abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:59:43 #251
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158871742
RobHuyser twitterde op woensdag 06-01-2016 om 12:57:12 Nederland heeft de op twee na langste binnenlandse vlucht ter wereld: 7796 km! https://t.co/7IFX3Yj4dE reageer retweet
pi_158871887
Grappig :Y
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_158874038
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 22:14 schreef FredvZ het volgende:
Ik kan ze niet vinden :@
Kijk nog maar een keer. ;)

En Virgin Atlantic's G-VROY "Pretty Woman" (Boeing 747-400) komt vandaag vanuit Gatwick naar Amsterdam voor onderhoud. Verwachte aankomst is om 16:20 uur.
Vertrek op 9 januari om 14:40 uur.

  donderdag 7 januari 2016 @ 12:48:00 #254
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_158897444
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 15:26 schreef Iemand91 het volgende:
Kijk nog maar een keer. ;)
De vluchten na maart zijn ook gewijzigd, meer opties om met een A380 richting het oosten te gaan *O*.
So we just called him Fred
  donderdag 7 januari 2016 @ 19:06:08 #255
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158907684
Dit had niemand zien aankomen....

quote:
'Faillissement dreigt voor Groningen Airport Eelde'

EELDE - Er dreigt eind volgend jaar een faillissement voor Groningen Airport Eelde. Dat concluderen ambtenaren van de gemeenten Groningen, Assen en Tynaarlo in het 'Procesplan Strategische Verkenning Toekomst Groningen Airport Eelde'. Daarover bericht RTV Noord donderdag.

In het procesplan wordt een somber beeld geschetst van de toekomst van de regionale luchthaven. Daarbij gaat het met name om de tegenvallende inkomsten van het vliegveld.

“Ondanks de toename in passagiers tot boven de 200.000, zien we geen sterke verbetering op korte termijn in het exploitatieresultaat”, zo staat te lezen. De verwachting was dat het vliegveld dit jaar uit de rode cijfers zou komen, maar de kans daarop wordt nu klein geacht.

“Op korte termijn is waarschijnlijk sprake van een verslechtering van het resultaat, wat betekent dat het onzeker is of het in het strategisch plan omschreven omslagpunt in 2016 wordt gehaald. In tussentijd zien we dat de liquiditeitspositie van de vennootschap afneemt en op basis van de huidige vooruitzichten eind 2017 het kritische niveau bereiken.'

In dat strategisch plan van de directie van de luchthaven wordt er van uitgegaan dat er verbindingen met grote hubluchthavens worden gerealiseerd, maar tot op heden is daar niets van terechtgekomen. Verder wordt de uitbreiding van Lelystad Airport gezien als een grote bedreiging. Een andere tegenvaller zijn de hogere kosten van de luchtverkeersleiding en de beveiliging.

Groningen Airport Eelde beschikt sinds 2013 over een verlengde start- en landingsbaan (2500 meter). De hoop was dat de verlengde baan meer vluchten met grotere vliegtuigen zou opleveren, maar daar is slechts in beperkte mate sprake van.

Twee lijndiensten vanaf Eelde worden op dit moment uitgevoerd door Flybe naar London Southend en Wizz Air naar Gdansk. Transavia (het hele jaar door), Corendon en TUI (alleen 's zomers) zijn actief met vakantievluchten naar Zuid-Europa.
pi_158909076
Bodemloze put.
  donderdag 7 januari 2016 @ 19:51:25 #257
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_158909410
quote:
Straf voor Vueling om weigeren compensaties

Het Spaanse Vueling Airlines overtreedt stelselmatig de regels voor het compenseren van passagiers bij vertraging, instapweigering of annulering van vluchten. Volgens de Inspectie Leefomgeving en Transport (ILT) stuurt de prijsvechter passagiers een standaardafwijzing en compenseert het bedrijf pas als mensen daarover een klacht indienen. De toezichthouder heeft Vueling een last onder dwangsom opgelegd.

Bij elke geconstateerde overtreding moet Vueling tussen de 60.000 en 96.000 euro betalen. De totale boete kan oplopen tot maximaal een miljoen euro.

De luchtvaartmaatschappij is door de ILT vorig jaar al onder verscherpt toezicht geplaatst om de praktijken. Omdat Vueling nog steeds de fout ingaat, vindt de inspectie het nodig harder in te grijpen. Gedupeerde passagiers krijgen de mogelijkheid compensatieclaims opnieuw in te dienen, mits hun vlucht niet langer dan twee jaar geleden was.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  donderdag 7 januari 2016 @ 20:03:36 #258
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158909906
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:44 schreef kikoooooo het volgende:
Bodemloze put.
Was het al voordat die baanverlenging er kwam. Dat was weer zo'n prestige project wat er hoe dan ook moest komen maar waarvan iedereen wist dat het helemaal niets zou worden.
pi_158914316
Vanavond de 22 als departure runway, samen met de 24. Dat zie je niet vaak.
--
pi_158914671
Het is ook een vicieus cirkeltje met Eelde.
Ik woon er een uurtje vanaf, dichterbij als bij Schiphol tenminste.
Maar als ik dan soms kijk voor een reisje vanaf Eelde voor een zonvakantie of een citytrip, dan is er weinig aanbod of zijn ze (veel) duurder.
Ik ken ook bijna niemand in mijn omgeving die er weleens gebruik van maakt.
  donderdag 7 januari 2016 @ 22:27:20 #261
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_158915058
Hoe eerder die boerenvliegveldjes op de fles gaan, hoe beter: voorkomt nog meer nodeloze geldverspilling. Maar goed, leren doen ze toch niet: op naar Twente die denken dat ze een tweede Atlanta gaan worden.
  donderdag 7 januari 2016 @ 22:31:34 #262
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158915223
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:27 schreef OEM het volgende:
Hoe eerder die boerenvliegveldjes op de fles gaan, hoe beter: voorkomt nog meer nodeloze geldverspilling. Maar goed, leren doen ze toch niet: op naar Twente die denken dat ze een tweede Atlanta gaan worden.
Alleen jammer dat het eerst zoveel belastingcenten moet kosten voordat ze er achter komen. En dat terwijl elke leek ziet dat zulke plannen gedoemd te zijn mislukken.
  donderdag 7 januari 2016 @ 22:33:37 #263
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_158915280
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:31 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Alleen jammer dat het eerst zoveel belastingcenten moet kosten voordat ze er achter komen. En dat terwijl elke leek ziet dat zulke plannen gedoemd te zijn mislukken.
The price we pay for democracy. Gelukkig is het bij ons niet zo erg als in Spanje.
  donderdag 7 januari 2016 @ 22:37:28 #264
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158915411
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:33 schreef OEM het volgende:

[..]

The price we pay for democracy. Gelukkig is het bij ons niet zo erg als in Spanje.
Daar heb je een aantal spookvliegvelden.
  donderdag 7 januari 2016 @ 22:43:33 #265
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_158915624
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:37 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Daar heb je een aantal spookvliegvelden.
Ciudad Real, Castellon, Lleida, Huesca, Murcia, the list goes on 8)7
  donderdag 7 januari 2016 @ 22:51:31 #266
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158915902
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:43 schreef OEM het volgende:

[..]

Ciudad Real, Castellon, Lleida, Huesca, Murcia, the list goes on 8)7
Ciudad Real heeft zelf zo'n lange landingsbaan dat er een A380 kan landen _O-
  donderdag 7 januari 2016 @ 22:58:24 #267
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_158916163
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:27 schreef OEM het volgende:
Hoe eerder die boerenvliegveldjes op de fles gaan, hoe beter: voorkomt nog meer nodeloze geldverspilling. Maar goed, leren doen ze toch niet: op naar Twente die denken dat ze een tweede Atlanta gaan worden.
Atlanta heeft nog wel wat, is Charlotte niet het vliegveld met de minste passagiers die het als startpunt of eindbeetemming hebben? Bovendien 90% American Airlines.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 7 januari 2016 @ 22:58:32 #268
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158916168
quote:
'KLM onder de voet gelopen'

BADHOEVEDORP -
Er staan duizenden banen in de luchtvaart in Europa op de tocht door de concurrentie uit het Midden-Oosten. Dat zegt voorzitter Steven Verhagen van de Vereniging Nederlandse Verkeersvliegers (VNV) donderdag. ‘We worden onder de voet gelopen door de enorme armada van Boeing 777’s en A380-toestellen die de Europese vijver volledig leegvissen. Dit kan honderdduizenden banen kosten’, aldus Verhagen.
Hij roept staatssecretaris Dijksma van Luchtvaart op om zich kritischer op te stellen richting de luchtvaartmaatschappijen uit het Midden-Oosten, zoals Qatar Airways, Emirates en Etihad. Dijksma stuurde vlak voor kerst een brief naar de Tweede Kamer dat het geen bedreiging voor de bestaande luchtvaartmaatschappijen is dat Emirates met een tweede A380, het grootste passagiersvliegtuig ter wereld, naar Schiphol komt.
Elk geval wordt op zich bekeken, terwijl volgens Verhagen het grote geheel, de Nederlandse economie en werkgelegenheid in gevaar is. Door de concurrentie van Emirates wordt het routenetwerk van KLM bedreigd, waar de open Nederlandse economie van afhankelijk is.
‘We laten het gebeuren. Als Nederland zich zo slap opstelt, komt er een derde A380 in een paar maanden. We kunnen ons niet laten piepelen”, zegt Verhagen. “Wij vragen niet om protectionisme of staatssteun. Wij vragen om een daadkrachtige Nederlandse en Europese overheid die glasheldere en harde afspraken maakt met het Midden-Oosten over eerlijke concurrentie.’
Huilers! Laat KLM aub naar zich zelf kijken ipv naar andere wijzen.
pi_158916382
quote:
Als Nederland zich zo slap opstelt, komt er een derde A380 in een paar maanden.
Oh god, yes please :9
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  donderdag 7 januari 2016 @ 23:06:47 #270
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_158916442
quote:
14s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:05 schreef Blistering het volgende:

[..]

Oh god, yes please :9

Die kutsamenwerking met AF was toentertijd waarschijnlijk de juiste keuze. Dat het nu kut is, tja.
pi_158916469
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:06 schreef OEM het volgende:

[..]

Die kutsamenwerking met AF was toentertijd waarschijnlijk de juiste keuze. Dat het nu kut is, tja.
Ik heb mijn bericht expres aangepast omdat ik bovenstaand bericht niet goed had gelezen.

Maar goed, waarschijnlijk heb je wel gelijk.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  donderdag 7 januari 2016 @ 23:09:03 #272
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_158916528
quote:
99s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:58 schreef XL het volgende:

[..]

Atlanta heeft nog wel wat, is Charlotte niet het vliegveld met de minste passagiers die het als startpunt of eindbeetemming hebben? Bovendien 90% American Airlines.
Denk als de directeur van het betreffende grasveldje he.... Twente is het nieuwe Dubai!
pi_158916631
Bizarre plannen ook. Zo'n klein land als Nederland heeft helemaal niet zo veel vliegvelden nodig.

Focus gewoon op 3 vliegvelden max, anders krijg je inderdaad Spaanse toestanden.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  donderdag 7 januari 2016 @ 23:13:34 #274
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158916707
quote:
13s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:11 schreef Blistering het volgende:
Bizarre plannen ook. Zo'n klein land als Nederland heeft helemaal niet zo veel vliegvelden nodig.

Focus gewoon op 3 vliegvelden max, anders krijg je inderdaad Spaanse toestanden.
Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven is meer dan voldoende.
  donderdag 7 januari 2016 @ 23:13:38 #275
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_158916709
quote:
13s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:11 schreef Blistering het volgende:
Bizarre plannen ook. Zo'n klein land als Nederland heeft helemaal niet zo veel vliegvelden nodig.

Focus gewoon op 3 vliegvelden max, anders krijg je inderdaad Spaanse toestanden.
Wacht dat je van 1? :P Rotterdam en Eindhoven is ook maar een beetje gepruttel in de marge.
  donderdag 7 januari 2016 @ 23:14:33 #276
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158916753
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:13 schreef OEM het volgende:

[..]

Wacht dat je van 1? :P
Rotterdam en Eindhoven draaien prima.
  donderdag 7 januari 2016 @ 23:15:17 #277
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_158916789
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:14 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Rotterdam en Eindhoven draaien prima.
Jep, prima zoals het nu gaat. Maar laat ze ook geen grootheidswaanzin krijgen.
pi_158916803
Eindhoven groeit ook lekker door toch? Dat is nog wel prima als budgethub in het zuiden. ^O^
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  donderdag 7 januari 2016 @ 23:18:55 #279
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158916935
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:15 schreef OEM het volgende:

[..]

Jep, prima zoals het nu gaat. Maar laat ze ook geen grootheidswaanzin krijgen.
Potentie genoeg nog... Al zit Rotterdam al wel aan zijn max qua vluchtbewegingen.
  donderdag 7 januari 2016 @ 23:22:07 #280
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_158917072
Eindhoven, meh. Doe dan maar Düsseldorf, tenminste nog enige intercontinentale bestemmingen.
Tics van je petten.
  donderdag 7 januari 2016 @ 23:22:45 #281
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_158917097
Maastricht Aachen Airport is ook zo'n bodemloze put, hoewel ze nu enkele vrachtvluchten van Luik/Brussel hebben gepikt.
Tics van je petten.
  donderdag 7 januari 2016 @ 23:23:46 #282
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_158917139
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:18 schreef Sunri5e het volgende:
Al zit Rotterdam al wel aan zijn max qua vluchtbewegingen.
Qua milieuregeltjes. Er gebeurt op Rotterdam verrekte weinig op een gemiddelde dag: ik ga nog wel eens met een maatje fietsen naar RTM voor een paar biertjes op het terras... boooring (qua vliegbewegingen)

[ Bericht 10% gewijzigd door OEM op 07-01-2016 23:28:53 ]
  donderdag 7 januari 2016 @ 23:36:15 #283
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_158917580
quote:
11s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:22 schreef nattermann het volgende:
Maastricht Aachen Airport is ook zo'n bodemloze put, hoewel ze nu enkele vrachtvluchten van Luik/Brussel hebben gepikt.
True that. Naast Schiphol (hub), Rotterdam en Eindhoven (vakantieshizzle) hebben m.i. weinig andere vliegvelden in NL serieus bestaansrecht. Lelystad is ook een drama in wording.
pi_158917872
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:36 schreef OEM het volgende:

[..]

Lelystad is ook een drama in wording.
De klm heeft er altijd over dat de rest daar heen moet zodat ze het blauw niet in de weg zitten, dus ik ben zelf voor lelygat-klm airport, kunnen die blauwe lekker doen wat ze willen zonder dat ze andere ermee lastig vallen.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 00:02:40 #285
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158918286
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:46 schreef tripel7 het volgende:

[..]

De klm heeft er altijd over dat de rest daar heen moet zodat ze het blauw niet in de weg zitten, dus ik ben zelf voor lelygat-klm airport, kunnen die blauwe lekker doen wat ze willen zonder dat ze andere ermee lastig vallen.
Idd, laat ze lekker zelf dat gaan opereren ^O^
  vrijdag 8 januari 2016 @ 00:11:00 #286
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_158918463
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:46 schreef tripel7 het volgende:
De klm heeft er altijd over dat de rest daar heen moet zodat ze het blauw niet in de weg zitten,
KLM kan zoveel willen. Het gaat denk ik nog heel lang duren (totdat ze failliet zijn) voordat KLM door heeft dat de KLM-Schiphol-Luchtvaartdienst-driehoek (= alles in het belang van de KLM) allang niet meer bestaat.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 09:29:03 #287
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_158922262
De KLM begint een beetje de V&D onder de luchtvaartmaatschappijen te worden: Waar de V&D zijn sterke positie heeft verkwanseld door het verkopen van hun vastgoed, heeft de KLM haar eigen graf gegraven met een nutteloze fusie met AF.

Vervolgens blijven ze hangen in oud sentiment, maar ondertussen worden ze aan alle kanten voorbij gestreeft. Niet alleen door de maatschappijen in het Midden Oosten, maar ook hier in Europa. Door het beëindigen van de activiteiten van Martinair hebben ze zelf een nieuwe markt geschapen voor vooral TUI om door te groeien. En persoonlijk denk ik dat door Transavia álle vakantie- en minder rendabele vluchten binnen Europa uit te laten voeren KLM voor veel Nederlanders ook niet meer voelt als dé Nederlandse airline.

Als ze Transavia zouden rebranden naar "KLM Europe" en alle vluchten toevoegen aan het schema van KLM dan krijg je imho vanzelf een interessant routenetwerk om reizigers buiten Europa via Schiphol in Europa te krijgen. Aan de formule hoeven ze dan ook niet veel te wijzigen, behalve dan dat ze de reiziger van buiten Europa een stapeltje vouchers geven voor eten en drinken op een vlucht die door "KLM Europe" wordt uitgevoerd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Fred op 08-01-2016 11:44:55 ]
So we just called him Fred
  vrijdag 8 januari 2016 @ 09:44:26 #288
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_158922480
quote:
14s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:22 schreef nattermann het volgende:
Eindhoven, meh. Doe dan maar Düsseldorf, tenminste nog enige intercontinentale bestemmingen.
Düsseldorf groeit mooi! Doet het ook slim, vluchten naar het carribisch gebied, vs. Daar leveren de midden oosten jongens passagiers voor. Maar zelfs naar HKG en SIN, Tokyo en Beijing gaan ze direct (ondanks aanwezigheid van emirates en etihad)
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_158923751
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:58 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Huilers! Laat KLM aub naar zich zelf kijken ipv naar andere wijzen.
Ik word een beetje moe van die Steven Verhagen. Altijd dit jankverhaal overal... Hij en z'n vriendjes op het flightdeck (en een deel van de cabin crew ook) zijn een van de redenen van het probleem, met hun exorbitante salarissen en voorwaarden. Maar daar mag nooit over gesproken worden...

Protectionisme is nooit goed, bewijs gewoon dat je een beter product hebt en werk daaraan. Dat is voornamelijk de reden dat veel mensen met EK of QR gaan vanaf AMS, want qua capaciteit en het feit dat ze vaak non-stop kunnen vanaf Schiphol moet KLM ze aankunnen natuurlijk...
Jack does it in real time...
pi_158927243
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:05 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Ik word een beetje moe van die Steven Verhagen. Altijd dit jankverhaal overal... Hij en z'n vriendjes op het flightdeck (en een deel van de cabin crew ook) zijn een van de redenen van het probleem, met hun exorbitante salarissen en voorwaarden. Maar daar mag nooit over gesproken worden...

Protectionisme is nooit goed, bewijs gewoon dat je een beter product hebt en werk daaraan. Dat is voornamelijk de reden dat veel mensen met EK of QR gaan vanaf AMS, want qua capaciteit en het feit dat ze vaak non-stop kunnen vanaf Schiphol moet KLM ze aankunnen natuurlijk...
Bij Emirates wordt door de vliegers meer verdiend dan bij KLM, dat ligt onder andere aan het belastingvrije salaris. Ben met je eens dat de WRR daar een stuk strakker is, maar ook bij KLM wordt daar nu flink op ingeleverd. Overigens is een gevolg van de WRR en voorwaarden bij Emirates een massale leegloop op het ogenblik, dus daar verwacht ik op termijn nog wel veranderingen.

Over de VNV, volgens mij ben jij redelijk op de hoogte van zaken, en dan weet je ook hoeveel honderden miljoenen er door de vliegers de komende jaren wordt ingeleverd zodat de KLM kan investeren.

Dan is het extra zuur dat ME3 een veelvoud van die bedragen gewoon gratis 'in zijn handje' krijgt.

Kan me dus ook niet echt vinden in het beeld dat door sommigen over de VNV wordt geschetst... Hoe kan je een beter product dan je concurrent neerzetten als die eindeloos kunnen investeren met geld dat ze niet zelf hoeven te verdienen?
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:54:31 #291
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_158927433
In other news: Over een paar weken is er geen Sunweb bagagetrolley te vinden op Schiphol. Ze worden allemaal omgestickerd met TUI stickers.
Meer info: http://www.luchtvaartnieu(...)ol-krijgen-make-over
So we just called him Fred
  vrijdag 8 januari 2016 @ 14:01:36 #292
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_158927631
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:54 schreef FredvZ het volgende:
In other news: Over een paar weken is er geen Sunweb bagagetrolley te vinden op Schiphol. Ze worden allemaal omgestickerd met TUI stickers.
Meer info: http://www.luchtvaartnieu(...)ol-krijgen-make-over
Zeker weer extra inkomsten voor Schiphol.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 8 januari 2016 @ 14:10:08 #293
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_158927836
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:01 schreef donroyco het volgende:
Zeker weer extra inkomsten voor Schiphol.
Sunweb betaalde ook voor hun stickers op de trolleys.

En ook hier streeft TUI KLM-AF voorbij: Op hun thuisbasis wordt nu reclame gemaakt voor de concurent. Sunweb vult complete toestellen bij Transavia, TUI vult hun eigen toestellen. Daarnaast is de airline van TUI een directe concurent op de vluchten naar de Atillen, Miami, Orlando en Toronto.En het zal mij niks verbazen dat als de economie aantrekt ze ook weer naar LA en Las Vegas gaan vliegen.
So we just called him Fred
  vrijdag 8 januari 2016 @ 14:19:07 #294
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_158928061
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:10 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Sunweb betaalde ook voor hun stickers op de trolleys.

En ook hier streeft TUI KLM-AF voorbij: Op hun thuisbasis wordt nu reclame gemaakt voor de concurent. Sunweb vult complete toestellen bij Transavia, TUI vult hun eigen toestellen. Daarnaast is de airline van TUI een directe concurent op de vluchten naar de Atillen, Miami, Orlando en Toronto.En het zal mij niks verbazen dat als de economie aantrekt ze ook weer naar LA en Las Vegas gaan vliegen.
KLM moet gewoon veel meer inspelen op zulke dingen en niet van achter de geraniums de kat uit de boom gaan kijken. Dan word je (op sneltreinvaart) voorbijgelopen.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:23:22 #295
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_158930010
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:48 schreef NewHorizon het volgende:
Hoe kan je een beter product dan je concurrent neerzetten als die eindeloos kunnen investeren met geld dat ze niet zelf hoeven te verdienen?
KLM heeft als troef dat ze rechstreeks of non-stop kunnen vliegen. De meeste reizigers vliegen niet met Emiratas, Qatar of Ethidad omdat ze in Dubai, Doha of Abu Dhabi willen zijn of dat ze de premium dienstverlening van die airlines willen ervaren, ze willen goedkoop naar het verre Oosten.

Dus je neemt een 767 of MD11 van Martinair... ow wacht :') Dat vonden ze niet meer de moeite waard in 2010. Dan maar een 747 of 777 groen spuiten en vol zetten met (premium) ecomomy stoelen. En dan kan je nog steeds wat duurder zijn, de meeste reizigers ervaren overstoppen als hinderlijk, het wachten op een tussenlanding als minder hinderlijk. (TUI krijgt het ook voor elkaar om vliegtuigen te vullen die met een tussenstop op de heen en terugweg naar Zanzibar gaan)

quote:
7s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:19 schreef donroyco het volgende:
KLM moet gewoon veel meer inspelen op zulke dingen en niet van achter de geraniums de kat uit de boom gaan kijken. Dan word je (op sneltreinvaart) voorbijgelopen.
Ja, ze zullen iets moeten veranderen. Het bussinessmodel "Wij vliegen overal heen en de reiziger komt vanzelf wel" werkt voor KLM blijkbaar niet meer. Maar in plaats van te zoeken naar andere manieren om winstgevend te blijven, blijven ze aan hun bestaande verdienmodel vasthouden.

Het mag eigenlijk nog een wonder zijn dat ze samen met Corendon goedkope tickets aanbieden icm een pakketreis van die reisorganisatie.
So we just called him Fred
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:26:50 #296
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_158930129
Waar is de tussenstop van TUI naar Zanzibar?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_158931494
Mag ik straks even een nieuw topic openen i.v.m. met een lange post?
pi_158932204
van mij wel :)
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  vrijdag 8 januari 2016 @ 16:38:20 #299
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_158932249
Deze snel volgooien dan :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')