Ziet er wel tof uit.quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:46 schreef zatoichi het volgende:
Nu geen straatverlichting in heel Utrecht?
Waarzo rij je? Kom ik je even voor je flikker rijden.quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ziet er wel tof uit.
Behalve dat iedereen elkaar de hele tijd bijna voor zijn flikker rijdt.
Even niet zo interessant doen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarzo rij je? Kom ik je even voor je flikker rijden.
Hier (Station Zuilen) was er rond 1 uur weer stroom.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:21 schreef Blik het volgende:
Van 11 tot 5 geen stroom gehad, bijna 6 uur lang!
Wel recht op schadevergoeding danquote:Op vrijdag 4 december 2015 20:21 schreef Blik het volgende:
Van 11 tot 5 geen stroom gehad, bijna 6 uur lang!
Wij hoorden blijkbaar tot de laatste 200 huishoudens die geen stroom haddenquote:Op vrijdag 4 december 2015 20:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier (Station Zuilen) was er rond 1 uur weer stroom.
35 euroquote:Op vrijdag 4 december 2015 20:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wel recht op schadevergoeding dan
Thuis of in de stad?quote:Op maandag 7 december 2015 07:58 schreef d4v1d het volgende:
Mijn fiets is trouwens dit weekend gejatDit keer echt
Nog niet op marktplaats gespot.
quote:Op maandag 7 december 2015 08:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
In de stad
Misschien de volgende keer er weer aan denken om hem op slot te zetten![]()
quote:Utrechtse supermarkten gaan ook 's nachts open
Supermarkten in Utrecht mogen voortaan tot twee uur 's nachts open blijven, meldt RTV Utrecht. Ze moeten daar wel ontheffing voor aanvragen, want "de buurt moet leefbaar blijven", zegt de Utrechtse gemeenteraad. Eerder had elk stadsdeel een maximaal aantal avondwinkels, nu mogen alle winkels die levensmiddelen verkopen een aanvraag doen.
Op dit moment mogen supermarkten op doordeweekse dagen en op zaterdag van zes uur 's ochtends tot tien uur 's avonds open zijn, en op zondag tot zeven uur 's avonds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |