Ik wist gewoon dat je zoiets zou gaan zeggenquote:Op vrijdag 4 december 2015 19:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Meer water drinken, Yoki. Nu is het een beetje harde kak.
Thnxs! Het was heerlijk.quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat t er voor een etensfoto smakelijk uitzag
quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ziet er wel tof uit.
Behalve dat iedereen elkaar de hele tijd bijna voor zijn flikker rijdt.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarzo rij je? Kom ik je even voor je flikker rijden.
Rot op kutjong.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:18 schreef Fylax het volgende:
Zojuist 1 uur en 21 minuten met Fokker89 geskypet.
Hebben jullie nu verkering?quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:18 schreef Fokker89 het volgende:
Heb net even anderhalf uur met Fylax lopen bellen
Ja, zoiets, kun jij trouwens weer even een linkje voor mij veranderen in Gutter...?quote:
Moet je weer even een hete DM sturen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, zoiets, kun jij trouwens weer even een linkje voor mij veranderen in Gutter...?
ONZ mods zijn er nooit.
Ja, maar heb nu Fylax al, maar vooruit.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je weer even een hete DM sturen.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hou je niet tegen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan.
Nu ga ik gewoon crackers met zalm eten en kaasblokjes.
Had ik wel verwacht ja.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
LTKDV gaat straks een verklaring geven.
Frans is een wereldtaal.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je toch niks aan.
Frans ook niet.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
LTKDV gaat straks een verklaring geven.
Vroeger waren het nog eens leuke tijden..quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vrij matig ja, maar moest wel even lachen om Hoink en Tardis.
Lekker authentiek.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:41 schreef Specularium het volgende:
Chickenwings in de oven.
Kan ik gelijk dit uitcontroleren.
[ afbeelding ]
Die is goed! Ook lekker op een broodje hamburger of bij spareribs.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:41 schreef Specularium het volgende:
Chickenwings in de oven.
Kan ik gelijk dit uitcontroleren.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Is gewoon Remia, dat dan weer wel.
Ik hoop het, vind smokey meestal een beetje matig.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die is goed! Ook lekker op een broodje hamburger of bij spareribs.
Je moet er van houden, maar wat dat betreft smaken die allemaal het zelfde; Naar rookaroma.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoop het, vind smokey meestal een beetje matig.
Die smokey chips lijken ook allemaal op elkaar.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je moet er van houden, maar wat dat betreft smaken die allemaal het zelfde; Naar rookaroma.
Doet me niks.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hier had Henk vast een leuke woordgrap over kunnen maken.
Gewoon 487x lokquoten.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hier had Henk vast een leuke woordgrap over kunnen maken.
Ok.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die heb ik 2 of 3 weken geleden al gepost.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon 487x lokquoten.
Hij is nu aan het doen alsof hij niet in zijn kelder zit met zijn keyboard.
Heb jij ook een vreemd soort erectie?quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:19 schreef timmmmm het volgende:
Sylvana Simons' zwarte pieten hangen er wel érg ver uit
quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:29 schreef timmmmm het volgende:
Of is dit zo'n ding dat als zwarten het doen wel mag maar als blanken hetzelfde doen rascistisch is
Kom je toevallig uit Ommen?quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:29 schreef timmmmm het volgende:
Of is dit zo'n ding dat als zwarten het doen wel mag maar als blanken hetzelfde doen rascistisch is
Ze zal het wel fijn vinden om hard vernederd te worden.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:36 schreef Fokker89 het volgende:
Ze loopt wel erg in de slachtofferrol te spelen hoor.
Dat wel, moet daar ook niet gaan zitten. Maar die domme randdebiel uit Ommen hadden ze sowieso niet moeten uitnodigen. Ben je zelf wel eens Piet geweestquote:Op vrijdag 4 december 2015 23:36 schreef Fokker89 het volgende:
Ze loopt wel erg in de slachtofferrol te spelen hoor.
Het interesseert me verder ook werlelijk geen reet. Zwart, wit, gekleurd, ik vind did hele piet sowieso een apenlul.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:39 schreef Fokker89 het volgende:
Ben blij dat we vanaf zondag weer een maand rust hebben over dat hele gezeik van alle kanten
quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:43 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb niks met Sinterklaas. Dan vind ik Kerst leuker
Dat viel ook wel mee.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:32 schreef YokiKater het volgende:
Nieky Holzken gaat nu even een donkere meneer gevoelig in elkaar slaan.
Maar zou je haar doen?quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:42 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb bij Sylvana altijd het idee dat ze zo graag de nadruk legt op het feit dat ze zwart is dst ze segregatie in de hand werkt.
Kerst is gewoon pure commerciële gemaakte gezelligheidsaidsquote:Op vrijdag 4 december 2015 23:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het interesseert me verder ook werlelijk geen reet. Zwart, wit, gekleurd, ik vind did hele piet sowieso een apenlul.
Ik heb niks met Sinterklaas. Dan vind ik Kerst leuker
Dat is hetzelfde.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kerst is gewoon pure commerciële gemaakte gezelligheidsaidsGewoon Sinterklaas
Nou en. Jankzak.quote:
Vind het wel een mooie taal, ja. En heb wel eens gehoord van Nederlanders dat ze het sexy vinden als ik frans praatquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jij vindt Frans zeker ook sexy klinken?
Eerst zien, dan geloven.quote:Op zaterdag 5 december 2015 10:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vind het wel een mooie taal, ja. En heb wel eens gehoord van Nederlanders dat ze het sexy vinden als ik frans praat
Spreek maar even 'bonne nuit' in danquote:Op zaterdag 5 december 2015 10:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vind het wel een mooie taal, ja. En heb wel eens gehoord van Nederlanders dat ze het sexy vinden als ik frans praat
je UIquote:Op zaterdag 5 december 2015 10:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Spreek maar even 'bonne nuit' in dan.
Oh ja, dat was voor Operation Bring Back Henk, maar dat werkt niet echt. Zal hem wel weer even terugzetten.quote:
Henk moet niet zo moeilijk doen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh ja, dat was voor Operation Bring Back Henk, maar dat werkt niet echt. Zal hem wel weer even terugzetten.
ja, die isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |