurtenis 5 reeten uit 5 potentiële reeten, een 5/5 dus. Maar dan reeten.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet wat er na de komma staat
quote:Sinterklaasavond kan niet meer stuk voor Henk Westbroek. Hij heeft na twee weken zijn katertje Simon teruggevonden.
De rode kat was zaterdag 21 november voor het laatst gezien. Westbroek plaatste zaterdagmiddag op Twitter een laatste oproep om zijn huisdier terug te vinden. En met resultaat.
Want een uur later postte de zanger een foto met zijn uitgehongerde Simon. "Grote dank aan Achmed. Die een beloning weigerde", schreef hij erbij.
http://www.rtvutrecht.nl/(...)ste-kater-simon.html
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb niemand om het mee te vieren.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:00 schreef Elfletterig het volgende:
Geluidsterreur is nergens voor nodig.
Geen idee, ik doe dat nooit.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:27 schreef Fokker89 het volgende:
Heb ik parkinson, of ben ik de enige die de dop nooit goed op die flessen jus d'orange krijg die je zelf perst in de supermarkt waardoor je hele mandje onder de sinaasappel zit?
Beetje crème.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:15 schreef YokiKater het volgende:
Wat heeft die Jumbo voor vage handzeep dan .. lijkt wel alsof er benzeen in zit, gortdroge branderige huid op mijn handen.
Er staat een heel groot bord bij dat je eerst moet drukken tot het klikt en dan draaien.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:27 schreef Fokker89 het volgende:
Heb ik parkinson, of ben ik de enige die de dop nooit goed op die flessen jus d'orange krijg die je zelf perst in de supermarkt waardoor je hele mandje onder de sinaasappel zit?
Ja, maar knijp je die dunne fles fijn.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er staat een heel groot bord bij dat je eerst moet drukken tot het klikt en dan draaien.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:33 schreef anonymoussie het volgende:
Hij is er wel gewoon.
[ afbeelding ] Op zaterdag 5 december 2015 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een mislukkeling dan.
Quote in quote, dubbelquote.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een mislukkeling dan.
Je hebt een beetje parkinson vrees isquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:27 schreef Fokker89 het volgende:
Sjiek. Beter dan die sinterklaasbanner.quote:Op zondag 6 december 2015 00:47 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind helemaal mooi.
#foreveralonequote:Op zondag 6 december 2015 09:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Kreeg net een melding van een nieuwe reactie in mijn fobo. Dus ik helemaal enthousiast en vol verwachting naar mijn fobo klikken, staat er 'verkeerd sorry'
Ja he, viel me ook op. Gaat nu allemaal via Facebook en tinder ofzo.quote:Op zondag 6 december 2015 09:22 schreef timmmmm het volgende:
Dat fotoboek is volgens mij ook wel heel erg dood
Snapchat, wat dat dan ook is.quote:Op zondag 6 december 2015 09:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja he, viel me ook op. Gaat nu allemaal via Facebook en tinder ofzo.
Heb ik ook wel eens gehad op een blauwe maandag. Had ik lingerie snapshots gemaakt om naar waaghals te sturen maar toen kwamen ze per ongeluk bij iedereen in mijn lijst terechtquote:
Zowww, zullen wij eens snapchatten danquote:Op zondag 6 december 2015 09:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehad op een blauwe maandag. Had ik lingerie snapshots gemaakt om naar waaghals te sturen maar toen kwamen ze per ongeluk bij iedereen in mijn lijst terechttrue story.
Gelukkig had ik maar een paar mensen in mijn lijst staan.
Waarom heb jij eigenlijk geen FoBoquote:Op zondag 6 december 2015 10:05 schreef Uccie het volgende:
Duidelijk....snapchat is waar het gebeurd.
Dat heb ik ook wel eens. Maak ik een of andere genante foto voor 1 iemand, zet ik em met mn dikke vingers perongeluk op mijn verhaalquote:Op zondag 6 december 2015 09:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehad op een blauwe maandag. Had ik lingerie snapshots gemaakt om naar waaghals te sturen maar toen kwamen ze per ongeluk bij iedereen in mijn lijst terechttrue story.
Gelukkig had ik maar een paar mensen in mijn lijst staan.
Geen zin in en wil mijn eigen hoofd er zeker niet op, dat is voor niemand leuk.quote:Op zondag 6 december 2015 10:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk geen FoBo
Ja precies, dat was bij mij dus gebeurd en had het zelf niet in de gaten. Tot iemand me vroeg wat al die gare foto's in 'mijn verhaal' dedenquote:Op zondag 6 december 2015 10:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens. Maak ik een of andere genante foto voor 1 iemand, zet ik em met mn dikke vingers perongeluk op mijn verhaal
Hihi spannend.quote:Op zondag 6 december 2015 09:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zowww, zullen wij eens snapchatten dan.
Mag ik jouw snapchat?quote:Op zondag 6 december 2015 10:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens. Maak ik een of andere genante foto voor 1 iemand, zet ik em met mn dikke vingers perongeluk op mijn verhaal
Ongetwijfeld, Henk is een vrolijke kerel.quote:Op zondag 6 december 2015 12:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als Henk hier was had hij ook op de grond gelegen om deze hilarische anekdotes.
quote:Op zondag 6 december 2015 12:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, Henk is een vrolijke kerel.
Je moet alleen niet over John Lennon beginnen.quote:Op zondag 6 december 2015 12:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, Henk is een vrolijke kerel.
Huilen hoor.quote:Beste Monique,
Het gaat momenteel niet goed met mij. Ik voel me wanhopig en depressief.
Waarschijnlijk zal een aantal lezers van Facebook het al raden dat het extreem zachte weer de reden hiervoor is. Meer dan ooit houdt het mij flink in de greep. Ik raak helemaal van streek.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat zulke belachelijk hoge temperaturen zo lang aanhouden! Zowel overdag als ’s nachts komt het gewoon niet meer onder de 9 à 10 graden. Idioot gewoon!
Al lijkt de luchtsoort waarin we ons vandaag in bevinden koud van aard (helder, noordwestenwind), de temperatuur wil ook deze avond niet dalen.
In andere jaren zouden we begin/half december bij eenzelfde luchtsoort en stroming rond 17.30 uur een temperatuurdaling hebben gekregen richting het vriespunt.
Ik ben bijzonder ongerust. Ik ben zo bang dat zich in een razend tempo een klimatologische opwarming plaatsvindt en vorst een snel uitstervend verschijnsel is. Stel je voor, nooit meer winter!
Zoiets wil ik nimmer meemaken! Dat rot-broeikaseffect!!
Hoewel ik mijn hart wil storten bij mijn ouders, merk ik dat ik van hen geen geruststelling meer ontvang. Omdat ik zo vaak dezelfde vraag herhaal, komt hun reactie af en toe kribbig over. Ze hebben er genoeg van steeds hetzelfde te moeten aanhoren. Nu sta ik er alleen voor met al mijn nare gedachten en gevoelens. Ik zit in zak en as.
Zelfs de modeltrein verschaft mij in deze dagen geen plezier meer. Omdat ik het gevoel heb dat het alweer voorjaar lijkt te worden, blijft er van het animo voor al die mooie treinen maar zeer weinig over. Ik rijd er even niet mee.
Wel, een blog die dramatisch overkomt.
Ik hoop dat ik in deze donkere 'anti-winter'-dagen toch nog iemand kan vinden bij wie ik mijn nare gevoelens kan spuien, mits hij of zij het niet onplezierig vindt en er plaats voor geruststelling is.
Ondanks de kommer en kwel, is er toch nog een lichtpuntje: het tekenwerk. Het lukt me nog me daar op te concentreren. Ik ben al aardig gevorderd. Als het even meezit, krijg ik het werk deze maand af.
Hartelijke groeten, Kees
Mijn halve familie is moslim.quote:Op zondag 6 december 2015 13:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Onze Geert jr gaat ineens om moslims juichen hoor
quote:Op zondag 6 december 2015 13:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jammer dat Yoki dit niet gewoon onder zijn eigen naam neerzet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |